Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау. Формативті және суммативті бағалау
Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау. Формативті және суммативті бағалау

#1 слайд
Оқыту үшін бағалау және
оқытуды бағалау. Формативті және
суммативті бағалау.
1 слайд
Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау. Формативті және суммативті бағалау.
#2 слайд
«Оқушылар бағалау бойынша көптеген
тапсырмаларды орындай алады, бұл тек
мұғалімнің уақытын үнемдеп қана
қоймай, оқуда, әсіресе ойлау
дағдыларын дамыту барысында
пайдалы болады».
Rust (2001)
2 слайд
«Оқушылар бағалау бойынша көптеген тапсырмаларды орындай алады, бұл тек мұғалімнің уақытын үнемдеп қана қоймай, оқуда, әсіресе ойлау дағдыларын дамыту барысында пайдалы болады». Rust (2001)
#3 слайд
Оқыту үшін бағалау және
оқытуды бағалау
Оқыту үшін бағалау – білім алушылар өздерінің
оқудың қандай сатысында тұрғанын, қандай
бағытта даму керек және қажетті деңгейге қалай
жету керек екендігін анықтау үшін оқушылар мен
мұғалімдер қолданатын мәліметтерді іздеу және
түсіндіру үдерісі.
Оқытуды бағалау – оқушы қазіргі уақытта не оқып
білгенін жинақтау болып табылады.
3 слайд
Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау Оқыту үшін бағалау – білім алушылар өздерінің оқудың қандай сатысында тұрғанын, қандай бағытта даму керек және қажетті деңгейге қалай жету керек екендігін анықтау үшін оқушылар мен мұғалімдер қолданатын мәліметтерді іздеу және түсіндіру үдерісі. Оқытуды бағалау – оқушы қазіргі уақытта не оқып білгенін жинақтау болып табылады.
#4 слайд
Баға – білім алушының білім нәтижесінің
сандық сипаты.
Бағалау – оқу сапасы туралы қорытынды
қабылдау үшін оқу куәліктері жоспарлы
және жүйелі жинақталған кез келген қызмет
түрлеріне қатысты ұғым.
“Бағалау” термині “жақын отыру” дегенді
білдіретін латын сөзінен шыққан.
Бағалау – оқушы білімінің көрсеткіші,
мониторинг, рейтинг.
4 слайд
Баға – білім алушының білім нәтижесінің сандық сипаты. Бағалау – оқу сапасы туралы қорытынды қабылдау үшін оқу куәліктері жоспарлы және жүйелі жинақталған кез келген қызмет түрлеріне қатысты ұғым. “Бағалау” термині “жақын отыру” дегенді білдіретін латын сөзінен шыққан. Бағалау – оқушы білімінің көрсеткіші, мониторинг, рейтинг.
#5 слайд
Оқу жүйелеріндегі бағалау ерекшеліктері
Оқу жүйелері
Параметрлер
Дәстүрлі оқыту Интербелсенді оқу
Не
бағаланады
Оқытушы
тарапынан
берілген білім,
білік, дағды.
-Өзіндік көзқарас, пікір, идеялар,
дүниетаныим;
-Білімді игерудегі әрекеттер;
-Машықтар, қатынастар,
құзырлылықтар.
Қандай білім
бағаланады
Алған
теориялық
білімді
жаттығулар
орындауда және
мәселелерді
шешуде қолдана
білу.
-Бірлесе (топ құрамында) жұмыс жасай
білу;
-Проблеманы айқындай білу, оны шешу
жолдарын қарастыра білу;
-Таңдау жасап, шешім қабылдай білу;
-Өз әрекеттерін жоспарлау және
ұйымдастыра білу;
-Өзіндік түсінік, пікір, идея
қалыптастыру және құрастыру, оларды
дәлелдей білу т.б.
Оқу жүйелері
Параметрлер
Дәстүрлі
оқыту
Интербелсенді оқу
Не
бағаланады?
Оқытушы
тарапынан
берілген білім,
білік, дағды.
- Өзіндік көзқарас, пікір, идеялар,
дүниетаным;
- Білімді игерудегі әрекеттер;
- Машықтар, қатынастар,
құзырлылықтар.
Қандай білім
бағаланады?
Алған
теориялық
білімді
жаттығулар
орындауда және
мәселелерді
шешуде
қолдана білу.
- Бірлесе (топ құрамында) жұмыс
жасай білу;
- Проблеманы айқындай білу, оны
шешу жолдарын қарастыра білу;
- Таңдау жасап, шешім қабылдай білу;
- Өз әрекеттерін жоспарлау және
ұйымдастыра білу;
- Өзіндік түсінік, пікір, идея
қалыптастыру және құрастыру,
оларды дәлелдей білу т.б.
5 слайд
Оқу жүйелеріндегі бағалау ерекшеліктері Оқу жүйелері Параметрлер Дәстүрлі оқыту Интербелсенді оқу Не бағаланады Оқытушы тарапынан берілген білім, білік, дағды. -Өзіндік көзқарас, пікір, идеялар, дүниетаныим; -Білімді игерудегі әрекеттер; -Машықтар, қатынастар, құзырлылықтар. Қандай білім бағаланады Алған теориялық білімді жаттығулар орындауда және мәселелерді шешуде қолдана білу. -Бірлесе (топ құрамында) жұмыс жасай білу; -Проблеманы айқындай білу, оны шешу жолдарын қарастыра білу; -Таңдау жасап, шешім қабылдай білу; -Өз әрекеттерін жоспарлау және ұйымдастыра білу; -Өзіндік түсінік, пікір, идея қалыптастыру және құрастыру, оларды дәлелдей білу т.б. Оқу жүйелері Параметрлер Дәстүрлі оқыту Интербелсенді оқу Не бағаланады? Оқытушы тарапынан берілген білім, білік, дағды. - Өзіндік көзқарас, пікір, идеялар, дүниетаным; - Білімді игерудегі әрекеттер; - Машықтар, қатынастар, құзырлылықтар. Қандай білім бағаланады? Алған теориялық білімді жаттығулар орындауда және мәселелерді шешуде қолдана білу. - Бірлесе (топ құрамында) жұмыс жасай білу; - Проблеманы айқындай білу, оны шешу жолдарын қарастыра білу; - Таңдау жасап, шешім қабылдай білу; - Өз әрекеттерін жоспарлау және ұйымдастыра білу; - Өзіндік түсінік, пікір, идея қалыптастыру және құрастыру, оларды дәлелдей білу т.б.
#6 слайд
Қандай тәсілдер
арқылы?
- Ауызша сұрау;
- тестілеу;
- бақылау жұмыстары;
- сынақ, емтихан т.б.
- Жазба жұмыстары;
- тестілеу;
- бақылау;
- интервью;
- сауалнама;
- өзін-өзі бағалау т.б.
Не үшін?
- Білім деңгейін
анықтап, баға қою;
- Ынталандыру;
- Жазалау.
- Білім игерудегі
жетістіктерді анықтау;
- Белгілі бір уақыт
аралығында
оқушының өсу және
даму қарқынын
анықтау;
- Ынталандыру;
- Оқушының білімін
қалайша ары қарай
дамытуға
болатындығын білу
үшін т.б.
6 слайд
Қандай тәсілдер арқылы? - Ауызша сұрау; - тестілеу; - бақылау жұмыстары; - сынақ, емтихан т.б. - Жазба жұмыстары; - тестілеу; - бақылау; - интервью; - сауалнама; - өзін-өзі бағалау т.б. Не үшін? - Білім деңгейін анықтап, баға қою; - Ынталандыру; - Жазалау. - Білім игерудегі жетістіктерді анықтау; - Белгілі бір уақыт аралығында оқушының өсу және даму қарқынын анықтау; - Ынталандыру; - Оқушының білімін қалайша ары қарай дамытуға болатындығын білу үшін т.б.
#7 слайд
БАҒАЛАУ
Оқыту үшін бағалау Оқытуды бағалау
Формативті Суммативті
(жетелеу, ары қарай (жиынтық, қорытынды бағалау)
дамыту үшін бағалау)
7 слайд
БАҒАЛАУ Оқыту үшін бағалау Оқытуды бағалау Формативті Суммативті (жетелеу, ары қарай (жиынтық, қорытынды бағалау) дамыту үшін бағалау)
#8 слайд
“БАҒАЛАУДЫҢ АЛТЫ ҚАҒИДАСЫ”
Бірінші қағида: “Маңыздылық”.
“Мен үшін оқушы жұмыстарының қандай
нәтижелері маңызды және бағалауға тұрарлық?
Бұл нәтижелердің (білім, білік, дағды,
құндылықтардың) адам өмірі үшін маңызы
бар ма? Олар өмірде қаншалықты қажет
болар екен?”
Екінші қағида: “Дәлдік” (“Адекваттық”).
“Оқушылардың мақсат тұтқан нәтижеге жетіп,
керекті білім мен білік меңгергендігін қандай
жаттығулар, (әрекеттер) немесе тапсырмалар дәл
көрсете алады?
8 слайд
“БАҒАЛАУДЫҢ АЛТЫ ҚАҒИДАСЫ” Бірінші қағида: “Маңыздылық”. “Мен үшін оқушы жұмыстарының қандай нәтижелері маңызды және бағалауға тұрарлық? Бұл нәтижелердің (білім, білік, дағды, құндылықтардың) адам өмірі үшін маңызы бар ма? Олар өмірде қаншалықты қажет болар екен?” Екінші қағида: “Дәлдік” (“Адекваттық”). “Оқушылардың мақсат тұтқан нәтижеге жетіп, керекті білім мен білік меңгергендігін қандай жаттығулар, (әрекеттер) немесе тапсырмалар дәл көрсете алады?
#9 слайд
Үшінші қағида: “Обьективтік” (“Дәлелділік”)
Жақсы орындалған жұмыстың белгілері мен
ерекшеліктері қандай болуы керек? Ал
қанағаттанарлық деңгейде орындалған жұмыс ше?
Қанағаттанарлықсыз жұмыс қандай болуы керек?
Төртінші қағида: “Оқудың ажырамас бөлігі”
Бағалау талаптары (критерийлері) оқу процесіне
енгізілген бе? Мен оқушыларымды бағалайын деген
нәрселерге үйреттім бе?
9 слайд
Үшінші қағида: “Обьективтік” (“Дәлелділік”) Жақсы орындалған жұмыстың белгілері мен ерекшеліктері қандай болуы керек? Ал қанағаттанарлық деңгейде орындалған жұмыс ше? Қанағаттанарлықсыз жұмыс қандай болуы керек? Төртінші қағида: “Оқудың ажырамас бөлігі” Бағалау талаптары (критерийлері) оқу процесіне енгізілген бе? Мен оқушыларымды бағалайын деген нәрселерге үйреттім бе?
#10 слайд
Бесінші қағида: “Жариялылық”.
Мен оқушыларға “нені” және “қалай”
бағалайтынымды қашан және қалай
хабарлаймын?
Алтыншы қағида: “Қарапайымдылық”.
Бағалау процесі мен оның формалары
қолданыста қарапайым және ыңғайлы
болуы керек. Бағалау талаптарын оқу
процесіне біртіндеп, оқушылардың бағалау
құралдарын игеру деңгейіне байланысты
енгізуге болады.
10 слайд
Бесінші қағида: “Жариялылық”. Мен оқушыларға “нені” және “қалай” бағалайтынымды қашан және қалай хабарлаймын? Алтыншы қағида: “Қарапайымдылық”. Бағалау процесі мен оның формалары қолданыста қарапайым және ыңғайлы болуы керек. Бағалау талаптарын оқу процесіне біртіндеп, оқушылардың бағалау құралдарын игеру деңгейіне байланысты енгізуге болады.
#11 слайд
ОҚУШЫ БІЛІМІН БАҒАЛАУДЫҢ ТҮРЛЕРІ
(АУЫЗША ЖӘНЕ ЖАЗБАША)
Ишаралар: “бас бармақты жоғары көтеру”, “төмен түсіру” немесе “қимыл
бағытын ауыстыратын бас бармақ”;
Мақтау, ынталандыру, марапаттау;
Бағдаршам сигналдары:
Қызыл – маған көмек керек;
Сары – мен жартылай орындадым, бірақ тағы
жұмыс істеу қажет;
Жасыл – мен жақсы орындадым.
•Төменгі сынып оқушыларына түрлі эмоциялар символдарын (смайликтер)
қолдануға болады;
Критерийлер арқылы (критериалды) бағалау
•Оқушының өзін-өзі бағалауы;
•Өзара бағалау немесе жұптық бағалау;
•Топтық жұмысты бағалауы;
•Мұғалімнің бағалауы.
11 слайд
ОҚУШЫ БІЛІМІН БАҒАЛАУДЫҢ ТҮРЛЕРІ (АУЫЗША ЖӘНЕ ЖАЗБАША) Ишаралар: “бас бармақты жоғары көтеру”, “төмен түсіру” немесе “қимыл бағытын ауыстыратын бас бармақ”; Мақтау, ынталандыру, марапаттау; Бағдаршам сигналдары: Қызыл – маған көмек керек; Сары – мен жартылай орындадым, бірақ тағы жұмыс істеу қажет; Жасыл – мен жақсы орындадым. •Төменгі сынып оқушыларына түрлі эмоциялар символдарын (смайликтер) қолдануға болады; Критерийлер арқылы (критериалды) бағалау •Оқушының өзін-өзі бағалауы; •Өзара бағалау немесе жұптық бағалау; •Топтық жұмысты бағалауы; •Мұғалімнің бағалауы.
#12 слайд
2 STARS AND A WISH
«2 ЖҰЛДЫЗ, БІР ТІЛЕК»
Екі жұлдыз= екі
ұнаған нәрсе
(жұмыс туралы);
Тілек – жақсартуды
қажет ететін нәрсе.
Back to AFL Tools
12 слайд
2 STARS AND A WISH «2 ЖҰЛДЫЗ, БІР ТІЛЕК» Екі жұлдыз= екі ұнаған нәрсе (жұмыс туралы); Тілек – жақсартуды қажет ететін нәрсе. Back to AFL Tools
#13 слайд
INSERT немесе «Белгі қойып оқу»
V + - ?
“Бұрыннан
білемін”
“Жаңа ақпарат” “Менің
ойлағаныма
қайшы”
“Келісе
алмаймын.
\Білгім келеді”
13 слайд
INSERT немесе «Белгі қойып оқу» V + - ? “Бұрыннан білемін” “Жаңа ақпарат” “Менің ойлағаныма қайшы” “Келісе алмаймын. \Білгім келеді”
#14 слайд
14
СТРАТЕГИЯ
«ИНСЕРТ»
(«УСЛОВНЫЕ ЗНАЧКИ») (1)
I – interactive
N – noting
S – system
E – effective
R - reading &
T – thinking
самоактивизирующая
(диалоговая) системная
разметка для
эффективного чтения и
размышления
«» – уже знал
«+» – новое
«–» – думал иначе
«?» – есть вопросы
14 слайд
14 СТРАТЕГИЯ «ИНСЕРТ» («УСЛОВНЫЕ ЗНАЧКИ») (1) I – interactive N – noting S – system E – effective R - reading & T – thinking самоактивизирующая (диалоговая) системная разметка для эффективного чтения и размышления «» – уже знал «+» – новое «–» – думал иначе «?» – есть вопросы
#15 слайд
ЭДВАРД ДЕ БОНО - АҚЫЛДЫҢ АЛТЫ
ҚАЛПАҒЫ
15 слайд
ЭДВАРД ДЕ БОНО - АҚЫЛДЫҢ АЛТЫ ҚАЛПАҒЫ
#16 слайд
Ақ қалпақ – фактілер, цифрлар мен мәліметтерді
таза күйінде беру.
Қызыл қалпақ – ішкі сезім, эмоция, болжамды
және ішкі түйсікті білдіреді.
Қара қалпақ – негативті ойлау, “әзәзілдің
қорғаушысы” .
Сары қалпақ – ашық позитивті, өмірге сеніммен
қарау, оптимизмді білдіреді, конструктивті ойлар,
ұсыныстар.
Жасыл қалпақ – мүмкіндіктер, жаңа идеялар
ағымын тудыратын креативтілік ойлар.
Көк қалпақ – жоғары деңгейдегі жалпы
көзқарастарды білдіреді, қорытындылайды.
Барлық алты қалпақтың талаптары дұрыс
орындалып жатқандығына кепілдік береді.
16 слайд
Ақ қалпақ – фактілер, цифрлар мен мәліметтерді таза күйінде беру. Қызыл қалпақ – ішкі сезім, эмоция, болжамды және ішкі түйсікті білдіреді. Қара қалпақ – негативті ойлау, “әзәзілдің қорғаушысы” . Сары қалпақ – ашық позитивті, өмірге сеніммен қарау, оптимизмді білдіреді, конструктивті ойлар, ұсыныстар. Жасыл қалпақ – мүмкіндіктер, жаңа идеялар ағымын тудыратын креативтілік ойлар. Көк қалпақ – жоғары деңгейдегі жалпы көзқарастарды білдіреді, қорытындылайды. Барлық алты қалпақтың талаптары дұрыс орындалып жатқандығына кепілдік береді.
#17 слайд
БЛУМ ТАКСОНОМИЯСЫ (БЕНДЖАМИН БЛУМ)
Бағалау
Жинақтау
Талдау
Қолдану
Түсіну
Білу
17 слайд
БЛУМ ТАКСОНОМИЯСЫ (БЕНДЖАМИН БЛУМ) Бағалау Жинақтау Талдау Қолдану Түсіну Білу
#18 слайд
Өзін-өзі бағалау және сыныптастарын
бағалау оқушыларға ойлайтын және
оқитын тұлға ретінде өзінің білімін,
ағымдағы тапсырмаларды түсінуге, оқыту
үдерісін жақсартудың жолдарын сезінуге
мүмкіндік бере отырып, оқыту үдерісінде
жетістікке жетуге мүмкіндік береді. Ол өзін-
өзі сыйлау сезімін, оқу үшін өзінің
ынталануы мен жеке жауапкершілігін
арттыруға үлес қосады.
18 слайд
Өзін-өзі бағалау және сыныптастарын бағалау оқушыларға ойлайтын және оқитын тұлға ретінде өзінің білімін, ағымдағы тапсырмаларды түсінуге, оқыту үдерісін жақсартудың жолдарын сезінуге мүмкіндік бере отырып, оқыту үдерісінде жетістікке жетуге мүмкіндік береді. Ол өзін- өзі сыйлау сезімін, оқу үшін өзінің ынталануы мен жеке жауапкершілігін арттыруға үлес қосады.
#19 слайд
ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ
Өзіндік соны пікір, кітапты қайталамауы;
“Мен” ұғымы тұрғысынан жазуы;
Нақты айқындалған;
Өз көзқарасын айқындайтын бірнеше дәлелдер, мысалдар
келтіруі;
Ақпарат көздеріне нақты сілтеме жасауы;
Ұқсастықтары мен айырмашылықтарын салыстыруы;
Талданып отырған мәселенің өмірмен байланысы;
Адамдардың әрекеттеріне талдау жасап, оларға баға бере
білуі;
Ашық сұрақтар (нақты, күрделі) қоя білуі;
Уақытты тиімді қолдануы;
Өзін-өзі ұстау мәдениеті, өзгелерді тыңдауы.
19 слайд
ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ Өзіндік соны пікір, кітапты қайталамауы; “Мен” ұғымы тұрғысынан жазуы; Нақты айқындалған; Өз көзқарасын айқындайтын бірнеше дәлелдер, мысалдар келтіруі; Ақпарат көздеріне нақты сілтеме жасауы; Ұқсастықтары мен айырмашылықтарын салыстыруы; Талданып отырған мәселенің өмірмен байланысы; Адамдардың әрекеттеріне талдау жасап, оларға баға бере білуі; Ашық сұрақтар (нақты, күрделі) қоя білуі; Уақытты тиімді қолдануы; Өзін-өзі ұстау мәдениеті, өзгелерді тыңдауы.
#20 слайд
ТОП ЖҰМЫСЫН БАҒАЛАУ КЕСТЕСІ
(КРИТЕРИЙЛЕР)
Топ
мүшелері
Проблеманы
сипаттауы
Шешу
жолдары
Идея-
ларды
ұсынуы
Ашық
сұрақ
қою
Сұрақ-
тарға
жауап
беру
Жалпы
ұпай
20 слайд
ТОП ЖҰМЫСЫН БАҒАЛАУ КЕСТЕСІ (КРИТЕРИЙЛЕР) Топ мүшелері Проблеманы сипаттауы Шешу жолдары Идея- ларды ұсынуы Ашық сұрақ қою Сұрақ- тарға жауап беру Жалпы ұпай
#21 слайд
КРИТЕРИЙЛЕР ЕРЕЖЕСІ
Критерийлер үшеуден кем болмауы керек;
Критерийлер оқушыларға алдын-ала белгілі
болу керек;
Бағалаудың әрбір түрі мен әрекеті үшін әр
түрлі критерийлер қажет;
Критерийлер жазбаша түрде келтірілуі
керек;
Критерийлер жария түрде келтірілуі керек,
сынып қабырғасына іліп қойған орынды.
21 слайд
КРИТЕРИЙЛЕР ЕРЕЖЕСІ Критерийлер үшеуден кем болмауы керек; Критерийлер оқушыларға алдын-ала белгілі болу керек; Бағалаудың әрбір түрі мен әрекеті үшін әр түрлі критерийлер қажет; Критерийлер жазбаша түрде келтірілуі керек; Критерийлер жария түрде келтірілуі керек, сынып қабырғасына іліп қойған орынды.
#22 слайд
БАҒАЛАУ ШКАЛАСЫ
«1» – 0-2 балл
«2» - 3-4 балл
«3» – 5-6 балл
«4» - 7-8 балл
«5» – 9 балл
“плюс”, “минус” белгілерін немесе дәстүрлі
бес балдық жүйені қолдануға болады.
22 слайд
БАҒАЛАУ ШКАЛАСЫ «1» – 0-2 балл «2» - 3-4 балл «3» – 5-6 балл «4» - 7-8 балл «5» – 9 балл “плюс”, “минус” белгілерін немесе дәстүрлі бес балдық жүйені қолдануға болады.
#23 слайд
Сыныптағы бағалау тек қана техникалық
тәсіл емес. Мұғалімдер жазбаша немесе
ауызша түрде баға қою жолымен бағалайды.
Олар қолданатын кез келген нысанның
артында тек қана обьективті немесе
жеткілікті дәрежеде обьективті емес нормалар
мен стандарттар ғана емес, сондай-ақ
баланыңдамуы, оқуы және ынтасы туралы
түсінік, сонымен қатар өзін-өзі бағалау,
қабілеттілік және күш-жігер сияқты
ұғымдарға қатысты құндылықтар жатады.
Александер, 2001
23 слайд
Сыныптағы бағалау тек қана техникалық тәсіл емес. Мұғалімдер жазбаша немесе ауызша түрде баға қою жолымен бағалайды. Олар қолданатын кез келген нысанның артында тек қана обьективті немесе жеткілікті дәрежеде обьективті емес нормалар мен стандарттар ғана емес, сондай-ақ баланыңдамуы, оқуы және ынтасы туралы түсінік, сонымен қатар өзін-өзі бағалау, қабілеттілік және күш-жігер сияқты ұғымдарға қатысты құндылықтар жатады. Александер, 2001
#24 слайд
Оценивание одноклассников при работе в парах и самооценка
– есть нечто большее, чем просто выставление оценок детьми
работам друг друга или собственным работам. Чтобы
улучшить процесс изучения, эта деятельность должна
вовлекать детей в качество их работы и помогать им в
осмыслении того, как ее улучшить.
Оценивание одноклассников предоставляет детям
возможность давать друг другу ценную обратную связь,
таким образом они учатся друг у друга и поддерживают
друг друга. Это раскрывает ценное измерение процесса
обучения: возможность общаться, обсуждать, объяснять и
бросать вызов друг другу позволяют детям достичь того,
что выходит за рамки возможностей самостоятельного
изучения.
Оценивание одноклассников помогает развить способность к
самооценке, которая способствует независимому обучению,
помогая детям брать все большую ответственность за
собственный прогресс.
Путеводитель по самооценке
и оцениванию одноклассников
24 слайд
Оценивание одноклассников при работе в парах и самооценка – есть нечто большее, чем просто выставление оценок детьми работам друг друга или собственным работам. Чтобы улучшить процесс изучения, эта деятельность должна вовлекать детей в качество их работы и помогать им в осмыслении того, как ее улучшить. Оценивание одноклассников предоставляет детям возможность давать друг другу ценную обратную связь, таким образом они учатся друг у друга и поддерживают друг друга. Это раскрывает ценное измерение процесса обучения: возможность общаться, обсуждать, объяснять и бросать вызов друг другу позволяют детям достичь того, что выходит за рамки возможностей самостоятельного изучения. Оценивание одноклассников помогает развить способность к самооценке, которая способствует независимому обучению, помогая детям брать все большую ответственность за собственный прогресс. Путеводитель по самооценке и оцениванию одноклассников
шағым қалдыра аласыз













