Оқытуды басқару және көшбасшылық
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Оқытуды басқару
және
көшбасшылық
Топ : 42Ш
Білім алушы: Али Нұргүл
Пән оқытушысы: Жарылқапова Ә.С.
Алматы, 2020 ж
1 слайд
Оқытуды басқару және көшбасшылық Топ : 42Ш Білім алушы: Али Нұргүл Пән оқытушысы: Жарылқапова Ә.С. Алматы, 2020 ж
2 слайд
Көшбасшылық - бұл адамдарды жинап алға
қойылған мақсатқа бағыттау. Көшбасшы мен
Басшы мағынасы бір емес.
Басшы – бұл жұмысты беруші және сол
жұмыстарға жауап беруші. Жақсы басшы
орындалған жұмсысты реттеп қабылдап
отырады.
Ал, Көшбасшы адамдарды жандандырады,
мақсатқа жетуде болашақты көру қасиеті
арқылы адамдарды ортақ мақсатқа
бағыттайды.
2 слайд
Көшбасшылық - бұл адамдарды жинап алға қойылған мақсатқа бағыттау. Көшбасшы мен Басшы мағынасы бір емес. Басшы – бұл жұмысты беруші және сол жұмыстарға жауап беруші. Жақсы басшы орындалған жұмсысты реттеп қабылдап отырады. Ал, Көшбасшы адамдарды жандандырады, мақсатқа жетуде болашақты көру қасиеті арқылы адамдарды ортақ мақсатқа бағыттайды.
3 слайд
АДАМНЫҢ МІНЕЗІ НЕГІЗІНДЕ
ҚҰРАЛАДЫ.
КӨШБАСШЫ БОЛУ ҮШІН СІЗГЕ
ӨЗІҢІЗДІҢ ДАМУЫҢЫЗҒА ,
ЖҰМЫСТАҒЫ ҚҰЛШЫСЫҢЫЗҒА КӨП
КӨҢІЛ БӨЛУ КЕРЕК.
КӨШБАСШЫЛЫҚ – БҰЛ ТАЛАНТ .
ОНЫ ДАМЫТПАСАҢ ОЛ ӨШЕДІ.
ӘДЕТТЕ ШЫН КӨШБАСШЫ БОЛЫП
АДАМ 30-35 ЖАСТА ӨМІРІЛІК
ТӘЖІРИБЕ ЖИНАҒАНДА БОЛАДЫ.
КӨШБАСШЫЛЫҚ
3 слайд
АДАМНЫҢ МІНЕЗІ НЕГІЗІНДЕ ҚҰРАЛАДЫ. КӨШБАСШЫ БОЛУ ҮШІН СІЗГЕ ӨЗІҢІЗДІҢ ДАМУЫҢЫЗҒА , ЖҰМЫСТАҒЫ ҚҰЛШЫСЫҢЫЗҒА КӨП КӨҢІЛ БӨЛУ КЕРЕК. КӨШБАСШЫЛЫҚ – БҰЛ ТАЛАНТ . ОНЫ ДАМЫТПАСАҢ ОЛ ӨШЕДІ. ӘДЕТТЕ ШЫН КӨШБАСШЫ БОЛЫП АДАМ 30-35 ЖАСТА ӨМІРІЛІК ТӘЖІРИБЕ ЖИНАҒАНДА БОЛАДЫ. КӨШБАСШЫЛЫҚ
4 слайд
Мұғалімдер үшін
көшбасшылықтың маңызы
Мұғалім үшін оқыту мен оқудағы көшбасшылықтың бірнеше мәні бар:
Мұғалім өзінің оқыту және оқу үдерістерін түсінуін нақтылауға мән
беруі;
Оқыту және оқу үдерістерін әріптестерімен талқылауға мүмкіндік
беру;
Оқыту үшін барынша қолайлы жағдай жасау арқылы оқудың жоғары
мәдениетті деңгейін орнату;
Оқудың қажетті ауқымын стандартты жетілдірумен шектелмей, одан
әрі кеңейту;
Оқушылардың оқу үдерісіне тартылуы;
Әріптестерді кәсіби дамыту үшін барлық мұғалімдердің әлеуеттерін
бөлуге болатындығына сенімді болу;
Оқыту және оқу үдерістеріне әлеуметті, ата-аналар мен тиісті мүдделі
адамдарды тарту.
4 слайд
Мұғалімдер үшін көшбасшылықтың маңызы Мұғалім үшін оқыту мен оқудағы көшбасшылықтың бірнеше мәні бар: Мұғалім өзінің оқыту және оқу үдерістерін түсінуін нақтылауға мән беруі; Оқыту және оқу үдерістерін әріптестерімен талқылауға мүмкіндік беру; Оқыту үшін барынша қолайлы жағдай жасау арқылы оқудың жоғары мәдениетті деңгейін орнату; Оқудың қажетті ауқымын стандартты жетілдірумен шектелмей, одан әрі кеңейту; Оқушылардың оқу үдерісіне тартылуы; Әріптестерді кәсіби дамыту үшін барлық мұғалімдердің әлеуеттерін бөлуге болатындығына сенімді болу; Оқыту және оқу үдерістеріне әлеуметті, ата-аналар мен тиісті мүдделі адамдарды тарту.
5 слайд
5 слайд
6 слайд
Мұғалімнің көшбасшылығын дамыту жұмыстары
(МКДЖ)
Мұғалімнің көшбасшылығын дамытуға әсер
етудің ерекше түрі жауапты қызметі бар немесе
жоқ мұғалімдер деп анықталуы мүмкін
• іс-тәжірибені жетілдіру жұмыстарын өз қолына
алуға;
• өзгерістер енгізу үшін әріптестерімен
стратегиялық шешімдер қабылдауға;
• бірігіп жұмыс істеуде фактілерді жинауға және
қолдануға;
• кәсіби білімді құруға және таратуға атсалысуға
міндетті.
6 слайд
Мұғалімнің көшбасшылығын дамыту жұмыстары (МКДЖ) Мұғалімнің көшбасшылығын дамытуға әсер етудің ерекше түрі жауапты қызметі бар немесе жоқ мұғалімдер деп анықталуы мүмкін • іс-тәжірибені жетілдіру жұмыстарын өз қолына алуға; • өзгерістер енгізу үшін әріптестерімен стратегиялық шешімдер қабылдауға; • бірігіп жұмыс істеуде фактілерді жинауға және қолдануға; • кәсіби білімді құруға және таратуға атсалысуға міндетті.
7 слайд
Бүгінде
Бұл жердегі ең маңызды мәселе-оқыту
сапасын арттыру басымдығыКөшбасшылық дегеніміз не?
Оқудағы
көшбасшылық
Оқушының Эмоционалдық-
өнегелік
сауаттылығы
Эмоционалдық-
қалыпты оқуы
Жан-жақты
дамуы
7 слайд
Бүгінде Бұл жердегі ең маңызды мәселе-оқыту сапасын арттыру басымдығыКөшбасшылық дегеніміз не? Оқудағы көшбасшылық Оқушының Эмоционалдық- өнегелік сауаттылығы Эмоционалдық- қалыпты оқуы Жан-жақты дамуы
8 слайд
Қазіргі кезеңде көшбасшылық күрделеніп,бүгінгі
таңда бір адамның мүмкіндіктерінен тыс шығып
жатқандығын ескертеді.Көшбасшылықтың мектепке ықпалыС аутв ор тты ң
(2004)
п ай ы м дауы н ш а
“ Іс-әрекеттегі бөлінген
көшбасшылық”
проблемасын зерттегенМакбет (2004) Мектеп көшбасшылығы
әдетте өктемдік ретінде
түсініледі де, бір
адамның
басшылығымен, жеке
көсемдікпен шектеліп
қалады
8 слайд
Қазіргі кезеңде көшбасшылық күрделеніп,бүгінгі таңда бір адамның мүмкіндіктерінен тыс шығып жатқандығын ескертеді.Көшбасшылықтың мектепке ықпалыС аутв ор тты ң (2004) п ай ы м дауы н ш а “ Іс-әрекеттегі бөлінген көшбасшылық” проблемасын зерттегенМакбет (2004) Мектеп көшбасшылығы әдетте өктемдік ретінде түсініледі де, бір адамның басшылығымен, жеке көсемдікпен шектеліп қалады
9 слайд
Макбеттің (2004) зерттеуі көшбасшылықтың
табысты болуының 6 факторын қарастырады:
Жай
бөлініс - Стратегия-
лық
бөлініс
Кезеңдік
бөлініс Бастама-
шылық
бөлініс Бөлініс
мәдениетіПрагматик
а-лық
бөлініс
Құрмет
-теу Адалдық
ҚұзіреттілікЖеке
қарым-
қатынас
9 слайд
Макбеттің (2004) зерттеуі көшбасшылықтың табысты болуының 6 факторын қарастырады: Жай бөлініс - Стратегия- лық бөлініс Кезеңдік бөлініс Бастама- шылық бөлініс Бөлініс мәдениетіПрагматик а-лық бөлініс Құрмет -теу Адалдық ҚұзіреттілікЖеке қарым- қатынас
10 слайд
І-кезең . Құндылықтарды анықтау.
ІІ-кезең . Кәсіби міндеттерді анықтау.
ІІІ-кезең . Дамыту бағдарламасын құруға келісім мен
кеңестер.
ІҮ-кезең. Атқарылатын жұмыстардың жоспарын құру.
Ү-кезең. Атқарылатын жұмыстардың жоспарын құруға
арналған келісім мен кеңестер .
ҮІ-кезең . Зерттеуге негізделген көшбасшылықты
дамыту бойынша жұмыс.
ҮІІ-кезең . Кәсіби білімдердің дамуына жәрдемдесуге ықпал
ететін желілік қоғамдастықтағы жұмыс. Мұғалімнің көшбасшылығын дамыту
жұмысы (МКДЖ)
10 слайд
І-кезең . Құндылықтарды анықтау. ІІ-кезең . Кәсіби міндеттерді анықтау. ІІІ-кезең . Дамыту бағдарламасын құруға келісім мен кеңестер. ІҮ-кезең. Атқарылатын жұмыстардың жоспарын құру. Ү-кезең. Атқарылатын жұмыстардың жоспарын құруға арналған келісім мен кеңестер . ҮІ-кезең . Зерттеуге негізделген көшбасшылықты дамыту бойынша жұмыс. ҮІІ-кезең . Кәсіби білімдердің дамуына жәрдемдесуге ықпал ететін желілік қоғамдастықтағы жұмыс. Мұғалімнің көшбасшылығын дамыту жұмысы (МКДЖ)
11 слайд
11 слайд
12 слайд
Көшбасшылықты дамыту
бойынша жұмыс мектепте жаңа
білімді қалыптастырады,
дегенмен мектептен тыс жерде
алынған жаңа білімдерді беру де
мұғалімнің өз мектебіне орасан
зор пайдасын тигізеді. Қорытынды
12 слайд
Көшбасшылықты дамыту бойынша жұмыс мектепте жаңа білімді қалыптастырады, дегенмен мектептен тыс жерде алынған жаңа білімдерді беру де мұғалімнің өз мектебіне орасан зор пайдасын тигізеді. Қорытынды
13 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
13 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА