Материалдар / Оқушыларға кәсіптік бағдар беру презентация

Оқушыларға кәсіптік бағдар беру презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға кәсіптік бағдар беру презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Ақпан 2024
1360
19 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ТАҚЫРЫБЫ: ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҮРГІЗІЛЕТІН КӘСІПТІК БАҒДАР БЕРУ ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ӘДІСТЕ

1 слайд
ТАҚЫРЫБЫ: ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҮРГІЗІЛЕТІН КӘСІПТІК БАҒДАР БЕРУ ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ӘДІСТЕМЕСІ Мектепте кәсіптік бағдар беру

1 слайд

ТАҚЫРЫБЫ: ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҮРГІЗІЛЕТІН КӘСІПТІК БАҒДАР БЕРУ ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ӘДІСТЕМЕСІ Мектепте кәсіптік бағдар беру

Мақсаты: Күтілетін нәтижесі:

2 слайд
Мақсаты: Күтілетін нәтижесі:

2 слайд

Мақсаты: Күтілетін нәтижесі:

1. Кәсіптік бағдар беру жұмыстарының мәнді сипаттамасы. 2. Мектептегі кәсіптік бағдар беру жұмыстарының негізгі сипаттамасы.

3 слайд
1. Кәсіптік бағдар беру жұмыстарының мәнді сипаттамасы. 2. Мектептегі кәсіптік бағдар беру жұмыстарының негізгі сипаттамасы. 3. 12 жылдық мектептегі кәсіптік бағдар беру жұмыстарының ерекшеліктері,формалары мен әдістері. ЖОСПАР:

3 слайд

1. Кәсіптік бағдар беру жұмыстарының мәнді сипаттамасы. 2. Мектептегі кәсіптік бағдар беру жұмыстарының негізгі сипаттамасы. 3. 12 жылдық мектептегі кәсіптік бағдар беру жұмыстарының ерекшеліктері,формалары мен әдістері. ЖОСПАР:

Кәсіптік бағдар беру дегеніміз — педагогтардың, психологтардың, дәрігерлердің және басқа да қызметкерлердің қоғамның қажетт

4 слайд
Кәсіптік бағдар беру дегеніміз — педагогтардың, психологтардың, дәрігерлердің және басқа да қызметкерлердің қоғамның қажеттілігіне қарай, әрбір оқушының қабілеттілігі мен бейімділігін ескеруі. Кәсіптік қызығуы мен қабілеттілігін қалыптастыруға және мамандық таңдауға көмектесуде, мақсатты істелетін жұмыс. Кәсіптік қызығуы мен қабілеттілігін қалыптастыруға және мамандық таңдауға көмектесуде, мақсатты бағдарланған жұмыс.

4 слайд

Кәсіптік бағдар беру дегеніміз — педагогтардың, психологтардың, дәрігерлердің және басқа да қызметкерлердің қоғамның қажеттілігіне қарай, әрбір оқушының қабілеттілігі мен бейімділігін ескеруі. Кәсіптік қызығуы мен қабілеттілігін қалыптастыруға және мамандық таңдауға көмектесуде, мақсатты істелетін жұмыс. Кәсіптік қызығуы мен қабілеттілігін қалыптастыруға және мамандық таңдауға көмектесуде, мақсатты бағдарланған жұмыс.

Мектептегі кәсіптік бағдар беру жұмысының негізгі міндеттері төмендегідей: — кәсіптік қызығуы мен бейімділіг

5 слайд
Мектептегі кәсіптік бағдар беру жұмысының негізгі міндеттері төмендегідей: — кәсіптік қызығуы мен бейімділігін, қабілеттілігін қалыптастыру және дамыту мақсатында оқушылардың дара ерекшеліктерін зерттеу; — оқушыларды көпшілік мамандықтар туралы түсінікпен қаруландыру; — мектеп бітірушілерге мамандық таңдауға көмектесу; -ата-аналарға баласының дұрыс мамандық таңдауына маңызды ақпараттар беру; — оқушыларды белгілі мамандықтың түрін меңгеруге бейімдеу.

5 слайд

Мектептегі кәсіптік бағдар беру жұмысының негізгі міндеттері төмендегідей: — кәсіптік қызығуы мен бейімділігін, қабілеттілігін қалыптастыру және дамыту мақсатында оқушылардың дара ерекшеліктерін зерттеу; — оқушыларды көпшілік мамандықтар туралы түсінікпен қаруландыру; — мектеп бітірушілерге мамандық таңдауға көмектесу; -ата-аналарға баласының дұрыс мамандық таңдауына маңызды ақпараттар беру; — оқушыларды белгілі мамандықтың түрін меңгеруге бейімдеу.

Кәсіптік бағдар беру жүйесінің құрамды бөліктеріне (компоненттерге), кәсіптік ақпарат, кәсіптік ағарту жұмысы, кәсіптік ақыл

6 слайд
Кәсіптік бағдар беру жүйесінің құрамды бөліктеріне (компоненттерге), кәсіптік ақпарат, кәсіптік ағарту жұмысы, кәсіптік ақыл-кеңес және кәсіптік іріктеу (профотбор), кәсіптік бейімделу жатады. Кәсіптік ақпарат — орта мектептегі кәсіптік бағдар берудің ең негізгі нысандарының бірі . Кәсіптік ақпарат арқылы оқушылар әр түрлі мамандықтардың маңызы мен мәні туралы түсініктер алады. Мамандық бойынша адамға қойылатын талаптармен таныстырылады. Кәсіптік ақпарат өте қиын, жан- жақты жұмыс. Ол әрбір экономикалық ауданның мамандарға қажеттілігі мен оның даму келешегі ескеріле отырып жүргізіледі. Кәсіптік ақпарат өте қиын, жан-жақты жұмыс. Ол әрбір экономикалық ауданның мамандарға қажеттілігі мен оның даму келешегі ескеріле отырып, жоспарланатын, бағыт беретін жүргізіледі. 2.

6 слайд

Кәсіптік бағдар беру жүйесінің құрамды бөліктеріне (компоненттерге), кәсіптік ақпарат, кәсіптік ағарту жұмысы, кәсіптік ақыл-кеңес және кәсіптік іріктеу (профотбор), кәсіптік бейімделу жатады. Кәсіптік ақпарат — орта мектептегі кәсіптік бағдар берудің ең негізгі нысандарының бірі . Кәсіптік ақпарат арқылы оқушылар әр түрлі мамандықтардың маңызы мен мәні туралы түсініктер алады. Мамандық бойынша адамға қойылатын талаптармен таныстырылады. Кәсіптік ақпарат өте қиын, жан- жақты жұмыс. Ол әрбір экономикалық ауданның мамандарға қажеттілігі мен оның даму келешегі ескеріле отырып жүргізіледі. Кәсіптік ақпарат өте қиын, жан-жақты жұмыс. Ол әрбір экономикалық ауданның мамандарға қажеттілігі мен оның даму келешегі ескеріле отырып, жоспарланатын, бағыт беретін жүргізіледі. 2.

Кәсіптік ақпараттың өте көп тараған түрлерінің бірі — өндіріске саяхат жасау, әр түрлі мамандық иелерімен кездесу және кештер

7 слайд
Кәсіптік ақпараттың өте көп тараған түрлерінің бірі — өндіріске саяхат жасау, әр түрлі мамандық иелерімен кездесу және кештер өткізу, жоғары сынып оқушылары мен өндіріс ұжымдары және кәсіптік-техникалық мектептердің оқушыларымен біріккен конференциялар, кәсіптік бағдар беру университеттерін ұйымдастыру, т.б. болып табылады. Мектептегі кәсіптік бағдар беру жұмысындағы ақыл-кеңестің негізгі мақсаты — балалардың денсаулық, анатомиялық-физиологиялық және әлеуметтік психологиялық жағдайын талдау негізінде жоғары сынып оқушыларының назарына кәсіптік мамандықтарды ұсыну . М ект епт егі кәсіпт ік бағдар беру ж ұмысының іш інде кәсіпт ік ақыл-кеңес ерекш е орын алады.

7 слайд

Кәсіптік ақпараттың өте көп тараған түрлерінің бірі — өндіріске саяхат жасау, әр түрлі мамандық иелерімен кездесу және кештер өткізу, жоғары сынып оқушылары мен өндіріс ұжымдары және кәсіптік-техникалық мектептердің оқушыларымен біріккен конференциялар, кәсіптік бағдар беру университеттерін ұйымдастыру, т.б. болып табылады. Мектептегі кәсіптік бағдар беру жұмысындағы ақыл-кеңестің негізгі мақсаты — балалардың денсаулық, анатомиялық-физиологиялық және әлеуметтік психологиялық жағдайын талдау негізінде жоғары сынып оқушыларының назарына кәсіптік мамандықтарды ұсыну . М ект епт егі кәсіпт ік бағдар беру ж ұмысының іш інде кәсіпт ік ақыл-кеңес ерекш е орын алады.

Кәсіптік іріктеу — (профотбор) мамандықты меңгеруге жарамдылығын арнаулы әдістеме арқылы анықтауға бағытталған зерттеу процесі

8 слайд
Кәсіптік іріктеу — (профотбор) мамандықты меңгеруге жарамдылығын арнаулы әдістеме арқылы анықтауға бағытталған зерттеу процесі. Қоғамда кәсіптік іріктеу белгілі бір мамандықтың түріне зорлықпен жүргізілетін «бейімдеушілік» түрінде болса, кәсіптік іріктеудің (профотбор) негізіне- оның гуманистік, тәрбиелік мәні, жастардың жаңа жағдайда жұмысқа «үйренуі» жатады. Кәсіптік бейімделу (профадаптация) жұмыс орнында, тәжірибелік еңбек әрекетінде іске асады. Кәсіптік бейімделу дегеніміз — мамандыққа жаңа жағдайда бейімделу. Онда, жастардың алғашқы әсерлері, олардың еңбек әрекетінің мақсатын саналы түсінуі мен сезінуі және мамандыққа қызығуын қанағаттандыруының мәні ерекше. Кәсіптік бейімделудің тиімділігі тек қана нақтылы еңбек нәтижелерінен көрінбейді, ол сонымен қатар, өндіріс ұжымында, еңбекке жаңа араласқан жастармен жүргізілетін жүйелі жұмыстың нәтижесінде іске асады. 3.

8 слайд

Кәсіптік іріктеу — (профотбор) мамандықты меңгеруге жарамдылығын арнаулы әдістеме арқылы анықтауға бағытталған зерттеу процесі. Қоғамда кәсіптік іріктеу белгілі бір мамандықтың түріне зорлықпен жүргізілетін «бейімдеушілік» түрінде болса, кәсіптік іріктеудің (профотбор) негізіне- оның гуманистік, тәрбиелік мәні, жастардың жаңа жағдайда жұмысқа «үйренуі» жатады. Кәсіптік бейімделу (профадаптация) жұмыс орнында, тәжірибелік еңбек әрекетінде іске асады. Кәсіптік бейімделу дегеніміз — мамандыққа жаңа жағдайда бейімделу. Онда, жастардың алғашқы әсерлері, олардың еңбек әрекетінің мақсатын саналы түсінуі мен сезінуі және мамандыққа қызығуын қанағаттандыруының мәні ерекше. Кәсіптік бейімделудің тиімділігі тек қана нақтылы еңбек нәтижелерінен көрінбейді, ол сонымен қатар, өндіріс ұжымында, еңбекке жаңа араласқан жастармен жүргізілетін жүйелі жұмыстың нәтижесінде іске асады. 3.

Танымдық принцип. Мамандық таңдаудағы еңбек іс-әрекетіндегі тек өзінің ғана қызығуын емес, қоғамға пайда келтіруде қанағаттан

9 слайд
Танымдық  принцип. Мамандық таңдаудағы еңбек іс-әрекетіндегі тек өзінің ғана қызығуын емес, қоғамға пайда келтіруде қанағаттандыратын ұмтылыста айқын көрінеді. Қазіргі кездегі ауыл- шаруашылығына, техникаға қажетті мамандықты таңдауды сезіну, тұлғаның танымының дамығанын көрсетеді. Сай келу принципінің бұзылуы кадрлардың кәсіптік құрылымындағы тепе- теңсіздікке алып келеді. Сай келушілік принципі-қызығушылығы икемділігі, ынтасы, таңдаған мамандығы сонымен қатар қоғамның жалпы қажетті мамандықтағы кадрларға сұранысын қанағаттандыру. Қоғамда өмір сүріп, қоғамнан еркін, тыс болуға болмайды дегендей, өзінің жеке қызығуына қарай, қоғамның сұранысын есепке алмай мамандық таңдауға болмайды. Белсенділік (активность) принципі- мамандық таңдаудағы өзін тану процесіндегі тұлғаның іс-әрекеттің түрін сипаттайды. Кәсіпті белсенді түрде әркім өзі іздеуі қажет. Бұл жерде оқушылар күшін еңбектік және кәсіптік дайындау процесінде практикалық сынау, ата-аналар кеңесі және олардың кәсіптік тәжірибесі, әдебиеттерді (қызығып отырған мамандығы бойынша) іздену және оқу, әр- түрлі үйірмелерде жұмыс, курстарға қатысу, тәжірибе барысында жұмыс жасау және көптеген басқа да нәрселер басты роль атқарады.

9 слайд

Танымдық  принцип. Мамандық таңдаудағы еңбек іс-әрекетіндегі тек өзінің ғана қызығуын емес, қоғамға пайда келтіруде қанағаттандыратын ұмтылыста айқын көрінеді. Қазіргі кездегі ауыл- шаруашылығына, техникаға қажетті мамандықты таңдауды сезіну, тұлғаның танымының дамығанын көрсетеді. Сай келу принципінің бұзылуы кадрлардың кәсіптік құрылымындағы тепе- теңсіздікке алып келеді. Сай келушілік принципі-қызығушылығы икемділігі, ынтасы, таңдаған мамандығы сонымен қатар қоғамның жалпы қажетті мамандықтағы кадрларға сұранысын қанағаттандыру. Қоғамда өмір сүріп, қоғамнан еркін, тыс болуға болмайды дегендей, өзінің жеке қызығуына қарай, қоғамның сұранысын есепке алмай мамандық таңдауға болмайды. Белсенділік (активность) принципі- мамандық таңдаудағы өзін тану процесіндегі тұлғаның іс-әрекеттің түрін сипаттайды. Кәсіпті белсенді түрде әркім өзі іздеуі қажет. Бұл жерде оқушылар күшін еңбектік және кәсіптік дайындау процесінде практикалық сынау, ата-аналар кеңесі және олардың кәсіптік тәжірибесі, әдебиеттерді (қызығып отырған мамандығы бойынша) іздену және оқу, әр- түрлі үйірмелерде жұмыс, курстарға қатысу, тәжірибе барысында жұмыс жасау және көптеген басқа да нәрселер басты роль атқарады.

Оқушылармен және олардың ата-аналарымен жұмыстың негізгі бағыттары: Оқушыларды мамандықтар, оларды алу жолдары, жұмысқа орнала

10 слайд
Оқушылармен және олардың ата-аналарымен жұмыстың негізгі бағыттары: Оқушыларды мамандықтар, оларды алу жолдары, жұмысқа орналасу мүмкіндіктері туралы хабардар ету, еңбек нарығында сұранысқа ие мамандықтарды насихаттау, басымдықта (техникалық, ауылшаруашылық мамандықтары); Мамандарды тарту арқылы  оқушылардың кәсіби маңызды қасиеттерін диагностикалаудың қазіргі заманғы әдістері мен құралдарын қолдану; Мамандық таңдау мәселелері бойынша педагог-психологтың қатысуымен оқушыларға ұжымдық және жеке кеңес беруі; Кәсіппен танысу және еңбекті ұйымдастыру мақсатында кәсіпорындарға экскурсиялар ұйымдастыру;Оқу орындарының өкілдерімен кездесулер ұйымдастыру;Жоғары оқу орындарымен және колледждермен бірлескен іс-шаралар ұйымдастыру;Оқу орындарының Ашық есік күндерін өткізу;

10 слайд

Оқушылармен және олардың ата-аналарымен жұмыстың негізгі бағыттары: Оқушыларды мамандықтар, оларды алу жолдары, жұмысқа орналасу мүмкіндіктері туралы хабардар ету, еңбек нарығында сұранысқа ие мамандықтарды насихаттау, басымдықта (техникалық, ауылшаруашылық мамандықтары); Мамандарды тарту арқылы  оқушылардың кәсіби маңызды қасиеттерін диагностикалаудың қазіргі заманғы әдістері мен құралдарын қолдану; Мамандық таңдау мәселелері бойынша педагог-психологтың қатысуымен оқушыларға ұжымдық және жеке кеңес беруі; Кәсіппен танысу және еңбекті ұйымдастыру мақсатында кәсіпорындарға экскурсиялар ұйымдастыру;Оқу орындарының өкілдерімен кездесулер ұйымдастыру;Жоғары оқу орындарымен және колледждермен бірлескен іс-шаралар ұйымдастыру;Оқу орындарының Ашық есік күндерін өткізу;

Мектептегі кәсіптік бағдар беру жұмысы 3 негізгі компоненттен тұрады деп айтар едім: 3.Ата-аналар мен педагогтердің бірлес

11 слайд
Мектептегі кәсіптік бағдар беру жұмысы 3 негізгі компоненттен тұрады деп айтар едім: 3.Ата-аналар мен педагогтердің бірлескен жұмысы2.Педагогтер-дің бағыты мен кеңестері1.О қуш ы - ны ң өзінің іш кі ж еке т ұлғалы қ дам уы

11 слайд

Мектептегі кәсіптік бағдар беру жұмысы 3 негізгі компоненттен тұрады деп айтар едім: 3.Ата-аналар мен педагогтердің бірлескен жұмысы2.Педагогтер-дің бағыты мен кеңестері1.О қуш ы - ны ң өзінің іш кі ж еке т ұлғалы қ дам уы

Оқу жылы ағымында 9, 11 сыныптарда ата-аналар жиналыстарында кәсіптік бағдар бойынша әңгіме өткізілді: - "Мамандық

12 слайд
Оқу жылы ағымында 9, 11 сыныптарда ата-аналар жиналыстарында кәсіптік бағдар бойынша әңгіме өткізілді: - "Мамандық таңдау және өзін-өзі анықтау үдерісіндегі ата-аналардың рөлі"», - "Балаға мамандықты таңдауға қалай көмектесу керек?"», - «Зиянды әдеттер мен жасөспірімдер ортасы".

12 слайд

Оқу жылы ағымында 9, 11 сыныптарда ата-аналар жиналыстарында кәсіптік бағдар бойынша әңгіме өткізілді: - "Мамандық таңдау және өзін-өзі анықтау үдерісіндегі ата-аналардың рөлі"», - "Балаға мамандықты таңдауға қалай көмектесу керек?"», - «Зиянды әдеттер мен жасөспірімдер ортасы".

Көрсеткіштер Белгілер Маңызды түйіндер Ішкі дайындық Өзіндік сезіну Өзіндік қабілеттерін, жеке ынталарын, бейімділіктерін

13 слайд
Көрсеткіштер Белгілер Маңызды түйіндер Ішкі дайындық Өзіндік сезіну Өзіндік қабілеттерін, жеке ынталарын, бейімділіктерін, артықшылық пен дағдыларын, оқудағы жетістіктерін және мінез бен темпераментін нақты сипаттай білу; Жауапкершілік Мамандықты өз бетінше таңдау қажеттілігін салмақтап түсіну және ол үшін толық жауапкершілікті алуға ішкі дайындық. Туысқандар, достар, айналаңдағы ересек тұлғалардың пікіріне қарсы өз пікіріңді ұстану. Эмоциялық көңіл-күй Таңдаған мамандыққа жағымды көзқарас пен ынта. Ішкі тұрақтылық, мамандықты игеруге ниеттену, стресске төзімді болу. Ақпараттану Өзекті мамандықтарды білу Қызығушылық танытатын мамандықтар өкілдерінің жұмысының ерекшелігі, жұмыс істеуге тура келетін жағдайлар мен жалақы туралы түсінікті қалыптастыру. Еңбек нарығы және оның үрдістері, жалпы қызмет түрлері мен салалары туралы, жақын болашақта пайда болатын өзекті мамандықтар туралы ақпаратты иелену. Білім беру жүйесін тану Өз өңірі мен мемлекетінің оқу орындары (жоғары және орта арнаулы) туралы ақпарат жинақтау. Басқа елдердегі білім беру болжамдарын түсіну. Оқуға түсу уақыты мен ережелерін, сондай-ақ оқу үрдісінің ерекшеліктерін (нюанстарын) зерттеу. Мамандықтар туралы ақпаратты талдай алу Кәсіби даму векторының өзгергіштігін және бүгінгі күні өмір бойы қызмет түрін таңдау мүмкін еместігін түсіну. Автоматты түрде байлықты немесе мансаптық табысты қамтамасыз ететін мамандықтар миф (жалған) екенін түсіну. Шешім қабылдау Білім беру Жоғары немесе орта арнаулы оқу орнын таңдау кезінде жеке қабілеттерге және бейімділіктерге бағдарлану. Баға саясаты және оқыту уақыты бойынша оңтайлы нұсқаны анықтау. Жақындарымен ақылдасу Оқушы таңдауын жақындарының (ата-ана, достары, мұғалімдері) көзқарасымен салыстырып, еңбек нарығының өзекті қажеттіліктері мен трендтеріне назар аудару. Таңдауды анықтап алу Анықталған бейімділіктерінің нәтижесін «кім боламын?» сұрағының айналасында іздестіріп алу Мектептегі кәсіптік бағдар беру жұмысын жүргізуде оқушының өзіндік кәсіби дайындығын болжау үшін ұтымды бағалау параметрлерін белгілеу маңызды: Кестеде ұсынылған маңызды түйіндер аясындағы педагогтік ұжым мен ата-аналар қоғамының бірлескен жұмысы «ДҰРЫС ТАҢДАУ» формуласын шығаруға септігін тигізеді. Бұл: қабілет пен ынтаның еңбек нарығымен сәйкестігі.   

13 слайд

Көрсеткіштер Белгілер Маңызды түйіндер Ішкі дайындық Өзіндік сезіну Өзіндік қабілеттерін, жеке ынталарын, бейімділіктерін, артықшылық пен дағдыларын, оқудағы жетістіктерін және мінез бен темпераментін нақты сипаттай білу; Жауапкершілік Мамандықты өз бетінше таңдау қажеттілігін салмақтап түсіну және ол үшін толық жауапкершілікті алуға ішкі дайындық. Туысқандар, достар, айналаңдағы ересек тұлғалардың пікіріне қарсы өз пікіріңді ұстану. Эмоциялық көңіл-күй Таңдаған мамандыққа жағымды көзқарас пен ынта. Ішкі тұрақтылық, мамандықты игеруге ниеттену, стресске төзімді болу. Ақпараттану Өзекті мамандықтарды білу Қызығушылық танытатын мамандықтар өкілдерінің жұмысының ерекшелігі, жұмыс істеуге тура келетін жағдайлар мен жалақы туралы түсінікті қалыптастыру. Еңбек нарығы және оның үрдістері, жалпы қызмет түрлері мен салалары туралы, жақын болашақта пайда болатын өзекті мамандықтар туралы ақпаратты иелену. Білім беру жүйесін тану Өз өңірі мен мемлекетінің оқу орындары (жоғары және орта арнаулы) туралы ақпарат жинақтау. Басқа елдердегі білім беру болжамдарын түсіну. Оқуға түсу уақыты мен ережелерін, сондай-ақ оқу үрдісінің ерекшеліктерін (нюанстарын) зерттеу. Мамандықтар туралы ақпаратты талдай алу Кәсіби даму векторының өзгергіштігін және бүгінгі күні өмір бойы қызмет түрін таңдау мүмкін еместігін түсіну. Автоматты түрде байлықты немесе мансаптық табысты қамтамасыз ететін мамандықтар миф (жалған) екенін түсіну. Шешім қабылдау Білім беру Жоғары немесе орта арнаулы оқу орнын таңдау кезінде жеке қабілеттерге және бейімділіктерге бағдарлану. Баға саясаты және оқыту уақыты бойынша оңтайлы нұсқаны анықтау. Жақындарымен ақылдасу Оқушы таңдауын жақындарының (ата-ана, достары, мұғалімдері) көзқарасымен салыстырып, еңбек нарығының өзекті қажеттіліктері мен трендтеріне назар аудару. Таңдауды анықтап алу Анықталған бейімділіктерінің нәтижесін «кім боламын?» сұрағының айналасында іздестіріп алу Мектептегі кәсіптік бағдар беру жұмысын жүргізуде оқушының өзіндік кәсіби дайындығын болжау үшін ұтымды бағалау параметрлерін белгілеу маңызды: Кестеде ұсынылған маңызды түйіндер аясындағы педагогтік ұжым мен ата-аналар қоғамының бірлескен жұмысы «ДҰРЫС ТАҢДАУ» формуласын шығаруға септігін тигізеді. Бұл: қабілет пен ынтаның еңбек нарығымен сәйкестігі.   

Мектеп психологтары мектеп бітіруші түлектеріне түрлі психологиялық сауалнамалар мен оқушыларымыздың болашақта қандай маман и

14 слайд
Мектеп психологтары мектеп бітіруші түлектеріне түрлі психологиялық сауалнамалар мен оқушыларымыздың болашақта қандай маман иесі болатындығы туралы сараптамалар жасады. 9,11 сынып жетекшілері тәрбие жоспарларына кәсіби бағдар бойынша арнайы тақырыптар негізінде дөңгелек үстелдер, кездесулер жүргізді. Сынып жетекшілердің мамандық таңдау бағытындағы жұмыстарында, сынып тізімі, жоспар, алдағы уақытта қандай оқу орындарын таңдады сол бойынша сауалнамалар, 9 сыныптар бойынша «Менің болашақ мамандығым» тақырыбында шығармалар жазып салынған. Жоспар бойынша 9 сыныптар арасында «Мамандық әлемі» мен «Мамандықты таңдау табысты өмірдің кілті» тақырыбында пікірталас өткізілді. 7-11 сыныптар арасында мектеп психологтары сынып жетекшілерімен бірлесе « Кем быть? Выбор профессии – дело серьезно» тақырыбында кездесу кештерін өткізді.Кездесу кешіндн оқушылар алдағы уақытта қандай маман иесі болатындығы туралы, өздерінің пікірлерін ортаға салды.

14 слайд

Мектеп психологтары мектеп бітіруші түлектеріне түрлі психологиялық сауалнамалар мен оқушыларымыздың болашақта қандай маман иесі болатындығы туралы сараптамалар жасады. 9,11 сынып жетекшілері тәрбие жоспарларына кәсіби бағдар бойынша арнайы тақырыптар негізінде дөңгелек үстелдер, кездесулер жүргізді. Сынып жетекшілердің мамандық таңдау бағытындағы жұмыстарында, сынып тізімі, жоспар, алдағы уақытта қандай оқу орындарын таңдады сол бойынша сауалнамалар, 9 сыныптар бойынша «Менің болашақ мамандығым» тақырыбында шығармалар жазып салынған. Жоспар бойынша 9 сыныптар арасында «Мамандық әлемі» мен «Мамандықты таңдау табысты өмірдің кілті» тақырыбында пікірталас өткізілді. 7-11 сыныптар арасында мектеп психологтары сынып жетекшілерімен бірлесе « Кем быть? Выбор профессии – дело серьезно» тақырыбында кездесу кештерін өткізді.Кездесу кешіндн оқушылар алдағы уақытта қандай маман иесі болатындығы туралы, өздерінің пікірлерін ортаға салды.

Диагностикалық жұмыс Кеңес беру жұмысы Практикалық жұмыс Әлеуметтік-ағартушылық жұмыс «Мамандық таңдау – маңызды іс» «Мама

15 слайд
Диагностикалық жұмыс Кеңес беру жұмысы  Практикалық жұмыс  Әлеуметтік-ағартушылық жұмыс  «Мамандық таңдау – маңызды іс» «Мамандық таңдау – маңызды іс» тақырыбында тренингтік сабақта оқушылардың мамандықтар туралы ойларын кеңейту, нығайту, мамандықты дұрыс таңдауына ықпал ету мақсатында түрлі жұмыстар жүргізілді. Мамандық таңдау - маңызды іс

15 слайд

Диагностикалық жұмыс Кеңес беру жұмысы  Практикалық жұмыс  Әлеуметтік-ағартушылық жұмыс  «Мамандық таңдау – маңызды іс» «Мамандық таңдау – маңызды іс» тақырыбында тренингтік сабақта оқушылардың мамандықтар туралы ойларын кеңейту, нығайту, мамандықты дұрыс таңдауына ықпал ету мақсатында түрлі жұмыстар жүргізілді. Мамандық таңдау - маңызды іс

Казіргі заманғы жоғары білімі бар маманға қандай талаптар қойылады? 1.компьютерді білуі 2.бірнеше тілді,ағылшын тілін білу

16 слайд
Казіргі заманғы жоғары білімі бар маманға қандай талаптар қойылады? 1.компьютерді білуі 2.бірнеше тілді,ағылшын тілін білуі 3.адамдармен қарым -қатынас жасай білуі 4.өз тауарын,қызметін өткізе білуі 5.тез шешім қабылдап,бастамашылық жасау 6.үнемі білім алуға, қайта оқуға бейімділік

16 слайд

Казіргі заманғы жоғары білімі бар маманға қандай талаптар қойылады? 1.компьютерді білуі 2.бірнеше тілді,ағылшын тілін білуі 3.адамдармен қарым -қатынас жасай білуі 4.өз тауарын,қызметін өткізе білуі 5.тез шешім қабылдап,бастамашылық жасау 6.үнемі білім алуға, қайта оқуға бейімділік

Жыл бойы оқушыларымызға жүргізілген профорентация жұмыстары : Сәуір айында Алматы облысы білім басқармасы және Алматы

17 слайд
Жыл бойы оқушыларымызға жүргізілген профорентация жұмыстары : Сәуір айында Алматы облысы білім басқармасы және Алматы облысы ішкі саясат басқармасымен «Өмірлік бағдар» жобасы аясында «МДШО бар 9 орта мектеп» КММ-нің «Өмірлік бағдар» жобасы аясында мектеп оқушылары мен ата- аналарымен кәсіптік бағдар беру негізінде ақпараттық насихат тобымен кездесуі өтті. Шара барысында оқушылар мен ата-аналарға қазіргі таңдағы сұранысқа ие мамандықтарды таныстырды.

17 слайд

Жыл бойы оқушыларымызға жүргізілген профорентация жұмыстары : Сәуір айында Алматы облысы білім басқармасы және Алматы облысы ішкі саясат басқармасымен «Өмірлік бағдар» жобасы аясында «МДШО бар 9 орта мектеп» КММ-нің «Өмірлік бағдар» жобасы аясында мектеп оқушылары мен ата- аналарымен кәсіптік бағдар беру негізінде ақпараттық насихат тобымен кездесуі өтті. Шара барысында оқушылар мен ата-аналарға қазіргі таңдағы сұранысқа ие мамандықтарды таныстырды.

«Ғылым – еліміздің жарқын болашағы» тақырыбында Жаратылыстану-математикалық бағыттағы пәндер бойынша кәсіптік бағдар беру не

18 слайд
«Ғылым – еліміздің жарқын болашағы» тақырыбында Жаратылыстану-математикалық бағыттағы пәндер бойынша кәсіптік бағдар беру негізінде Алматы қаласының (ALT) «Логистика және көлік академиясы» АҚ университетінің ақпараттық насихат топ мүшелері арнайы келген қонақтарымыз «Логистика және көлік академиясы» АҚ профессорлары, техника ғылымдарының кандидатары Ахметова Патам Тургановна, Аширбаев Галымжан Кожаханович болды. Кездесудің басты мақсаты: кәсіптік бағдар беру, яғни қоғамның қажеттілігіне қарай әрбір оқушының қабілеттілігі мен бейімділігін ескере отырып, кәсіпке қызығушылығын қалыптастыруға және болашақ мамандығын саналы түрде таңдауға көмектесу. Соған орай білім алу жолдарын түсіндіру. Кәсіптік бағдар беру жұмысы жас ұрпақтың саналы түрде болашақ мамандығын қателеспей таңдауға мүмкіндігін жасау.

18 слайд

«Ғылым – еліміздің жарқын болашағы» тақырыбында Жаратылыстану-математикалық бағыттағы пәндер бойынша кәсіптік бағдар беру негізінде Алматы қаласының (ALT) «Логистика және көлік академиясы» АҚ университетінің ақпараттық насихат топ мүшелері арнайы келген қонақтарымыз «Логистика және көлік академиясы» АҚ профессорлары, техника ғылымдарының кандидатары Ахметова Патам Тургановна, Аширбаев Галымжан Кожаханович болды. Кездесудің басты мақсаты: кәсіптік бағдар беру, яғни қоғамның қажеттілігіне қарай әрбір оқушының қабілеттілігі мен бейімділігін ескере отырып, кәсіпке қызығушылығын қалыптастыруға және болашақ мамандығын саналы түрде таңдауға көмектесу. Соған орай білім алу жолдарын түсіндіру. Кәсіптік бағдар беру жұмысы жас ұрпақтың саналы түрде болашақ мамандығын қателеспей таңдауға мүмкіндігін жасау.

CASPIAN since 1992 UNIVERSITY «Болашаққа қол созу!» атты тақырыпта мектеп оқушыларымызбен кездесу.

19 слайд
CASPIAN since 1992 UNIVERSITY «Болашаққа қол созу!» атты тақырыпта мектеп оқушыларымызбен кездесу.

19 слайд

CASPIAN since 1992 UNIVERSITY «Болашаққа қол созу!» атты тақырыпта мектеп оқушыларымызбен кездесу.

Талдықорған қаласының Жоғары политехникалық колледжі дәстүрлі форматта «Ашық есік» күні мерекесі орай өткізген іс-шараға мект

20 слайд
Талдықорған қаласының Жоғары политехникалық колледжі дәстүрлі форматта «Ашық есік» күні мерекесі орай өткізген іс-шараға мектебіміздің 9 сыныптары қатысты. Жоғары политехникалық колледжі мамандары өздерінің мекеме тарихы мен жетістіктерін таныстырып, оқушыларымызға мекемедегі барлық мамандықтарды таныстырып, көрсетті. Жоғары политехникалық колледжі мамандары «Ашық есік» іс- шарасын әртүрлі форматта өткізді. Оқушыларымызды қызықтыру барысында, сұрақ- жауап ойындарын өткізді. Ойын барысында біздің оқушыларымыз қарқынды қатысып, әр түрлі сұрақтар қойып, қойылған сұрақтарына жауаптарын алып және сыйлықтарға иелі болды.

20 слайд

Талдықорған қаласының Жоғары политехникалық колледжі дәстүрлі форматта «Ашық есік» күні мерекесі орай өткізген іс-шараға мектебіміздің 9 сыныптары қатысты. Жоғары политехникалық колледжі мамандары өздерінің мекеме тарихы мен жетістіктерін таныстырып, оқушыларымызға мекемедегі барлық мамандықтарды таныстырып, көрсетті. Жоғары политехникалық колледжі мамандары «Ашық есік» іс- шарасын әртүрлі форматта өткізді. Оқушыларымызды қызықтыру барысында, сұрақ- жауап ойындарын өткізді. Ойын барысында біздің оқушыларымыз қарқынды қатысып, әр түрлі сұрақтар қойып, қойылған сұрақтарына жауаптарын алып және сыйлықтарға иелі болды.

2022- «Балалар жылына» орай, кәсіптік білім беру аясында Талдықорған қаласының Қ. Байсе...

21 слайд
2022- «Балалар жылына» орай, кәсіптік білім беру аясында Талдықорған қаласының Қ. Байсе...

21 слайд

2022- «Балалар жылына» орай, кәсіптік білім беру аясында Талдықорған қаласының Қ. Байсе...

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ