Оқушымын мен енді! Сөйлеу.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
“ Өрлеу біліктілікті арттыру ұлттық орталығы” АК филиалы
Шығыс Қазақстан облысы бойынша педагогикалық қызметкерлерінің
біліктілігін арттыру институты
Сауат ашу 1-сынып
«Маяковский атындағы негізгі мектеп» КММ
Қалитаева Балжан Ертайқызы
Оқушымын
мен енді!
Сөйлеу.Сабақтың
тақырыбы: Бағалау
критерилері:М
ақсаты
:
Барлық оқушылар: Сөйлеу туралы білімді түсінеді, айтады
Оқушылардың басым бөлігі: жаңа тақырыпқа мысалдар келтіреді, тыңдап талдайды
сөйлеу, сөзді ажыратады..
Кейбір оқушылар: Анық және толық сөйлеу арқылы мәселені түсінгенін көрсетеді. Айтылған
сөйлемдер мен
сөздерді
қайталайды.
Тілдік
бірліктерді(сөйлеу
,сөз,сөйлем)
ажыратады
Бүкіл дүниежүзілік білім беру кеңістігіне кіру
мақсатында қазіргі кезде елімізде білімнің жаңа
жүйелері құрылуда. Бұл үрдіс педагогика теориясы мен
оқу-тәрбие жұмысында нақты өзгерістер енгізумен
қатар елімізде болып жатқан түрлі бағыттағы білім
беру қызметіне жаңаша қарауды, қол жеткен
табыстарды саралауды, шәкірттердің шығармашылық
әлеуетін дамытудағы іс-әрекеттерді тиімді
ұйымдастыра білуді талап етеді. 1.1.1.1.Тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем)
ажырату, тыңдалған мәтін мазмұнын түсіну
1 слайд
“ Өрлеу біліктілікті арттыру ұлттық орталығы” АК филиалы Шығыс Қазақстан облысы бойынша педагогикалық қызметкерлерінің біліктілігін арттыру институты Сауат ашу 1-сынып «Маяковский атындағы негізгі мектеп» КММ Қалитаева Балжан Ертайқызы Оқушымын мен енді! Сөйлеу.Сабақтың тақырыбы: Бағалау критерилері:М ақсаты : Барлық оқушылар: Сөйлеу туралы білімді түсінеді, айтады Оқушылардың басым бөлігі: жаңа тақырыпқа мысалдар келтіреді, тыңдап талдайды сөйлеу, сөзді ажыратады.. Кейбір оқушылар: Анық және толық сөйлеу арқылы мәселені түсінгенін көрсетеді. Айтылған сөйлемдер мен сөздерді қайталайды. Тілдік бірліктерді(сөйлеу ,сөз,сөйлем) ажыратады Бүкіл дүниежүзілік білім беру кеңістігіне кіру мақсатында қазіргі кезде елімізде білімнің жаңа жүйелері құрылуда. Бұл үрдіс педагогика теориясы мен оқу-тәрбие жұмысында нақты өзгерістер енгізумен қатар елімізде болып жатқан түрлі бағыттағы білім беру қызметіне жаңаша қарауды, қол жеткен табыстарды саралауды, шәкірттердің шығармашылық әлеуетін дамытудағы іс-әрекеттерді тиімді ұйымдастыра білуді талап етеді. 1.1.1.1.Тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем) ажырату, тыңдалған мәтін мазмұнын түсіну
2 слайд
Белсенді
оқыту әдістері Белсенді оқу тәсілдерінің ықпалдасуы Критериялды
бағалау
«Ойлан,
жұптас»
«Суреттер
сөйлейді»
«Кім
тапқыр?» Оқушылар керрол әдісі арқылы
қыздар, ер балалар болып бір-
бірден жұптасып сұрақтарды
талқылайды және жауап береді «Керемет!
Жарайсың!»
«Жигсо» әдісі арқылы оқушылар суреттер бойынша құраған
шағын әңгімелерін бір-біріне түсіндіреді
Оқушылар тілдесу арқылы қарым-қатынас дағдылары
қалыптасады
Оқушылар сөйлемді оқиды,
талқылайды. Сызбаға сәйкестендіре
отырып ойлау қабілеттері дамиды.
2 слайд
Белсенді оқыту әдістері Белсенді оқу тәсілдерінің ықпалдасуы Критериялды бағалау «Ойлан, жұптас» «Суреттер сөйлейді» «Кім тапқыр?» Оқушылар керрол әдісі арқылы қыздар, ер балалар болып бір- бірден жұптасып сұрақтарды талқылайды және жауап береді «Керемет! Жарайсың!» «Жигсо» әдісі арқылы оқушылар суреттер бойынша құраған шағын әңгімелерін бір-біріне түсіндіреді Оқушылар тілдесу арқылы қарым-қатынас дағдылары қалыптасады Оқушылар сөйлемді оқиды, талқылайды. Сызбаға сәйкестендіре отырып ойлау қабілеттері дамиды.
3 слайд
С а р а л а у
ә д іс т е р іӘрекетті ұйымдастыру
бойынша:
.
Мұғалім көмегімен сөйлем
құастырады. Жазған
шығармаларын оқиды
Тақырыпты түсініп, тыңдап,
жетекші сұрақтар арқылы
талқылайды.Төмен деңгейлі оқушылар –
Орташа деңгейлі оқушы –
Жоғары деңгейлі оқушы –
Орыны ауысқан сөйлемдерден
шағын мәтін құрастырады.
3 слайд
С а р а л а у ә д іс т е р іӘрекетті ұйымдастыру бойынша: . Мұғалім көмегімен сөйлем құастырады. Жазған шығармаларын оқиды Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Төмен деңгейлі оқушылар – Орташа деңгейлі оқушы – Жоғары деңгейлі оқушы – Орыны ауысқан сөйлемдерден шағын мәтін құрастырады.
4 слайд
Сонымен қатар
белсенді оқуды негізге
ала отырып сынып
оқушыларына
тапсырмалар беруде
зерттеу жұмысын
жасауды,
Оқушылардың
ерекшеліктеріне сай
материалдарды
іріктеуді үйрендім РефлексияЖаңартылған
білімді игеру
барысында
ҚМЖ құруды,
оқу
мақсаттарын
анықтауды
сонымен
қатар
белсенді оқуды
негізге ала
отырып
жаттығулар
ұйымдастыру
ды меңгердім Алдағы оқу жылында
әріптестеріме
сәттілік тілеймін!
4 слайд
Сонымен қатар белсенді оқуды негізге ала отырып сынып оқушыларына тапсырмалар беруде зерттеу жұмысын жасауды, Оқушылардың ерекшеліктеріне сай материалдарды іріктеуді үйрендім РефлексияЖаңартылған білімді игеру барысында ҚМЖ құруды, оқу мақсаттарын анықтауды сонымен қатар белсенді оқуды негізге ала отырып жаттығулар ұйымдастыру ды меңгердім Алдағы оқу жылында әріптестеріме сәттілік тілеймін!