Оқытудағы әдіс-тәсілдердің тиімділігі: Коучинг




1 слайд
Тақырыбы:
Оқытудағы әдіс-тәсілдердің тиімділігі
1 слайд
Тақырыбы: Оқытудағы әдіс-тәсілдердің тиімділігі

2 слайд
Жалпы мақсат: Сын тұрғысынан ойлаудың маңызы туралы түсінік алады.
Әрбір мұғалім оқыту мен оқу сапасын жақсарта алатынын түсінеді;
Өзін-өзі және бірін-бірі бағалауға үйренеді. Өз ойларын сыни тұрғыдан
білдіруге үйренеді,
берілген тақырып бойынша түрлі идеяларын сыни тұрғыдан дәлелдей біледі.
Оқу нәтижесі: Сыни тұрғыдан ойлауға жаңа көзқарастарын қалыптастыру
және оны оқытуды пайдалануға қадам жасауы.
Топтық жұмысқа қалыптасады, өз ойларын еркін жеткізеді, мақсатқа жетуге
топ болып ұмтылады, бірін-бірі бағалайды,
шығармашылыққа ұмтылады, бағдарламаға деген қызығушылықтары артады.
Түйінді идеялар: Мұғалімдерге қойылатын жаңа талаптар жөніндегі түсінігін
қалыптастыру;
Оқушылардың оқуға ынтасын арттыру және алған білімдерін болашақта
қолдана алуына бағыттау және кері байланысты қамтамасыз ету.
Сыни тұрғыдан ойлай отырып, ой-пікір, пайымдары қалыптасады.
2 слайд
Жалпы мақсат: Сын тұрғысынан ойлаудың маңызы туралы түсінік алады. Әрбір мұғалім оқыту мен оқу сапасын жақсарта алатынын түсінеді; Өзін-өзі және бірін-бірі бағалауға үйренеді. Өз ойларын сыни тұрғыдан білдіруге үйренеді, берілген тақырып бойынша түрлі идеяларын сыни тұрғыдан дәлелдей біледі. Оқу нәтижесі: Сыни тұрғыдан ойлауға жаңа көзқарастарын қалыптастыру және оны оқытуды пайдалануға қадам жасауы. Топтық жұмысқа қалыптасады, өз ойларын еркін жеткізеді, мақсатқа жетуге топ болып ұмтылады, бірін-бірі бағалайды, шығармашылыққа ұмтылады, бағдарламаға деген қызығушылықтары артады. Түйінді идеялар: Мұғалімдерге қойылатын жаңа талаптар жөніндегі түсінігін қалыптастыру; Оқушылардың оқуға ынтасын арттыру және алған білімдерін болашақта қолдана алуына бағыттау және кері байланысты қамтамасыз ету. Сыни тұрғыдан ойлай отырып, ой-пікір, пайымдары қалыптасады.

3 слайд
Ынтымақтастық атмосферасын
құру
“Суретші” әдісі
3 слайд
Ынтымақтастық атмосферасын құру “Суретші” әдісі

4 слайд
Топқа бөліну
“Түсті түтікшелер” әдісі
4 слайд
Топқа бөліну “Түсті түтікшелер” әдісі

5 слайд
Топтың ережесі
5 слайд
Топтың ережесі

6 слайд
Ой қозғау
6 слайд
Ой қозғау

7 слайд
Балаға күштеп білім беруден гөрі,
баланың білімге деген құштарлығын
ояту ең маңызды мақсат.
Константин Дмитриевич Ушинский
7 слайд
Балаға күштеп білім беруден гөрі, баланың білімге деген құштарлығын ояту ең маңызды мақсат. Константин Дмитриевич Ушинский

8 слайд
(СТО)
8 слайд
(СТО)

9 слайд
(СТО)
9 слайд
(СТО)

10 слайд
10 слайд

11 слайд
(СТО)
11 слайд
(СТО)

12 слайд
Жасанды интеллект
12 слайд
Жасанды интеллект

13 слайд
Жасанды интеллект бұл!
Жасанды интеллект
(ЖИ, ағылш.
artificial intelligence, AI)
— интеллектуалды компьютерлік бағдарламалар мен
машиналар жасау технологиясы әрі ғылым.
13 слайд
Жасанды интеллект бұл! Жасанды интеллект (ЖИ, ағылш. artificial intelligence, AI) — интеллектуалды компьютерлік бағдарламалар мен машиналар жасау технологиясы әрі ғылым.

14 слайд
1.Жасанды ителлект бұл?
2.Жасанды интеллекттің мақсаты?
3.Жасанды интеллектің түрлерін білесіз бе?
4.Сіз сабақтарыңызда жасанды интеллектті
қолданып көрдіңіз бе?
14 слайд
1.Жасанды ителлект бұл? 2.Жасанды интеллекттің мақсаты? 3.Жасанды интеллектің түрлерін білесіз бе? 4.Сіз сабақтарыңызда жасанды интеллектті қолданып көрдіңіз бе?

15 слайд
Мұғалім жұмысын жеңілдететін түрлі
платформалар.
Ол мұғалімдерге оқыту әдістерін жетілдіруге,
оқушыларға жаңа білімді оңай әрі тиімді
меңгеруге мүмкіндік береді.
Түрлі платформалар
15 слайд
Мұғалім жұмысын жеңілдететін түрлі платформалар. Ол мұғалімдерге оқыту әдістерін жетілдіруге, оқушыларға жаңа білімді оңай әрі тиімді меңгеруге мүмкіндік береді. Түрлі платформалар

16 слайд
Мұғалімдерге арналған платформа
16 слайд
Мұғалімдерге арналған платформа

17 слайд
Мінсіз оқушының моделін
жасау
Бірінші іс-әрекет
«Мінездеме» әдісі
17 слайд
Мінсіз оқушының моделін жасау Бірінші іс-әрекет «Мінездеме» әдісі

18 слайд
1-топ сұрағы: Мен армандаған мектеп.
2-топ сұрағы: СТО-ға қандай анықтама берер едіңіз
3-топ сұрағы: Қазіргі заман мұғалімі қандай болу керек
Екінші іс-әрекет
Топтар жұмыстарын қорғайды
“Аялдама” әдісі
Әр топқа плакат беріліп, соған өз ойларын
түсіреді
18 слайд
1-топ сұрағы: Мен армандаған мектеп. 2-топ сұрағы: СТО-ға қандай анықтама берер едіңіз 3-топ сұрағы: Қазіргі заман мұғалімі қандай болу керек Екінші іс-әрекет Топтар жұмыстарын қорғайды “Аялдама” әдісі Әр топқа плакат беріліп, соған өз ойларын түсіреді

19 слайд
Сергіту сәті
“Ұлттық оюды дәріптеу” әдісі
19 слайд
Сергіту сәті “Ұлттық оюды дәріптеу” әдісі

20 слайд
20 слайд

21 слайд
«Рөлдік ойын» әдісі
Әрбір топ белгілі бір тақырыпта сценарий
құрастыру және рөлге түсу.
Әр топтың ойнаған рөлдерін, келесі топтар
іс-әрекеттерінен қандай мұғалім екенін
анықтау!
Үшінші іс-әрекет
21 слайд
«Рөлдік ойын» әдісі Әрбір топ белгілі бір тақырыпта сценарий құрастыру және рөлге түсу. Әр топтың ойнаған рөлдерін, келесі топтар іс-әрекеттерінен қандай мұғалім екенін анықтау! Үшінші іс-әрекет

22 слайд
22 слайд

23 слайд
Кері байланыс (Қорытындылау)
“Бас, қол, жүрек” әдісі
Қабылдау
Сезіну
Іс-әрекет
23 слайд
Кері байланыс (Қорытындылау) “Бас, қол, жүрек” әдісі Қабылдау Сезіну Іс-әрекет

24 слайд
24 слайд