Материалдар / Өсімдіктер
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Өсімдіктер

Материал туралы қысқаша түсінік
1 сынып ұстаздарына көмекші құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Наурыз 2019
311
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Ұзақ мерзімді жоспар 2- бөлім. Тірі табиғат Сабақтың тақырыбы 2. 1. Өсімдіктер Оқу мақсаты 1.2.1.2. Өсімдіктердің негізгі б

1 слайд
Ұзақ мерзімді жоспар 2- бөлім. Тірі табиғат Сабақтың тақырыбы 2. 1. Өсімдіктер Оқу мақсаты 1.2.1.2. Өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажыратуҒ.Мұратбаев атындағы № 91 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Нұрмаханова Айгүл Жүгінісқызы Пәні: Жаратылыстану

• Өсімдіктің негізгі бөліктерін ажыратады; • Өсімдік түрлерін салыстырады.Барлық оқушылар: • Өсімдіктің негізгі бөліктерін ажыра

2 слайд
• Өсімдіктің негізгі бөліктерін ажыратады; • Өсімдік түрлерін салыстырады.Барлық оқушылар: • Өсімдіктің негізгі бөліктерін ажыратады; • Өсімдіктің бөліктерін талқылайды; • Сурет бойынша өсімдік бөліктерін сәйкестендіреді. Көптеген оқушылар: • Өсімдік бөліктерінің атқаратын қызметін атайды; • Өсімдіктердің көбейетінін, өсетінін әңгімелейді. Кейбір оқушылар: • Өсімдіктердің адам өмірі үшін қаншалықты маңызды екенін түсіндіреді. Сабақ мақсаттары Бағалау критерийлері

Топтық жұмыс І топ. ІІ топ. ІІІ топ. Ортасынан жарылған жемістер(қызанақ, шие, алма, алмұрт) беріледі. Тапсырма: Жемістерд

3 слайд
Топтық жұмыс І топ. ІІ топ. ІІІ топ. Ортасынан жарылған жемістер(қызанақ, шие, алма, алмұрт) беріледі. Тапсырма: Жемістердің ішіндегі тұқымның санын, тұқымдардың орналасуын сипаттайды. Кері байланыс. 1. Егер өсімдіктің сабағы мен тамыры, гүлі болмаса, не болар еді? Қалай ойлайсың? 2. Тамырдың атқаратын қызметіне тоқтал. 3. Вегетативті(өсімді) дегеніміз не?Не жатады? 4 . Генеративті (көбею)мүшелерге нелер жатады? Бағалау. Бас бармақ әдісі арқылы

Қалыптастырушы бағалау • Өсімдіктің негізгі бөліктерін (тамыр, сабақ, жапырақ, гүл, жеміс) атайды. • жемістерді пішініне, м

4 слайд
Қалыптастырушы бағалау • Өсімдіктің негізгі бөліктерін (тамыр, сабақ, жапырақ, гүл, жеміс) атайды. • жемістерді пішініне, мөлшеріне, түсіне, дәміне байланысты салыстырады. • Өсімдіктің негізгі мүшелерін анықтайды және санмен белгілейді. • Жеміс түрлерін сипаттайды. білу және түсінуБағалау критерийі Дискриптор Ойлау дағдылары - ның деңгейі

Қабілеті жоғары оқушыларға өсімдіктердің адам өміріне маңыздылығы туралы видеоролик көрсету. Stop кадр әдісі арқылы роликті

5 слайд
Қабілеті жоғары оқушыларға өсімдіктердің адам өміріне маңыздылығы туралы видеоролик көрсету. Stop кадр әдісі арқылы роликті тоқтатып қойып не көргендігі туралы сөйлем құрап баяндату. Қабілеті төмен оқушыларға шапшаңқол әдісі арқылы көптеген суреттердің ішінен өсімдік бөліктерін тауып беру. Бас бармақ , с маилик, м адақтау Өсімдіктің негізгі мүшелерін ретімен атап. Вегетативті мүшелер, о ған не жатады? Генеративті мүше дегеніміз не? Генеративті мүшеге не жатады? Өмір торты. Саралау Бағалау Рефлексия