Оқыту үдерісін жақсарту үшін кері байланысты тиімді қолдану
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Коучинг тақырыбы
Оқыту үдерісін жақсарту
үшін кері байланысты
тиімді қолдану
1 слайд
Коучинг тақырыбы Оқыту үдерісін жақсарту үшін кері байланысты тиімді қолдану
2 слайд
Жалпы мақсаты
Мұғалімдерді кері байланыстың
түрлерімен таныстыру, оның
классификациясы мен әдістерін
ұғындыру. Оқушылардың көңіл-күйіне,
сабақтағы іс-әрекетке, оқу материалына
кері байланыс жасау жолдарын
жоспарлауды бірлесіп қарастыру.
2 слайд
Жалпы мақсаты Мұғалімдерді кері байланыстың түрлерімен таныстыру, оның классификациясы мен әдістерін ұғындыру. Оқушылардың көңіл-күйіне, сабақтағы іс-әрекетке, оқу материалына кері байланыс жасау жолдарын жоспарлауды бірлесіп қарастыру.
3 слайд
Кері байланыс деген не?
Кері байланыстың
мақсаты не?
Кері байланыстың қандай
түрлері бар?
3 слайд
Кері байланыс деген не? Кері байланыстың мақсаты не? Кері байланыстың қандай түрлері бар?
4 слайд
4 слайд
5 слайд
Мақсаты:
• Мұғалімдерге сабақта кері байланысты
тиімді ұйымдастыру жағынан мәліметтер
алуға жағдай жасау;
• Оқушылардың көңіл-күйіне, сабақтағы іс -
әрекетіне, оқу материалдарына рефлексия
жасау жолдарын жоспарлауды бірлесіп
қарастыру
5 слайд
Мақсаты: • Мұғалімдерге сабақта кері байланысты тиімді ұйымдастыру жағынан мәліметтер алуға жағдай жасау; • Оқушылардың көңіл-күйіне, сабақтағы іс - әрекетіне, оқу материалдарына рефлексия жасау жолдарын жоспарлауды бірлесіп қарастыру
6 слайд
6 слайд
7 слайд
Кері байланыстың әдіс -тәсілдері
7 слайд
Кері байланыстың әдіс -тәсілдері
8 слайд
8 слайд
9 слайд
9 слайд
10 слайд
10 слайд
11 слайд
11 слайд
12 слайд
•«Геометриялық фигуралар пішініндегі креслолар»
•Төртбұрыш - ұйымдастырғыш, дәлдік бақылауға қатал, қадағалайтын,
ойлаушы, нұсқаушы, бөлшектерге, ақпаратқа байқампаз, хабаршыл,
жазбаша сөздікке ынталы, ұқыпты, тазалықты сүйгіш, рационалист,
сақтанғыш, суық, үндемейтін, қырсық, табанды, еңбексүйгіш,
маманданған эрудициясы басым, бас саясаткер, достары және таныстары
шағын, еңбекқор адам.
•Үшбұрыш - көшбасшы, билікке талпынғыш, тазалықты сүйгіш, жеңіске
құмар, прагматизм, өз-өзіне сенімді, импульсивті, шешім қабылдағыш,
сезімі күшті, батыл, энергиясы жеткілікті, қауіп-қатерге жақын, лауазымды
қызметкер, шыдамсыз, саясаткер, сөзтапқыш, ортадағы қарым - қатынасы
кең, жақын достары мен ортасы шағын, көшбасшы адам.
•Шеңбер - қарым-қатынасты жоғары бағалайтын, өзгелерді қадағалайтын,
кең пейілді, түйсігі жақсы дамыған, шыдамды, эмоционалды, сезімтал,
сенгіш, тез шешім қабылдай алмайды, бас саясаткер, әңгіме айтқанды
ұнатады, біреуді көндіре алады, өзгелерге көзқарасын дәлелдей алады,
өткен өміріне көп көніл бөледі, көпшіл, ынталы, достары мен таныстары
көп, мейірімді адам.
12 слайд
•«Геометриялық фигуралар пішініндегі креслолар» •Төртбұрыш - ұйымдастырғыш, дәлдік бақылауға қатал, қадағалайтын, ойлаушы, нұсқаушы, бөлшектерге, ақпаратқа байқампаз, хабаршыл, жазбаша сөздікке ынталы, ұқыпты, тазалықты сүйгіш, рационалист, сақтанғыш, суық, үндемейтін, қырсық, табанды, еңбексүйгіш, маманданған эрудициясы басым, бас саясаткер, достары және таныстары шағын, еңбекқор адам. •Үшбұрыш - көшбасшы, билікке талпынғыш, тазалықты сүйгіш, жеңіске құмар, прагматизм, өз-өзіне сенімді, импульсивті, шешім қабылдағыш, сезімі күшті, батыл, энергиясы жеткілікті, қауіп-қатерге жақын, лауазымды қызметкер, шыдамсыз, саясаткер, сөзтапқыш, ортадағы қарым - қатынасы кең, жақын достары мен ортасы шағын, көшбасшы адам. •Шеңбер - қарым-қатынасты жоғары бағалайтын, өзгелерді қадағалайтын, кең пейілді, түйсігі жақсы дамыған, шыдамды, эмоционалды, сезімтал, сенгіш, тез шешім қабылдай алмайды, бас саясаткер, әңгіме айтқанды ұнатады, біреуді көндіре алады, өзгелерге көзқарасын дәлелдей алады, өткен өміріне көп көніл бөледі, көпшіл, ынталы, достары мен таныстары көп, мейірімді адам.
13 слайд
«Геометриялық фигуралар пішініндегі креслолар»
13 слайд
«Геометриялық фигуралар пішініндегі креслолар»
14 слайд
17.11.22ж. «Болашақ» жетекші мектеп бірлестігінің жоспарына сәйкес Еңбекші
орта мектебінде серіктес Д.Рақышев атындағы о.м және Нағарашы орта
мектебінің мектеп ативтерімен «Оқыту үдерісін жақсарту үшін кері байланысты
тиімді қолдану» тақырыбында коучинг өткізілді. Коучингтен кейін
серіктес мектеп мұғалімдермен сұхбат өтті. Сұхбатта сабақты зерттеу кезіндегі
кері байланыстың тиімділігі туралы айта келе, бақылаудағы (С) үлгерімі төмен
оқушының ілгерлеуі байқалмағандығы анықталды. Енді, сабақты зерттеудің
келесі айналымында А ,Б оқушыларын алмай тек С оқушыны бақылауды
жалғастырсақ бола ма?
14 слайд
17.11.22ж. «Болашақ» жетекші мектеп бірлестігінің жоспарына сәйкес Еңбекші орта мектебінде серіктес Д.Рақышев атындағы о.м және Нағарашы орта мектебінің мектеп ативтерімен «Оқыту үдерісін жақсарту үшін кері байланысты тиімді қолдану» тақырыбында коучинг өткізілді. Коучингтен кейін серіктес мектеп мұғалімдермен сұхбат өтті. Сұхбатта сабақты зерттеу кезіндегі кері байланыстың тиімділігі туралы айта келе, бақылаудағы (С) үлгерімі төмен оқушының ілгерлеуі байқалмағандығы анықталды. Енді, сабақты зерттеудің келесі айналымында А ,Б оқушыларын алмай тек С оқушыны бақылауды жалғастырсақ бола ма?
15 слайд
15 слайд