Оқыту әдістері тәсілдері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
Жоспары:
Оқыту әдістері дидактикалық категориялардың бірі.
Оқыту әдістері мен құралдары
Оқыту әдістерін топтап бөлу
2 слайд
Жоспары: Оқыту әдістері дидактикалық категориялардың бірі. Оқыту әдістері мен құралдары Оқыту әдістерін топтап бөлу
3 слайд
Ә діс деген сөз гректің “ metodos ” деген сөзінен шыққан .
Метод деген ұғым белгілі ақиқатқа , шындыққа , мақсатқа
жетудің жолдары деген мағынаны білдіреді .
Әдіс
Мақсатқа қол
жеткізетін жол,тәсіл,
белгі жолмен тәртіпке
салынған іс-әрекет Оқушыларға білім беру
және оларды дамыту
мақсатында мұғалім мен
оқушылардың бірлесіп
жасайтын қызметі мен
қарым-қатынасының тәсіл
амалдары
3 слайд
Ә діс деген сөз гректің “ metodos ” деген сөзінен шыққан . Метод деген ұғым белгілі ақиқатқа , шындыққа , мақсатқа жетудің жолдары деген мағынаны білдіреді . Әдіс Мақсатқа қол жеткізетін жол,тәсіл, белгі жолмен тәртіпке салынған іс-әрекет Оқушыларға білім беру және оларды дамыту мақсатында мұғалім мен оқушылардың бірлесіп жасайтын қызметі мен қарым-қатынасының тәсіл амалдары
4 слайд
. Оқыту әдісі дидактиканың негізгі бір құрамды
бөлігі болып табылады . Себебі , оқыту процесі оның
мақсаты , мазмұны , әдістері және ұйымдастыру
формаларының біртұтастығы болып табылады .
Оқыту құралдары – білім алудың, іскерліктерді
қалыптастырудың көзі, сонымен қатар оқу үдерісінің
тиімділігін арттыруға арнайы әзірленген
материалдық заттар, құралдар, құрылғылар.
4 слайд
. Оқыту әдісі дидактиканың негізгі бір құрамды бөлігі болып табылады . Себебі , оқыту процесі оның мақсаты , мазмұны , әдістері және ұйымдастыру формаларының біртұтастығы болып табылады . Оқыту құралдары – білім алудың, іскерліктерді қалыптастырудың көзі, сонымен қатар оқу үдерісінің тиімділігін арттыруға арнайы әзірленген материалдық заттар, құралдар, құрылғылар.
5 слайд
Оқыту әдістері оқушыларға білім беру және оларды дамыту мақсатында
мұғалім мен оқушылардың бірлесіп жасайтын қызметі
мен қарым - қатынасының тәсіл - амалдары – деген пікір айтылады
оқытушы мен оқушылардың жұмыс істеу әдісі ,
оның арқасында білім , іскерлік , дағды қалыптасып ,
оқушылардың дүние танымдылығы мен қабілеттілігі артады .
мұғалім мен оқушылардың бірлесе жасайтын әрекеті
мұғалім мен оқушылардың өзара әрекетінің
барысында білім алу жолдары .
мұғалім мен оқушылардың өзара әрекетінің негізінде
білім , тәрбие және таным процесін жетілдіру .
5 слайд
Оқыту әдістері оқушыларға білім беру және оларды дамыту мақсатында мұғалім мен оқушылардың бірлесіп жасайтын қызметі мен қарым - қатынасының тәсіл - амалдары – деген пікір айтылады оқытушы мен оқушылардың жұмыс істеу әдісі , оның арқасында білім , іскерлік , дағды қалыптасып , оқушылардың дүние танымдылығы мен қабілеттілігі артады . мұғалім мен оқушылардың бірлесе жасайтын әрекеті мұғалім мен оқушылардың өзара әрекетінің барысында білім алу жолдары . мұғалім мен оқушылардың өзара әрекетінің негізінде білім , тәрбие және таным процесін жетілдіру .
6 слайд
Оқыту әдістерінің тобы
Сөздік
Көрнекілік Репродуктивті
Индуктивті және дедуктивті
ПрактикалықПроблемалық-ізденістік Проблемалық-ізденістік
Оқу танымдық іс әрекеттерді
ынталандыру
6 слайд
Оқыту әдістерінің тобы Сөздік Көрнекілік Репродуктивті Индуктивті және дедуктивті ПрактикалықПроблемалық-ізденістік Проблемалық-ізденістік Оқу танымдық іс әрекеттерді ынталандыру
7 слайд
Сөздік
Дәріс
әңгіме
сұхбат
түсіндіру
кітаппен жұмыс пікірталас
7 слайд
Сөздік Дәріс әңгіме сұхбат түсіндіру кітаппен жұмыс пікірталас
8 слайд
Көрнекілік
Иллюстрация демонстрация
8 слайд
Көрнекілік Иллюстрация демонстрация
9 слайд
Оқу-танымдық іс-әрекетті ынталандыру әдістері
Оқу пікірсайыстары
дидактикалық және іскерлік ойындар
тренингтер,
жеке (топтық) жобалау,
, зертханалық жұмыс
9 слайд
Оқу-танымдық іс-әрекетті ынталандыру әдістері Оқу пікірсайыстары дидактикалық және іскерлік ойындар тренингтер, жеке (топтық) жобалау, , зертханалық жұмыс
10 слайд
Оқу кітаптар
Көрнекілік
Техникалық
10 слайд
Оқу кітаптар Көрнекілік Техникалық
11 слайд
Есептер жинағыЕсептер жинағы
СөздіктерСөздіктер анықтамаларанықтамалароқулықтар , оқулықтар ,
Оқу кітаптарыОқу кітаптары
11 слайд
Есептер жинағыЕсептер жинағы СөздіктерСөздіктер анықтамаларанықтамалароқулықтар , оқулықтар , Оқу кітаптарыОқу кітаптары
12 слайд
чертеждер ,
суреттер , чертеждер ,
суреттер ,
фотосуреттер ,
альбомдар ,фотосуреттер ,
альбомдар , тарихи ,
Эконо-лық-
географиялық
карталар т . б .тарихи ,
Эконо-лық-
географиялық
карталар т . б .кестелер ,
сызбаларкестелер ,
сызбалар
Көрнекі
құралдарКөрнекі
құралдар
12 слайд
чертеждер , суреттер , чертеждер , суреттер , фотосуреттер , альбомдар ,фотосуреттер , альбомдар , тарихи , Эконо-лық- географиялық карталар т . б .тарихи , Эконо-лық- географиялық карталар т . б .кестелер , сызбаларкестелер , сызбалар Көрнекі құралдарКөрнекі құралдар
13 слайд
компьютеркомпьютер
бейнетаспа , ,бейнетаспа , , телеарна , телеарна , үнтаспа ,үнтаспа ,
Техникалық
құралдарТехникалық
құралдар
13 слайд
компьютеркомпьютер бейнетаспа , ,бейнетаспа , , телеарна , телеарна , үнтаспа ,үнтаспа , Техникалық құралдарТехникалық құралдар
14 слайд
Оқыту әдістері педагогика саласында
күрделі мәселелердің бірі . Соған орай
бүгінгі таңда оқыту әдістерінің анықтамасы
және оларды топтастыру мәселесінде
ортақ пікір қалыптаспаған . Ғылыми
педагогикалық әдебиеттерде
топтастырудың жиырмадан астам түрі бар :
Оқушылардың таным белсенділігіне
қарай;
Тұтас педагогикалық әрекеттердің
тәсілдеріне қарай;
Ә дістің логикалық және
психологиялық сипатына қарай ;
Ең көп таралғаны - білім беру
көздеріне қарай;
14 слайд
Оқыту әдістері педагогика саласында күрделі мәселелердің бірі . Соған орай бүгінгі таңда оқыту әдістерінің анықтамасы және оларды топтастыру мәселесінде ортақ пікір қалыптаспаған . Ғылыми педагогикалық әдебиеттерде топтастырудың жиырмадан астам түрі бар : Оқушылардың таным белсенділігіне қарай; Тұтас педагогикалық әрекеттердің тәсілдеріне қарай; Ә дістің логикалық және психологиялық сипатына қарай ; Ең көп таралғаны - білім беру көздеріне қарай;
15 слайд
Оқушылардың таным белсенділігіне қарай
(М.Н.Скаткин, И.Я.Лернер бойынша):
-
проблемалық баяндау
әдісі;
эвристикалық әдіс. түсіндірмелі
хабарлау әдісі;
- репродуктивтік әдіс;
15 слайд
Оқушылардың таным белсенділігіне қарай (М.Н.Скаткин, И.Я.Лернер бойынша): - проблемалық баяндау әдісі; эвристикалық әдіс. түсіндірмелі хабарлау әдісі; - репродуктивтік әдіс;
16 слайд
Тұтас педагогикалық әрекеттердің
тәсілдеріне қарай (Ю.К.Бабанский):
-
оқуға
-
ынталандыру;
оқытудағы бақылау
және өзін-өзі бақылау
әдістері.оқу-танымдық
әрекеттерді
ұйымдастыру;
16 слайд
Тұтас педагогикалық әрекеттердің тәсілдеріне қарай (Ю.К.Бабанский): - оқуға - ынталандыру; оқытудағы бақылау және өзін-өзі бақылау әдістері.оқу-танымдық әрекеттерді ұйымдастыру;
17 слайд
. Әдістің логикалық және психологиялық
сипатына қарай:
- ауызша баяндау әдісі ;
- есеп шығару әдісі ;
- ө нер құралдарын пайдалану әдісі .
17 слайд
. Әдістің логикалық және психологиялық сипатына қарай: - ауызша баяндау әдісі ; - есеп шығару әдісі ; - ө нер құралдарын пайдалану әдісі .
18 слайд
Ең көп таралғаны - білім беру көздеріне сәйкес
( И . Т . Огородников , С . И . Перовский , Е . Я . Голант ):
сөздік немесе ауызша
баяндау әдісі ;
көрнекілік әдістер ;
тәжірибелік әдістер
18 слайд
Ең көп таралғаны - білім беру көздеріне сәйкес ( И . Т . Огородников , С . И . Перовский , Е . Я . Голант ): сөздік немесе ауызша баяндау әдісі ; көрнекілік әдістер ; тәжірибелік әдістер