Өсімдік тіршілігіне не қажет
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Өсімдіктердің тіршілігіне не
қажет?Маңғыстау облысы
Қарақия ауданы
Мұнайшы ауылы №7
КММ
Сабақтың тақырыбы:
1 слайд
Өсімдіктердің тіршілігіне не қажет?Маңғыстау облысы Қарақия ауданы Мұнайшы ауылы №7 КММ Сабақтың тақырыбы:
2 слайд
Сабақтың мақсаттары
Оқу мақсаты
•
7.3.3.3.Негізгі дене
қозғалыстарын және
олардың қарапайым
дене
жаттығуларымен
қалай байланысты
болатынын біледі Сабақ мақсаттары
•
Барлық оқушылар: Дене
қозғалыстарын жүгіруді
орындайды
•
Оқушылардың басым
бөлігі: Негізгі дене
жаттығуларын орындай
алады
•
Кейбір оқушылар: Негізгі
дене қозғалыстарын
қарапайым жаттығулармен
байланыстыра алады,жүгіру
әдістерін түсінеді
2 слайд
Сабақтың мақсаттары Оқу мақсаты • 7.3.3.3.Негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын біледі Сабақ мақсаттары • Барлық оқушылар: Дене қозғалыстарын жүгіруді орындайды • Оқушылардың басым бөлігі: Негізгі дене жаттығуларын орындай алады • Кейбір оқушылар: Негізгі дене қозғалыстарын қарапайым жаттығулармен байланыстыра алады,жүгіру әдістерін түсінеді
3 слайд
Бағалау критерийі
- Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті
жағдайларды (ауа,су жарық,
жылу,қорек.) анықтайды
-Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті
жағдайларды табиғат
құбылыстарымен сәйкестендіреді.
3 слайд
Бағалау критерийі - Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды (ауа,су жарық, жылу,қорек.) анықтайды -Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды табиғат құбылыстарымен сәйкестендіреді.
4 слайд
Белсенді оқу әдістері
Жарыс сабағы
Диолог сабағы
Жаңа сабақ
4 слайд
Белсенді оқу әдістері Жарыс сабағы Диолог сабағы Жаңа сабақ
5 слайд
Саралап оқыту әдісі – әр түрлі
оқушылар тобының оқу
әрекетін ұйымдастыру үшін
арнайы оқыту тәсілдерін
және іс - әрекеттерді саралау
тәсілдерін кіріктірдім. •
Қабілеті жоғары
оқушыларға неліктен
өсімдіктердің шөл
далада өсе алмайды?
Оқушы зерттеу жұмысы .
5 слайд
Саралап оқыту әдісі – әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту тәсілдерін және іс - әрекеттерді саралау тәсілдерін кіріктірдім. • Қабілеті жоғары оқушыларға неліктен өсімдіктердің шөл далада өсе алмайды? Оқушы зерттеу жұмысы .
6 слайд
Критериалды бағалау
Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді смайлик арқылы бағалаймын.
Қ.Б 1-тапсырма
Өсу үшін өсімдікке не қажет? Тиісті сөздерді тауып, суретпен
байланыстырып сызыңыз.
СУ ЖАПЫРАҚ АУА ҚОРЕК ЖЫЛУ КӨЛЕҢКЕ ЖАРЫҚ
ТОПЫРАҚ
Дескриптор:
- өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды анықтайды;
-
тиісті сөздерді тауып, суретпен байланыстырып сызады
6 слайд
Критериалды бағалау Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді смайлик арқылы бағалаймын. Қ.Б 1-тапсырма Өсу үшін өсімдікке не қажет? Тиісті сөздерді тауып, суретпен байланыстырып сызыңыз. СУ ЖАПЫРАҚ АУА ҚОРЕК ЖЫЛУ КӨЛЕҢКЕ ЖАРЫҚ ТОПЫРАҚ Дескриптор: - өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды анықтайды; - тиісті сөздерді тауып, суретпен байланыстырып сызады
7 слайд
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға
ықпалы
•
Жаңартылған білім беру мазмұндамасын
Қарым-қатынас жасау дағдыларымен тапсырма беруде
бағытаушы болуды үйрендім.
Бағалау критерийі бойынша оқушылардың оқу
жетістіктерінде өзін-өзі бағалауды үйрендім.
Саралау жұмыстарына көбірек көңіл бөліп, бірлескен
әріптестерімнен тиімді сұрақтар қою мен модельдеуді
түсіндім.
Дәстүрлі сабаққа қарағана, белсенді оқу әдістері
арқылы күтілетін нәтижеге қол жеткізетіндігіме түсіндім
7 слайд
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы • Жаңартылған білім беру мазмұндамасын Қарым-қатынас жасау дағдыларымен тапсырма беруде бағытаушы болуды үйрендім. Бағалау критерийі бойынша оқушылардың оқу жетістіктерінде өзін-өзі бағалауды үйрендім. Саралау жұмыстарына көбірек көңіл бөліп, бірлескен әріптестерімнен тиімді сұрақтар қою мен модельдеуді түсіндім. Дәстүрлі сабаққа қарағана, белсенді оқу әдістері арқылы күтілетін нәтижеге қол жеткізетіндігіме түсіндім
8 слайд
Назарларыңызға
рахмет!
8 слайд
Назарларыңызға рахмет!