Оркестірдегі үрмелі ағаш аспаптар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақтың тақырыбы Сабақтың тақырыбыОркестірдегі үрмелі ағаш
аспаптар
Оркестірдегі үрмелі ағаш
аспаптар
1 слайд
Сабақтың тақырыбы Сабақтың тақырыбыОркестірдегі үрмелі ағаш аспаптар Оркестірдегі үрмелі ағаш аспаптар
2 слайд
Мақсаты
2 слайд
Мақсаты
3 слайд
Шеңбер болып тұрайық жылы жүзбен
Бізге келсін, қуаныш нұр іздеген
Шуақ толған жанымыз, жүрегіміз
Үлгі алсын көрген жан мына бізден.
Шаттық шеңбер
3 слайд
Шеңбер болып тұрайық жылы жүзбен Бізге келсін, қуаныш нұр іздеген Шуақ толған жанымыз, жүрегіміз Үлгі алсын көрген жан мына бізден. Шаттық шеңбер
4 слайд
Топқа бөлуВиолончель
Виолончель Контрабас
Контрабас
4 слайд
Топқа бөлуВиолончель Виолончель Контрабас Контрабас
5 слайд
“Сұрақ –жауап “әдісі арқылы өткен
сабақты пысықтау “Скрипка” тобы
1. Скрипка тектес қандай
ішекті –ыспалы аспаптарды білесің?
2. Симфония
дегеніміз не?
3. Скрипканың шығу тарихы қай
ғасырдан басталды?
“Скрипка” тобы
1. Скрипка тектес қандай
ішекті –ыспалы аспаптарды білесің?
2. Симфония
дегеніміз не?
3. Скрипканың шығу тарихы қай
ғасырдан басталды?
“Альт” тобы
1.Тембр –дегеніміз не?
2.Скрипканың көне түрлері қалай
аталады?
3.Симфониялық оркестр құрамныдағы
аспаптар неше топты құрайды?
“Альт” тобы
1.Тембр –дегеніміз не?
2.Скрипканың көне түрлері қалай
аталады?
3.Симфониялық оркестр құрамныдағы
аспаптар неше топты құрайды?“Виолончель” тобы
1.”Музыка патшайымы” атағына
ие болған аспап
2. Виола аспабы қай ғасырда пайда
болды?
3. Ішекті-ыспалы аспаптар қай
ғасырда қарқынды дамыды?
“Виолончель” тобы
1.”Музыка патшайымы” атағына
ие болған аспап
2. Виола аспабы қай ғасырда пайда
болды?
3. Ішекті-ыспалы аспаптар қай
ғасырда қарқынды дамыды?“Контрабас” тобы
1.Диапазон дегеніміз не?
2.Симфониялық оркестр қай
ғасырда пайда болды?
3.Скрипканың классикалық түрі
қай ғасырда, қай жерде пайда
болған?
“Контрабас” тобы
1.Диапазон дегеніміз не?
2.Симфониялық оркестр қай
ғасырда пайда болды?
3.Скрипканың классикалық түрі
қай ғасырда, қай жерде пайда
болған?
5 слайд
“Сұрақ –жауап “әдісі арқылы өткен сабақты пысықтау “Скрипка” тобы 1. Скрипка тектес қандай ішекті –ыспалы аспаптарды білесің? 2. Симфония дегеніміз не? 3. Скрипканың шығу тарихы қай ғасырдан басталды? “Скрипка” тобы 1. Скрипка тектес қандай ішекті –ыспалы аспаптарды білесің? 2. Симфония дегеніміз не? 3. Скрипканың шығу тарихы қай ғасырдан басталды? “Альт” тобы 1.Тембр –дегеніміз не? 2.Скрипканың көне түрлері қалай аталады? 3.Симфониялық оркестр құрамныдағы аспаптар неше топты құрайды? “Альт” тобы 1.Тембр –дегеніміз не? 2.Скрипканың көне түрлері қалай аталады? 3.Симфониялық оркестр құрамныдағы аспаптар неше топты құрайды?“Виолончель” тобы 1.”Музыка патшайымы” атағына ие болған аспап 2. Виола аспабы қай ғасырда пайда болды? 3. Ішекті-ыспалы аспаптар қай ғасырда қарқынды дамыды? “Виолончель” тобы 1.”Музыка патшайымы” атағына ие болған аспап 2. Виола аспабы қай ғасырда пайда болды? 3. Ішекті-ыспалы аспаптар қай ғасырда қарқынды дамыды?“Контрабас” тобы 1.Диапазон дегеніміз не? 2.Симфониялық оркестр қай ғасырда пайда болды? 3.Скрипканың классикалық түрі қай ғасырда, қай жерде пайда болған? “Контрабас” тобы 1.Диапазон дегеніміз не? 2.Симфониялық оркестр қай ғасырда пайда болды? 3.Скрипканың классикалық түрі қай ғасырда, қай жерде пайда болған?
6 слайд
“Ой қозғау” әдісі арқылы
жаңа сабақты ашу “Ой қозғау” әдісі арқылы
жаңа сабақты ашу
6 слайд
“Ой қозғау” әдісі арқылы жаңа сабақты ашу “Ой қозғау” әдісі арқылы жаңа сабақты ашу
7 слайд
Топтық жұмыс
Флейта Гобой
Фагот Кларнет
7 слайд
Топтық жұмыс Флейта Гобой Фагот Кларнет
8 слайд
Күй тыңдау М. Равельдің “Болеро”
атты шығармасы
М. Равельдің “Болеро”
атты шығармасы
8 слайд
Күй тыңдау М. Равельдің “Болеро” атты шығармасы М. Равельдің “Болеро” атты шығармасы
9 слайд
Кел шырқайық Кел шырқайық
9 слайд
Кел шырқайық Кел шырқайық
10 слайд
Қорытындылау:
Концепцуальды кесте
Қорытындылау:
Концепцуальды кесте
Симфониялық оркестр
құрамы
Аспаптар атауы
Ішекті –ыспалы аспаптар
Үрмелі ағаш аспаптар
10 слайд
Қорытындылау: Концепцуальды кесте Қорытындылау: Концепцуальды кесте Симфониялық оркестр құрамы Аспаптар атауы Ішекті –ыспалы аспаптар Үрмелі ағаш аспаптар
11 слайд
Кесте арқылы бағалау Кесте арқылы бағалау
Оқушы ата-
жөні
1-тапсырам2-тапсырма3-тапсырма
11 слайд
Кесте арқылы бағалау Кесте арқылы бағалау Оқушы ата- жөні 1-тапсырам2-тапсырма3-тапсырма
12 слайд
Кері байланыс
Ақылды үкілер Кері байланыс
Ақылды үкілер
12 слайд
Кері байланыс Ақылды үкілер Кері байланыс Ақылды үкілер
13 слайд
13 слайд
14 слайд
Әйнекшеге б,п әріптерінің тиістісін
сызықпен қос. Әйнекшеге б,п әріптерінің тиістісін
сызықпен қос.
сені
хаар
ұрақшыық
бп
қора күнағыс
14 слайд
Әйнекшеге б,п әріптерінің тиістісін сызықпен қос. Әйнекшеге б,п әріптерінің тиістісін сызықпен қос. сені хаар ұрақшыық бп қора күнағыс
15 слайд
Суреттегі заттардың атын жаз
___________________________________________________________________
15 слайд
Суреттегі заттардың атын жаз ___________________________________________________________________
16 слайд
16 слайд
17 слайд
Сергіту сәті•Біздер әлі баламыз
•Өсіп алға барамыз.
•2030- жылдары
• Біз де осындай боламыз
•Біздер әлі баламыз
•Өсіп алға барамыз.
•2030- жылдары
• Біз де осындай боламыз
17 слайд
Сергіту сәті•Біздер әлі баламыз •Өсіп алға барамыз. •2030- жылдары • Біз де осындай боламыз •Біздер әлі баламыз •Өсіп алға барамыз. •2030- жылдары • Біз де осындай боламыз
18 слайд
Сөздерге ы дыбысын қосып жаз
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
18 слайд
Сөздерге ы дыбысын қосып жаз _________________________________________________________ _________________________________________________________ _________________________________________________________ _________________________________________________________ _________________________________________________________
19 слайд
Қорытынды
Топтастыру
Б П
19 слайд
Қорытынды Топтастыру Б П
20 слайд
20 слайд