Материалдар / Оқыту үрдісінде үш тілділіктің маңыздылығы, қайшылықтар мен ізденістер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Оқыту үрдісінде үш тілділіктің маңыздылығы, қайшылықтар мен ізденістер

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқыту үрдісінде үш тілділіктің маңыздылығы, қайшылықтар мен ізденістер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Мамыр 2020
309
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Тақырыбы: Оқыту үрдісінде үш тілділіктің маңыздылығы, қайшылықтар мен ізденістер

2 слайд
Тақырыбы: Оқыту үрдісінде үш тілділіктің маңыздылығы, қайшылықтар мен ізденістер

2 слайд

Тақырыбы: Оқыту үрдісінде үш тілділіктің маңыздылығы, қайшылықтар мен ізденістер

Мақсатым: Танымдық дамыту арқылы мұғалімдердің үш тілділік бойынша шығармашылығын арттыру, өздігінен білім алуын ұ

3 слайд
Мақсатым: Танымдық дамыту арқылы мұғалімдердің үш тілділік бойынша шығармашылығын арттыру, өздігінен білім алуын ұйымдастыру. Міндеттерім: 1.Мұғалімдердің белсенділігін топпен, жұппен жұмыс арқылы арттыру; 2.Мұғалімдердің өздігінен білім алуына жол ашу қызығушылығын ояту арқылы шығармашылық деңгейін көтеру.

3 слайд

Мақсатым: Танымдық дамыту арқылы мұғалімдердің үш тілділік бойынша шығармашылығын арттыру, өздігінен білім алуын ұйымдастыру. Міндеттерім: 1.Мұғалімдердің белсенділігін топпен, жұппен жұмыс арқылы арттыру; 2.Мұғалімдердің өздігінен білім алуына жол ашу қызығушылығын ояту арқылы шығармашылық деңгейін көтеру.

Күлімдеп күн бүгін, Қарады маған да! Күлімдеп күн бүгін, Қарады саған да! Сәлем деймін достарға Сәлем барша ұстазға! Тату болып

4 слайд
Күлімдеп күн бүгін, Қарады маған да! Күлімдеп күн бүгін, Қарады саған да! Сәлем деймін достарға Сәлем барша ұстазға! Тату болып халықтар Аман болсын балалар! «Мұз жарғыш»-«Ледокол»- «Ice-breaker» әдісі Қатысушылар аудитория ішінде жүріп бір- бірімен амандасады. Қалаған тілдерінде.  

4 слайд

Күлімдеп күн бүгін, Қарады маған да! Күлімдеп күн бүгін, Қарады саған да! Сәлем деймін достарға Сәлем барша ұстазға! Тату болып халықтар Аман болсын балалар! «Мұз жарғыш»-«Ледокол»- «Ice-breaker» әдісі Қатысушылар аудитория ішінде жүріп бір- бірімен амандасады. Қалаған тілдерінде.  

5 слайд

5 слайд

Жұппен тұрып, коучтың айтуы бойынша төмендегі айтылғандарға қатысты қимыл- қозғалыс жасаймыз. - Қазақстанда бәрі қ

6 слайд
Жұппен тұрып, коучтың айтуы бойынша төмендегі айтылғандарға қатысты қимыл- қозғалыс жасаймыз. - Қазақстанда бәрі қол алысады - Италияда құшақтасады - Бразилияда бір-бірінің иығын қағады - Жапонияда басын изейді - Зимбабведе- арқасымен - Македонияда – шынтақпен - Нидерландыда –иықпен - Австралияда шапалақ ұрып, секіреді Сәлем түзелмей, әлем түзелмейтінін ұмытпайық !

6 слайд

Жұппен тұрып, коучтың айтуы бойынша төмендегі айтылғандарға қатысты қимыл- қозғалыс жасаймыз. - Қазақстанда бәрі қол алысады - Италияда құшақтасады - Бразилияда бір-бірінің иығын қағады - Жапонияда басын изейді - Зимбабведе- арқасымен - Македонияда – шынтақпен - Нидерландыда –иықпен - Австралияда шапалақ ұрып, секіреді Сәлем түзелмей, әлем түзелмейтінін ұмытпайық !

7 слайд

7 слайд

8 слайд

8 слайд

Ой шақыруОй шақыру • Қалай ойлайсыздар бүгінгі біздің шеберлік сағатына арқау болатын қандай тақырып екен?

9 слайд
Ой шақыруОй шақыру • Қалай ойлайсыздар бүгінгі біздің шеберлік сағатына арқау болатын қандай тақырып екен?

9 слайд

Ой шақыруОй шақыру • Қалай ойлайсыздар бүгінгі біздің шеберлік сағатына арқау болатын қандай тақырып екен?

1. Ұлттық ерекшелігімізді айқындайтын таңбалар нелер? 2. Ұлт боп жаратылу үшін басты қажет құрал не? 3. Қазақ тілі қандай

10 слайд
1. Ұлттық ерекшелігімізді айқындайтын таңбалар нелер? 2. Ұлт боп жаратылу үшін басты қажет құрал не? 3. Қазақ тілі қандай тіл?

10 слайд

1. Ұлттық ерекшелігімізді айқындайтын таңбалар нелер? 2. Ұлт боп жаратылу үшін басты қажет құрал не? 3. Қазақ тілі қандай тіл?

Адамның рухани ізденіс-сілкіністері үш-ақ сауалдың аясына сияды: 1) не біле аламын ( ) 2) не істеуім

11 слайд
Адамның рухани ізденіс-сілкіністері үш-ақ сауалдың аясына сияды: 1) не біле аламын ( ) 2) не істеуім керек ( ) 3) үміт артарым не? ( ) Теория Практика Рефлекция

11 слайд

Адамның рухани ізденіс-сілкіністері үш-ақ сауалдың аясына сияды: 1) не біле аламын ( ) 2) не істеуім керек ( ) 3) үміт артарым не? ( ) Теория Практика Рефлекция

1.Бір ауылда құрғақшылық кезінде адамдар бір жерге жиналып,құдайдан жаңбыр сұрап жалынайық депті .Сол күні барлығы жиналыпты. Т

12 слайд
1.Бір ауылда құрғақшылық кезінде адамдар бір жерге жиналып,құдайдан жаңбыр сұрап жалынайық депті .Сол күні барлығы жиналыпты. Тек бір бала ғана қолшатырды өзімен ала келіпті БҰЛ не 1.Бір ауылда құрғақшылық кезінде адамдар бір жерге жиналып,құдайдан жаңбыр сұрап жалынайық депті .Сол күні барлығы жиналыпты. Тек бір бала ғана қолшатырды өзімен ала келіпті . БҰЛ не (.....................) Сенім

12 слайд

1.Бір ауылда құрғақшылық кезінде адамдар бір жерге жиналып,құдайдан жаңбыр сұрап жалынайық депті .Сол күні барлығы жиналыпты. Тек бір бала ғана қолшатырды өзімен ала келіпті БҰЛ не 1.Бір ауылда құрғақшылық кезінде адамдар бір жерге жиналып,құдайдан жаңбыр сұрап жалынайық депті .Сол күні барлығы жиналыпты. Тек бір бала ғана қолшатырды өзімен ала келіпті . БҰЛ не (.....................) Сенім

2.Әкесі бір жасар баласын ауаға лақтырғанда ол күледі.Өйткені ол әкесінің тосып алатынын біледі . БҰЛ не (...............

13 слайд
2.Әкесі бір жасар баласын ауаға лақтырғанда ол күледі.Өйткені ол әкесінің тосып алатынын біледі . БҰЛ не (.........................) Сенім арту

13 слайд

2.Әкесі бір жасар баласын ауаға лақтырғанда ол күледі.Өйткені ол әкесінің тосып алатынын біледі . БҰЛ не (.........................) Сенім арту

3.Әр күні біз ұйқыға жатарда,ұялы телефонымызға оятқыш сағатты қосып жатамыз.Біздің таңертең оянар-оянбасымыз тек Аллаға а

14 слайд
3.Әр күні біз ұйқыға жатарда,ұялы телефонымызға оятқыш сағатты қосып жатамыз.Біздің таңертең оянар-оянбасымыз тек Аллаға аян, бірақ оятқышты қосып қоямыз. Бұл не (................) Үміт

14 слайд

3.Әр күні біз ұйқыға жатарда,ұялы телефонымызға оятқыш сағатты қосып жатамыз.Біздің таңертең оянар-оянбасымыз тек Аллаға аян, бірақ оятқышты қосып қоямыз. Бұл не (................) Үміт

15 слайд

15 слайд

16 слайд

16 слайд

Топ тапсырмалары 1-топ. Үш тілділіктің маңыздылығы 2-топ. Үш тілділікті

17 слайд
Топ тапсырмалары 1-топ. Үш тілділіктің маңыздылығы 2-топ. Үш тілділікті оқытудағы қайшылықтар мен ізденістер 3-топ. CLIL (пән және тілді кіріктіріп оқыту)да қолданып жүрген әдіс тәсілдеріңізді жазыңыз

17 слайд

Топ тапсырмалары 1-топ. Үш тілділіктің маңыздылығы 2-топ. Үш тілділікті оқытудағы қайшылықтар мен ізденістер 3-топ. CLIL (пән және тілді кіріктіріп оқыту)да қолданып жүрген әдіс тәсілдеріңізді жазыңыз

18 слайд

18 слайд

19 слайд

19 слайд

20 слайд

20 слайд

21 слайд

21 слайд

Ұстаздар өздеріне берілген 12 сөздің ішінен, өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын сипатайтындай 3 сөзді таңдап айтады. *Төзімс

22 слайд
Ұстаздар өздеріне берілген 12 сөздің ішінен, өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын сипатайтындай 3 сөзді таңдап айтады. *Төзімсіздік, *Ашу, * Қуаныш, * Немқұрайлылық, *Қанағаттану, *Шабыт, *Зерігу,* Алаңдау, * Тыныштық, * Сенімділік, * Сенімсіздік, *Рахаттану.

22 слайд

Ұстаздар өздеріне берілген 12 сөздің ішінен, өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын сипатайтындай 3 сөзді таңдап айтады. *Төзімсіздік, *Ашу, * Қуаныш, * Немқұрайлылық, *Қанағаттану, *Шабыт, *Зерігу,* Алаңдау, * Тыныштық, * Сенімділік, * Сенімсіздік, *Рахаттану.

23 слайд

23 слайд

24 слайд

24 слайд

« Бас, жүрек, қол» - «Голова,сердце, рука»- «Head, heart , hand» әдісі БАС – ОЙ ( Қандай оймен шықтым? Не түйдім?) ЖҮРЕК – СЕЗІ

25 слайд
« Бас, жүрек, қол» - «Голова,сердце, рука»- «Head, heart , hand» әдісі БАС – ОЙ ( Қандай оймен шықтым? Не түйдім?) ЖҮРЕК – СЕЗІМ (Қандай әсер алдым? Қандай сезіммен шықтым?) ҚОЛ – ҚОЛДАНУ ( Не пайдалы болды? Нені қолданамын?) Тиімді жағы ,тиімсіз жағы туралы ойларын жазу Мұғалімдер тақтада орналастырылған бас, жүрек, қол суреттеріне өз ойларын жазған стикерлерін жапсырады .  

25 слайд

« Бас, жүрек, қол» - «Голова,сердце, рука»- «Head, heart , hand» әдісі БАС – ОЙ ( Қандай оймен шықтым? Не түйдім?) ЖҮРЕК – СЕЗІМ (Қандай әсер алдым? Қандай сезіммен шықтым?) ҚОЛ – ҚОЛДАНУ ( Не пайдалы болды? Нені қолданамын?) Тиімді жағы ,тиімсіз жағы туралы ойларын жазу Мұғалімдер тақтада орналастырылған бас, жүрек, қол суреттеріне өз ойларын жазған стикерлерін жапсырады .  

26 слайд

26 слайд