Материалдар / Оқытудағы әдіс-тәсілдердің тиімділігі: Коучинг

Оқытудағы әдіс-тәсілдердің тиімділігі: Коучинг

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқытудағы әдіс-тәсілдердің тиімділігі Коучинг сабақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
22 Сәуір 2025
112
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы: Оқытудағы әдіс-тәсілдердің тиімділігі

1 слайд
Тақырыбы: Оқытудағы әдіс-тәсілдердің тиімділігі

1 слайд

Тақырыбы: Оқытудағы әдіс-тәсілдердің тиімділігі

Жалпы мақсат: Сын тұрғысынан ойлаудың маңызы туралы түсінік алады. Әрбір мұғалім оқыту мен оқу сапасын жақсарта алатынын түсіне

2 слайд
Жалпы мақсат: Сын тұрғысынан ойлаудың маңызы туралы түсінік алады. Әрбір мұғалім оқыту мен оқу сапасын жақсарта алатынын түсінеді; Өзін-өзі және бірін-бірі бағалауға үйренеді. Өз ойларын сыни тұрғыдан білдіруге үйренеді, берілген тақырып бойынша түрлі идеяларын сыни тұрғыдан дәлелдей біледі. Оқу нәтижесі: Сыни тұрғыдан ойлауға жаңа көзқарастарын қалыптастыру және оны оқытуды пайдалануға қадам жасауы. Топтық жұмысқа қалыптасады, өз ойларын еркін жеткізеді, мақсатқа жетуге топ болып ұмтылады, бірін-бірі бағалайды, шығармашылыққа ұмтылады, бағдарламаға деген қызығушылықтары артады. Түйінді идеялар: Мұғалімдерге қойылатын жаңа талаптар жөніндегі түсінігін қалыптастыру; Оқушылардың оқуға ынтасын арттыру және алған білімдерін болашақта қолдана алуына бағыттау және кері байланысты қамтамасыз ету. Сыни тұрғыдан ойлай отырып, ой-пікір, пайымдары қалыптасады.

2 слайд

Жалпы мақсат: Сын тұрғысынан ойлаудың маңызы туралы түсінік алады. Әрбір мұғалім оқыту мен оқу сапасын жақсарта алатынын түсінеді; Өзін-өзі және бірін-бірі бағалауға үйренеді. Өз ойларын сыни тұрғыдан білдіруге үйренеді, берілген тақырып бойынша түрлі идеяларын сыни тұрғыдан дәлелдей біледі. Оқу нәтижесі: Сыни тұрғыдан ойлауға жаңа көзқарастарын қалыптастыру және оны оқытуды пайдалануға қадам жасауы. Топтық жұмысқа қалыптасады, өз ойларын еркін жеткізеді, мақсатқа жетуге топ болып ұмтылады, бірін-бірі бағалайды, шығармашылыққа ұмтылады, бағдарламаға деген қызығушылықтары артады. Түйінді идеялар: Мұғалімдерге қойылатын жаңа талаптар жөніндегі түсінігін қалыптастыру; Оқушылардың оқуға ынтасын арттыру және алған білімдерін болашақта қолдана алуына бағыттау және кері байланысты қамтамасыз ету. Сыни тұрғыдан ойлай отырып, ой-пікір, пайымдары қалыптасады.

Ынтымақтастық атмосферасын құру “Суретші” әдісі

3 слайд
Ынтымақтастық атмосферасын құру “Суретші” әдісі

3 слайд

Ынтымақтастық атмосферасын құру “Суретші” әдісі

Топқа бөліну “Түсті түтікшелер” әдісі

4 слайд
Топқа бөліну “Түсті түтікшелер” әдісі

4 слайд

Топқа бөліну “Түсті түтікшелер” әдісі

Топтың ережесі

5 слайд
Топтың ережесі

5 слайд

Топтың ережесі

Ой қозғау

6 слайд
Ой қозғау

6 слайд

Ой қозғау

Балаға күштеп білім беруден гөрі, баланың білімге деген құштарлығын ояту ең маңызды мақсат. Константин Дмитриевич Ушинский

7 слайд
Балаға күштеп білім беруден гөрі, баланың білімге деген құштарлығын ояту ең маңызды мақсат. Константин Дмитриевич Ушинский  

7 слайд

Балаға күштеп білім беруден гөрі, баланың білімге деген құштарлығын ояту ең маңызды мақсат. Константин Дмитриевич Ушинский  

(СТО)

8 слайд
(СТО)

8 слайд

(СТО)

(СТО)

9 слайд
(СТО)

9 слайд

(СТО)

10 слайд

10 слайд

(СТО)

11 слайд
(СТО)

11 слайд

(СТО)

Жасанды интеллект

12 слайд
Жасанды интеллект

12 слайд

Жасанды интеллект

Жасанды интеллект бұл! Жасанды интеллект (ЖИ, ағылш. artificial intelligence, AI) — интеллектуалды компьютерлік бағдарламалар

13 слайд
Жасанды интеллект бұл! Жасанды интеллект  (ЖИ, ағылш. artificial intelligence, AI) — интеллектуалды компьютерлік бағдарламалар мен машиналар жасау технологиясы әрі ғылым.

13 слайд

Жасанды интеллект бұл! Жасанды интеллект  (ЖИ, ағылш. artificial intelligence, AI) — интеллектуалды компьютерлік бағдарламалар мен машиналар жасау технологиясы әрі ғылым.

1.Жасанды ителлект бұл? 2.Жасанды интеллекттің мақсаты? 3.Жасанды интеллектің түрлерін білесіз бе? 4.Сіз сабақтарыңызда жасанды

14 слайд
1.Жасанды ителлект бұл? 2.Жасанды интеллекттің мақсаты? 3.Жасанды интеллектің түрлерін білесіз бе? 4.Сіз сабақтарыңызда жасанды интеллектті қолданып көрдіңіз бе?

14 слайд

1.Жасанды ителлект бұл? 2.Жасанды интеллекттің мақсаты? 3.Жасанды интеллектің түрлерін білесіз бе? 4.Сіз сабақтарыңызда жасанды интеллектті қолданып көрдіңіз бе?

Мұғалім жұмысын жеңілдететін түрлі платформалар. Ол мұғалімдерге оқыту әдістерін жетілдіруге, оқушыларға жаңа білімді оңай ә

15 слайд
Мұғалім жұмысын жеңілдететін түрлі платформалар. Ол мұғалімдерге оқыту әдістерін жетілдіруге, оқушыларға жаңа білімді оңай әрі тиімді меңгеруге мүмкіндік береді. Түрлі платформалар

15 слайд

Мұғалім жұмысын жеңілдететін түрлі платформалар. Ол мұғалімдерге оқыту әдістерін жетілдіруге, оқушыларға жаңа білімді оңай әрі тиімді меңгеруге мүмкіндік береді. Түрлі платформалар

Мұғалімдерге арналған платформа

16 слайд
Мұғалімдерге арналған платформа

16 слайд

Мұғалімдерге арналған платформа

Мінсіз оқушының моделін жасау Бірінші іс-әрекет «Мінездеме» әдісі

17 слайд
Мінсіз оқушының моделін жасау Бірінші іс-әрекет «Мінездеме» әдісі

17 слайд

Мінсіз оқушының моделін жасау Бірінші іс-әрекет «Мінездеме» әдісі

1-топ сұрағы: Мен армандаған мектеп. 2-топ сұрағы: СТО-ға қандай анықтама берер едіңіз 3-топ сұрағы: Қазіргі заман мұғалімі қанд

18 слайд
1-топ сұрағы: Мен армандаған мектеп. 2-топ сұрағы: СТО-ға қандай анықтама берер едіңіз 3-топ сұрағы: Қазіргі заман мұғалімі қандай болу керек Екінші іс-әрекет Топтар жұмыстарын қорғайды “Аялдама” әдісі Әр топқа плакат беріліп, соған өз ойларын түсіреді

18 слайд

1-топ сұрағы: Мен армандаған мектеп. 2-топ сұрағы: СТО-ға қандай анықтама берер едіңіз 3-топ сұрағы: Қазіргі заман мұғалімі қандай болу керек Екінші іс-әрекет Топтар жұмыстарын қорғайды “Аялдама” әдісі Әр топқа плакат беріліп, соған өз ойларын түсіреді

Сергіту сәті “Ұлттық оюды дәріптеу” әдісі

19 слайд
Сергіту сәті “Ұлттық оюды дәріптеу” әдісі

19 слайд

Сергіту сәті “Ұлттық оюды дәріптеу” әдісі

20 слайд

20 слайд

«Рөлдік ойын» әдісі Әрбір топ белгілі бір тақырыпта сценарий құрастыру және рөлге түсу. Әр топтың ойнаған рөлдерін, келесі топт

21 слайд
«Рөлдік ойын» әдісі Әрбір топ белгілі бір тақырыпта сценарий құрастыру және рөлге түсу. Әр топтың ойнаған рөлдерін, келесі топтар іс-әрекеттерінен қандай мұғалім екенін анықтау! Үшінші іс-әрекет

21 слайд

«Рөлдік ойын» әдісі Әрбір топ белгілі бір тақырыпта сценарий құрастыру және рөлге түсу. Әр топтың ойнаған рөлдерін, келесі топтар іс-әрекеттерінен қандай мұғалім екенін анықтау! Үшінші іс-әрекет

22 слайд

22 слайд

Кері байланыс (Қорытындылау) “Бас, қол, жүрек” әдісі Қабылдау Сезіну Іс-әрекет

23 слайд
Кері байланыс (Қорытындылау) “Бас, қол, жүрек” әдісі Қабылдау Сезіну Іс-әрекет

23 слайд

Кері байланыс (Қорытындылау) “Бас, қол, жүрек” әдісі Қабылдау Сезіну Іс-әрекет

24 слайд

24 слайд

Министірлікпен келісілген курстар тізімі