Материалдар / «Оқушының тәрбиесі және үлгеріміндегі ата-ананың рөлі және мектеппен байланысы»

«Оқушының тәрбиесі және үлгеріміндегі ата-ананың рөлі және мектеппен байланысы»

Материал туралы қысқаша түсінік
«Оқушының тәрбиесі және үлгеріміндегі ата-ананың рөлі және мектеппен байланысы»
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Масақ орта мектебі Ата-аналар жиналысы Тақырыбы: «Оқушының тәрбиесі және үлгеріміндегі ата-ананың рөлі және мектеппен ба

1 слайд
Масақ орта мектебі Ата-аналар жиналысы Тақырыбы: «Оқушының тәрбиесі және үлгеріміндегі ата-ананың рөлі және мектеппен байланысы» 9 «а» сыныбы Сынып жетекшісі: Чавенова С.А 2023-2024 оқу жылы

1 слайд

Масақ орта мектебі Ата-аналар жиналысы Тақырыбы: «Оқушының тәрбиесі және үлгеріміндегі ата-ананың рөлі және мектеппен байланысы» 9 «а» сыныбы Сынып жетекшісі: Чавенова С.А 2023-2024 оқу жылы

Ата-ана,бала және мектеп арасындағы байланысты қалыптастыру. Әрбір шәкіртті жеке тұлға деп санап, жан-жақты дамуына мүмкінд

2 слайд
Ата-ана,бала және мектеп арасындағы байланысты қалыптастыру. Әрбір шәкіртті жеке тұлға деп санап, жан-жақты дамуына мүмкіндік жасау. Мақсаты:

2 слайд

Ата-ана,бала және мектеп арасындағы байланысты қалыптастыру. Әрбір шәкіртті жеке тұлға деп санап, жан-жақты дамуына мүмкіндік жасау. Мақсаты:

« Әр бала- керемет рухани күш иесі. Ол шексіз шексіздікті танып білуге ұмтылады. Балаға сеніммен қарау баланы тек қуаттандыр

3 слайд
« Әр бала- керемет рухани күш иесі. Ол шексіз шексіздікті танып білуге ұмтылады. Балаға сеніммен қарау баланы тек қуаттандыра түседі» Ш. Амонашвили

3 слайд

« Әр бала- керемет рухани күш иесі. Ол шексіз шексіздікті танып білуге ұмтылады. Балаға сеніммен қарау баланы тек қуаттандыра түседі» Ш. Амонашвили

ББЖМ-ға үйде (денсаулық жағдайы бойынша) немесе ұзақ уақыт емдеуді қажет ететін балаларға арналған санаторийлік үлгідегі са

4 слайд
ББЖМ-ға үйде (денсаулық жағдайы бойынша) немесе ұзақ уақыт емдеуді қажет ететін балаларға арналған санаторийлік үлгідегі сауықтыру мекемелерінде білім алушылардан, сондай-ақ тестілеу кезінде объективті себептермен (денсаулық жағдайы бойынша, жақын туыстары қайтыс болған жағдайда, жарыстар мен олимпиадаларға қатысуына байланысты) қатыспаған адамдардан басқа осы Қағидалардың 6 және  9-тармақтарында көрсетілген білім алушылар қатысады. БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМ ЖЕТІСТІКТЕРІНЕ МОНИТОРИНГ ЖҮРГІЗУ - 2022

4 слайд

ББЖМ-ға үйде (денсаулық жағдайы бойынша) немесе ұзақ уақыт емдеуді қажет ететін балаларға арналған санаторийлік үлгідегі сауықтыру мекемелерінде білім алушылардан, сондай-ақ тестілеу кезінде объективті себептермен (денсаулық жағдайы бойынша, жақын туыстары қайтыс болған жағдайда, жарыстар мен олимпиадаларға қатысуына байланысты) қатыспаған адамдардан басқа осы Қағидалардың 6 және  9-тармақтарында көрсетілген білім алушылар қатысады. БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМ ЖЕТІСТІКТЕРІНЕ МОНИТОРИНГ ЖҮРГІЗУ - 2022

Тестілеу өткізу кезінде білім алушыларға сөйлесуге, қағаз, электрондық және өзге де тасымалдағыштардағы ақпараттарды пайдал

5 слайд
Тестілеу өткізу кезінде білім алушыларға сөйлесуге, қағаз, электрондық және өзге де тасымалдағыштардағы ақпараттарды пайдалануға тыйым салынады.       Тестілеуден өту кезінде калькуляторды, анықтамалық әдебиетті (Менделеев кестесі мен тұздардың ерігіштігі кестесінен басқа), электрондық жазба кітапшаларын және қабылдайтын-беретін электрондық құрылғыларды (оның ішінде мобильді телефондар мен өзге де электрондық жабдықтарды) пайдалануға рұқсат етілмейді. ББЖМ-ның өткізу тәртібі

5 слайд

Тестілеу өткізу кезінде білім алушыларға сөйлесуге, қағаз, электрондық және өзге де тасымалдағыштардағы ақпараттарды пайдалануға тыйым салынады.       Тестілеуден өту кезінде калькуляторды, анықтамалық әдебиетті (Менделеев кестесі мен тұздардың ерігіштігі кестесінен басқа), электрондық жазба кітапшаларын және қабылдайтын-беретін электрондық құрылғыларды (оның ішінде мобильді телефондар мен өзге де электрондық жабдықтарды) пайдалануға рұқсат етілмейді. ББЖМ-ның өткізу тәртібі

9 «А» сыныбында 21 оқушы бар. Сыныпта 11 –ұл , 10 –қыз бар. Оқушылардың оқуға деген белсенділіктері орташа. Оқушылар с

6 слайд
9 «А» сыныбында 21 оқушы бар. Сыныпта 11 –ұл , 10 –қыз бар. Оқушылардың оқуға деген белсенділіктері орташа. Оқушылар себепсіз сабақ босатпайды. Сынып оқушылары бос уақыттарын тиімді пайдаланып , спортпен айналысып , курстарға барып түрлі аудандық деңгейде жүлделі орындарды иеленіп. Жүрген оқушыларда бар.

6 слайд

9 «А» сыныбында 21 оқушы бар. Сыныпта 11 –ұл , 10 –қыз бар. Оқушылардың оқуға деген белсенділіктері орташа. Оқушылар себепсіз сабақ босатпайды. Сынып оқушылары бос уақыттарын тиімді пайдаланып , спортпен айналысып , курстарға барып түрлі аудандық деңгейде жүлделі орындарды иеленіп. Жүрген оқушыларда бар.

Ағылшын тілі пәнінен 9 «А» сынып оқушыларының білім көрсеткіші : сапа - 47,6% Деңгей Өте жоғары Жоғары Орташа 85-100% 1 оқ

7 слайд
Ағылшын тілі пәнінен 9 «А» сынып оқушыларының білім көрсеткіші : сапа - 47,6% Деңгей Өте жоғары Жоғары Орташа 85-100% 1 оқушы Адилхан Аяна 40-84% 9 оқушы Алимжанов И Болат А Джумабаева А Махмудова А Мәмилатқызы Г Нурахан Д НұрмаметқызыС Теип К Тоқтасын П 39% 10 оқушы Адайбек Е. Асан Н. Асим С. Асылбаев Б. Бакберген Ұ. Жүнісақынұлы Е. Қалижан Л. Мәсімхан Ә. Понкин А. Туглукжан А. Усеин Р.

7 слайд

Ағылшын тілі пәнінен 9 «А» сынып оқушыларының білім көрсеткіші : сапа - 47,6% Деңгей Өте жоғары Жоғары Орташа 85-100% 1 оқушы Адилхан Аяна 40-84% 9 оқушы Алимжанов И Болат А Джумабаева А Махмудова А Мәмилатқызы Г Нурахан Д НұрмаметқызыС Теип К Тоқтасын П 39% 10 оқушы Адайбек Е. Асан Н. Асим С. Асылбаев Б. Бакберген Ұ. Жүнісақынұлы Е. Қалижан Л. Мәсімхан Ә. Понкин А. Туглукжан А. Усеин Р.

8 слайд

8 слайд

Мемлекеттік емтиханға қойылатын пәндік талаптар:

9 слайд
Мемлекеттік емтиханға қойылатын пәндік талаптар:

9 слайд

Мемлекеттік емтиханға қойылатын пәндік талаптар:

Әдебиет неге тәрбиелейді? Балаңыздың қасиеттерін есімізге бірге түсірейік.

10 слайд
Әдебиет неге тәрбиелейді? Балаңыздың қасиеттерін есімізге бірге түсірейік.

10 слайд

Әдебиет неге тәрбиелейді? Балаңыздың қасиеттерін есімізге бірге түсірейік.

Назар аударып тыңдағандарыңызға рахмет!

11 слайд
Назар аударып тыңдағандарыңызға рахмет!

11 слайд

Назар аударып тыңдағандарыңызға рахмет!

Министірлікпен келісілген курстар тізімі