Органайзерлердің тиімділігі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Г р а ф и к а л ы қ о р га н а й зе р л е р қ о л д а н у а р қ ы л ы
а қ п а р а т т ы т а л д а у, с а л ы с т ы р у д а ғд ы л а р ы н
д а м ы т у Қазығұрт ауданы “Заңғар ” жоббм
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Атабекова Гүлімжан
сыныбы :5
1 слайд
Г р а ф и к а л ы қ о р га н а й зе р л е р қ о л д а н у а р қ ы л ы а қ п а р а т т ы т а л д а у, с а л ы с т ы р у д а ғд ы л а р ы н д а м ы т у Қазығұрт ауданы “Заңғар ” жоббм қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Атабекова Гүлімжан сыныбы :5
2 слайд
Мақсаты :
Оқушылардың сөздік қорын жетілдіру
Әдеби шығармаларда кейіпкерлердің жүйесін
ашу
Оқушылардың қызығушылығын ояту
Пайымдауға дағдыландыру,талдау жұмыстары
Білімдерін көрсете алуға ықпал ету
Жаңа сабақтағы басты мәселеге назарын
аударып,жеке тұлғаның ойлау және есте сақтау
қабілетін жетілдіру
Күтілетін нәтиже :
Оқушылардың сөздік қоры молаяды
Әдеби шығармаларда кейіпкерлер жүйесін аша алады
Оқушылардың қызығушылығын оянады
Пайымдауға дағдыланады,талдайды
Білімдерін көрсете алады
Жаңа сабақтағы басты мәселеге назарын аударып,жеке
тұлғаның ойлау және есте сақтау қабілеті жақсарады
2 слайд
Мақсаты : Оқушылардың сөздік қорын жетілдіру Әдеби шығармаларда кейіпкерлердің жүйесін ашу Оқушылардың қызығушылығын ояту Пайымдауға дағдыландыру,талдау жұмыстары Білімдерін көрсете алуға ықпал ету Жаңа сабақтағы басты мәселеге назарын аударып,жеке тұлғаның ойлау және есте сақтау қабілетін жетілдіру Күтілетін нәтиже : Оқушылардың сөздік қоры молаяды Әдеби шығармаларда кейіпкерлер жүйесін аша алады Оқушылардың қызығушылығын оянады Пайымдауға дағдыланады,талдайды Білімдерін көрсете алады Жаңа сабақтағы басты мәселеге назарын аударып,жеке тұлғаның ойлау және есте сақтау қабілеті жақсарады
3 слайд
.Әрбір мұғалімнің
негізгі алға қойған
міндеті оқушылардың
ой-өрісін кеңейту ,
жан-жақты дамыған
жеке тұлғаны
қалыптастыру Қазақ тілі мен әдебиеті
пәнінің мақсаты-
оқушыларға қазақ тілін
меңгерту, оқушылардың
ойлау қабілетін
сауаттылығын жақсарту,
ұлттық құндылықтарды
дәріптеу
3 слайд
.Әрбір мұғалімнің негізгі алға қойған міндеті оқушылардың ой-өрісін кеңейту , жан-жақты дамыған жеке тұлғаны қалыптастыру Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мақсаты- оқушыларға қазақ тілін меңгерту, оқушылардың ойлау қабілетін сауаттылығын жақсарту, ұлттық құндылықтарды дәріптеу
4 слайд
.Жағартылған оқу
бағдарламасында түрлі
әдіс-тәсілдер бар . “Тиімді
оқыту әдістемелерінің
өзектілігі-тәжірбиеде”
демекші оқыту мен оқу
үдерісінде графикалық
органайзерлерлік
әдістердің орны ерекше Графикалық органайзерлер
оқу құралы ретінде
жүйелік,салыстыру мен
салғастыруға және
тұжырымдамалық ретінде
қазақ тілі мен
әдебиет,география,биалогия
т.б пәндерде қолдануға өте
тиімді
4 слайд
.Жағартылған оқу бағдарламасында түрлі әдіс-тәсілдер бар . “Тиімді оқыту әдістемелерінің өзектілігі-тәжірбиеде” демекші оқыту мен оқу үдерісінде графикалық органайзерлерлік әдістердің орны ерекше Графикалық органайзерлер оқу құралы ретінде жүйелік,салыстыру мен салғастыруға және тұжырымдамалық ретінде қазақ тілі мен әдебиет,география,биалогия т.б пәндерде қолдануға өте тиімді
5 слайд
Графикалық органайзерлер – бұл ақпаратты есте
сақтауды, игеруді, талдауды немесе қолдануды жақсарту
үшін қағаз бетіне немесе кампютер экранында оны
қандайда бір тәсілмен көмектесетіндердің бәрі. Немесе
анықтамалық тілмен айтқанда,мазмұнды білдіру үшін
көзге көрінетін заттарды пайдаланатын көрнекілік
қарым-қатынас құралдары. Олар ұйымдастырылған
оқу үдерісінде үлкен рөл атқарадыжәне өз бетінше білім
алуда сәтті қолданыла алады
Графикалық органайзерлер – оқушылардың өз
ойларын жүйелеудің, ақпаратты көзбен көру
арқылы түсінудің,құрылымын қамтамасыз етудің
жақсы тәсілі. Көрнекілік ,камуникативтік және
когнетивтік функцияларды орындайтын
дидактикалық құрал ретінде ғана емес, сонымен
бірге білім алушылардың оқу жобаларын
жоспарлау,мәселелерін шешу, шешім
қабылдау,зерттеу жұмыстарын жүргізу үшінде
қолданылады
5 слайд
Графикалық органайзерлер – бұл ақпаратты есте сақтауды, игеруді, талдауды немесе қолдануды жақсарту үшін қағаз бетіне немесе кампютер экранында оны қандайда бір тәсілмен көмектесетіндердің бәрі. Немесе анықтамалық тілмен айтқанда,мазмұнды білдіру үшін көзге көрінетін заттарды пайдаланатын көрнекілік қарым-қатынас құралдары. Олар ұйымдастырылған оқу үдерісінде үлкен рөл атқарадыжәне өз бетінше білім алуда сәтті қолданыла алады Графикалық органайзерлер – оқушылардың өз ойларын жүйелеудің, ақпаратты көзбен көру арқылы түсінудің,құрылымын қамтамасыз етудің жақсы тәсілі. Көрнекілік ,камуникативтік және когнетивтік функцияларды орындайтын дидактикалық құрал ретінде ғана емес, сонымен бірге білім алушылардың оқу жобаларын жоспарлау,мәселелерін шешу, шешім қабылдау,зерттеу жұмыстарын жүргізу үшінде қолданылады
6 слайд
Графикалық органайзер –бұл идеялар мен ойды графика
түрінде ұсыну.Визуалдар ,яғни ақпаратты визуалды жақсы
есте сақтайтын адамдарға ақпаратты ажырату үшін өте
пайдалы.
Графикалық органайзерлерді келесі мақсаттарға
пайдалануға болады:
Сіздің не білетініңізді көрсету
Ақпаратты ұйымдастыру
Пайымдауды көрсету
Ақпаратты жеткізу
6 слайд
Графикалық органайзер –бұл идеялар мен ойды графика түрінде ұсыну.Визуалдар ,яғни ақпаратты визуалды жақсы есте сақтайтын адамдарға ақпаратты ажырату үшін өте пайдалы. Графикалық органайзерлерді келесі мақсаттарға пайдалануға болады: Сіздің не білетініңізді көрсету Ақпаратты ұйымдастыру Пайымдауды көрсету Ақпаратты жеткізу
7 слайд
ГРАФИКАЛЫҚ ОРГАНАЙЗЕР
СӨЗДЕРДІҢ ТҰЖЫРЫМДАМАЛЫҚ
КАРТАСЫ
Сөз Өз сөзімен анықтау
АнтонимдерСөйлемдегі мысал Синонимдер
7 слайд
ГРАФИКАЛЫҚ ОРГАНАЙЗЕР СӨЗДЕРДІҢ ТҰЖЫРЫМДАМАЛЫҚ КАРТАСЫ Сөз Өз сөзімен анықтау АнтонимдерСөйлемдегі мысал Синонимдер
8 слайд
ГРАФИКАЛЫҚ ОРГАНАЙЗЕР
ОҚИҒА ТАУЫ
Оқиғаның
басталуы Дамуы Шарықтау шегі
Шиеленісуі
шешімі
8 слайд
ГРАФИКАЛЫҚ ОРГАНАЙЗЕР ОҚИҒА ТАУЫ Оқиғаның басталуы Дамуы Шарықтау шегі Шиеленісуі шешімі
9 слайд
ГРАФИКАЛЫҚ ОРГАНАЙЗЕР
“ ДАРА ДИАГРАММА” ӘДІСІ
Кейіпкер немесе
идея
9 слайд
ГРАФИКАЛЫҚ ОРГАНАЙЗЕР “ ДАРА ДИАГРАММА” ӘДІСІ Кейіпкер немесе идея
10 слайд
ГРАФИКАЛЫҚ ОРГАНАЙЗЕРГРАФИКАЛЫҚ ОРГАНАЙЗЕР
Сөз таптары
Анықтамасы
Мысалдар
Сөйлемдер Суреттер
10 слайд
ГРАФИКАЛЫҚ ОРГАНАЙЗЕРГРАФИКАЛЫҚ ОРГАНАЙЗЕР Сөз таптары Анықтамасы Мысалдар Сөйлемдер Суреттер
11 слайд
ГРАФИКАЛЫҚ ОРГАНАЙЗЕР
ВЕН ДИАГРАММАСЫ “ҮШ ТАҒАН” ӘДІСІ
Кейіпкер
Кейіпкер
Ұқсастығы мен
айырмашылығы
11 слайд
ГРАФИКАЛЫҚ ОРГАНАЙЗЕР ВЕН ДИАГРАММАСЫ “ҮШ ТАҒАН” ӘДІСІ Кейіпкер Кейіпкер Ұқсастығы мен айырмашылығы
12 слайд
ГРАФИКАЛЫҚ ОРГАНАЙЗЕР
“ ОЙЛАН ТАП” ӘДІСІ
Ұлттық
құндылықАбай Құнанбай
Салт-дәстүр Білімге құмарлықАбай заманы
Қазіргі заман
12 слайд
ГРАФИКАЛЫҚ ОРГАНАЙЗЕР “ ОЙЛАН ТАП” ӘДІСІ Ұлттық құндылықАбай Құнанбай Салт-дәстүр Білімге құмарлықАбай заманы Қазіргі заман
13 слайд
13 слайд
14 слайд
Ерсінханның
Нағашыларынан кәде
сый
Ерсінханның
Нағашыларынан кәде
сый Ерсінханның
Нағашыларынан кәде
сый
Ерсінханның
Нағашыларынан кәде
сый Ерсінханның
Нағашыларынан кәде
сый Ерсінханның
Нағашыларынан кәде
сый Ерсінханның
Нағашыларынан кәде
сый
Ерсінханның
Нағашыларынан кәде
сый
Ерсінханның
Нағашыларынан кәде
сый Ерсінханның
Нағашыларынан кәде
сый
Ерсінханның
Нағашыларынан кәде
сый Ерсінханның
Нағашыларынан кәде
сый Ерсінханның
Нағашыларынан кәде
сый
14 слайд
Ерсінханның Нағашыларынан кәде сый Ерсінханның Нағашыларынан кәде сый Ерсінханның Нағашыларынан кәде сый Ерсінханның Нағашыларынан кәде сый Ерсінханның Нағашыларынан кәде сый Ерсінханның Нағашыларынан кәде сый Ерсінханның Нағашыларынан кәде сый Ерсінханның Нағашыларынан кәде сый Ерсінханның Нағашыларынан кәде сый Ерсінханның Нағашыларынан кәде сый Ерсінханның Нағашыларынан кәде сый Ерсінханның Нағашыларынан кәде сый Ерсінханның Нағашыларынан кәде сый
15 слайд
АШЫҚ САБАҚ
ТАҚЫРЫБЫ : ҚАЗАҚ ХАЛҚЫНЫҢ САЛТ-ДӘСТҮРЛЕРІ
СЫНЫБЫ: 10 ПӘНІ : ҚАЗАҚ ТІЛІ “ Заңғар”жалпы орта білім беретін мектебі
Пән мұғалімі : Атабекова Гулимжан
15 слайд
АШЫҚ САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ : ҚАЗАҚ ХАЛҚЫНЫҢ САЛТ-ДӘСТҮРЛЕРІ СЫНЫБЫ: 10 ПӘНІ : ҚАЗАҚ ТІЛІ “ Заңғар”жалпы орта білім беретін мектебі Пән мұғалімі : Атабекова Гулимжан
16 слайд
ҰБТ ҚҰЖАТТАРЫ
16 слайд
ҰБТ ҚҰЖАТТАРЫ