Материалдар / Оқушының оқу жетістігін бағалау критерийі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Оқушының оқу жетістігін бағалау критерийі

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қараша 2018
604
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
LOGO “Оқушының оқу жетістігін бағалау критерийі”

1 слайд
LOGO “Оқушының оқу жетістігін бағалау критерийі”

1 слайд

LOGO “Оқушының оқу жетістігін бағалау критерийі”

Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі:  алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы;  анық, айқындылығы;  бағаның әділдігі;

2 слайд
Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі:  алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы;  анық, айқындылығы;  бағаның әділдігі;  өзін бағалауға мүмкіндіктің берілуі

2 слайд

Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі:  алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы;  анық, айқындылығы;  бағаның әділдігі;  өзін бағалауға мүмкіндіктің берілуі

Бағалау функциялары Бағалау функцияларыПринциптері Принциптері Критериалды бағалаудың функциялары: Ынталандыру Бе

3 слайд
Бағалау функциялары Бағалау функцияларыПринциптері Принциптері Критериалды бағалаудың функциялары: Ынталандыру Белсенділік Түзету Әділдік Нақтылық Дамытушы Жүйелік

3 слайд

Бағалау функциялары Бағалау функцияларыПринциптері Принциптері Критериалды бағалаудың функциялары: Ынталандыру Белсенділік Түзету Әділдік Нақтылық Дамытушы Жүйелік

Негізгі бағалауда барлық критерийлер барынша қолданылуы керек.  Критерий оқушының жас ерекшелігіне, бағдарламаға сай

4 слайд
Негізгі бағалауда барлық критерийлер барынша қолданылуы керек.  Критерий оқушының жас ерекшелігіне, бағдарламаға сай алынады.  Әрбір жетістік балмен және дескриптор арқылы белгіленеді. Тоқсан соңында әр критерий бойынша негізгі бақылаудан алынған орташа балл есептелінеді. Қолданылуы:

4 слайд

Негізгі бағалауда барлық критерийлер барынша қолданылуы керек.  Критерий оқушының жас ерекшелігіне, бағдарламаға сай алынады.  Әрбір жетістік балмен және дескриптор арқылы белгіленеді. Тоқсан соңында әр критерий бойынша негізгі бақылаудан алынған орташа балл есептелінеді. Қолданылуы:

Пән бойынша қолдану:

5 слайд
Пән бойынша қолдану:

5 слайд

Пән бойынша қолдану:

А критерийі Жаңа ақпаратты түсіну және меңгеру. В критерийі Жаңа ақпаратты талдау және мәтінмен жұмыс. С критерийі

6 слайд
А критерийі Жаңа ақпаратты түсіну және меңгеру. В критерийі Жаңа ақпаратты талдау және мәтінмен жұмыс. С критерийі Стиль және тілді қолдану.

6 слайд

А критерийі Жаңа ақпаратты түсіну және меңгеру. В критерийі Жаңа ақпаратты талдау және мәтінмен жұмыс. С критерийі Стиль және тілді қолдану.

Критерий Жетістіктердің ең жоғарғы деңгейі А Түсіну 6 В Талдау (мәтінмен жұмыс) 6 С Стиль және тілді қолдану 8 Барлығы 20 О

7 слайд
Критерий Жетістіктердің ең жоғарғы деңгейі А Түсіну 6 В Талдау (мәтінмен жұмыс) 6 С Стиль және тілді қолдану 8 Барлығы 20 Оқушының оқу жетістігін бағалау критерийі

7 слайд

Критерий Жетістіктердің ең жоғарғы деңгейі А Түсіну 6 В Талдау (мәтінмен жұмыс) 6 С Стиль және тілді қолдану 8 Барлығы 20 Оқушының оқу жетістігін бағалау критерийі

Мазмұндаманы критериалды бағалау

8 слайд
Мазмұндаманы критериалды бағалау

8 слайд

Мазмұндаманы критериалды бағалау

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

«5» - 17 - 20 балл (100%-89%) «4» - 14 - 16 балл (75%-88%) «3» - 12 - 13 балл (61%-74%) «2» - 0 - 11 балл

11 слайд
«5» - 17 - 20 балл (100%-89%) «4» - 14 - 16 балл (75%-88%) «3» - 12 - 13 балл (61%-74%) «2» - 0 - 11 балл (60%-дан төмен ) Бағалау шкаласы:

11 слайд

«5» - 17 - 20 балл (100%-89%) «4» - 14 - 16 балл (75%-88%) «3» - 12 - 13 балл (61%-74%) «2» - 0 - 11 балл (60%-дан төмен ) Бағалау шкаласы:

Негізгі бағалаудың қорытындысы:

12 слайд
Негізгі бағалаудың қорытындысы:

12 слайд

Негізгі бағалаудың қорытындысы: