Материалдар / Өсімдіктер әлемі

Өсімдіктер әлемі

Материал туралы қысқаша түсінік
Өткен тақырыптарды қайталай отырып, оқушылардың есте сақтау қабілетін, зейінділігі мен логикалық ойлау жылдамдығын, дүниетанымын, ой-өрісін дамыту. Биология пәніне қызығушылығын арттыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Желтоқсан 2018
502
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

““ Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында, болашақты білімді ұрпақ қолында, болаша

2 слайд
““ Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында, болашақты білімді ұрпақ қолында, болашақты білімді ұрпақ айқындайды, ал жас ұрпақтың айқындайды, ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаз қолында”тағдыры ұстаз қолында” Н.Ә. НазарбаевН.Ә. Назарбаев

2 слайд

““ Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында, болашақты білімді ұрпақ қолында, болашақты білімді ұрпақ айқындайды, ал жас ұрпақтың айқындайды, ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаз қолында”тағдыры ұстаз қолында” Н.Ә. НазарбаевН.Ә. Назарбаев

Жастай берген тәрбие, Жастай берген тәрбие, Жас шыбықты игендейЖас шыбықты игендей Мейірімділікпен тәрбиелеп, аялап жеткізгенде

3 слайд
Жастай берген тәрбие, Жастай берген тәрбие, Жас шыбықты игендейЖас шыбықты игендей Мейірімділікпен тәрбиелеп, аялап жеткізгенде ғана, жас Мейірімділікпен тәрбиелеп, аялап жеткізгенде ғана, жас ұрпақтың жемісін, жеңісін, жетістігін көруге болады. ұрпақтың жемісін, жеңісін, жетістігін көруге болады.

3 слайд

Жастай берген тәрбие, Жастай берген тәрбие, Жас шыбықты игендейЖас шыбықты игендей Мейірімділікпен тәрбиелеп, аялап жеткізгенде ғана, жас Мейірімділікпен тәрбиелеп, аялап жеткізгенде ғана, жас ұрпақтың жемісін, жеңісін, жетістігін көруге болады. ұрпақтың жемісін, жеңісін, жетістігін көруге болады.

 Баланың өзін-өзі тәрбиелеуіне; Баланың өзін-өзі тәрбиелеуіне;  Өзінің ішкі мүмкіндіктерін сыртқа Өзінің ішкі мүмкін

4 слайд
 Баланың өзін-өзі тәрбиелеуіне; Баланың өзін-өзі тәрбиелеуіне;  Өзінің ішкі мүмкіндіктерін сыртқа Өзінің ішкі мүмкіндіктерін сыртқа шығаруына;шығаруына;  Өзінің қабілетін, іскерлігін танытуына Өзінің қабілетін, іскерлігін танытуына зер салу қажет. зер салу қажет.

4 слайд

 Баланың өзін-өзі тәрбиелеуіне; Баланың өзін-өзі тәрбиелеуіне;  Өзінің ішкі мүмкіндіктерін сыртқа Өзінің ішкі мүмкіндіктерін сыртқа шығаруына;шығаруына;  Өзінің қабілетін, іскерлігін танытуына Өзінің қабілетін, іскерлігін танытуына зер салу қажет. зер салу қажет.

 Баланы тең адам санап, оған еркіндік Баланы тең адам санап, оған еркіндік бергенде ғана ол өз пікірін ашық

5 слайд
 Баланы тең адам санап, оған еркіндік Баланы тең адам санап, оған еркіндік бергенде ғана ол өз пікірін ашық айта бергенде ғана ол өз пікірін ашық айта алады.алады.  Тұлғаны қалыптастырудың тиімді Тұлғаны қалыптастырудың тиімді дамуы баланың белсенділігін демеп дамуы баланың белсенділігін демеп отырған жағдайда ғана сәтті болады. отырған жағдайда ғана сәтті болады.

5 слайд

 Баланы тең адам санап, оған еркіндік Баланы тең адам санап, оған еркіндік бергенде ғана ол өз пікірін ашық айта бергенде ғана ол өз пікірін ашық айта алады.алады.  Тұлғаны қалыптастырудың тиімді Тұлғаны қалыптастырудың тиімді дамуы баланың белсенділігін демеп дамуы баланың белсенділігін демеп отырған жағдайда ғана сәтті болады. отырған жағдайда ғана сәтті болады.

Тәрбиенің екі жақты сипаты:Тәрбиенің екі жақты сипаты: ТәрбиеленушіТәрбиеші

6 слайд
Тәрбиенің екі жақты сипаты:Тәрбиенің екі жақты сипаты: ТәрбиеленушіТәрбиеші

6 слайд

Тәрбиенің екі жақты сипаты:Тәрбиенің екі жақты сипаты: ТәрбиеленушіТәрбиеші

Тәрбие үрдісі күштеумен жүргізілетін Тәрбие үрдісі күштеумен жүргізілетін болса, онда балада да, мұғалімде де болса, онда балад

7 слайд
Тәрбие үрдісі күштеумен жүргізілетін Тәрбие үрдісі күштеумен жүргізілетін болса, онда балада да, мұғалімде де болса, онда балада да, мұғалімде де адамгершадамгерш іліілі к тәрбиесі күйрейді. к тәрбиесі күйрейді. Тәрбиеге еріктілік және Тәрбиеге еріктілік және шығармашылық көзқарас шығармашылық көзқарас 

7 слайд

Тәрбие үрдісі күштеумен жүргізілетін Тәрбие үрдісі күштеумен жүргізілетін болса, онда балада да, мұғалімде де болса, онда балада да, мұғалімде де адамгершадамгерш іліілі к тәрбиесі күйрейді. к тәрбиесі күйрейді. Тәрбиеге еріктілік және Тәрбиеге еріктілік және шығармашылық көзқарас шығармашылық көзқарас 

Тәрбиенін ұжымдық бағыттылығыТәрбиенін ұжымдық бағыттылығы Алған білімі мен дағдылардың Алған білімі мен дағдылардың дәрежесіне

8 слайд
Тәрбиенін ұжымдық бағыттылығыТәрбиенін ұжымдық бағыттылығы Алған білімі мен дағдылардың Алған білімі мен дағдылардың дәрежесіне, ойдың шығармашылық дәрежесіне, ойдың шығармашылық стиліне, кез келген күтпеген стиліне, кез келген күтпеген жағдайларда өздігінен қабылдаған жағдайларда өздігінен қабылдаған шешімінің дұрыстығына байланысты.шешімінің дұрыстығына байланысты.

8 слайд

Тәрбиенін ұжымдық бағыттылығыТәрбиенін ұжымдық бағыттылығы Алған білімі мен дағдылардың Алған білімі мен дағдылардың дәрежесіне, ойдың шығармашылық дәрежесіне, ойдың шығармашылық стиліне, кез келген күтпеген стиліне, кез келген күтпеген жағдайларда өздігінен қабылдаған жағдайларда өздігінен қабылдаған шешімінің дұрыстығына байланысты.шешімінің дұрыстығына байланысты.

 оқушының ерекшеліктері;оқушының ерекшеліктері;  оның адамгершілік бейнесін сипаттайтын оның адамгершілік бейнесін сипат

9 слайд
 оқушының ерекшеліктері;оқушының ерекшеліктері;  оның адамгершілік бейнесін сипаттайтын оның адамгершілік бейнесін сипаттайтын белгілері;белгілері;  денесі жайындағы мәліметтер.денесі жайындағы мәліметтер. Ұжымдық қарым-қатынастарды Ұжымдық қарым-қатынастарды орнатудағы баланың көңіл-күйіне ықпал орнатудағы баланың көңіл-күйіне ықпал ететін факторлар:ететін факторлар:

9 слайд

 оқушының ерекшеліктері;оқушының ерекшеліктері;  оның адамгершілік бейнесін сипаттайтын оның адамгершілік бейнесін сипаттайтын белгілері;белгілері;  денесі жайындағы мәліметтер.денесі жайындағы мәліметтер. Ұжымдық қарым-қатынастарды Ұжымдық қарым-қатынастарды орнатудағы баланың көңіл-күйіне ықпал орнатудағы баланың көңіл-күйіне ықпал ететін факторлар:ететін факторлар:

Тұлғаның қалыптасуы мен дамуына Тұлғаның қалыптасуы мен дамуына мектептің, отбасының және ортаның мектептің, отбасының және орт

10 слайд
Тұлғаның қалыптасуы мен дамуына Тұлғаның қалыптасуы мен дамуына мектептің, отбасының және ортаның мектептің, отбасының және ортаның тәрбиелік ықпалын ұштастырудағы тәрбиелік ықпалын ұштастырудағы педагогикалық ынтымақтастықпедагогикалық ынтымақтастық ..

10 слайд

Тұлғаның қалыптасуы мен дамуына Тұлғаның қалыптасуы мен дамуына мектептің, отбасының және ортаның мектептің, отбасының және ортаның тәрбиелік ықпалын ұштастырудағы тәрбиелік ықпалын ұштастырудағы педагогикалық ынтымақтастықпедагогикалық ынтымақтастық ..

11 слайд

11 слайд

Бастауыш буын: Орта буын: Жоғарғы буын: бәрін жақсы көру; отбасындағы сүйіспеншілік; жан-жануарларды жақсы көру; ақкөңілділ

12 слайд
Бастауыш буын: Орта буын: Жоғарғы буын: бәрін жақсы көру; отбасындағы сүйіспеншілік; жан-жануарларды жақсы көру; ақкөңілділік; бауырмалдық; достық; татулық және т.б. кешірімшіл болу; шынайылық; адамдарға риясыз қызмет ету; жанашырлық және т.б. жақсы көру және кішіпейілдік; жомарттық; аянбай қызмет ету; ізгілік және т.б. СүйіспеншілікСүйіспеншілік

12 слайд

Бастауыш буын: Орта буын: Жоғарғы буын: бәрін жақсы көру; отбасындағы сүйіспеншілік; жан-жануарларды жақсы көру; ақкөңілділік; бауырмалдық; достық; татулық және т.б. кешірімшіл болу; шынайылық; адамдарға риясыз қызмет ету; жанашырлық және т.б. жақсы көру және кішіпейілдік; жомарттық; аянбай қызмет ету; ізгілік және т.б. СүйіспеншілікСүйіспеншілік

Тәрбие - дегеніміз ол:Тәрбие - дегеніміз ол:  Кездейсоқ оқиға емес, ол қоғамның пайда Кездейсоқ оқиға емес, ол қоғамның па

13 слайд
Тәрбие - дегеніміз ол:Тәрбие - дегеніміз ол:  Кездейсоқ оқиға емес, ол қоғамның пайда Кездейсоқ оқиға емес, ол қоғамның пайда болуына тән қасиет;болуына тән қасиет;  Жеке тұлғаның санасына, мінез- құлқының дұрыс Жеке тұлғаның санасына, мінез- құлқының дұрыс қалыптасуына әсер ететін құрал;қалыптасуына әсер ететін құрал;  Біз жас жеткіншектерді тәрбиелейміз, солардың Біз жас жеткіншектерді тәрбиелейміз, солардың жүрегіне ықпал ету;жүрегіне ықпал ету;  Бізге адамгершілік әдет- ғұрыптарын меңгеруді Бізге адамгершілік әдет- ғұрыптарын меңгеруді мақсат етіп, бір адамның екінші адамға ықпал ету;мақсат етіп, бір адамның екінші адамға ықпал ету;  Тәрбиеде адам табиғатын жетілдірудің ең күшті Тәрбиеде адам табиғатын жетілдірудің ең күшті сыры адам жанын жетілдіру өнері;сыры адам жанын жетілдіру өнері;  Тәрбие дегеніміз - тұлғаның мақсатты түрде Тәрбие дегеніміз - тұлғаның мақсатты түрде дамуын басқару процесі.дамуын басқару процесі.

13 слайд

Тәрбие - дегеніміз ол:Тәрбие - дегеніміз ол:  Кездейсоқ оқиға емес, ол қоғамның пайда Кездейсоқ оқиға емес, ол қоғамның пайда болуына тән қасиет;болуына тән қасиет;  Жеке тұлғаның санасына, мінез- құлқының дұрыс Жеке тұлғаның санасына, мінез- құлқының дұрыс қалыптасуына әсер ететін құрал;қалыптасуына әсер ететін құрал;  Біз жас жеткіншектерді тәрбиелейміз, солардың Біз жас жеткіншектерді тәрбиелейміз, солардың жүрегіне ықпал ету;жүрегіне ықпал ету;  Бізге адамгершілік әдет- ғұрыптарын меңгеруді Бізге адамгершілік әдет- ғұрыптарын меңгеруді мақсат етіп, бір адамның екінші адамға ықпал ету;мақсат етіп, бір адамның екінші адамға ықпал ету;  Тәрбиеде адам табиғатын жетілдірудің ең күшті Тәрбиеде адам табиғатын жетілдірудің ең күшті сыры адам жанын жетілдіру өнері;сыры адам жанын жетілдіру өнері;  Тәрбие дегеніміз - тұлғаның мақсатты түрде Тәрбие дегеніміз - тұлғаның мақсатты түрде дамуын басқару процесі.дамуын басқару процесі.

Бала тәрбиелеуде біздің де Бала тәрбиелеуде біздің де мақсатымыз – біреу, тақырыбымыз- мақсатымыз – біреу, тақырыбымыз- м

14 слайд
Бала тәрбиелеуде біздің де Бала тәрбиелеуде біздің де мақсатымыз – біреу, тақырыбымыз- мақсатымыз – біреу, тақырыбымыз- мың сан. Істер ісімізде із қалса, мың сан. Істер ісімізде із қалса, есіміміз шәкірттер есінде сақталса, есіміміз шәкірттер есінде сақталса, ұстаздықта ұтыс иесі атансақ – ұстаздықта ұтыс иесі атансақ – Бақытты адам – Бақытты адам – дер еді. дер еді. “ Біз ді”

14 слайд

Бала тәрбиелеуде біздің де Бала тәрбиелеуде біздің де мақсатымыз – біреу, тақырыбымыз- мақсатымыз – біреу, тақырыбымыз- мың сан. Істер ісімізде із қалса, мың сан. Істер ісімізде із қалса, есіміміз шәкірттер есінде сақталса, есіміміз шәкірттер есінде сақталса, ұстаздықта ұтыс иесі атансақ – ұстаздықта ұтыс иесі атансақ – Бақытты адам – Бақытты адам – дер еді. дер еді. “ Біз ді”

15 слайд

15 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ