Материалдар / Оркестірдегі үрмелі ағаш аспаптар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Оркестірдегі үрмелі ағаш аспаптар

Материал туралы қысқаша түсінік
мұіалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қазан 2018
380
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы Сабақтың тақырыбыОркестірдегі үрмелі ағаш аспаптар Оркестірдегі үрмелі ағаш аспаптар

1 слайд
Сабақтың тақырыбы Сабақтың тақырыбыОркестірдегі үрмелі ағаш аспаптар Оркестірдегі үрмелі ағаш аспаптар

1 слайд

Сабақтың тақырыбы Сабақтың тақырыбыОркестірдегі үрмелі ағаш аспаптар Оркестірдегі үрмелі ағаш аспаптар

Мақсаты

2 слайд
Мақсаты

2 слайд

Мақсаты

Шеңбер болып тұрайық жылы жүзбен Бізге келсін, қуаныш нұр іздеген Шуақ толған жанымыз, жүрегіміз Үлгі алсын көрген жан мына бі

3 слайд
Шеңбер болып тұрайық жылы жүзбен Бізге келсін, қуаныш нұр іздеген Шуақ толған жанымыз, жүрегіміз Үлгі алсын көрген жан мына бізден. Шаттық шеңбер

3 слайд

Шеңбер болып тұрайық жылы жүзбен Бізге келсін, қуаныш нұр іздеген Шуақ толған жанымыз, жүрегіміз Үлгі алсын көрген жан мына бізден. Шаттық шеңбер

Топқа бөлуВиолончель Виолончель Контрабас Контрабас

4 слайд
Топқа бөлуВиолончель Виолончель Контрабас Контрабас

4 слайд

Топқа бөлуВиолончель Виолончель Контрабас Контрабас

“Сұрақ –жауап “әдісі арқылы өткен сабақты пысықтау “Скрипка” тобы

5 слайд
“Сұрақ –жауап “әдісі арқылы өткен сабақты пысықтау “Скрипка” тобы 1. Скрипка тектес қандай ішекті –ыспалы аспаптарды білесің? 2. Симфония дегеніміз не? 3. Скрипканың шығу тарихы қай ғасырдан басталды? “Скрипка” тобы 1. Скрипка тектес қандай ішекті –ыспалы аспаптарды білесің? 2. Симфония дегеніміз не? 3. Скрипканың шығу тарихы қай ғасырдан басталды? “Альт” тобы 1.Тембр –дегеніміз не? 2.Скрипканың көне түрлері қалай аталады? 3.Симфониялық оркестр құрамныдағы аспаптар неше топты құрайды? “Альт” тобы 1.Тембр –дегеніміз не? 2.Скрипканың көне түрлері қалай аталады? 3.Симфониялық оркестр құрамныдағы аспаптар неше топты құрайды?“Виолончель” тобы 1.”Музыка патшайымы” атағына ие болған аспап 2. Виола аспабы қай ғасырда пайда болды? 3. Ішекті-ыспалы аспаптар қай ғасырда қарқынды дамыды? “Виолончель” тобы 1.”Музыка патшайымы” атағына ие болған аспап 2. Виола аспабы қай ғасырда пайда болды? 3. Ішекті-ыспалы аспаптар қай ғасырда қарқынды дамыды?“Контрабас” тобы 1.Диапазон дегеніміз не? 2.Симфониялық оркестр қай ғасырда пайда болды? 3.Скрипканың классикалық түрі қай ғасырда, қай жерде пайда болған? “Контрабас” тобы 1.Диапазон дегеніміз не? 2.Симфониялық оркестр қай ғасырда пайда болды? 3.Скрипканың классикалық түрі қай ғасырда, қай жерде пайда болған?

5 слайд

“Сұрақ –жауап “әдісі арқылы өткен сабақты пысықтау “Скрипка” тобы 1. Скрипка тектес қандай ішекті –ыспалы аспаптарды білесің? 2. Симфония дегеніміз не? 3. Скрипканың шығу тарихы қай ғасырдан басталды? “Скрипка” тобы 1. Скрипка тектес қандай ішекті –ыспалы аспаптарды білесің? 2. Симфония дегеніміз не? 3. Скрипканың шығу тарихы қай ғасырдан басталды? “Альт” тобы 1.Тембр –дегеніміз не? 2.Скрипканың көне түрлері қалай аталады? 3.Симфониялық оркестр құрамныдағы аспаптар неше топты құрайды? “Альт” тобы 1.Тембр –дегеніміз не? 2.Скрипканың көне түрлері қалай аталады? 3.Симфониялық оркестр құрамныдағы аспаптар неше топты құрайды?“Виолончель” тобы 1.”Музыка патшайымы” атағына ие болған аспап 2. Виола аспабы қай ғасырда пайда болды? 3. Ішекті-ыспалы аспаптар қай ғасырда қарқынды дамыды? “Виолончель” тобы 1.”Музыка патшайымы” атағына ие болған аспап 2. Виола аспабы қай ғасырда пайда болды? 3. Ішекті-ыспалы аспаптар қай ғасырда қарқынды дамыды?“Контрабас” тобы 1.Диапазон дегеніміз не? 2.Симфониялық оркестр қай ғасырда пайда болды? 3.Скрипканың классикалық түрі қай ғасырда, қай жерде пайда болған? “Контрабас” тобы 1.Диапазон дегеніміз не? 2.Симфониялық оркестр қай ғасырда пайда болды? 3.Скрипканың классикалық түрі қай ғасырда, қай жерде пайда болған?

“Ой қозғау” әдісі арқылы жаңа сабақты ашу “Ой қозғау” әдісі арқылы жаңа сабақты ашу

6 слайд
“Ой қозғау” әдісі арқылы жаңа сабақты ашу “Ой қозғау” әдісі арқылы жаңа сабақты ашу

6 слайд

“Ой қозғау” әдісі арқылы жаңа сабақты ашу “Ой қозғау” әдісі арқылы жаңа сабақты ашу

Топтық жұмыс Флейта Гобой Фагот Кларнет

7 слайд
Топтық жұмыс Флейта Гобой Фагот Кларнет

7 слайд

Топтық жұмыс Флейта Гобой Фагот Кларнет

Күй тыңдау М. Равельдің “Болеро” атты шығармасы М. Равельдің “Болеро” атты шығармасы

8 слайд
Күй тыңдау М. Равельдің “Болеро” атты шығармасы М. Равельдің “Болеро” атты шығармасы

8 слайд

Күй тыңдау М. Равельдің “Болеро” атты шығармасы М. Равельдің “Болеро” атты шығармасы

Кел шырқайық Кел шырқайық

9 слайд
Кел шырқайық Кел шырқайық

9 слайд

Кел шырқайық Кел шырқайық

Қорытындылау: Концепцуальды кесте Қорытындылау: Концепцуальды кесте Симфониялық оркестр құрамы Аспаптар атауы Ішекті –ыспал

10 слайд
Қорытындылау: Концепцуальды кесте Қорытындылау: Концепцуальды кесте Симфониялық оркестр құрамы Аспаптар атауы Ішекті –ыспалы аспаптар Үрмелі ағаш аспаптар

10 слайд

Қорытындылау: Концепцуальды кесте Қорытындылау: Концепцуальды кесте Симфониялық оркестр құрамы Аспаптар атауы Ішекті –ыспалы аспаптар Үрмелі ағаш аспаптар

Кесте арқылы бағалау Кесте арқылы бағалау Оқушы ата- жөні 1-тапсырам2-тапсырма3-тапсырма

11 слайд
Кесте арқылы бағалау Кесте арқылы бағалау Оқушы ата- жөні 1-тапсырам2-тапсырма3-тапсырма

11 слайд

Кесте арқылы бағалау Кесте арқылы бағалау Оқушы ата- жөні 1-тапсырам2-тапсырма3-тапсырма

Кері байланыс Ақылды үкілер Кері байланыс Ақылды үкілер

12 слайд
Кері байланыс Ақылды үкілер Кері байланыс Ақылды үкілер

12 слайд

Кері байланыс Ақылды үкілер Кері байланыс Ақылды үкілер

13 слайд

13 слайд

Әйнекшеге б,п әріптерінің тиістісін сызықпен қос. Әйнекшеге б,п әріптерінің тиістісін сызықпен қос. сені хаар ұрақшыық бп қора

14 слайд
Әйнекшеге б,п әріптерінің тиістісін сызықпен қос. Әйнекшеге б,п әріптерінің тиістісін сызықпен қос. сені хаар ұрақшыық бп қора күнағыс

14 слайд

Әйнекшеге б,п әріптерінің тиістісін сызықпен қос. Әйнекшеге б,п әріптерінің тиістісін сызықпен қос. сені хаар ұрақшыық бп қора күнағыс

Суреттегі заттардың атын жаз ___________________________________________________________________

15 слайд
Суреттегі заттардың атын жаз ___________________________________________________________________

15 слайд

Суреттегі заттардың атын жаз ___________________________________________________________________

16 слайд

16 слайд

Сергіту сәті•Біздер әлі баламыз •Өсіп алға барамыз. •2030- жылдары • Біз де осындай боламыз •Біздер әлі баламыз •Өсіп алға бара

17 слайд
Сергіту сәті•Біздер әлі баламыз •Өсіп алға барамыз. •2030- жылдары • Біз де осындай боламыз •Біздер әлі баламыз •Өсіп алға барамыз. •2030- жылдары • Біз де осындай боламыз

17 слайд

Сергіту сәті•Біздер әлі баламыз •Өсіп алға барамыз. •2030- жылдары • Біз де осындай боламыз •Біздер әлі баламыз •Өсіп алға барамыз. •2030- жылдары • Біз де осындай боламыз

Сөздерге ы дыбысын қосып жаз _________________________________________________________ _______________________________________

18 слайд
Сөздерге ы дыбысын қосып жаз _________________________________________________________ _________________________________________________________ _________________________________________________________ _________________________________________________________ _________________________________________________________

18 слайд

Сөздерге ы дыбысын қосып жаз _________________________________________________________ _________________________________________________________ _________________________________________________________ _________________________________________________________ _________________________________________________________

Қорытынды Топтастыру Б П

19 слайд
Қорытынды Топтастыру Б П

19 слайд

Қорытынды Топтастыру Б П

20 слайд

20 слайд