ОҚЫТУ ҮШІН БАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОҚУДЫ БАҒАЛАУ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ОҚЫТУ ҮШІН БАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОҚУДЫ БАҒАЛАУ

Материал туралы қысқаша түсінік
Бағалау бұл – әдістемелік іздену, оқушы мен оқытушының оқыту кезіндегі нақты кезеңін, қажетті деңгейге жетудегі қажет бағытты анықтауы болып табылады.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Коучинг «Тақырыбы »: ОҚЫТУ ҮШІН БАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОҚУДЫ БАҒАЛАУ

#1 слайд
Коучинг «Тақырыбы »: ОҚЫТУ ҮШІН БАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОҚУДЫ БАҒАЛАУ

1 слайд

Коучинг «Тақырыбы »: ОҚЫТУ ҮШІН БАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОҚУДЫ БАҒАЛАУ

1.Бір-бірін мұқият тыңдау; 2.Мәдениеттілікті сақтау; 3.Сөйлеушінің сөзін бөлмеу; 4.Бір-біріміздің пікірін құрметтеу; 5.Топ жұмы

#2 слайд
1.Бір-бірін мұқият тыңдау; 2.Мәдениеттілікті сақтау; 3.Сөйлеушінің сөзін бөлмеу; 4.Бір-біріміздің пікірін құрметтеу; 5.Топ жұмысына белсене қатысу; 6.Өз ойын ашық білдіру; 7.Әділ , шынайы бағалау; 8.Уақытты ұтымды пайдалану; 9.Топта ұйымшыл болу. ТОП ЕРЕЖЕСІ

2 слайд

1.Бір-бірін мұқият тыңдау; 2.Мәдениеттілікті сақтау; 3.Сөйлеушінің сөзін бөлмеу; 4.Бір-біріміздің пікірін құрметтеу; 5.Топ жұмысына белсене қатысу; 6.Өз ойын ашық білдіру; 7.Әділ , шынайы бағалау; 8.Уақытты ұтымды пайдалану; 9.Топта ұйымшыл болу. ТОП ЕРЕЖЕСІ

Жеке жұмыс Бағалау деген сөзді естігенде ойларыңызға не келді ? Өздеріңіз жеке қа ғаз бетіне түсіріңіздер 1 минут Жұппе

#3 слайд
Жеке жұмыс Бағалау деген сөзді естігенде ойларыңызға не келді ? Өздеріңіз жеке қа ғаз бетіне түсіріңіздер 1 минут Жұппен жұмыс Өзіңіздің ойыңызды жұппен бөлісіңіз.1минут Топпен жұмыс Топта ақылдасып постерге ойларыңызды жинақтаңыздар. 3 минут

3 слайд

Жеке жұмыс Бағалау деген сөзді естігенде ойларыңызға не келді ? Өздеріңіз жеке қа ғаз бетіне түсіріңіздер 1 минут Жұппен жұмыс Өзіңіздің ойыңызды жұппен бөлісіңіз.1минут Топпен жұмыс Топта ақылдасып постерге ойларыңызды жинақтаңыздар. 3 минут

Бағалау бұл – әдістемелік іздену, оқушы мен оқытушының оқыту кезіндегі нақты кезеңін, қажетті деңгейге жетудегі қажет бағытт

#4 слайд
Бағалау бұл – әдістемелік іздену, оқушы мен оқытушының оқыту кезіндегі нақты кезеңін, қажетті деңгейге жетудегі қажет бағытты анықтауы болып табылады.

4 слайд

Бағалау бұл – әдістемелік іздену, оқушы мен оқытушының оқыту кезіндегі нақты кезеңін, қажетті деңгейге жетудегі қажет бағытты анықтауы болып табылады.

Оқытуды жақсартудың бес басты -

#5 слайд
Оқытуды жақсартудың бес басты -

5 слайд

Оқытуды жақсартудың бес басты -

Бес балдық жүйенің қазіргі заманға сай білім жүйесін қанағаттандыра алмауы Оқушы танымындағы өзгерістер мен білім саласындағы

#6 слайд
Бес балдық жүйенің қазіргі заманға сай білім жүйесін қанағаттандыра алмауы Оқушы танымындағы өзгерістер мен білім саласындағы қалыптасқан қайшылықтар Әлеуметтік сұраныстардың өзгеруі БІЛІМ САПАСЫН БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІНДЕ ЖАҢАРТУ МӘСЕЛЕСІ

6 слайд

Бес балдық жүйенің қазіргі заманға сай білім жүйесін қанағаттандыра алмауы Оқушы танымындағы өзгерістер мен білім саласындағы қалыптасқан қайшылықтар Әлеуметтік сұраныстардың өзгеруі БІЛІМ САПАСЫН БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІНДЕ ЖАҢАРТУ МӘСЕЛЕСІ

Бағалаудың қандай түрінен арылуымыз керек? Бағалаудың қандай түріне ұмтылуымыз керек? Жазбаша жұмыстар, емтихан Ашық емтихан,

#7 слайд
Бағалаудың қандай түрінен арылуымыз керек? Бағалаудың қандай түріне ұмтылуымыз керек? Жазбаша жұмыстар, емтихан Ашық емтихан, жобалар Мұғалімнің немесе тьютордың бағалауы Оқушылардың қатысуымен бағалау Имплицитті (анық емес) бағалау критерийлері Эксплицитті (анық ) бағалау критерийлері Бәсекелестік Ынтымақтастық Нәтижені бағалау Үрдісті бағалау Мақсаттар мен міндеттер Оқу нәтижелері Білімді бағалау Есте сақтау қабілеттерін тестілеу Біліктіліктерін, қабілеттіліктерін, құзіреттіліктерін бағалау Түсінігін, салыстыра білу, қолдана білу, сараптама жасай білу қабілетін бағалау.

7 слайд

Бағалаудың қандай түрінен арылуымыз керек? Бағалаудың қандай түріне ұмтылуымыз керек? Жазбаша жұмыстар, емтихан Ашық емтихан, жобалар Мұғалімнің немесе тьютордың бағалауы Оқушылардың қатысуымен бағалау Имплицитті (анық емес) бағалау критерийлері Эксплицитті (анық ) бағалау критерийлері Бәсекелестік Ынтымақтастық Нәтижені бағалау Үрдісті бағалау Мақсаттар мен міндеттер Оқу нәтижелері Білімді бағалау Есте сақтау қабілеттерін тестілеу Біліктіліктерін, қабілеттіліктерін, құзіреттіліктерін бағалау Түсінігін, салыстыра білу, қолдана білу, сараптама жасай білу қабілетін бағалау.

Бағалау – одан арғы оқу туралы шешімді қабылдау мақсатымен оқытудың нәтижелерін жүйелі түрде жиынтықтауға бағытталған қызметті

#8 слайд
Бағалау – одан арғы оқу туралы шешімді қабылдау мақсатымен оқытудың нәтижелерін жүйелі түрде жиынтықтауға бағытталған қызметті белгілеу үшін қолданылатын термин. Формативті (оқыту үшін бағалау) Суммативті (оқуды бағалау) Бағалау түрлері

8 слайд

Бағалау – одан арғы оқу туралы шешімді қабылдау мақсатымен оқытудың нәтижелерін жүйелі түрде жиынтықтауға бағытталған қызметті белгілеу үшін қолданылатын термин. Формативті (оқыту үшін бағалау) Суммативті (оқуды бағалау) Бағалау түрлері

Жиынтық баға (оқушы қазіргі уақытта не оқып білгенін жинақтау болып табылады) 3 5 4 Формативтік баға 2 «Бағалау» -«жақын - о

#9 слайд
Жиынтық баға (оқушы қазіргі уақытта не оқып білгенін жинақтау болып табылады) 3 5 4 Формативтік баға 2 «Бағалау» -«жақын - отыру»

9 слайд

Жиынтық баға (оқушы қазіргі уақытта не оқып білгенін жинақтау болып табылады) 3 5 4 Формативтік баға 2 «Бағалау» -«жақын - отыру»

Қалыптастырушы бағалау (формативті) Күнделікті оқу үрдісінде оқушылардың ағымдағы білім деңгейлерін анықтау үшін және мұғалім

#10 слайд
Қалыптастырушы бағалау (формативті) Күнделікті оқу үрдісінде оқушылардың ағымдағы білім деңгейлерін анықтау үшін және мұғалім мен оқушы арасында өзара байланысты орнату үшін қолданылады Күнделікті оқу үрдісі кезінде жүргізіледі (өздік жұмыстар, тестер т.с.с) Оқушыға өз жұмыстарын өңдеуге және жоғары нәтижеге жетуге көмектеседі; Мұғалімге оқушының материалды меңгергені туралы ақпарат жинақтауға, талдауға және жоспарлауға мүмкіндік береді.

10 слайд

Қалыптастырушы бағалау (формативті) Күнделікті оқу үрдісінде оқушылардың ағымдағы білім деңгейлерін анықтау үшін және мұғалім мен оқушы арасында өзара байланысты орнату үшін қолданылады Күнделікті оқу үрдісі кезінде жүргізіледі (өздік жұмыстар, тестер т.с.с) Оқушыға өз жұмыстарын өңдеуге және жоғары нәтижеге жетуге көмектеседі; Мұғалімге оқушының материалды меңгергені туралы ақпарат жинақтауға, талдауға және жоспарлауға мүмкіндік береді.

Қорытындылаушы бағалау (суммативті) •Бұл білімді жалпылау, қорытындылау кезінде, тараудың немесе модульдің соңында, немесе таны

#11 слайд
Қорытындылаушы бағалау (суммативті) •Бұл білімді жалпылау, қорытындылау кезінде, тараудың немесе модульдің соңында, немесе таным үрдісінің қандай да бір сатысында оқушының жетістіктерін бағалауы үшін қолданылады. •Бұл білімді жалпылау, қорытындылау кезінде, тараудың немесе модульдің соңында, немесе таным үрдісінің қандай да бір сатысында оқушының жетістіктерін бағалауы үшін қолданылады. •Бұл білімді жалпылау, қорытындылау кезінде, тараудың немесе модульдің соңында, немесе таным үрдісінің қандай да бір сатысында оқушының жетістіктерін бағалауи үшін қолданылады. •Мұғалімге оқушының жетістіктері туралы қорытынды пікір жасауға және қорытынды бағаны қоюға мүмкіндік береді.

11 слайд

Қорытындылаушы бағалау (суммативті) •Бұл білімді жалпылау, қорытындылау кезінде, тараудың немесе модульдің соңында, немесе таным үрдісінің қандай да бір сатысында оқушының жетістіктерін бағалауы үшін қолданылады. •Бұл білімді жалпылау, қорытындылау кезінде, тараудың немесе модульдің соңында, немесе таным үрдісінің қандай да бір сатысында оқушының жетістіктерін бағалауы үшін қолданылады. •Бұл білімді жалпылау, қорытындылау кезінде, тараудың немесе модульдің соңында, немесе таным үрдісінің қандай да бір сатысында оқушының жетістіктерін бағалауи үшін қолданылады. •Мұғалімге оқушының жетістіктері туралы қорытынды пікір жасауға және қорытынды бағаны қоюға мүмкіндік береді.

Өзін өзі бағалау және өзара бағалау •Жұппен жұмыс істеу кезінде сыныптастарды бағалау және өзін өзі бағалау – бұл балалардың б

#12 слайд
Өзін өзі бағалау және өзара бағалау •Жұппен жұмыс істеу кезінде сыныптастарды бағалау және өзін өзі бағалау – бұл балалардың бір-бірінің жұмыстарына немесе өз жұмысына жай баға қоюдан біршама өзгеше. Оқыту үдерісін жақсарту үшін бұл әрекет балаларды өз жұмыстарының сапасына қатыстыруы және оны қалай жақсартуды ұғынуына көмектесуі тиіс. Бұл оқыту үдерісінің бағалы өлшемін ашады: қарым-қатынас жасау, талқылау, түсіндіру және бір- бірін тартысқа шақыру мүмкіндігі балаларға дербес оқу шегінен шығатын әрекетке қол жеткізуге мүмкіндік береді. Сыныптастарын бағалау өзін өзі бағалау қабілетін дамытуға көмектеседі.

12 слайд

Өзін өзі бағалау және өзара бағалау •Жұппен жұмыс істеу кезінде сыныптастарды бағалау және өзін өзі бағалау – бұл балалардың бір-бірінің жұмыстарына немесе өз жұмысына жай баға қоюдан біршама өзгеше. Оқыту үдерісін жақсарту үшін бұл әрекет балаларды өз жұмыстарының сапасына қатыстыруы және оны қалай жақсартуды ұғынуына көмектесуі тиіс. Бұл оқыту үдерісінің бағалы өлшемін ашады: қарым-қатынас жасау, талқылау, түсіндіру және бір- бірін тартысқа шақыру мүмкіндігі балаларға дербес оқу шегінен шығатын әрекетке қол жеткізуге мүмкіндік береді. Сыныптастарын бағалау өзін өзі бағалау қабілетін дамытуға көмектеседі.

Жапондық формативтік бағалау Дұрыс, келісемін Толықтырамын, басқа көзқарасым бар Менің сұрағым бар Бас бармақ Оқушылардың

#13 слайд
Жапондық формативтік бағалау Дұрыс, келісемін Толықтырамын, басқа көзқарасым бар Менің сұрағым бар Бас бармақ Оқушылардың бас бармақтарын көрсету арқылы сіз түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін тексеріңіз.

13 слайд

Жапондық формативтік бағалау Дұрыс, келісемін Толықтырамын, басқа көзқарасым бар Менің сұрағым бар Бас бармақ Оқушылардың бас бармақтарын көрсету арқылы сіз түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін тексеріңіз.

Жасыл – мен жақсы түсіндім және басқаға да түсіндіре аламын Сары – мен түсінемін, бірақ барлығын емес. Қызыл – мен тығырыққа

#14 слайд
Жасыл – мен жақсы түсіндім және басқаға да түсіндіре аламын Сары – мен түсінемін, бірақ барлығын емес. Қызыл – мен тығырыққа тірелдім, ештеңе түсінбей қалдым БАҒДАРШАМ АРҚЫЛЫ БАҒАЛАУ

14 слайд

Жасыл – мен жақсы түсіндім және басқаға да түсіндіре аламын Сары – мен түсінемін, бірақ барлығын емес. Қызыл – мен тығырыққа тірелдім, ештеңе түсінбей қалдым БАҒДАРШАМ АРҚЫЛЫ БАҒАЛАУ

2 жұлдыз, 1 тілек •Сыныптастарды бағалау үдерісінде оқушылардан екі жұлдыз қоюды және бір тілек айтуды сұраңыз. •Екі жұлды

#15 слайд
2 жұлдыз, 1 тілек •Сыныптастарды бағалау үдерісінде оқушылардан екі жұлдыз қоюды және бір тілек айтуды сұраңыз. •Екі жұлдыз = жұмыс істеген кезде оларға ерекше ұнаған 2 зат •Бір тілек = бұл жақсартуға болатын нәрсе

15 слайд

2 жұлдыз, 1 тілек •Сыныптастарды бағалау үдерісінде оқушылардан екі жұлдыз қоюды және бір тілек айтуды сұраңыз. •Екі жұлдыз = жұмыс істеген кезде оларға ерекше ұнаған 2 зат •Бір тілек = бұл жақсартуға болатын нәрсе

Кері байланыс бутерброды Кері байланыс әр түрлі тәсілдермен берілуі мүмкін. Кері байланыс «бутерброды» дегеніміз бұл: 1) бірінші

#16 слайд
Кері байланыс бутерброды Кері байланыс әр түрлі тәсілдермен берілуі мүмкін. Кері байланыс «бутерброды» дегеніміз бұл: 1) бірінші жағымды түсініктеме беріп, кейін құрылымды сын айтып, соңынан тағы да жағымды пікір білдіру; 2) Жағдаяттық мәлімдеме – Маған ұнады ......, себебі ..... Енді/келесі жолы .....

16 слайд

Кері байланыс бутерброды Кері байланыс әр түрлі тәсілдермен берілуі мүмкін. Кері байланыс «бутерброды» дегеніміз бұл: 1) бірінші жағымды түсініктеме беріп, кейін құрылымды сын айтып, соңынан тағы да жағымды пікір білдіру; 2) Жағдаяттық мәлімдеме – Маған ұнады ......, себебі ..... Енді/келесі жолы .....

Смайликтер Оқушылар тақырыпқа қатысты өздерін қолайлы сезіну деңгейін білдіру үшін смайликтер салады. Жалғастыруға дайынмын

#17 слайд
Смайликтер Оқушылар тақырыпқа қатысты өздерін қолайлы сезіну деңгейін білдіру үшін смайликтер салады.  Жалғастыруға дайынмын Бір нәрсе түсінемін, бірақ бәрін емес   Түсінбеймін, қайталап қарау қажет  

17 слайд

Смайликтер Оқушылар тақырыпқа қатысты өздерін қолайлы сезіну деңгейін білдіру үшін смайликтер салады.  Жалғастыруға дайынмын Бір нәрсе түсінемін, бірақ бәрін емес   Түсінбеймін, қайталап қарау қажет  

Мен сабақта қалай жұмыс жасадым? жылдам / баяу Сабақта жасаған жұмысыма мен....... ризамын/ риза еме

#18 слайд
Мен сабақта қалай жұмыс жасадым? жылдам / баяу Сабақта жасаған жұмысыма мен....... ризамын/ риза емеспін Маған сабақ көрінді.......... тез өткендей/ тым ұзақ Сабақ барысында мен........ шаршаған жоқпын / шаршадым Менің көңіл-күйім жақсы болды / нашарлап кетті Сабақ мазмұны маған түсінікті/ түсініксіз қажетті / қажетсіз Үй тапсырмасы қызықты / көңілсіз жеңіл / ауыр мағыналы / мағынасыз Өзін-өзі реттеу сауалнамасы

18 слайд

Мен сабақта қалай жұмыс жасадым? жылдам / баяу Сабақта жасаған жұмысыма мен....... ризамын/ риза емеспін Маған сабақ көрінді.......... тез өткендей/ тым ұзақ Сабақ барысында мен........ шаршаған жоқпын / шаршадым Менің көңіл-күйім жақсы болды / нашарлап кетті Сабақ мазмұны маған түсінікті/ түсініксіз қажетті / қажетсіз Үй тапсырмасы қызықты / көңілсіз жеңіл / ауыр мағыналы / мағынасыз Өзін-өзі реттеу сауалнамасы

ОүБ құралдары

#19 слайд
ОүБ құралдары

19 слайд

ОүБ құралдары

Қатысқандарыңызға көп рахмет!

#20 слайд
Қатысқандарыңызға көп рахмет!

20 слайд

Қатысқандарыңызға көп рахмет!

Файл форматы:
pptx
22.12.2017
347
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі