Материалдар / Оқыту әдістері тәсілдері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Оқыту әдістері тәсілдері

Материал туралы қысқаша түсінік
Студенттерге керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қараша 2020
374
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Жоспары:  Оқыту әдістері дидактикалық категориялардың бірі.  Оқыту әдістері мен құралдары  Оқыту әдістерін топтап бөлу

2 слайд
Жоспары:  Оқыту әдістері дидактикалық категориялардың бірі.  Оқыту әдістері мен құралдары  Оқыту әдістерін топтап бөлу

2 слайд

Жоспары:  Оқыту әдістері дидактикалық категориялардың бірі.  Оқыту әдістері мен құралдары  Оқыту әдістерін топтап бөлу

Ә діс деген сөз гректің “ metodos ” деген сөзінен шыққан . Метод деген ұғым белгілі ақиқатқа , шындыққа

3 слайд
Ә діс деген сөз гректің “ metodos ” деген сөзінен шыққан . Метод деген ұғым белгілі ақиқатқа , шындыққа , мақсатқа жетудің жолдары деген мағынаны білдіреді . Әдіс Мақсатқа қол жеткізетін жол,тәсіл, белгі жолмен тәртіпке салынған іс-әрекет Оқушыларға білім беру және оларды дамыту мақсатында мұғалім мен оқушылардың бірлесіп жасайтын қызметі мен қарым-қатынасының тәсіл амалдары

3 слайд

Ә діс деген сөз гректің “ metodos ” деген сөзінен шыққан . Метод деген ұғым белгілі ақиқатқа , шындыққа , мақсатқа жетудің жолдары деген мағынаны білдіреді . Әдіс Мақсатқа қол жеткізетін жол,тәсіл, белгі жолмен тәртіпке салынған іс-әрекет Оқушыларға білім беру және оларды дамыту мақсатында мұғалім мен оқушылардың бірлесіп жасайтын қызметі мен қарым-қатынасының тәсіл амалдары

 . Оқыту әдісі дидактиканың негізгі бір құрамды бөлігі болып табылады . Себебі , оқыту процесі оның мақ

4 слайд
 . Оқыту әдісі дидактиканың негізгі бір құрамды бөлігі болып табылады . Себебі , оқыту процесі оның мақсаты , мазмұны , әдістері және ұйымдастыру формаларының біртұтастығы болып табылады .  Оқыту құралдары – білім алудың, іскерліктерді қалыптастырудың көзі, сонымен қатар оқу үдерісінің тиімділігін арттыруға арнайы әзірленген материалдық заттар, құралдар, құрылғылар.

4 слайд

 . Оқыту әдісі дидактиканың негізгі бір құрамды бөлігі болып табылады . Себебі , оқыту процесі оның мақсаты , мазмұны , әдістері және ұйымдастыру формаларының біртұтастығы болып табылады .  Оқыту құралдары – білім алудың, іскерліктерді қалыптастырудың көзі, сонымен қатар оқу үдерісінің тиімділігін арттыруға арнайы әзірленген материалдық заттар, құралдар, құрылғылар.

Оқыту әдістері оқушыларға білім беру және оларды дамыту мақсатында мұғалім мен оқушылардың бірлесіп жасайт

5 слайд
Оқыту әдістері оқушыларға білім беру және оларды дамыту мақсатында мұғалім мен оқушылардың бірлесіп жасайтын қызметі мен қарым - қатынасының тәсіл - амалдары – деген пікір айтылады оқытушы мен оқушылардың жұмыс істеу әдісі , оның арқасында білім , іскерлік , дағды қалыптасып , оқушылардың дүние танымдылығы мен қабілеттілігі артады . мұғалім мен оқушылардың бірлесе жасайтын әрекеті мұғалім мен оқушылардың өзара әрекетінің барысында білім алу жолдары . мұғалім мен оқушылардың өзара әрекетінің негізінде білім , тәрбие және таным процесін жетілдіру .

5 слайд

Оқыту әдістері оқушыларға білім беру және оларды дамыту мақсатында мұғалім мен оқушылардың бірлесіп жасайтын қызметі мен қарым - қатынасының тәсіл - амалдары – деген пікір айтылады оқытушы мен оқушылардың жұмыс істеу әдісі , оның арқасында білім , іскерлік , дағды қалыптасып , оқушылардың дүние танымдылығы мен қабілеттілігі артады . мұғалім мен оқушылардың бірлесе жасайтын әрекеті мұғалім мен оқушылардың өзара әрекетінің барысында білім алу жолдары . мұғалім мен оқушылардың өзара әрекетінің негізінде білім , тәрбие және таным процесін жетілдіру .

Оқыту әдістерінің тобы Сөздік Көрнекілік Репродуктивті Индуктивті және дедуктивті ПрактикалықПроблемалық-ізденістік Проблемалық-

6 слайд
Оқыту әдістерінің тобы Сөздік Көрнекілік Репродуктивті Индуктивті және дедуктивті ПрактикалықПроблемалық-ізденістік Проблемалық-ізденістік Оқу танымдық іс әрекеттерді ынталандыру

6 слайд

Оқыту әдістерінің тобы Сөздік Көрнекілік Репродуктивті Индуктивті және дедуктивті ПрактикалықПроблемалық-ізденістік Проблемалық-ізденістік Оқу танымдық іс әрекеттерді ынталандыру

Сөздік Дәріс әңгіме сұхбат түсіндіру кітаппен жұмыс пікірталас

7 слайд
Сөздік Дәріс әңгіме сұхбат түсіндіру кітаппен жұмыс пікірталас

7 слайд

Сөздік Дәріс әңгіме сұхбат түсіндіру кітаппен жұмыс пікірталас

Көрнекілік Иллюстрация демонстрация

8 слайд
Көрнекілік Иллюстрация демонстрация

8 слайд

Көрнекілік Иллюстрация демонстрация

Оқу-танымдық іс-әрекетті ынталандыру әдістері Оқу пікірсайыстары дидактикалық және іскерлік ойындар тренингтер, жеке (то

9 слайд
Оқу-танымдық іс-әрекетті ынталандыру әдістері Оқу пікірсайыстары дидактикалық және іскерлік ойындар тренингтер, жеке (топтық) жобалау, , зертханалық жұмыс

9 слайд

Оқу-танымдық іс-әрекетті ынталандыру әдістері Оқу пікірсайыстары дидактикалық және іскерлік ойындар тренингтер, жеке (топтық) жобалау, , зертханалық жұмыс

Оқу кітаптар Көрнекілік Техникалық

10 слайд
Оқу кітаптар Көрнекілік Техникалық

10 слайд

Оқу кітаптар Көрнекілік Техникалық

Есептер жинағыЕсептер жинағы СөздіктерСөздіктер анықтамаларанықтамалароқулықтар , оқулықтар , Оқу кітаптарыОқу кітаптары

11 слайд
Есептер жинағыЕсептер жинағы СөздіктерСөздіктер анықтамаларанықтамалароқулықтар , оқулықтар , Оқу кітаптарыОқу кітаптары

11 слайд

Есептер жинағыЕсептер жинағы СөздіктерСөздіктер анықтамаларанықтамалароқулықтар , оқулықтар , Оқу кітаптарыОқу кітаптары

чертеждер , суреттер , чертеждер , суреттер , фотосуреттер , альбомдар ,фотосуреттер , альбомдар , тарихи , Эконо-лық- геогр

12 слайд
чертеждер , суреттер , чертеждер , суреттер , фотосуреттер , альбомдар ,фотосуреттер , альбомдар , тарихи , Эконо-лық- географиялық карталар т . б .тарихи , Эконо-лық- географиялық карталар т . б .кестелер , сызбаларкестелер , сызбалар Көрнекі құралдарКөрнекі құралдар

12 слайд

чертеждер , суреттер , чертеждер , суреттер , фотосуреттер , альбомдар ,фотосуреттер , альбомдар , тарихи , Эконо-лық- географиялық карталар т . б .тарихи , Эконо-лық- географиялық карталар т . б .кестелер , сызбаларкестелер , сызбалар Көрнекі құралдарКөрнекі құралдар

компьютеркомпьютер бейнетаспа , ,бейнетаспа , , телеарна , телеарна , үнтаспа ,үнтаспа , Техникалық құралдарТехникалық құралда

13 слайд
компьютеркомпьютер бейнетаспа , ,бейнетаспа , , телеарна , телеарна , үнтаспа ,үнтаспа , Техникалық құралдарТехникалық құралдар

13 слайд

компьютеркомпьютер бейнетаспа , ,бейнетаспа , , телеарна , телеарна , үнтаспа ,үнтаспа , Техникалық құралдарТехникалық құралдар

 Оқыту әдістері педагогика саласында күрделі мәселелердің бірі . Соған орай бүгінгі таңда оқыту әдістері

14 слайд
 Оқыту әдістері педагогика саласында күрделі мәселелердің бірі . Соған орай бүгінгі таңда оқыту әдістерінің анықтамасы және оларды топтастыру мәселесінде ортақ пікір қалыптаспаған . Ғылыми педагогикалық әдебиеттерде топтастырудың жиырмадан астам түрі бар :  Оқушылардың таным белсенділігіне қарай;  Тұтас педагогикалық әрекеттердің тәсілдеріне қарай;  Ә дістің логикалық және психологиялық сипатына қарай ;  Ең көп таралғаны - білім беру көздеріне қарай;

14 слайд

 Оқыту әдістері педагогика саласында күрделі мәселелердің бірі . Соған орай бүгінгі таңда оқыту әдістерінің анықтамасы және оларды топтастыру мәселесінде ортақ пікір қалыптаспаған . Ғылыми педагогикалық әдебиеттерде топтастырудың жиырмадан астам түрі бар :  Оқушылардың таным белсенділігіне қарай;  Тұтас педагогикалық әрекеттердің тәсілдеріне қарай;  Ә дістің логикалық және психологиялық сипатына қарай ;  Ең көп таралғаны - білім беру көздеріне қарай;

Оқушылардың таным белсенділігіне қарай (М.Н.Скаткин, И.Я.Лернер бойынша): - проблемалық баяндау әдісі; эвристикалық әдіс. түс

15 слайд
Оқушылардың таным белсенділігіне қарай (М.Н.Скаткин, И.Я.Лернер бойынша): - проблемалық баяндау әдісі; эвристикалық әдіс. түсіндірмелі хабарлау әдісі; - репродуктивтік әдіс;

15 слайд

Оқушылардың таным белсенділігіне қарай (М.Н.Скаткин, И.Я.Лернер бойынша): - проблемалық баяндау әдісі; эвристикалық әдіс. түсіндірмелі хабарлау әдісі; - репродуктивтік әдіс;

Тұтас педагогикалық әрекеттердің тәсілдеріне қарай (Ю.К.Бабанский): - оқуға - ынталандыру; оқытудағы бақылау және өзін-өзі б

16 слайд
Тұтас педагогикалық әрекеттердің тәсілдеріне қарай (Ю.К.Бабанский): - оқуға - ынталандыру; оқытудағы бақылау және өзін-өзі бақылау әдістері.оқу-танымдық әрекеттерді ұйымдастыру;

16 слайд

Тұтас педагогикалық әрекеттердің тәсілдеріне қарай (Ю.К.Бабанский): - оқуға - ынталандыру; оқытудағы бақылау және өзін-өзі бақылау әдістері.оқу-танымдық әрекеттерді ұйымдастыру;

. Әдістің логикалық және психологиялық сипатына қарай: - ауызша баяндау әдісі ; - есеп шығару әдісі ; - ө нер құрал

17 слайд
. Әдістің логикалық және психологиялық сипатына қарай: - ауызша баяндау әдісі ; - есеп шығару әдісі ; - ө нер құралдарын пайдалану әдісі .

17 слайд

. Әдістің логикалық және психологиялық сипатына қарай: - ауызша баяндау әдісі ; - есеп шығару әдісі ; - ө нер құралдарын пайдалану әдісі .

Ең көп таралғаны - білім беру көздеріне сәйкес ( И . Т . Огородников , С . И . Перовский , Е .

18 слайд
Ең көп таралғаны - білім беру көздеріне сәйкес ( И . Т . Огородников , С . И . Перовский , Е . Я . Голант ): сөздік немесе ауызша баяндау әдісі ; көрнекілік әдістер ; тәжірибелік әдістер

18 слайд

Ең көп таралғаны - білім беру көздеріне сәйкес ( И . Т . Огородников , С . И . Перовский , Е . Я . Голант ): сөздік немесе ауызша баяндау әдісі ; көрнекілік әдістер ; тәжірибелік әдістер