"Өсімдікке су керек"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Алжанова
Эльмира 2 “б”
сынып№ 168 орта мектебі
1 слайд
Алжанова Эльмира 2 “б” сынып№ 168 орта мектебі
2 слайд
Жұмыс ережесін бекіту.
1. Күлімсіреу
2. Тыңдай білу
3. Сын айтпау
4. Сөзді бөлмеу
5. Белсенді қатысу
6. Қол көтеріп сөйлеу
7. Емін – еркін қатысу
8. Кешікпеу.
2 слайд
Жұмыс ережесін бекіту. 1. Күлімсіреу 2. Тыңдай білу 3. Сын айтпау 4. Сөзді бөлмеу 5. Белсенді қатысу 6. Қол көтеріп сөйлеу 7. Емін – еркін қатысу 8. Кешікпеу.
3 слайд
1. Өсімдік топтарын ата.
2. Өсімдік тіршілігі үшін қандай жағдайлар қажет.
3. Өсімдік мүшелерін ата.
4. Тамыр өсімдіктің қандай мүшесі.
5. Сабақтың атқаратын қызметі туралы айт.
6. Сабақ түрлерін ата
7. Жапырақтың атқаратын қызметі қандай?
8. Қураған жапырақтың қандай пайдасы бар?
9. Күзде жапырақ неге сарғаяды?Өсімдіктер
тіршілігі бөлімі:
Өткен сабақтарға шолу жасау
3 слайд
1. Өсімдік топтарын ата. 2. Өсімдік тіршілігі үшін қандай жағдайлар қажет. 3. Өсімдік мүшелерін ата. 4. Тамыр өсімдіктің қандай мүшесі. 5. Сабақтың атқаратын қызметі туралы айт. 6. Сабақ түрлерін ата 7. Жапырақтың атқаратын қызметі қандай? 8. Қураған жапырақтың қандай пайдасы бар? 9. Күзде жапырақ неге сарғаяды?Өсімдіктер тіршілігі бөлімі: Өткен сабақтарға шолу жасау
4 слайд
Үй тапсы рм асы н сұрау:
Тұқы м ж әне ж ем ісТұқым
Құрғақ Шырынды
4 слайд
Үй тапсы рм асы н сұрау: Тұқы м ж әне ж ем ісТұқым Құрғақ Шырынды
5 слайд
Психология
лық
дайындық:
5 слайд
Психология лық дайындық:
6 слайд
СУҚұстарға Адамдарға
Үй
жануарларын
а
Өсімдіктерге
ЖергеАңдарға
6 слайд
СУҚұстарға Адамдарға Үй жануарларын а Өсімдіктерге ЖергеАңдарға
7 слайд
Тақырыбы:
Өсімдікке су керек
7 слайд
Тақырыбы: Өсімдікке су керек
8 слайд
Табиғат
Тірі табиғат Өлі табиғат
СУ, АУА,
ТОПЫРАҚ
Тіршілік
8 слайд
Табиғат Тірі табиғат Өлі табиғат СУ, АУА, ТОПЫРАҚ Тіршілік
9 слайд
9 слайд
10 слайд
Оқушыларды топпен жұмыс әдісін
пайдаланып үш топқа судың
пайдасы жайлы білгендерін ортаға
салып әңгімелеу, тақырып
мазмұныменсалыстыра отырып
сипаттау.
Мағынаны тану:
Судың адамға
қажеттілігі Судың өсімдікке
қажеттілігі Судың жан -
жануарларға
қажеттілігі
Сусыз тіршілік жоқ.
Күнделікті тамаққа, шайға,
жуынуға, кір жууға,
тазалыққа, ыдыс, еден жууға,
нан пісіруге барлығына су
керек. Су болмаса тіршілік
жоқ. Өсімдікке су керек. Сусыз
өсімдік өсе алмайды. Су
тіршілік көзі. өсімдіктіңтің
тамыры су ішеді.
Жапырақтарын жуып
тазартамыз. Бүкіл жан - жануарлармен аң
құстар, жәндіктер сусыз өмір
сүре алмайды. Тамақпен қатар
су бірге жүреді. Сусыз
жануарлар тіршілігі тоқтайды.
10 слайд
Оқушыларды топпен жұмыс әдісін пайдаланып үш топқа судың пайдасы жайлы білгендерін ортаға салып әңгімелеу, тақырып мазмұныменсалыстыра отырып сипаттау. Мағынаны тану: Судың адамға қажеттілігі Судың өсімдікке қажеттілігі Судың жан - жануарларға қажеттілігі Сусыз тіршілік жоқ. Күнделікті тамаққа, шайға, жуынуға, кір жууға, тазалыққа, ыдыс, еден жууға, нан пісіруге барлығына су керек. Су болмаса тіршілік жоқ. Өсімдікке су керек. Сусыз өсімдік өсе алмайды. Су тіршілік көзі. өсімдіктіңтің тамыры су ішеді. Жапырақтарын жуып тазартамыз. Бүкіл жан - жануарлармен аң құстар, жәндіктер сусыз өмір сүре алмайды. Тамақпен қатар су бірге жүреді. Сусыз жануарлар тіршілігі тоқтайды.
11 слайд
Малға, жануарларға өсімдік қажет оны жейді, қоректенеді. Міне табиғаттағы
барлық тіршілік иелері бір - бірімен байланыста болады. Ал барлық тіршілік
иелері сусыз өмір сүре алмайды. Адамзатқа су, тамақ, ет, жеміс, май, құрт, сүт, картоп, пияз. Ал жан -
жануарларға адам еңбегі қажет. Оларды бағады, суарады, күтіп баптайды,
сауады, семіртеді.
Енді өсімдікке де күтім қажет адам егеді күтеді, суарады оларды орады
жинайды.Енді осы үш топтағы тіршілік
иелері бір - бірімен үздіксіз
байланыста екенін байқайық.
Су тіршілік көзі.
11 слайд
Малға, жануарларға өсімдік қажет оны жейді, қоректенеді. Міне табиғаттағы барлық тіршілік иелері бір - бірімен байланыста болады. Ал барлық тіршілік иелері сусыз өмір сүре алмайды. Адамзатқа су, тамақ, ет, жеміс, май, құрт, сүт, картоп, пияз. Ал жан - жануарларға адам еңбегі қажет. Оларды бағады, суарады, күтіп баптайды, сауады, семіртеді. Енді өсімдікке де күтім қажет адам егеді күтеді, суарады оларды орады жинайды.Енді осы үш топтағы тіршілік иелері бір - бірімен үздіксіз байланыста екенін байқайық. Су тіршілік көзі.
12 слайд
1. Өсімдік тіршілігі үшін не кажет?
2. Судың өсімдікке пайдасын айт.
3. Ерітінді тұздарды өсімдік қайдан, қалай алатынын айт.
4. Өсімдіктің бойындағы су барын қалай білуге болады?
5. Өсімдіктің тірі ағза екенін дәлелде. Қортындылау:
Сұрақ жауап әдісі арқылы
оқушылар білімін тексере
отырып сабақты ңығайту.
Сұрақ
-
жауап:
Өсімдікке су керек тақырыбын оқып
түсінік айту.Үйге
тапсырма:
12 слайд
1. Өсімдік тіршілігі үшін не кажет? 2. Судың өсімдікке пайдасын айт. 3. Ерітінді тұздарды өсімдік қайдан, қалай алатынын айт. 4. Өсімдіктің бойындағы су барын қалай білуге болады? 5. Өсімдіктің тірі ағза екенін дәлелде. Қортындылау: Сұрақ жауап әдісі арқылы оқушылар білімін тексере отырып сабақты ңығайту. Сұрақ - жауап: Өсімдікке су керек тақырыбын оқып түсінік айту.Үйге тапсырма:
13 слайд
Көңіл қойып
Тыңдағанда
рыңызға
көп – көп
рахмет
13 слайд
Көңіл қойып Тыңдағанда рыңызға көп – көп рахмет
14 слайд
Өсімдік – тірі ағза дедік.
Ол үнемі өсіп, өзгеріп
отырады: өседі,
жапырақ жаяды,
гүлдейді, түйіндейді,
жеміс береді. Өсімдіктің
өсуіне жарық, жылу, ауа
және қоректік заттар
қажет. Өсімдік өзіне
қажетті қоректі өлі
табиғаттан алады. Сусыз
адам да, жануарларда,
өсімдіктер де тіршілік
ете алмайды.
14 слайд
Өсімдік – тірі ағза дедік. Ол үнемі өсіп, өзгеріп отырады: өседі, жапырақ жаяды, гүлдейді, түйіндейді, жеміс береді. Өсімдіктің өсуіне жарық, жылу, ауа және қоректік заттар қажет. Өсімдік өзіне қажетті қоректі өлі табиғаттан алады. Сусыз адам да, жануарларда, өсімдіктер де тіршілік ете алмайды.