Материалдар / Оқыту мен оқу тәжірибесіне өзгерістер енгізу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Оқыту мен оқу тәжірибесіне өзгерістер енгізу

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқыту мен оқу тәжірибесіне өзгерістер енгізу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қаңтар 2019
231
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Оқыту мен оқу тәжірибесіне өзгерістер енгізу : ОҚО, Мақтарал ауданы, Мақталы ауылы № 34 А.Чехов атындағы жалпы орта мектебін

1 слайд
Оқыту мен оқу тәжірибесіне өзгерістер енгізу : ОҚО, Мақтарал ауданы, Мақталы ауылы № 34 А.Чехов атындағы жалпы орта мектебінің физика пәнінің мұғалімі Бакиров Ғалымжан 1 . «Сындарлы оқытудың» теорияларын негізге ала отырып оқыту мен оқу барысында жаңаша әдіс – тәсілдерді күнделікті сабақта пайдалану. 2 .Келешекті құрушы жасөспірімдердің мектепте алған білімін өмірде де пайдалана алуына көшбасшылық жасау. Мақсаты:

Іс - тәжірибемдегі өзгерістерКері әсер жасауды үйренді Әріптестермен кеңес барысында. Топпен жұмыс Бағалауды үйренді. Ой бөлі

2 слайд
Іс - тәжірибемдегі өзгерістерКері әсер жасауды үйренді Әріптестермен кеңес барысында. Топпен жұмыс Бағалауды үйренді. Ой бөлісуді үйренді. Өз идеяларын дәлелдеуде.

Мен не үйрендім? Қандай кедергілер кездесті? Оқушылар не үйренді? Оқушылар бір-бірін шынайы бағаламауы, пікірін тыңдамау, тапс

3 слайд
Мен не үйрендім? Қандай кедергілер кездесті? Оқушылар не үйренді? Оқушылар бір-бірін шынайы бағаламауы, пікірін тыңдамау, тапсырмаларды орындауда уақыттың жетіспеуі.Сыни тұрғыдан ойлай отырып сұрақтарға жауап беруді, жинақтау, синтездеу арқылы тапсырманы орындауды үйренді Оқушыларға өз беттерінше тапсырманы орындатуды, жаңа әдіс тәсілдерді тиімді пайдалануды, сұрақ қою барысында түрткі болуды үйрендім.Нәтиже: Болашақта қалай қолданамын? - Әріптестеріме осы бағдарламаның жеті модулін қолдану тиімді екенін түсіндіріп, осы бағытпен жұмыс жасауға тартамын; - Топта жұмыс жасап, ұйымшылдыққа үйретемін. - - Талантты және дарынды балалармен жүйелі жұмыс кестесін құрамын; - Келешекте бағдарламаның 7 модулін қолдана отырып, өз іс - тәжірибемді әріқарай дамытамын. - Сыни тұрғыдан ойлай отырып, білім алудың тиімді әдістерін меңгеремін;