Материалдар / "Оқыту мен оқуды бағалау" коучинг сабақ

"Оқыту мен оқуды бағалау" коучинг сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
"Оқыту мен оқуды бағалау" коучинг сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
228
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Психологиялық ахуал Ауызша ой бөліс...

1 слайд
Психологиялық ахуал Ауызша ой бөліс...

1 слайд

Психологиялық ахуал Ауызша ой бөліс...

От Су К үн Ай Топқа бөліну

2 слайд
От Су К үн Ай Топқа бөліну

2 слайд

От Су К үн Ай Топқа бөліну

От - қай кезде де, қандай жағдайда да от болып жанып, өз білімдерін насихаттай білетін жандар. Су - жандары жақсылықты сүйетін,

3 слайд
От - қай кезде де, қандай жағдайда да от болып жанып, өз білімдерін насихаттай білетін жандар. Су - жандары жақсылықты сүйетін, көңілдері судай таза, жаңалықтарға жаны құмар жандар. Күн - жанындағыларға жылу сыйлап жарқырап жүретін, сәуле шашып белсенділікпен жұмыс жасайтын адамдар. Ай - ойшыл да, арманшыл. Қиындықтарға мойымайтын ержүрек, батыл жандар.

3 слайд

От - қай кезде де, қандай жағдайда да от болып жанып, өз білімдерін насихаттай білетін жандар. Су - жандары жақсылықты сүйетін, көңілдері судай таза, жаңалықтарға жаны құмар жандар. Күн - жанындағыларға жылу сыйлап жарқырап жүретін, сәуле шашып белсенділікпен жұмыс жасайтын адамдар. Ай - ойшыл да, арманшыл. Қиындықтарға мойымайтын ержүрек, батыл жандар.

“ Адамның бойындағы жақсылыққа баға беру үшін, осы қасиеттің кішкене бөлігі өзінде болуы тиіс” (Вильям Шекспир)

4 слайд
“ Адамның бойындағы жақсылыққа баға беру үшін, осы қасиеттің кішкене бөлігі өзінде болуы тиіс” (Вильям Шекспир)

4 слайд

“ Адамның бойындағы жақсылыққа баға беру үшін, осы қасиеттің кішкене бөлігі өзінде болуы тиіс” (Вильям Шекспир)

Коучинг: ОҚЫТУ ҮШІН БАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОҚУДЫ БАҒАЛАУ

5 слайд
Коучинг: ОҚЫТУ ҮШІН БАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОҚУДЫ БАҒАЛАУ

5 слайд

Коучинг: ОҚЫТУ ҮШІН БАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОҚУДЫ БАҒАЛАУ

Постерге ой жаз...

6 слайд
Постерге ой жаз...

6 слайд

Постерге ой жаз...

«Бағалау» термині «жақын отыру» дегенді білдіретін латын сөзінен шыққан. Бағалау –оқытудың нәтижелерін жүйелі түрде жиынтық

7 слайд
«Бағалау» термині «жақын отыру» дегенді білдіретін латын сөзінен шыққан. Бағалау –оқытудың нәтижелерін жүйелі түрде жиынтықтауға бағытталған қызметті белгілеу үшін қолданылатын термин . www.themegallery.com

7 слайд

«Бағалау» термині «жақын отыру» дегенді білдіретін латын сөзінен шыққан. Бағалау –оқытудың нәтижелерін жүйелі түрде жиынтықтауға бағытталған қызметті белгілеу үшін қолданылатын термин . www.themegallery.com

www.themegallery.com Оқытуды, әдістерді және осы мүмкіндіктерді Іске асыру түрлерін жа қ сарту мүмкіндіктерін анықтауын баға

8 слайд
www.themegallery.com Оқытуды, әдістерді және осы мүмкіндіктерді Іске асыру түрлерін жа қ сарту мүмкіндіктерін анықтауын бағалау қалыптастырушы (формативті) немесе Оқыту үшін Бағалау (ОүБ) болып табылады. Егер бағалау мақсаты - жіктеу, сертификациялау немесе оқытуды жылжыту үшін оқыту қорытындысын шығару болса, онда өзінің функциясы бойынша бағалау жиынтық (суммативті) болып табылады және оны оқытуды бағалау деп атайды.Бағалау

8 слайд

www.themegallery.com Оқытуды, әдістерді және осы мүмкіндіктерді Іске асыру түрлерін жа қ сарту мүмкіндіктерін анықтауын бағалау қалыптастырушы (формативті) немесе Оқыту үшін Бағалау (ОүБ) болып табылады. Егер бағалау мақсаты - жіктеу, сертификациялау немесе оқытуды жылжыту үшін оқыту қорытындысын шығару болса, онда өзінің функциясы бойынша бағалау жиынтық (суммативті) болып табылады және оны оқытуды бағалау деп атайды.Бағалау

Қалыптастырушы Жиынтық Оқыту үшін бағалау Оқуды бағалау Ынталандырушы Жиынтық Мысалы: мадақтап қолдау, бір сабақтың бағасы

9 слайд
Қалыптастырушы Жиынтық Оқыту үшін бағалау Оқуды бағалау Ынталандырушы Жиынтық Мысалы: мадақтап қолдау, бір сабақтың бағасы Мысалы: ҰБТ, тоқсандық баға....Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

9 слайд

Қалыптастырушы Жиынтық Оқыту үшін бағалау Оқуды бағалау Ынталандырушы Жиынтық Мысалы: мадақтап қолдау, бір сабақтың бағасы Мысалы: ҰБТ, тоқсандық баға....Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

“ Ақиқат орындығы” Сөйлемді аяқтағанда сіз қандай сезімде болдыңыз? Әрине, әрқайсымыз қорқыныш, сенімсіздік, сәтсіздік сезімд

10 слайд
“ Ақиқат орындығы” Сөйлемді аяқтағанда сіз қандай сезімде болдыңыз? Әрине, әрқайсымыз қорқыныш, сенімсіздік, сәтсіздік сезімдерінен өттік. Ренжіген, нашар көңіл-күй немесе көңілсізідік болған шығар. Бұл сәтте қолдау мен сүйенішті қажет етеміз.Ең бастысы адам адамгершілік, адалдық, әділдік, шыншылдықты басшылыққа ала білсе ғана өз өмір жолын дұрыс таңдай алады. Сіз бағалауды не мақсатпен жүзеге асырып жүрсіз?

10 слайд

“ Ақиқат орындығы” Сөйлемді аяқтағанда сіз қандай сезімде болдыңыз? Әрине, әрқайсымыз қорқыныш, сенімсіздік, сәтсіздік сезімдерінен өттік. Ренжіген, нашар көңіл-күй немесе көңілсізідік болған шығар. Бұл сәтте қолдау мен сүйенішті қажет етеміз.Ең бастысы адам адамгершілік, адалдық, әділдік, шыншылдықты басшылыққа ала білсе ғана өз өмір жолын дұрыс таңдай алады. Сіз бағалауды не мақсатпен жүзеге асырып жүрсіз?

 Оқытудың қиындықтарын анықтау;  Жетістіктер туралы кері байланыс (оқушылар, мұғалімдер және ата-аналар үшін);  Уәж;  Бол

11 слайд
 Оқытудың қиындықтарын анықтау;  Жетістіктер туралы кері байланыс (оқушылар, мұғалімдер және ата-аналар үшін);  Уәж;  Болжау және сұрыптау;  Стандарттарды бақылау және орындау;  Оқыту бағдарламасының мазмұнын және білім беру стилін бақылау. www.themegallery.com Бағалаудың мақсаты

11 слайд

 Оқытудың қиындықтарын анықтау;  Жетістіктер туралы кері байланыс (оқушылар, мұғалімдер және ата-аналар үшін);  Уәж;  Болжау және сұрыптау;  Стандарттарды бақылау және орындау;  Оқыту бағдарламасының мазмұнын және білім беру стилін бақылау. www.themegallery.com Бағалаудың мақсаты

12 слайд

12 слайд

Мұғалімнің бағалаудағы ролі Мұғалімнің ролі Мұғалім тәлімгер ретінде Мұғалім жетекші ретінде Мұғалім есепке алу маманы

13 слайд
Мұғалімнің бағалаудағы ролі Мұғалімнің ролі Мұғалім тәлімгер ретінде Мұғалім жетекші ретінде Мұғалім есепке алу маманы ретінде Мұғалім баяндамашы ретінде Мақсаттары Кері байланысты және әр оқушыға қолдау көрсету Жұмыс үрдісіне бағыттау үшін диагностикалық ақпарат жинақтау Оқушылардың өсуі мен жетістіктерін жазу Оқушы жетістіктерін ата-анасына, оқушылар мен мектеп әкімшілігіне хабарлау

13 слайд

Мұғалімнің бағалаудағы ролі Мұғалімнің ролі Мұғалім тәлімгер ретінде Мұғалім жетекші ретінде Мұғалім есепке алу маманы ретінде Мұғалім баяндамашы ретінде Мақсаттары Кері байланысты және әр оқушыға қолдау көрсету Жұмыс үрдісіне бағыттау үшін диагностикалық ақпарат жинақтау Оқушылардың өсуі мен жетістіктерін жазу Оқушы жетістіктерін ата-анасына, оқушылар мен мектеп әкімшілігіне хабарлау

ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ Formative (формирующее / текущее) Оқыту барысында Кері байланыс береді Оқушыларға өз жұмыстарын түзетуге көмект

14 слайд
ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ Formative (формирующее / текущее) Оқыту барысында Кері байланыс береді Оқушыларға өз жұмыстарын түзетуге көмектеседі Мұғалімдерге өз жұмысын жоспарлауға жәрдемдеседі ЖИЫНТЫҚ Summative ( итоговое) Әдетте тақырыптың, бөлімнің соңында Қорытынды тұжырым береді Оқушыларға нені үйренгендігін көрсетуге мүмкіндік бередіКритерийалды бағалау

14 слайд

ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ Formative (формирующее / текущее) Оқыту барысында Кері байланыс береді Оқушыларға өз жұмыстарын түзетуге көмектеседі Мұғалімдерге өз жұмысын жоспарлауға жәрдемдеседі ЖИЫНТЫҚ Summative ( итоговое) Әдетте тақырыптың, бөлімнің соңында Қорытынды тұжырым береді Оқушыларға нені үйренгендігін көрсетуге мүмкіндік бередіКритерийалды бағалау

 Формативтік бағалау белгілі бір сызбалар арқылы оқу үдерісінің тиімділігі мен дұрыс бағытын анықтап, мұғалім көм

15 слайд
 Формативтік бағалау белгілі бір сызбалар арқылы оқу үдерісінің тиімділігі мен дұрыс бағытын анықтап, мұғалім көмегімен оқушылардың оқудағы мұқтаждықтарын анықтауға және алдағы қадамдарын жоспарлауға мүмкіндік беретін оқудағы жетістіктерін ұғынуға және бақылауға мүмкіндік беретін бағалау түрі.  1989 – 1999 жылдарда ғы Бағалау Реформасының Тобы ( Assessment Reform Group ) зерттеу тобы еңбегінің жариялануы нәтижесінде пайда болды. Қалыптастырушы бағалау (оқыту үшін бағалау)

15 слайд

 Формативтік бағалау белгілі бір сызбалар арқылы оқу үдерісінің тиімділігі мен дұрыс бағытын анықтап, мұғалім көмегімен оқушылардың оқудағы мұқтаждықтарын анықтауға және алдағы қадамдарын жоспарлауға мүмкіндік беретін оқудағы жетістіктерін ұғынуға және бақылауға мүмкіндік беретін бағалау түрі.  1989 – 1999 жылдарда ғы Бағалау Реформасының Тобы ( Assessment Reform Group ) зерттеу тобы еңбегінің жариялануы нәтижесінде пайда болды. Қалыптастырушы бағалау (оқыту үшін бағалау)

4 ҚАДАМ 3 ҚАДАМ 2 ҚАДАМ 1 ҚАДАМ Пән бойынша кіріктірілген эксперименталды оқу бағдарламасын меңгеру, мақсаттары мен мінде

16 слайд
4 ҚАДАМ 3 ҚАДАМ 2 ҚАДАМ 1 ҚАДАМ Пән бойынша кіріктірілген эксперименталды оқу бағдарламасын меңгеру, мақсаттары мен міндеттерін анықтау Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың жалпы критерийлерін әзірлеу Пәннің нақты тақырыптары бойынша критериалды Бағалауды жүзеге асыру Бағалаудың критериалды шкаласын жасауКритерийалды бағалау жүйесін жасақтау кезеңдері

16 слайд

4 ҚАДАМ 3 ҚАДАМ 2 ҚАДАМ 1 ҚАДАМ Пән бойынша кіріктірілген эксперименталды оқу бағдарламасын меңгеру, мақсаттары мен міндеттерін анықтау Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың жалпы критерийлерін әзірлеу Пәннің нақты тақырыптары бойынша критериалды Бағалауды жүзеге асыру Бағалаудың критериалды шкаласын жасауКритерийалды бағалау жүйесін жасақтау кезеңдері

 О қушылармен тиімді кері байланысты қамтамасыз етуі;  Оқушылардың өзіндік оқуға белсене қатысуы, ретімен өзін өзі бағалауы;

17 слайд
 О қушылармен тиімді кері байланысты қамтамасыз етуі;  Оқушылардың өзіндік оқуға белсене қатысуы, ретімен өзін өзі бағалауы;  Бағалау нәтижелерін ескере отырып, оқуды түрлендіру;  Бағалаудың оқушы қызығушылығы мен өзін өзі бағалауына әсер етіп, білім алуды түбегейлі өзгертуі;  Өзін-өзі бағалау нәтижесінде оқуын қалай жақсарту қажеттілігін түсініп, сыныптастарымен бірлескен оқу дағдыларын қалыптастыру. Оқыту үшін бағалаудың түпкілікті нәтижесі

17 слайд

 О қушылармен тиімді кері байланысты қамтамасыз етуі;  Оқушылардың өзіндік оқуға белсене қатысуы, ретімен өзін өзі бағалауы;  Бағалау нәтижелерін ескере отырып, оқуды түрлендіру;  Бағалаудың оқушы қызығушылығы мен өзін өзі бағалауына әсер етіп, білім алуды түбегейлі өзгертуі;  Өзін-өзі бағалау нәтижесінде оқуын қалай жақсарту қажеттілігін түсініп, сыныптастарымен бірлескен оқу дағдыларын қалыптастыру. Оқыту үшін бағалаудың түпкілікті нәтижесі

Бағалау3. Бұдан арғы іс-әрекетті анықтау үшін қолданылуы мүмкін шешімдерді қорытындылау. 1. Бақылау (қадағалау) 2. Алынған м

18 слайд
Бағалау3. Бұдан арғы іс-әрекетті анықтау үшін қолданылуы мүмкін шешімдерді қорытындылау. 1. Бақылау (қадағалау) 2. Алынған мәліметтердің интерпретациясыБағалаудың жалпы сипаттамасы Интерпретация – қызығушылық тудыратын мәселелерге, мәселен ерекше дағдылар, көзқарастар немесе оқыту түрлеріне қатысты жүргізіледі. Мұндай өлшемдерді көбінесе критерий деп атап, оларды оқыту мақсаттарына немесе міндеттеріне жатқызады.Мәліметтерді интерпретациялау негізінде қорытынды жасалады, ол бағалауды көздейді. Бұл кезеңде бағалау үдерісі ақпараттың қолдану мақсаты мен міндеттеріне сәйкес әртүрлі нысанда жүргізіледі. Қадағалауды өткізу үшін оқушылардың нені білетіндігін және не істей алатындығын, олар қандай қиындықтармен кездесуі мүмкіндігін анықтау қажет. Іс-әрекетті, баллалардың өзара әңгімесін тыңдап, тапсырманы орындап отырған оқушыларды қадағалау.

18 слайд

Бағалау3. Бұдан арғы іс-әрекетті анықтау үшін қолданылуы мүмкін шешімдерді қорытындылау. 1. Бақылау (қадағалау) 2. Алынған мәліметтердің интерпретациясыБағалаудың жалпы сипаттамасы Интерпретация – қызығушылық тудыратын мәселелерге, мәселен ерекше дағдылар, көзқарастар немесе оқыту түрлеріне қатысты жүргізіледі. Мұндай өлшемдерді көбінесе критерий деп атап, оларды оқыту мақсаттарына немесе міндеттеріне жатқызады.Мәліметтерді интерпретациялау негізінде қорытынды жасалады, ол бағалауды көздейді. Бұл кезеңде бағалау үдерісі ақпараттың қолдану мақсаты мен міндеттеріне сәйкес әртүрлі нысанда жүргізіледі. Қадағалауды өткізу үшін оқушылардың нені білетіндігін және не істей алатындығын, олар қандай қиындықтармен кездесуі мүмкіндігін анықтау қажет. Іс-әрекетті, баллалардың өзара әңгімесін тыңдап, тапсырманы орындап отырған оқушыларды қадағалау.

www.themegallery.comОқушылармен кері байланысты тиімді қамтамасыз ету. Оқушылардың өзіндік оқуға белсенді қатысуы. Бағалау нә

19 слайд
www.themegallery.comОқушылармен кері байланысты тиімді қамтамасыз ету. Оқушылардың өзіндік оқуға белсенді қатысуы. Бағалау нәтижелерін ескере отырып, оқытуды өзгерту. Оқушылардың өзін-өзі бағалауы Өздерінің оқуын қалай жақсартуға болатындығын түсіну қажеттігі.ФакторларыФакторларыОқытуды жақсартудың 5 қағидасы

19 слайд

www.themegallery.comОқушылармен кері байланысты тиімді қамтамасыз ету. Оқушылардың өзіндік оқуға белсенді қатысуы. Бағалау нәтижелерін ескере отырып, оқытуды өзгерту. Оқушылардың өзін-өзі бағалауы Өздерінің оқуын қалай жақсартуға болатындығын түсіну қажеттігі.ФакторларыФакторларыОқытуды жақсартудың 5 қағидасы

www.themegallery.com Оқушымен бірге критерийлерді талдау Сыныптасын және өзін-өзі бағалауСұрақтың дұрыс қойылуы Кері байланыс

20 слайд
www.themegallery.com Оқушымен бірге критерийлерді талдау Сыныптасын және өзін-өзі бағалауСұрақтың дұрыс қойылуы Кері байланысты қамтамасыз ету Қара жәшік

20 слайд

www.themegallery.com Оқушымен бірге критерийлерді талдау Сыныптасын және өзін-өзі бағалауСұрақтың дұрыс қойылуы Кері байланысты қамтамасыз ету Қара жәшік

Бас бармаққа - ұнағаныңызды Сұқ саусаққа - неге жеткендігіңізді Ортан терекке - нені үйренгіңіз келетініңізді Шылдыр шүмекке -

21 слайд
Бас бармаққа - ұнағаныңызды Сұқ саусаққа - неге жеткендігіңізді Ортан терекке - нені үйренгіңіз келетініңізді Шылдыр шүмекке - сіз үшін жаңалық Кішкентай бөбекке - қосарыңызды. Кер і байланыс

21 слайд

Бас бармаққа - ұнағаныңызды Сұқ саусаққа - неге жеткендігіңізді Ортан терекке - нені үйренгіңіз келетініңізді Шылдыр шүмекке - сіз үшін жаңалық Кішкентай бөбекке - қосарыңызды. Кер і байланыс

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ