Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау. Формативті және суммативті бағалау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау. Формативті және суммативті бағалау

Материал туралы қысқаша түсінік
Баға – білім алушының білім нәтижесінің сандық сипаты. Бағалау – оқу сапасы туралы қорытынды қабылдау үшін оқу куәліктері жоспарлы және жүйелі жинақталған кез келген қызмет түрлеріне қатысты ұғым. “Бағалау” термині “жақын отыру” дегенді білдіретін латын сөзінен шыққан
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау. Формативті және суммативті бағалау.

#1 слайд
Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау. Формативті және суммативті бағалау.

1 слайд

Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау. Формативті және суммативті бағалау.

«Оқушылар бағалау бойынша көптеген тапсырмаларды орындай алады, бұл тек мұғалімнің уақытын үнемдеп қана қоймай, оқуда, әсірес

#2 слайд
«Оқушылар бағалау бойынша көптеген тапсырмаларды орындай алады, бұл тек мұғалімнің уақытын үнемдеп қана қоймай, оқуда, әсіресе ойлау дағдыларын дамыту барысында пайдалы болады». Rust (2001)

2 слайд

«Оқушылар бағалау бойынша көптеген тапсырмаларды орындай алады, бұл тек мұғалімнің уақытын үнемдеп қана қоймай, оқуда, әсіресе ойлау дағдыларын дамыту барысында пайдалы болады». Rust (2001)

Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау Оқыту үшін бағалау – білім алушылар өздерінің оқудың қандай сатысында тұрғанын, қандай

#3 слайд
Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау Оқыту үшін бағалау – білім алушылар өздерінің оқудың қандай сатысында тұрғанын, қандай бағытта даму керек және қажетті деңгейге қалай жету керек екендігін анықтау үшін оқушылар мен мұғалімдер қолданатын мәліметтерді іздеу және түсіндіру үдерісі. Оқытуды бағалау – оқушы қазіргі уақытта не оқып білгенін жинақтау болып табылады.

3 слайд

Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау Оқыту үшін бағалау – білім алушылар өздерінің оқудың қандай сатысында тұрғанын, қандай бағытта даму керек және қажетті деңгейге қалай жету керек екендігін анықтау үшін оқушылар мен мұғалімдер қолданатын мәліметтерді іздеу және түсіндіру үдерісі. Оқытуды бағалау – оқушы қазіргі уақытта не оқып білгенін жинақтау болып табылады.

Баға – білім алушының білім нәтижесінің сандық сипаты. Бағалау – оқу сапасы туралы қорытынды қабылдау үшін оқу куәліктері жосп

#4 слайд
Баға – білім алушының білім нәтижесінің сандық сипаты. Бағалау – оқу сапасы туралы қорытынды қабылдау үшін оқу куәліктері жоспарлы және жүйелі жинақталған кез келген қызмет түрлеріне қатысты ұғым. “Бағалау” термині “жақын отыру” дегенді білдіретін латын сөзінен шыққан. Бағалау – оқушы білімінің көрсеткіші, мониторинг, рейтинг.

4 слайд

Баға – білім алушының білім нәтижесінің сандық сипаты. Бағалау – оқу сапасы туралы қорытынды қабылдау үшін оқу куәліктері жоспарлы және жүйелі жинақталған кез келген қызмет түрлеріне қатысты ұғым. “Бағалау” термині “жақын отыру” дегенді білдіретін латын сөзінен шыққан. Бағалау – оқушы білімінің көрсеткіші, мониторинг, рейтинг.

Оқу жүйелеріндегі бағалау ерекшеліктері Оқу жүйелері Параметрлер Дәстүрлі оқыту Интербелсенді оқу Не бағаланады Оқытушы т

#5 слайд
Оқу жүйелеріндегі бағалау ерекшеліктері Оқу жүйелері Параметрлер Дәстүрлі оқыту Интербелсенді оқу Не бағаланады Оқытушы тарапынан берілген білім, білік, дағды. -Өзіндік көзқарас, пікір, идеялар, дүниетаныим; -Білімді игерудегі әрекеттер; -Машықтар, қатынастар, құзырлылықтар. Қандай білім бағаланады Алған теориялық білімді жаттығулар орындауда және мәселелерді шешуде қолдана білу. -Бірлесе (топ құрамында) жұмыс жасай білу; -Проблеманы айқындай білу, оны шешу жолдарын қарастыра білу; -Таңдау жасап, шешім қабылдай білу; -Өз әрекеттерін жоспарлау және ұйымдастыра білу; -Өзіндік түсінік, пікір, идея қалыптастыру және құрастыру, оларды дәлелдей білу т.б. Оқу жүйелері Параметрлер Дәстүрлі оқыту Интербелсенді оқу Не бағаланады? Оқытушы тарапынан берілген білім, білік, дағды. - Өзіндік көзқарас, пікір, идеялар, дүниетаным; - Білімді игерудегі әрекеттер; - Машықтар, қатынастар, құзырлылықтар. Қандай білім бағаланады? Алған теориялық білімді жаттығулар орындауда және мәселелерді шешуде қолдана білу. - Бірлесе (топ құрамында) жұмыс жасай білу; - Проблеманы айқындай білу, оны шешу жолдарын қарастыра білу; - Таңдау жасап, шешім қабылдай білу; - Өз әрекеттерін жоспарлау және ұйымдастыра білу; - Өзіндік түсінік, пікір, идея қалыптастыру және құрастыру, оларды дәлелдей білу т.б.

5 слайд

Оқу жүйелеріндегі бағалау ерекшеліктері Оқу жүйелері Параметрлер Дәстүрлі оқыту Интербелсенді оқу Не бағаланады Оқытушы тарапынан берілген білім, білік, дағды. -Өзіндік көзқарас, пікір, идеялар, дүниетаныим; -Білімді игерудегі әрекеттер; -Машықтар, қатынастар, құзырлылықтар. Қандай білім бағаланады Алған теориялық білімді жаттығулар орындауда және мәселелерді шешуде қолдана білу. -Бірлесе (топ құрамында) жұмыс жасай білу; -Проблеманы айқындай білу, оны шешу жолдарын қарастыра білу; -Таңдау жасап, шешім қабылдай білу; -Өз әрекеттерін жоспарлау және ұйымдастыра білу; -Өзіндік түсінік, пікір, идея қалыптастыру және құрастыру, оларды дәлелдей білу т.б. Оқу жүйелері Параметрлер Дәстүрлі оқыту Интербелсенді оқу Не бағаланады? Оқытушы тарапынан берілген білім, білік, дағды. - Өзіндік көзқарас, пікір, идеялар, дүниетаным; - Білімді игерудегі әрекеттер; - Машықтар, қатынастар, құзырлылықтар. Қандай білім бағаланады? Алған теориялық білімді жаттығулар орындауда және мәселелерді шешуде қолдана білу. - Бірлесе (топ құрамында) жұмыс жасай білу; - Проблеманы айқындай білу, оны шешу жолдарын қарастыра білу; - Таңдау жасап, шешім қабылдай білу; - Өз әрекеттерін жоспарлау және ұйымдастыра білу; - Өзіндік түсінік, пікір, идея қалыптастыру және құрастыру, оларды дәлелдей білу т.б.

Қандай тәсілдер арқылы? - Ауызша сұрау; - тестілеу; - бақылау жұмыстары; - сынақ, емтихан т.б. - Жазба жұмыстары; - тестілеу; -

#6 слайд
Қандай тәсілдер арқылы? - Ауызша сұрау; - тестілеу; - бақылау жұмыстары; - сынақ, емтихан т.б. - Жазба жұмыстары; - тестілеу; - бақылау; - интервью; - сауалнама; - өзін-өзі бағалау т.б. Не үшін? - Білім деңгейін анықтап, баға қою; - Ынталандыру; - Жазалау. - Білім игерудегі жетістіктерді анықтау; - Белгілі бір уақыт аралығында оқушының өсу және даму қарқынын анықтау; - Ынталандыру; - Оқушының білімін қалайша ары қарай дамытуға болатындығын білу үшін т.б.

6 слайд

Қандай тәсілдер арқылы? - Ауызша сұрау; - тестілеу; - бақылау жұмыстары; - сынақ, емтихан т.б. - Жазба жұмыстары; - тестілеу; - бақылау; - интервью; - сауалнама; - өзін-өзі бағалау т.б. Не үшін? - Білім деңгейін анықтап, баға қою; - Ынталандыру; - Жазалау. - Білім игерудегі жетістіктерді анықтау; - Белгілі бір уақыт аралығында оқушының өсу және даму қарқынын анықтау; - Ынталандыру; - Оқушының білімін қалайша ары қарай дамытуға болатындығын білу үшін т.б.

БАҒАЛАУ Оқыту үшін бағалау Оқытуды бағалау Формативті С

#7 слайд
БАҒАЛАУ Оқыту үшін бағалау Оқытуды бағалау Формативті Суммативті (жетелеу, ары қарай (жиынтық, қорытынды бағалау) дамыту үшін бағалау)

7 слайд

БАҒАЛАУ Оқыту үшін бағалау Оқытуды бағалау Формативті Суммативті (жетелеу, ары қарай (жиынтық, қорытынды бағалау) дамыту үшін бағалау)

“БАҒАЛАУДЫҢ АЛТЫ ҚАҒИДАСЫ” Бірінші қағида: “Маңыздылық”. “Мен үшін оқушы жұмыстарының қандай нәтижелері маңызды және бағалауға т

#8 слайд
“БАҒАЛАУДЫҢ АЛТЫ ҚАҒИДАСЫ” Бірінші қағида: “Маңыздылық”. “Мен үшін оқушы жұмыстарының қандай нәтижелері маңызды және бағалауға тұрарлық? Бұл нәтижелердің (білім, білік, дағды, құндылықтардың) адам өмірі үшін маңызы бар ма? Олар өмірде қаншалықты қажет болар екен?” Екінші қағида: “Дәлдік” (“Адекваттық”). “Оқушылардың мақсат тұтқан нәтижеге жетіп, керекті білім мен білік меңгергендігін қандай жаттығулар, (әрекеттер) немесе тапсырмалар дәл көрсете алады?

8 слайд

“БАҒАЛАУДЫҢ АЛТЫ ҚАҒИДАСЫ” Бірінші қағида: “Маңыздылық”. “Мен үшін оқушы жұмыстарының қандай нәтижелері маңызды және бағалауға тұрарлық? Бұл нәтижелердің (білім, білік, дағды, құндылықтардың) адам өмірі үшін маңызы бар ма? Олар өмірде қаншалықты қажет болар екен?” Екінші қағида: “Дәлдік” (“Адекваттық”). “Оқушылардың мақсат тұтқан нәтижеге жетіп, керекті білім мен білік меңгергендігін қандай жаттығулар, (әрекеттер) немесе тапсырмалар дәл көрсете алады?

Үшінші қағида: “Обьективтік” (“Дәлелділік”) Жақсы орындалған жұмыстың белгілері мен ерекшеліктері қандай болуы керек? Ал қанағат

#9 слайд
Үшінші қағида: “Обьективтік” (“Дәлелділік”) Жақсы орындалған жұмыстың белгілері мен ерекшеліктері қандай болуы керек? Ал қанағаттанарлық деңгейде орындалған жұмыс ше? Қанағаттанарлықсыз жұмыс қандай болуы керек? Төртінші қағида: “Оқудың ажырамас бөлігі” Бағалау талаптары (критерийлері) оқу процесіне енгізілген бе? Мен оқушыларымды бағалайын деген нәрселерге үйреттім бе?

9 слайд

Үшінші қағида: “Обьективтік” (“Дәлелділік”) Жақсы орындалған жұмыстың белгілері мен ерекшеліктері қандай болуы керек? Ал қанағаттанарлық деңгейде орындалған жұмыс ше? Қанағаттанарлықсыз жұмыс қандай болуы керек? Төртінші қағида: “Оқудың ажырамас бөлігі” Бағалау талаптары (критерийлері) оқу процесіне енгізілген бе? Мен оқушыларымды бағалайын деген нәрселерге үйреттім бе?

Бесінші қағида: “Жариялылық”. Мен оқушыларға “нені” және “қалай” бағалайтынымды қашан және қалай хабарлаймын? Алтыншы қағида: “Қ

#10 слайд
Бесінші қағида: “Жариялылық”. Мен оқушыларға “нені” және “қалай” бағалайтынымды қашан және қалай хабарлаймын? Алтыншы қағида: “Қарапайымдылық”. Бағалау процесі мен оның формалары қолданыста қарапайым және ыңғайлы болуы керек. Бағалау талаптарын оқу процесіне біртіндеп, оқушылардың бағалау құралдарын игеру деңгейіне байланысты енгізуге болады.

10 слайд

Бесінші қағида: “Жариялылық”. Мен оқушыларға “нені” және “қалай” бағалайтынымды қашан және қалай хабарлаймын? Алтыншы қағида: “Қарапайымдылық”. Бағалау процесі мен оның формалары қолданыста қарапайым және ыңғайлы болуы керек. Бағалау талаптарын оқу процесіне біртіндеп, оқушылардың бағалау құралдарын игеру деңгейіне байланысты енгізуге болады.

ОҚУШЫ БІЛІМІН БАҒАЛАУДЫҢ ТҮРЛЕРІ (АУЫЗША ЖӘНЕ ЖАЗБАША) Ишаралар: “бас бармақты жоғары көтеру”, “төмен түсіру” немесе “қимыл ба

#11 слайд
ОҚУШЫ БІЛІМІН БАҒАЛАУДЫҢ ТҮРЛЕРІ (АУЫЗША ЖӘНЕ ЖАЗБАША) Ишаралар: “бас бармақты жоғары көтеру”, “төмен түсіру” немесе “қимыл бағытын ауыстыратын бас бармақ”; Мақтау, ынталандыру, марапаттау; Бағдаршам сигналдары: Қызыл – маған көмек керек; Сары – мен жартылай орындадым, бірақ тағы жұмыс істеу қажет; Жасыл – мен жақсы орындадым. •Төменгі сынып оқушыларына түрлі эмоциялар символдарын (смайликтер) қолдануға болады; Критерийлер арқылы (критериалды) бағалау •Оқушының өзін-өзі бағалауы; •Өзара бағалау немесе жұптық бағалау; •Топтық жұмысты бағалауы; •Мұғалімнің бағалауы.

11 слайд

ОҚУШЫ БІЛІМІН БАҒАЛАУДЫҢ ТҮРЛЕРІ (АУЫЗША ЖӘНЕ ЖАЗБАША) Ишаралар: “бас бармақты жоғары көтеру”, “төмен түсіру” немесе “қимыл бағытын ауыстыратын бас бармақ”; Мақтау, ынталандыру, марапаттау; Бағдаршам сигналдары: Қызыл – маған көмек керек; Сары – мен жартылай орындадым, бірақ тағы жұмыс істеу қажет; Жасыл – мен жақсы орындадым. •Төменгі сынып оқушыларына түрлі эмоциялар символдарын (смайликтер) қолдануға болады; Критерийлер арқылы (критериалды) бағалау •Оқушының өзін-өзі бағалауы; •Өзара бағалау немесе жұптық бағалау; •Топтық жұмысты бағалауы; •Мұғалімнің бағалауы.

2 STARS AND A WISH «2 ЖҰЛДЫЗ, БІР ТІЛЕК» Екі жұлдыз= екі ұнаған нәрсе (жұмыс туралы); Тілек – жақсартуды қажет ететін нәрсе.

#12 слайд
2 STARS AND A WISH «2 ЖҰЛДЫЗ, БІР ТІЛЕК» Екі жұлдыз= екі ұнаған нәрсе (жұмыс туралы); Тілек – жақсартуды қажет ететін нәрсе. Back to AFL Tools

12 слайд

2 STARS AND A WISH «2 ЖҰЛДЫЗ, БІР ТІЛЕК» Екі жұлдыз= екі ұнаған нәрсе (жұмыс туралы); Тілек – жақсартуды қажет ететін нәрсе. Back to AFL Tools

INSERT немесе «Белгі қойып оқу» V + - ? “Бұрыннан білемін” “Жаңа ақпарат” “Менің ойлағаныма қайшы” “Келісе алмаймын. \Білгім

#13 слайд
INSERT немесе «Белгі қойып оқу» V + - ? “Бұрыннан білемін” “Жаңа ақпарат” “Менің ойлағаныма қайшы” “Келісе алмаймын. \Білгім келеді”

13 слайд

INSERT немесе «Белгі қойып оқу» V + - ? “Бұрыннан білемін” “Жаңа ақпарат” “Менің ойлағаныма қайшы” “Келісе алмаймын. \Білгім келеді”

14 СТРАТЕГИЯ «ИНСЕРТ» («УСЛОВНЫЕ ЗНАЧКИ») (1) I – interactive N – noting S – system E – effective R - reading & T – think

#14 слайд
14 СТРАТЕГИЯ «ИНСЕРТ» («УСЛОВНЫЕ ЗНАЧКИ») (1) I – interactive N – noting S – system E – effective R - reading & T – thinking самоактивизирующая (диалоговая) системная разметка для эффективного чтения и размышления «» – уже знал «+» – новое «–» – думал иначе «?» – есть вопросы

14 слайд

14 СТРАТЕГИЯ «ИНСЕРТ» («УСЛОВНЫЕ ЗНАЧКИ») (1) I – interactive N – noting S – system E – effective R - reading & T – thinking самоактивизирующая (диалоговая) системная разметка для эффективного чтения и размышления «» – уже знал «+» – новое «–» – думал иначе «?» – есть вопросы

ЭДВАРД ДЕ БОНО - АҚЫЛДЫҢ АЛТЫ ҚАЛПАҒЫ

#15 слайд
ЭДВАРД ДЕ БОНО - АҚЫЛДЫҢ АЛТЫ ҚАЛПАҒЫ

15 слайд

ЭДВАРД ДЕ БОНО - АҚЫЛДЫҢ АЛТЫ ҚАЛПАҒЫ

Ақ қалпақ – фактілер, цифрлар мен мәліметтерді таза күйінде беру. Қызыл қалпақ – ішкі сезім, эмоция, болжамды және ішкі түй

#16 слайд
Ақ қалпақ – фактілер, цифрлар мен мәліметтерді таза күйінде беру. Қызыл қалпақ – ішкі сезім, эмоция, болжамды және ішкі түйсікті білдіреді. Қара қалпақ – негативті ойлау, “әзәзілдің қорғаушысы” . Сары қалпақ – ашық позитивті, өмірге сеніммен қарау, оптимизмді білдіреді, конструктивті ойлар, ұсыныстар. Жасыл қалпақ – мүмкіндіктер, жаңа идеялар ағымын тудыратын креативтілік ойлар. Көк қалпақ – жоғары деңгейдегі жалпы көзқарастарды білдіреді, қорытындылайды. Барлық алты қалпақтың талаптары дұрыс орындалып жатқандығына кепілдік береді.

16 слайд

Ақ қалпақ – фактілер, цифрлар мен мәліметтерді таза күйінде беру. Қызыл қалпақ – ішкі сезім, эмоция, болжамды және ішкі түйсікті білдіреді. Қара қалпақ – негативті ойлау, “әзәзілдің қорғаушысы” . Сары қалпақ – ашық позитивті, өмірге сеніммен қарау, оптимизмді білдіреді, конструктивті ойлар, ұсыныстар. Жасыл қалпақ – мүмкіндіктер, жаңа идеялар ағымын тудыратын креативтілік ойлар. Көк қалпақ – жоғары деңгейдегі жалпы көзқарастарды білдіреді, қорытындылайды. Барлық алты қалпақтың талаптары дұрыс орындалып жатқандығына кепілдік береді.

БЛУМ ТАКСОНОМИЯСЫ (БЕНДЖАМИН БЛУМ) Бағалау Жинақтау Талдау Қолдану Түсіну Білу

#17 слайд
БЛУМ ТАКСОНОМИЯСЫ (БЕНДЖАМИН БЛУМ) Бағалау Жинақтау Талдау Қолдану Түсіну Білу

17 слайд

БЛУМ ТАКСОНОМИЯСЫ (БЕНДЖАМИН БЛУМ) Бағалау Жинақтау Талдау Қолдану Түсіну Білу

Өзін-өзі бағалау және сыныптастарын бағалау оқушыларға ойлайтын және оқитын тұлға ретінде өзінің білімін, ағымдағы тапс

#18 слайд
Өзін-өзі бағалау және сыныптастарын бағалау оқушыларға ойлайтын және оқитын тұлға ретінде өзінің білімін, ағымдағы тапсырмаларды түсінуге, оқыту үдерісін жақсартудың жолдарын сезінуге мүмкіндік бере отырып, оқыту үдерісінде жетістікке жетуге мүмкіндік береді. Ол өзін- өзі сыйлау сезімін, оқу үшін өзінің ынталануы мен жеке жауапкершілігін арттыруға үлес қосады.

18 слайд

Өзін-өзі бағалау және сыныптастарын бағалау оқушыларға ойлайтын және оқитын тұлға ретінде өзінің білімін, ағымдағы тапсырмаларды түсінуге, оқыту үдерісін жақсартудың жолдарын сезінуге мүмкіндік бере отырып, оқыту үдерісінде жетістікке жетуге мүмкіндік береді. Ол өзін- өзі сыйлау сезімін, оқу үшін өзінің ынталануы мен жеке жауапкершілігін арттыруға үлес қосады.

ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ Өзіндік соны пікір, кітапты қайталамауы; “Мен” ұғымы тұрғысынан жазуы; Нақты айқындалған; Өз к

#19 слайд
ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ Өзіндік соны пікір, кітапты қайталамауы; “Мен” ұғымы тұрғысынан жазуы; Нақты айқындалған; Өз көзқарасын айқындайтын бірнеше дәлелдер, мысалдар келтіруі; Ақпарат көздеріне нақты сілтеме жасауы; Ұқсастықтары мен айырмашылықтарын салыстыруы; Талданып отырған мәселенің өмірмен байланысы; Адамдардың әрекеттеріне талдау жасап, оларға баға бере білуі; Ашық сұрақтар (нақты, күрделі) қоя білуі; Уақытты тиімді қолдануы; Өзін-өзі ұстау мәдениеті, өзгелерді тыңдауы.

19 слайд

ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ Өзіндік соны пікір, кітапты қайталамауы; “Мен” ұғымы тұрғысынан жазуы; Нақты айқындалған; Өз көзқарасын айқындайтын бірнеше дәлелдер, мысалдар келтіруі; Ақпарат көздеріне нақты сілтеме жасауы; Ұқсастықтары мен айырмашылықтарын салыстыруы; Талданып отырған мәселенің өмірмен байланысы; Адамдардың әрекеттеріне талдау жасап, оларға баға бере білуі; Ашық сұрақтар (нақты, күрделі) қоя білуі; Уақытты тиімді қолдануы; Өзін-өзі ұстау мәдениеті, өзгелерді тыңдауы.

ТОП ЖҰМЫСЫН БАҒАЛАУ КЕСТЕСІ (КРИТЕРИЙЛЕР) Топ мүшелері Проблеманы сипаттауы Шешу жолдары Идея- ларды ұсынуы Ашық сұрақ қою

#20 слайд
ТОП ЖҰМЫСЫН БАҒАЛАУ КЕСТЕСІ (КРИТЕРИЙЛЕР) Топ мүшелері Проблеманы сипаттауы Шешу жолдары Идея- ларды ұсынуы Ашық сұрақ қою Сұрақ- тарға жауап беру Жалпы ұпай

20 слайд

ТОП ЖҰМЫСЫН БАҒАЛАУ КЕСТЕСІ (КРИТЕРИЙЛЕР) Топ мүшелері Проблеманы сипаттауы Шешу жолдары Идея- ларды ұсынуы Ашық сұрақ қою Сұрақ- тарға жауап беру Жалпы ұпай

КРИТЕРИЙЛЕР ЕРЕЖЕСІ  Критерийлер үшеуден кем болмауы керек;  Критерийлер оқушыларға алдын-ала белгілі болу керек;  Бағалауды

#21 слайд
КРИТЕРИЙЛЕР ЕРЕЖЕСІ  Критерийлер үшеуден кем болмауы керек;  Критерийлер оқушыларға алдын-ала белгілі болу керек;  Бағалаудың әрбір түрі мен әрекеті үшін әр түрлі критерийлер қажет;  Критерийлер жазбаша түрде келтірілуі керек;  Критерийлер жария түрде келтірілуі керек, сынып қабырғасына іліп қойған орынды.

21 слайд

КРИТЕРИЙЛЕР ЕРЕЖЕСІ  Критерийлер үшеуден кем болмауы керек;  Критерийлер оқушыларға алдын-ала белгілі болу керек;  Бағалаудың әрбір түрі мен әрекеті үшін әр түрлі критерийлер қажет;  Критерийлер жазбаша түрде келтірілуі керек;  Критерийлер жария түрде келтірілуі керек, сынып қабырғасына іліп қойған орынды.

БАҒАЛАУ ШКАЛАСЫ «1» – 0-2 балл «2» - 3-4 балл «3» – 5-6 балл «4» - 7-8 балл «5» – 9 балл “плюс”, “минус” белгілерін немесе дәстү

#22 слайд
БАҒАЛАУ ШКАЛАСЫ «1» – 0-2 балл «2» - 3-4 балл «3» – 5-6 балл «4» - 7-8 балл «5» – 9 балл “плюс”, “минус” белгілерін немесе дәстүрлі бес балдық жүйені қолдануға болады.

22 слайд

БАҒАЛАУ ШКАЛАСЫ «1» – 0-2 балл «2» - 3-4 балл «3» – 5-6 балл «4» - 7-8 балл «5» – 9 балл “плюс”, “минус” белгілерін немесе дәстүрлі бес балдық жүйені қолдануға болады.

Сыныптағы бағалау тек қана техникалық тәсіл емес. Мұғалімдер жазбаша немесе ауызша түрде баға қою жолымен бағалайды. Олар қол

#23 слайд
Сыныптағы бағалау тек қана техникалық тәсіл емес. Мұғалімдер жазбаша немесе ауызша түрде баға қою жолымен бағалайды. Олар қолданатын кез келген нысанның артында тек қана обьективті немесе жеткілікті дәрежеде обьективті емес нормалар мен стандарттар ғана емес, сондай-ақ баланыңдамуы, оқуы және ынтасы туралы түсінік, сонымен қатар өзін-өзі бағалау, қабілеттілік және күш-жігер сияқты ұғымдарға қатысты құндылықтар жатады. Александер, 2001

23 слайд

Сыныптағы бағалау тек қана техникалық тәсіл емес. Мұғалімдер жазбаша немесе ауызша түрде баға қою жолымен бағалайды. Олар қолданатын кез келген нысанның артында тек қана обьективті немесе жеткілікті дәрежеде обьективті емес нормалар мен стандарттар ғана емес, сондай-ақ баланыңдамуы, оқуы және ынтасы туралы түсінік, сонымен қатар өзін-өзі бағалау, қабілеттілік және күш-жігер сияқты ұғымдарға қатысты құндылықтар жатады. Александер, 2001

Оценивание одноклассников при работе в парах и самооценка – есть нечто большее, чем просто выставление оценок детьми работам

#24 слайд
Оценивание одноклассников при работе в парах и самооценка – есть нечто большее, чем просто выставление оценок детьми работам друг друга или собственным работам. Чтобы улучшить процесс изучения, эта деятельность должна вовлекать детей в качество их работы и помогать им в осмыслении того, как ее улучшить. Оценивание одноклассников предоставляет детям возможность давать друг другу ценную обратную связь, таким образом они учатся друг у друга и поддерживают друг друга. Это раскрывает ценное измерение процесса обучения: возможность общаться, обсуждать, объяснять и бросать вызов друг другу позволяют детям достичь того, что выходит за рамки возможностей самостоятельного изучения. Оценивание одноклассников помогает развить способность к самооценке, которая способствует независимому обучению, помогая детям брать все большую ответственность за собственный прогресс. Путеводитель по самооценке и оцениванию одноклассников

24 слайд

Оценивание одноклассников при работе в парах и самооценка – есть нечто большее, чем просто выставление оценок детьми работам друг друга или собственным работам. Чтобы улучшить процесс изучения, эта деятельность должна вовлекать детей в качество их работы и помогать им в осмыслении того, как ее улучшить. Оценивание одноклассников предоставляет детям возможность давать друг другу ценную обратную связь, таким образом они учатся друг у друга и поддерживают друг друга. Это раскрывает ценное измерение процесса обучения: возможность общаться, обсуждать, объяснять и бросать вызов друг другу позволяют детям достичь того, что выходит за рамки возможностей самостоятельного изучения. Оценивание одноклассников помогает развить способность к самооценке, которая способствует независимому обучению, помогая детям брать все большую ответственность за собственный прогресс. Путеводитель по самооценке и оцениванию одноклассников

Файл форматы:
pptx
27.12.2017
2363
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі