Оқушылардың пәндік құзіреттілігін қалыптастыру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Дүниетанымдық ұғымдар мен
түсініктер, оның білімге, дағдыға
айналуы, оқушылардың пәндік
құзіреттілігін қалыптастыру
Орында ған: Шахман Л.
Тобы:ПМНО 19 -1
Қабылдаған:
Жуанышова А.
1 слайд
Дүниетанымдық ұғымдар мен түсініктер, оның білімге, дағдыға айналуы, оқушылардың пәндік құзіреттілігін қалыптастыру Орында ған: Шахман Л. Тобы:ПМНО 19 -1 Қабылдаған: Жуанышова А.
2 слайд
Бастауыш мектеп оқушыларының дүниетанымын
қалыптастырудың басты құралы іс-әрекет болып
табылады.А.А.Любинская: “Адамның іс-әрекеті бүтіндей
тізбек немесе практикалық және ақыл-ой әрекеттерінің
белгілі бір мақсатқа жетуге бағытталған әрекеттер
жүйесі болып табылады”- деп тұжырым жасайды.Яғни,
әртүрлі іс-әрекет арқылы жеке тұлғалар қоғамдық
қарым-қатынасқа түсіп, қабілеті, мінез-құлқы жетіліп,
дүниетанымы қалыптасады.
2 слайд
Бастауыш мектеп оқушыларының дүниетанымын қалыптастырудың басты құралы іс-әрекет болып табылады.А.А.Любинская: “Адамның іс-әрекеті бүтіндей тізбек немесе практикалық және ақыл-ой әрекеттерінің белгілі бір мақсатқа жетуге бағытталған әрекеттер жүйесі болып табылады”- деп тұжырым жасайды.Яғни, әртүрлі іс-әрекет арқылы жеке тұлғалар қоғамдық қарым-қатынасқа түсіп, қабілеті, мінез-құлқы жетіліп, дүниетанымы қалыптасады.
3 слайд
3 слайд
4 слайд
Бастауыш мектепте “Дүниетану” пәнінің мұғалімі
оқушыларды оқыта отырып, дүниетанымдық білімдерін
қалыптастырады.Олай болса мұғалім мынадай шарттарды
жүзеге асыруы тиіс.
1.Ғылыми дүниетаным негіздерін қалыптастыру іс-әрекеті
кезеңдерінің нақты жоспарлауын қамтамасыз ету.
2.Табиғат пен қоғамдық өмірдің танылуға тиісті
құбылыстарына оқушылардың жеке қатынасын
қалыптастыру.
3.Алған білімді меңгеру, қолдану және үздіксіз бекітудің
бірлігін қадағалау.
4.Оқушылардың адамгершілік көзқарастарын
қалыптастыру, тереңдету және бекіту.
5.Мұғалімнің өзі дүниетанымы мол, рухани жан дүниесі бай,
ой-өрісі кең болуы керек.
4 слайд
Бастауыш мектепте “Дүниетану” пәнінің мұғалімі оқушыларды оқыта отырып, дүниетанымдық білімдерін қалыптастырады.Олай болса мұғалім мынадай шарттарды жүзеге асыруы тиіс. 1.Ғылыми дүниетаным негіздерін қалыптастыру іс-әрекеті кезеңдерінің нақты жоспарлауын қамтамасыз ету. 2.Табиғат пен қоғамдық өмірдің танылуға тиісті құбылыстарына оқушылардың жеке қатынасын қалыптастыру. 3.Алған білімді меңгеру, қолдану және үздіксіз бекітудің бірлігін қадағалау. 4.Оқушылардың адамгершілік көзқарастарын қалыптастыру, тереңдету және бекіту. 5.Мұғалімнің өзі дүниетанымы мол, рухани жан дүниесі бай, ой-өрісі кең болуы керек.
5 слайд
5 слайд
6 слайд
Білім берудің қазіргі жаңа талаптарына сәйкес бастауыш сынып оқушысының
оқу-танымдық құзіреттілігі: қоршаған дүниенің заттары мен құбылыстарының
мәнін түсіну, оларды салыстыру, жіктеу; қоршаған шындықтың заттары мен
құбылыстары арасындағы себеп-салдық өзара байланыстарды түсіну және
түсіндіру; қоршаған шындықты тануын талдау, дәлелдеу, негіздеу; табиғи
объектілерді тану, салыстыру, өлшеу, олардың мәнді белгілерін бөліп көрсету
қабілеттерін дамытуды көздейді. Бұл әрекет тәсілдері білім мен іскерлікті
шығармашылықпен қолдануға, табиғат объектілер және құбылыстарын бақылау,
тәжірибе жасау, эксперимент жүргізуді жобалауға; экологиялық міндеттерді
шешу, табиғи байлықтардың күйін бағалауға бағытталған.
6 слайд
Білім берудің қазіргі жаңа талаптарына сәйкес бастауыш сынып оқушысының оқу-танымдық құзіреттілігі: қоршаған дүниенің заттары мен құбылыстарының мәнін түсіну, оларды салыстыру, жіктеу; қоршаған шындықтың заттары мен құбылыстары арасындағы себеп-салдық өзара байланыстарды түсіну және түсіндіру; қоршаған шындықты тануын талдау, дәлелдеу, негіздеу; табиғи объектілерді тану, салыстыру, өлшеу, олардың мәнді белгілерін бөліп көрсету қабілеттерін дамытуды көздейді. Бұл әрекет тәсілдері білім мен іскерлікті шығармашылықпен қолдануға, табиғат объектілер және құбылыстарын бақылау, тәжірибе жасау, эксперимент жүргізуді жобалауға; экологиялық міндеттерді шешу, табиғи байлықтардың күйін бағалауға бағытталған.
7 слайд
7 слайд
8 слайд
Бастауыш сынып оқушыларының қоршаған орта туралы дүниетанымын бейнелейтін олардың
өмірден жинаған тәжірибесі: негізінде – сезімдік бейне жататын, мектепке дейін алған білімі,
ақиқат дүниені бақылау арқылы немесе суретті, бейнекөріністі қабылдау, кітап оқу нәтижесінде
қалыптасқан түсініктері. Бұл ұғымдар ғылыми дүниетанымдық білім болып табылады,өйткені:
• олар қоғамдық таным барысында қоршаған
дүние туралы білім деңгейін
бейнелейді;
• бастауыш сынып оқушылары дүниетанымдық
ұғымдар көмегімен ақиқат
дүниенің құбылыстары мен үрдістерінің мәнін
таниды;
• бұл ұғымдарда дара объектілер мен
құбылыстардың елеулі қырлары мен
белгілері жалпыланған және бұл жалпылаулар
бірқатар елеулі
белгілермен сипатталған;
• ұғымдардың анықтамалары белгілі
терминдермен беріліп, ұғымның
мазмұны – түсіндіру, суреттеу тәсілімен,
нұсқаулау көмегімен
анықталған.
8 слайд
Бастауыш сынып оқушыларының қоршаған орта туралы дүниетанымын бейнелейтін олардың өмірден жинаған тәжірибесі: негізінде – сезімдік бейне жататын, мектепке дейін алған білімі, ақиқат дүниені бақылау арқылы немесе суретті, бейнекөріністі қабылдау, кітап оқу нәтижесінде қалыптасқан түсініктері. Бұл ұғымдар ғылыми дүниетанымдық білім болып табылады,өйткені: • олар қоғамдық таным барысында қоршаған дүние туралы білім деңгейін бейнелейді; • бастауыш сынып оқушылары дүниетанымдық ұғымдар көмегімен ақиқат дүниенің құбылыстары мен үрдістерінің мәнін таниды; • бұл ұғымдарда дара объектілер мен құбылыстардың елеулі қырлары мен белгілері жалпыланған және бұл жалпылаулар бірқатар елеулі белгілермен сипатталған; • ұғымдардың анықтамалары белгілі терминдермен беріліп, ұғымның мазмұны – түсіндіру, суреттеу тәсілімен, нұсқаулау көмегімен анықталған.
9 слайд
9 слайд
10 слайд
Назарларыңы
зға рахмет!
10 слайд
Назарларыңы зға рахмет!