1 слайд
2 слайд
Жоспары:
Оқыту әдістері дидактикалық категориялардың бірі.
Оқыту әдістері мен құралдары
Оқыту әдістерін топтап бөлу
3 слайд
Ә діс деген сөз гректің “ metodos ” деген сөзінен шыққан .
Метод деген ұғым белгілі ақиқатқа , шындыққа , мақсатқа
жетудің жолдары деген мағынаны білдіреді .
Әдіс
Мақсатқа қол
жеткізетін жол,тәсіл,
белгі жолмен тәртіпке
салынған іс-әрекет Оқушыларға білім беру
және оларды дамыту
мақсатында мұғалім мен
оқушылардың бірлесіп
жасайтын қызметі мен
қарым-қатынасының тәсіл
амалдары
4 слайд
. Оқыту әдісі дидактиканың негізгі бір құрамды
бөлігі болып табылады . Себебі , оқыту процесі оның
мақсаты , мазмұны , әдістері және ұйымдастыру
формаларының біртұтастығы болып табылады .
Оқыту құралдары – білім алудың, іскерліктерді
қалыптастырудың көзі, сонымен қатар оқу үдерісінің
тиімділігін арттыруға арнайы әзірленген
материалдық заттар, құралдар, құрылғылар.
5 слайд
Оқыту әдістері оқушыларға білім беру және оларды дамыту мақсатында
мұғалім мен оқушылардың бірлесіп жасайтын қызметі
мен қарым - қатынасының тәсіл - амалдары – деген пікір айтылады
оқытушы мен оқушылардың жұмыс істеу әдісі ,
оның арқасында білім , іскерлік , дағды қалыптасып ,
оқушылардың дүние танымдылығы мен қабілеттілігі артады .
мұғалім мен оқушылардың бірлесе жасайтын әрекеті
мұғалім мен оқушылардың өзара әрекетінің
барысында білім алу жолдары .
мұғалім мен оқушылардың өзара әрекетінің негізінде
білім , тәрбие және таным процесін жетілдіру .
6 слайд
Оқыту әдістерінің тобы
Сөздік
Көрнекілік Репродуктивті
Индуктивті және дедуктивті
ПрактикалықПроблемалық-ізденістік Проблемалық-ізденістік
Оқу танымдық іс әрекеттерді
ынталандыру
7 слайд
Сөздік
Дәріс
әңгіме
сұхбат
түсіндіру
кітаппен жұмыс пікірталас
8 слайд
Көрнекілік
Иллюстрация демонстрация
9 слайд
Оқу-танымдық іс-әрекетті ынталандыру әдістері
Оқу пікірсайыстары
дидактикалық және іскерлік ойындар
тренингтер,
жеке (топтық) жобалау,
, зертханалық жұмыс
10 слайд
Оқу кітаптар
Көрнекілік
Техникалық
11 слайд
Есептер жинағыЕсептер жинағы
СөздіктерСөздіктер анықтамаларанықтамалароқулықтар , оқулықтар ,
Оқу кітаптарыОқу кітаптары
12 слайд
чертеждер ,
суреттер , чертеждер ,
суреттер ,
фотосуреттер ,
альбомдар ,фотосуреттер ,
альбомдар , тарихи ,
Эконо-лық-
географиялық
карталар т . б .тарихи ,
Эконо-лық-
географиялық
карталар т . б .кестелер ,
сызбаларкестелер ,
сызбалар
Көрнекі
құралдарКөрнекі
құралдар
13 слайд
компьютеркомпьютер
бейнетаспа , ,бейнетаспа , , телеарна , телеарна , үнтаспа ,үнтаспа ,
Техникалық
құралдарТехникалық
құралдар
14 слайд
Оқыту әдістері педагогика саласында
күрделі мәселелердің бірі . Соған орай
бүгінгі таңда оқыту әдістерінің анықтамасы
және оларды топтастыру мәселесінде
ортақ пікір қалыптаспаған . Ғылыми
педагогикалық әдебиеттерде
топтастырудың жиырмадан астам түрі бар :
Оқушылардың таным белсенділігіне
қарай;
Тұтас педагогикалық әрекеттердің
тәсілдеріне қарай;
Ә дістің логикалық және
психологиялық сипатына қарай ;
Ең көп таралғаны - білім беру
көздеріне қарай;
15 слайд
Оқушылардың таным белсенділігіне қарай
(М.Н.Скаткин, И.Я.Лернер бойынша):
-
проблемалық баяндау
әдісі;
эвристикалық әдіс. түсіндірмелі
хабарлау әдісі;
- репродуктивтік әдіс;
16 слайд
Тұтас педагогикалық әрекеттердің
тәсілдеріне қарай (Ю.К.Бабанский):
-
оқуға
-
ынталандыру;
оқытудағы бақылау
және өзін-өзі бақылау
әдістері.оқу-танымдық
әрекеттерді
ұйымдастыру;
17 слайд
. Әдістің логикалық және психологиялық
сипатына қарай:
- ауызша баяндау әдісі ;
- есеп шығару әдісі ;
- ө нер құралдарын пайдалану әдісі .
18 слайд
Ең көп таралғаны - білім беру көздеріне сәйкес
( И . Т . Огородников , С . И . Перовский , Е . Я . Голант ):
сөздік немесе ауызша
баяндау әдісі ;
көрнекілік әдістер ;
тәжірибелік әдістер
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз