Оқытудың принциптерімен ережелері туралы ұғым
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Оқытудың принциптері
1. Принциптер мен ережелер
туралы ұғым
2. Мәселелік принцип
1 слайд
Оқытудың принциптері 1. Принциптер мен ережелер туралы ұғым 2. Мәселелік принцип
2 слайд
. Принцип - латын сөзі, қазақша негіз
деген сөз.
Оқыту принциптерінің
жүйесін тұңғыш
ұсынған
Я.А.Каменский . Ол
адам табиғаттың бір
бөлігі болғандықтан,
оқыту да табиғат пен
адам тәуелді болатын
заңдарға
байланысты екенін
дәлелдейді.
2 слайд
. Принцип - латын сөзі, қазақша негіз деген сөз. Оқыту принциптерінің жүйесін тұңғыш ұсынған Я.А.Каменский . Ол адам табиғаттың бір бөлігі болғандықтан, оқыту да табиғат пен адам тәуелді болатын заңдарға байланысты екенін дәлелдейді.
3 слайд
И.Г.Песталоцци
оқытудың
көрнекілік
принципін
ерекше
бағалап, оны
логикалық
ойлауды
дамытатын
маңызды
құрал деп
санаған
3 слайд
И.Г.Песталоцци оқытудың көрнекілік принципін ерекше бағалап, оны логикалық ойлауды дамытатын маңызды құрал деп санаған
4 слайд
К.Д.Ушинский
оқытудық
халықтық
сипатына баса
назар аударып,
оқытудың
принциптерін
психологиялық
тұрғыдан
қараған.
4 слайд
К.Д.Ушинский оқытудық халықтық сипатына баса назар аударып, оқытудың принциптерін психологиялық тұрғыдан қараған.
5 слайд
Ы.Алтынсарин
оқыту
ережелерін
қазақ
мектептеріндегі
білім берудің
ерекшеліктеріне
байланысты
қолдану
керектігін
айтқан.
5 слайд
Ы.Алтынсарин оқыту ережелерін қазақ мектептеріндегі білім берудің ерекшеліктеріне байланысты қолдану керектігін айтқан.
6 слайд
А.П.Пинкевич ұсынған
принциптер: оқытудық
өмірмен және қоғамдық
еңбекпен байланысы; жас
ерекшелігі принципін сақтау;
оқытудық белгілі бір жас
кезеңіндегі оқушылардың
даму деңгейіне сәйкес болуы
(оқушылардың күш жігерін
дамуға жұмсау, жұмыстың
жүйелілігі, шығармашылық -
қызығушылықтың басты
негізі); пән мазмұнының
ерекшеліктерін, әдістерін
аньщтау. Ол "Оқыту
принципін дидактиканың
түғырлы ережелері, оқыту
процесіне қойылатын негізгі
талаптар" - деп
тұжырымдалады.
6 слайд
А.П.Пинкевич ұсынған принциптер: оқытудық өмірмен және қоғамдық еңбекпен байланысы; жас ерекшелігі принципін сақтау; оқытудық белгілі бір жас кезеңіндегі оқушылардың даму деңгейіне сәйкес болуы (оқушылардың күш жігерін дамуға жұмсау, жұмыстың жүйелілігі, шығармашылық - қызығушылықтың басты негізі); пән мазмұнының ерекшеліктерін, әдістерін аньщтау. Ол "Оқыту принципін дидактиканың түғырлы ережелері, оқыту процесіне қойылатын негізгі талаптар" - деп тұжырымдалады.
7 слайд
Н.Медынский ұсынған
принциптер: ғылым
негіздерін жүйелі
меңгеру; білімді
саналы меңгеру;
теорияның
тәжірибемен
байланысы; тәрбие
беретін оқыту;
оқыту әдістерінің
алуан түрі; жалпы
және
политехникалық
білімі.
7 слайд
Н.Медынский ұсынған принциптер: ғылым негіздерін жүйелі меңгеру; білімді саналы меңгеру; теорияның тәжірибемен байланысы; тәрбие беретін оқыту; оқыту әдістерінің алуан түрі; жалпы және политехникалық білімі.
8 слайд
В.Е.Гмурман ұсынған
принциптер:
оқытудың
саналылығы және
белсенділігі; оқытудың
көрнекілігі; оқытудың
жүйелілігі; ғылым
негіздерін берік
меңгеру.
Талданған оқытудың
принциптері
оқушыларға берік,
жүйелі білім беруге
бағытталды.
8 слайд
В.Е.Гмурман ұсынған принциптер: оқытудың саналылығы және белсенділігі; оқытудың көрнекілігі; оқытудың жүйелілігі; ғылым негіздерін берік меңгеру. Талданған оқытудың принциптері оқушыларға берік, жүйелі білім беруге бағытталды.
9 слайд
Мәселелік принцип -
оқу процесінің
мазмұны, әдістері,
ұйымдастыру
нысандары мәселелі
сипатта болуын
талап етеді. Мәселелі
оқыту білімді дайын
түрде бермей,
оқушылардан
ізденуін, дербестігін,
шығармашылық
ойлауын дамытуға
бағытталады.
9 слайд
Мәселелік принцип - оқу процесінің мазмұны, әдістері, ұйымдастыру нысандары мәселелі сипатта болуын талап етеді. Мәселелі оқыту білімді дайын түрде бермей, оқушылардан ізденуін, дербестігін, шығармашылық ойлауын дамытуға бағытталады.