ОҚЫТУ ҮШІН БАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОҚУДЫ БАҒАЛАУ
ОҚЫТУ ҮШІН БАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОҚУДЫ БАҒАЛАУ

#1 слайд
Коучинг «Тақырыбы »:
ОҚЫТУ ҮШІН БАҒАЛАУ
ЖӘНЕ
ОҚУДЫ БАҒАЛАУ
1 слайд
Коучинг «Тақырыбы »: ОҚЫТУ ҮШІН БАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОҚУДЫ БАҒАЛАУ
#2 слайд
1.Бір-бірін мұқият тыңдау;
2.Мәдениеттілікті сақтау;
3.Сөйлеушінің сөзін бөлмеу;
4.Бір-біріміздің пікірін құрметтеу;
5.Топ жұмысына белсене қатысу;
6.Өз ойын ашық білдіру;
7.Әділ , шынайы бағалау;
8.Уақытты ұтымды пайдалану;
9.Топта ұйымшыл болу.
ТОП ЕРЕЖЕСІ
2 слайд
1.Бір-бірін мұқият тыңдау; 2.Мәдениеттілікті сақтау; 3.Сөйлеушінің сөзін бөлмеу; 4.Бір-біріміздің пікірін құрметтеу; 5.Топ жұмысына белсене қатысу; 6.Өз ойын ашық білдіру; 7.Әділ , шынайы бағалау; 8.Уақытты ұтымды пайдалану; 9.Топта ұйымшыл болу. ТОП ЕРЕЖЕСІ
#3 слайд
Жеке жұмыс Бағалау деген сөзді
естігенде ойларыңызға не келді ?
Өздеріңіз жеке қа ғаз бетіне
түсіріңіздер 1 минут
Жұппен жұмыс Өзіңіздің ойыңызды
жұппен бөлісіңіз.1минут
Топпен жұмыс Топта ақылдасып
постерге ойларыңызды
жинақтаңыздар. 3 минут
3 слайд
Жеке жұмыс Бағалау деген сөзді естігенде ойларыңызға не келді ? Өздеріңіз жеке қа ғаз бетіне түсіріңіздер 1 минут Жұппен жұмыс Өзіңіздің ойыңызды жұппен бөлісіңіз.1минут Топпен жұмыс Топта ақылдасып постерге ойларыңызды жинақтаңыздар. 3 минут
#4 слайд
Бағалау бұл –
әдістемелік іздену, оқушы мен
оқытушының
оқыту кезіндегі нақты
кезеңін, қажетті деңгейге жетудегі
қажет бағытты анықтауы болып
табылады.
4 слайд
Бағалау бұл – әдістемелік іздену, оқушы мен оқытушының оқыту кезіндегі нақты кезеңін, қажетті деңгейге жетудегі қажет бағытты анықтауы болып табылады.
#5 слайд
Оқытуды жақсартудың
бес басты -
5 слайд
Оқытуды жақсартудың бес басты -
#6 слайд
Бес балдық жүйенің қазіргі заманға сай білім
жүйесін қанағаттандыра алмауы
Оқушы танымындағы өзгерістер мен білім саласындағы
қалыптасқан қайшылықтар
Әлеуметтік сұраныстардың өзгеруі
БІЛІМ САПАСЫН БАҒАЛАУ
ЖҮЙЕСІНДЕ ЖАҢАРТУ МӘСЕЛЕСІ
6 слайд
Бес балдық жүйенің қазіргі заманға сай білім жүйесін қанағаттандыра алмауы Оқушы танымындағы өзгерістер мен білім саласындағы қалыптасқан қайшылықтар Әлеуметтік сұраныстардың өзгеруі БІЛІМ САПАСЫН БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІНДЕ ЖАҢАРТУ МӘСЕЛЕСІ
#7 слайд
Бағалаудың қандай түрінен
арылуымыз керек?
Бағалаудың қандай түріне
ұмтылуымыз керек?
Жазбаша жұмыстар, емтихан Ашық емтихан, жобалар
Мұғалімнің немесе тьютордың
бағалауы
Оқушылардың қатысуымен бағалау
Имплицитті (анық емес) бағалау
критерийлері
Эксплицитті (анық ) бағалау критерийлері
Бәсекелестік Ынтымақтастық
Нәтижені бағалау Үрдісті бағалау
Мақсаттар мен міндеттер Оқу нәтижелері
Білімді бағалау
Есте сақтау қабілеттерін тестілеу
Біліктіліктерін, қабілеттіліктерін,
құзіреттіліктерін бағалау
Түсінігін, салыстыра білу, қолдана білу,
сараптама жасай білу қабілетін бағалау.
7 слайд
Бағалаудың қандай түрінен арылуымыз керек? Бағалаудың қандай түріне ұмтылуымыз керек? Жазбаша жұмыстар, емтихан Ашық емтихан, жобалар Мұғалімнің немесе тьютордың бағалауы Оқушылардың қатысуымен бағалау Имплицитті (анық емес) бағалау критерийлері Эксплицитті (анық ) бағалау критерийлері Бәсекелестік Ынтымақтастық Нәтижені бағалау Үрдісті бағалау Мақсаттар мен міндеттер Оқу нәтижелері Білімді бағалау Есте сақтау қабілеттерін тестілеу Біліктіліктерін, қабілеттіліктерін, құзіреттіліктерін бағалау Түсінігін, салыстыра білу, қолдана білу, сараптама жасай білу қабілетін бағалау.
#8 слайд
Бағалау – одан арғы оқу туралы шешімді қабылдау
мақсатымен оқытудың нәтижелерін жүйелі түрде
жиынтықтауға бағытталған қызметті белгілеу үшін
қолданылатын термин.
Формативті
(оқыту үшін бағалау)
Суммативті
(оқуды бағалау)
Бағалау түрлері
8 слайд
Бағалау – одан арғы оқу туралы шешімді қабылдау мақсатымен оқытудың нәтижелерін жүйелі түрде жиынтықтауға бағытталған қызметті белгілеу үшін қолданылатын термин. Формативті (оқыту үшін бағалау) Суммативті (оқуды бағалау) Бағалау түрлері
#9 слайд
Жиынтық баға
(оқушы қазіргі уақытта не оқып білгенін
жинақтау
болып табылады)
3
5
4
Формативтік баға
2
«Бағалау»
-«жақын
- отыру»
9 слайд
Жиынтық баға (оқушы қазіргі уақытта не оқып білгенін жинақтау болып табылады) 3 5 4 Формативтік баға 2 «Бағалау» -«жақын - отыру»
#10 слайд
Қалыптастырушы бағалау (формативті)
Күнделікті оқу үрдісінде оқушылардың ағымдағы білім
деңгейлерін анықтау үшін және мұғалім мен оқушы
арасында өзара байланысты орнату үшін қолданылады
Күнделікті оқу үрдісі кезінде жүргізіледі (өздік
жұмыстар, тестер т.с.с)
Оқушыға өз жұмыстарын өңдеуге және жоғары нәтижеге
жетуге көмектеседі;
Мұғалімге оқушының материалды меңгергені туралы
ақпарат жинақтауға, талдауға және жоспарлауға
мүмкіндік береді.
10 слайд
Қалыптастырушы бағалау (формативті) Күнделікті оқу үрдісінде оқушылардың ағымдағы білім деңгейлерін анықтау үшін және мұғалім мен оқушы арасында өзара байланысты орнату үшін қолданылады Күнделікті оқу үрдісі кезінде жүргізіледі (өздік жұмыстар, тестер т.с.с) Оқушыға өз жұмыстарын өңдеуге және жоғары нәтижеге жетуге көмектеседі; Мұғалімге оқушының материалды меңгергені туралы ақпарат жинақтауға, талдауға және жоспарлауға мүмкіндік береді.
#11 слайд
Қорытындылаушы бағалау
(суммативті)
•Бұл білімді жалпылау, қорытындылау кезінде, тараудың немесе модульдің
соңында, немесе таным үрдісінің қандай да бір сатысында оқушының
жетістіктерін бағалауы үшін қолданылады.
•Бұл білімді жалпылау, қорытындылау кезінде, тараудың немесе модульдің
соңында, немесе таным үрдісінің қандай да бір сатысында оқушының
жетістіктерін бағалауы үшін қолданылады.
•Бұл білімді жалпылау, қорытындылау кезінде, тараудың немесе модульдің
соңында, немесе таным үрдісінің қандай да бір сатысында оқушының
жетістіктерін бағалауи үшін қолданылады.
•Мұғалімге оқушының жетістіктері туралы қорытынды пікір жасауға
және қорытынды бағаны қоюға мүмкіндік береді.
11 слайд
Қорытындылаушы бағалау (суммативті) •Бұл білімді жалпылау, қорытындылау кезінде, тараудың немесе модульдің соңында, немесе таным үрдісінің қандай да бір сатысында оқушының жетістіктерін бағалауы үшін қолданылады. •Бұл білімді жалпылау, қорытындылау кезінде, тараудың немесе модульдің соңында, немесе таным үрдісінің қандай да бір сатысында оқушының жетістіктерін бағалауы үшін қолданылады. •Бұл білімді жалпылау, қорытындылау кезінде, тараудың немесе модульдің соңында, немесе таным үрдісінің қандай да бір сатысында оқушының жетістіктерін бағалауи үшін қолданылады. •Мұғалімге оқушының жетістіктері туралы қорытынды пікір жасауға және қорытынды бағаны қоюға мүмкіндік береді.
#12 слайд
Өзін өзі бағалау және өзара
бағалау
•Жұппен жұмыс істеу кезінде сыныптастарды бағалау
және өзін өзі бағалау – бұл балалардың бір-бірінің
жұмыстарына немесе өз жұмысына жай баға қоюдан
біршама өзгеше. Оқыту үдерісін жақсарту үшін бұл
әрекет балаларды өз жұмыстарының сапасына
қатыстыруы және оны қалай жақсартуды ұғынуына
көмектесуі тиіс. Бұл оқыту үдерісінің бағалы өлшемін
ашады: қарым-қатынас жасау, талқылау, түсіндіру және бір-
бірін тартысқа шақыру мүмкіндігі балаларға дербес оқу
шегінен шығатын әрекетке қол жеткізуге мүмкіндік береді.
Сыныптастарын бағалау өзін өзі бағалау қабілетін дамытуға
көмектеседі.
12 слайд
Өзін өзі бағалау және өзара бағалау •Жұппен жұмыс істеу кезінде сыныптастарды бағалау және өзін өзі бағалау – бұл балалардың бір-бірінің жұмыстарына немесе өз жұмысына жай баға қоюдан біршама өзгеше. Оқыту үдерісін жақсарту үшін бұл әрекет балаларды өз жұмыстарының сапасына қатыстыруы және оны қалай жақсартуды ұғынуына көмектесуі тиіс. Бұл оқыту үдерісінің бағалы өлшемін ашады: қарым-қатынас жасау, талқылау, түсіндіру және бір- бірін тартысқа шақыру мүмкіндігі балаларға дербес оқу шегінен шығатын әрекетке қол жеткізуге мүмкіндік береді. Сыныптастарын бағалау өзін өзі бағалау қабілетін дамытуға көмектеседі.
#13 слайд
Жапондық формативтік бағалау
Дұрыс,
келісемін
Толықтырамын,
басқа
көзқарасым бар
Менің
сұрағым
бар
Бас бармақ
Оқушылардың бас
бармақтарын көрсету
арқылы сіз
түсіндіргенді
олардың ұғу деңгейін
тексеріңіз.
13 слайд
Жапондық формативтік бағалау Дұрыс, келісемін Толықтырамын, басқа көзқарасым бар Менің сұрағым бар Бас бармақ Оқушылардың бас бармақтарын көрсету арқылы сіз түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін тексеріңіз.
#14 слайд
Жасыл – мен жақсы түсіндім және
басқаға да түсіндіре аламын
Сары – мен түсінемін, бірақ
барлығын емес.
Қызыл – мен тығырыққа тірелдім,
ештеңе түсінбей қалдым
БАҒДАРШАМ АРҚЫЛЫ БАҒАЛАУ
14 слайд
Жасыл – мен жақсы түсіндім және басқаға да түсіндіре аламын Сары – мен түсінемін, бірақ барлығын емес. Қызыл – мен тығырыққа тірелдім, ештеңе түсінбей қалдым БАҒДАРШАМ АРҚЫЛЫ БАҒАЛАУ
#15 слайд
2 жұлдыз, 1 тілек
•Сыныптастарды бағалау үдерісінде
оқушылардан екі жұлдыз қоюды және бір тілек
айтуды сұраңыз.
•Екі жұлдыз = жұмыс істеген кезде оларға
ерекше ұнаған 2 зат
•Бір тілек = бұл жақсартуға болатын нәрсе
15 слайд
2 жұлдыз, 1 тілек •Сыныптастарды бағалау үдерісінде оқушылардан екі жұлдыз қоюды және бір тілек айтуды сұраңыз. •Екі жұлдыз = жұмыс істеген кезде оларға ерекше ұнаған 2 зат •Бір тілек = бұл жақсартуға болатын нәрсе
#16 слайд
Кері байланыс бутерброды
Кері байланыс әр түрлі тәсілдермен берілуі мүмкін.
Кері байланыс «бутерброды» дегеніміз бұл:
1) бірінші жағымды түсініктеме беріп, кейін құрылымды
сын айтып, соңынан тағы да жағымды пікір білдіру;
2) Жағдаяттық мәлімдеме – Маған ұнады ......, себебі .....
Енді/келесі жолы .....
16 слайд
Кері байланыс бутерброды Кері байланыс әр түрлі тәсілдермен берілуі мүмкін. Кері байланыс «бутерброды» дегеніміз бұл: 1) бірінші жағымды түсініктеме беріп, кейін құрылымды сын айтып, соңынан тағы да жағымды пікір білдіру; 2) Жағдаяттық мәлімдеме – Маған ұнады ......, себебі ..... Енді/келесі жолы .....
#17 слайд
Смайликтер
Оқушылар тақырыпқа қатысты өздерін қолайлы сезіну деңгейін
білдіру үшін смайликтер салады.
Жалғастыруға
дайынмын
Бір нәрсе түсінемін,
бірақ бәрін емес
Түсінбеймін, қайталап
қарау қажет
17 слайд
Смайликтер Оқушылар тақырыпқа қатысты өздерін қолайлы сезіну деңгейін білдіру үшін смайликтер салады. Жалғастыруға дайынмын Бір нәрсе түсінемін, бірақ бәрін емес Түсінбеймін, қайталап қарау қажет
#18 слайд
Мен сабақта қалай жұмыс жасадым? жылдам / баяу
Сабақта жасаған жұмысыма мен....... ризамын/ риза емеспін
Маған сабақ көрінді.......... тез өткендей/ тым ұзақ
Сабақ барысында мен........ шаршаған жоқпын /
шаршадым
Менің көңіл-күйім жақсы болды / нашарлап
кетті
Сабақ мазмұны маған түсінікті/ түсініксіз
қажетті / қажетсіз
Үй тапсырмасы қызықты / көңілсіз
жеңіл / ауыр
мағыналы / мағынасыз
Өзін-өзі реттеу сауалнамасы
18 слайд
Мен сабақта қалай жұмыс жасадым? жылдам / баяу Сабақта жасаған жұмысыма мен....... ризамын/ риза емеспін Маған сабақ көрінді.......... тез өткендей/ тым ұзақ Сабақ барысында мен........ шаршаған жоқпын / шаршадым Менің көңіл-күйім жақсы болды / нашарлап кетті Сабақ мазмұны маған түсінікті/ түсініксіз қажетті / қажетсіз Үй тапсырмасы қызықты / көңілсіз жеңіл / ауыр мағыналы / мағынасыз Өзін-өзі реттеу сауалнамасы
#19 слайд
ОүБ құралдары
19 слайд
ОүБ құралдары
#20 слайд
Қатысқандарыңызға
көп рахмет!
20 слайд
Қатысқандарыңызға көп рахмет!
шағым қалдыра аласыз













