Материалдар / Оқытуды басқару және көшбасшылық
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Оқытуды басқару және көшбасшылық

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдер үшін көшбасшылықтың маңызы туралы түсінік берілген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Мамыр 2020
6987
12 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Оқытуды басқару және көшбасшылық Топ : 42Ш Білім алушы: Али Нұргүл Пән оқытушысы: Жарылқапова Ә.С. Алматы, 2020 ж

1 слайд
Оқытуды басқару және көшбасшылық Топ : 42Ш Білім алушы: Али Нұргүл Пән оқытушысы: Жарылқапова Ә.С. Алматы, 2020 ж

 Көшбасшылық - бұл адамдарды жинап алға қойылған мақсатқа бағыттау. Көшбасшы мен Басшы мағынасы бір емес.  Басшы – бұл ж

2 слайд
 Көшбасшылық  - бұл адамдарды жинап алға қойылған мақсатқа бағыттау. Көшбасшы мен Басшы мағынасы бір емес.  Басшы – бұл  жұмысты беруші және сол жұмыстарға жауап беруші. Жақсы басшы  орындалған жұмсысты реттеп қабылдап отырады.  Ал,  Көшбасшы  адамдарды жандандырады, мақсатқа жетуде  болашақты көру қасиеті арқылы  адамдарды ортақ мақсатқа бағыттайды.

АДАМНЫҢ МІНЕЗІ НЕГІЗІНДЕ ҚҰРАЛАДЫ. КӨШБАСШЫ БОЛУ ҮШІН СІЗГЕ ӨЗІҢІЗДІҢ ДАМУЫҢЫЗҒА , ЖҰМЫСТАҒЫ ҚҰЛШЫСЫҢЫЗҒА КӨП КӨҢІЛ Б

3 слайд
АДАМНЫҢ МІНЕЗІ НЕГІЗІНДЕ ҚҰРАЛАДЫ.   КӨШБАСШЫ БОЛУ ҮШІН  СІЗГЕ  ӨЗІҢІЗДІҢ ДАМУЫҢЫЗҒА , ЖҰМЫСТАҒЫ ҚҰЛШЫСЫҢЫЗҒА КӨП КӨҢІЛ БӨЛУ КЕРЕК.        КӨШБАСШЫЛЫҚ – БҰЛ ТАЛАНТ . ОНЫ ДАМЫТПАСАҢ ОЛ ӨШЕДІ. ӘДЕТТЕ ШЫН КӨШБАСШЫ БОЛЫП АДАМ 30-35 ЖАСТА  ӨМІРІЛІК ТӘЖІРИБЕ ЖИНАҒАНДА БОЛАДЫ.                 КӨШБАСШЫЛЫҚ

Мұғалімдер үшін көшбасшылықтың маңызы Мұғалім үшін оқыту мен оқудағы көшбасшылықтың бірнеше мәні бар:  Мұғалім өзінің оқыту ж

4 слайд
Мұғалімдер үшін көшбасшылықтың маңызы Мұғалім үшін оқыту мен оқудағы көшбасшылықтың бірнеше мәні бар:  Мұғалім өзінің оқыту және оқу үдерістерін түсінуін нақтылауға мән беруі;  Оқыту және оқу үдерістерін әріптестерімен талқылауға мүмкіндік беру;  Оқыту үшін барынша қолайлы жағдай жасау арқылы оқудың жоғары мәдениетті деңгейін орнату;  Оқудың қажетті ауқымын стандартты жетілдірумен шектелмей, одан әрі кеңейту;  Оқушылардың оқу үдерісіне тартылуы;  Әріптестерді кәсіби дамыту үшін барлық мұғалімдердің әлеуеттерін бөлуге болатындығына сенімді болу;  Оқыту және оқу үдерістеріне әлеуметті, ата-аналар мен тиісті мүдделі адамдарды тарту.

5 слайд

Мұғалімнің көшбасшылығын дамыту жұмыстары (МКДЖ) Мұғалімнің көшбасшылығын дамытуға әсер етудің ерекше түрі жауапты қызметі бар

6 слайд
Мұғалімнің көшбасшылығын дамыту жұмыстары (МКДЖ) Мұғалімнің көшбасшылығын дамытуға әсер етудің ерекше түрі жауапты қызметі бар немесе жоқ мұғалімдер деп анықталуы мүмкін •  іс-тәжірибені жетілдіру жұмыстарын өз қолына алуға; •  өзгерістер енгізу үшін әріптестерімен стратегиялық шешімдер қабылдауға; •  бірігіп жұмыс істеуде фактілерді жинауға және қолдануға; •  кәсіби білімді құруға және таратуға атсалысуға міндетті.

Бүгінде Бұл жердегі ең маңызды мәселе-оқыту сапасын арттыру басымдығыКөшбасшылық дегеніміз не? Оқудағы көшбасшылық Оқушының

7 слайд
Бүгінде Бұл жердегі ең маңызды мәселе-оқыту сапасын арттыру басымдығыКөшбасшылық дегеніміз не? Оқудағы көшбасшылық Оқушының Эмоционалдық- өнегелік сауаттылығы Эмоционалдық- қалыпты оқуы Жан-жақты дамуы

Қазіргі кезеңде көшбасшылық күрделеніп,бүгінгі таңда бір адамның мүмкіндіктерінен тыс шығып жатқандығын ескертеді.Көшбасшылықт

8 слайд
Қазіргі кезеңде көшбасшылық күрделеніп,бүгінгі таңда бір адамның мүмкіндіктерінен тыс шығып жатқандығын ескертеді.Көшбасшылықтың мектепке ықпалыС аутв ор тты ң (2004) п ай ы м дауы н ш а “ Іс-әрекеттегі бөлінген көшбасшылық” проблемасын зерттегенМакбет (2004) Мектеп көшбасшылығы әдетте өктемдік ретінде түсініледі де, бір адамның басшылығымен, жеке көсемдікпен шектеліп қалады

Макбеттің (2004) зерттеуі көшбасшылықтың табысты болуының 6 факторын қарастырады: Жай бөлініс - Стратегия- лық бөлініс Кезеңді

9 слайд
Макбеттің (2004) зерттеуі көшбасшылықтың табысты болуының 6 факторын қарастырады: Жай бөлініс - Стратегия- лық бөлініс Кезеңдік бөлініс Бастама- шылық бөлініс Бөлініс мәдениетіПрагматик а-лық бөлініс Құрмет -теу Адалдық ҚұзіреттілікЖеке қарым- қатынас

 І-кезең . Құндылықтарды анықтау.  ІІ-кезең . Кәсіби міндеттерді анықтау.  ІІІ-кезең . Дамыту бағдарламасын құру

10 слайд
 І-кезең . Құндылықтарды анықтау.  ІІ-кезең . Кәсіби міндеттерді анықтау.  ІІІ-кезең . Дамыту бағдарламасын құруға келісім мен кеңестер.  ІҮ-кезең. Атқарылатын жұмыстардың жоспарын құру.  Ү-кезең. Атқарылатын жұмыстардың жоспарын құруға арналған келісім мен кеңестер .  ҮІ-кезең . Зерттеуге негізделген көшбасшылықты дамыту бойынша жұмыс. ҮІІ-кезең . Кәсіби білімдердің дамуына жәрдемдесуге ықпал ететін желілік қоғамдастықтағы жұмыс. Мұғалімнің көшбасшылығын дамыту жұмысы (МКДЖ)

11 слайд

Көшбасшылықты дамыту бойынша жұмыс мектепте жаңа білімді қалыптастырады, дегенмен мектептен тыс жерде алынған жаңа біл

12 слайд
Көшбасшылықты дамыту бойынша жұмыс мектепте жаңа білімді қалыптастырады, дегенмен мектептен тыс жерде алынған жаңа білімдерді беру де мұғалімнің өз мектебіне орасан зор пайдасын тигізеді. Қорытынды

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА

13 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА