"Өсімдіктер" бөлімі. Өсімдіктер тіршілігіне не қажет?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 сынып
Жаратылыстану пәні
2-бөлім. «Тірі табиғат» бөлімі
2.1- бөлімше . «Өсімдіктер»
«Өсімдіктер тіршілігіне не қажет?»
1 слайд
1 сынып Жаратылыстану пәні 2-бөлім. «Тірі табиғат» бөлімі 2.1- бөлімше . «Өсімдіктер» «Өсімдіктер тіршілігіне не қажет?»
2 слайд
Оқу мақсаттары
1.2.1.4 өсімдіктердің тіршілігіне қажетті
жағдайларды зерттеу;
1.2.1.5 мәдени өсімдіктерге күтім жасаудың
тәсілдерін сипаттау ;
2 слайд
Оқу мақсаттары 1.2.1.4 өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды зерттеу; 1.2.1.5 мәдени өсімдіктерге күтім жасаудың тәсілдерін сипаттау ;
3 слайд
Ресурстар
•
су, топырақ, күннің суреттері;
•
бөлме өсімдіктері;
•
пияз тұқымдары ыдыстың ішінде, ал ол қорапта;
Пәнаралық байланыс: ана тілі
АКТ қолдану дағдылары:
бейнематериалды талдау дағдыларын
қалыптастыру
3 слайд
Ресурстар • су, топырақ, күннің суреттері; • бөлме өсімдіктері; • пияз тұқымдары ыдыстың ішінде, ал ол қорапта; Пәнаралық байланыс: ана тілі АКТ қолдану дағдылары: бейнематериалды талдау дағдыларын қалыптастыру
4 слайд
Күтілетін нәтижелер
•
Оқушылар өсімдікке өсу үшін қандай
жағдайлар қажет екенін білетін болады. Бұл
үшін олар өсімдікке түрлі өсу жағдайларын
модельдеу арқылы зерттеулер жүргізеді.
•
Оқушылар болжамдар мен бақылау
нәтижелерін салыстыруды, болжамдар
ұсынуды үйренеді, содан кейін түрлі
жағдайларда өсімдіктердің өсу нәтижелерін
салыстырады, салыстырудың нәтижесінде
қорытынды жасайды.
4 слайд
Күтілетін нәтижелер • Оқушылар өсімдікке өсу үшін қандай жағдайлар қажет екенін білетін болады. Бұл үшін олар өсімдікке түрлі өсу жағдайларын модельдеу арқылы зерттеулер жүргізеді. • Оқушылар болжамдар мен бақылау нәтижелерін салыстыруды, болжамдар ұсынуды үйренеді, содан кейін түрлі жағдайларда өсімдіктердің өсу нәтижелерін салыстырады, салыстырудың нәтижесінде қорытынды жасайды.
5 слайд
Оқушыларға пантомимамен сау өсімдікті
көрсетуді сұрау. Содан кейін солып бара
жатқан өсімдік қандай болатынын сұрау.
Ол неге осындай болды?
Оған не жетпеді?
Өсімдіктерге өсу үшін не қажет деп
ойлайсы ң ?
5 слайд
Оқушыларға пантомимамен сау өсімдікті көрсетуді сұрау. Содан кейін солып бара жатқан өсімдік қандай болатынын сұрау. Ол неге осындай болды? Оған не жетпеді? Өсімдіктерге өсу үшін не қажет деп ойлайсы ң ?
6 слайд
Б ейнематериалмен танысу және талдау
•
https://www.youtube.com/watch?v=3gYUkILk
b0w
6 слайд
Б ейнематериалмен танысу және талдау • https://www.youtube.com/watch?v=3gYUkILk b0w
7 слайд
Суреттерді салыстыр. Екі суреттегі өсімдіктерді салыстырыңдар.
Қандай айырмашылықтарын байқадыңдар? Осы сұрақты жұппен
талдап, өздерінің жасаған болжамдарының дұрыстығын дәлелдеу;
7 слайд
Суреттерді салыстыр. Екі суреттегі өсімдіктерді салыстырыңдар. Қандай айырмашылықтарын байқадыңдар? Осы сұрақты жұппен талдап, өздерінің жасаған болжамдарының дұрыстығын дәлелдеу;
8 слайд
Сергіту сәті
Орнымыздан тұрайық,
Гүлдерге су құяйық.
Орнымыздан жылжиық,
Басқа гүлге құяйық.
Нұсқаулық:
Орындарынан тұрып қимылмен орындайды.
Гүлге су құйғандай қимылдар жасайды.
3 рет қайталайды.
8 слайд
Сергіту сәті Орнымыздан тұрайық, Гүлдерге су құяйық. Орнымыздан жылжиық, Басқа гүлге құяйық. Нұсқаулық: Орындарынан тұрып қимылмен орындайды. Гүлге су құйғандай қимылдар жасайды. 3 рет қайталайды.
9 слайд
•
Оқушылардың назарын оқулықтағы суретке аударту.
•
-Тағы қандай жерлерде шөп аз өседі, ал қай жерде өте жақсы өседі екен?
•
-Неге бұлай болды? Не себепті көлеңке түскен жерде шөп аз, ал күн түсіп
тұрған жерде көп?
•
Шыршалы орманның фотосуретін көрсету. Толық сөйлемдермен суреттеуді
өтіну. Кейбір оқушыларға сурет бойынша әңгіме құрауды ұсыну.
•
Салыстыру үшін алаңқай немесе жапырақты орманның суретін көрсету. Бұл
жұмысты оқушылар өз бетімен “өсімдікке жарық қажет” деген қорытынды
жасайды.
•
Жарық фотосинтез үдерісі үшін қажет, соның нәтижесінде өсімдік
жапырақтарында қоректік заттар түзіледі. Өсімдік минералды заттарды
топырақтан алады.
•
Оқушыларға күн жарығы өсімдікке күш-қуат беретінін және олар осының
нәтижесінде қоректік заттар түзетінін түсіндіру.
•
Оқушыларға шөлді жерлердің, орманның суреттерін көрсету, оқушылар
суреттерді салыстырады.
•
-“Неге өсімдіктердің барлығы шөлді жерде тіршілік ете алмайды?”
•
-Тамыр туралы өткен сабақты естеріне түсіріңдерші. Шөлді жерде тіршілік
ететін өсімдіктердің тамырының ұзындығы қандай? Неге?
9 слайд
• Оқушылардың назарын оқулықтағы суретке аударту. • -Тағы қандай жерлерде шөп аз өседі, ал қай жерде өте жақсы өседі екен? • -Неге бұлай болды? Не себепті көлеңке түскен жерде шөп аз, ал күн түсіп тұрған жерде көп? • Шыршалы орманның фотосуретін көрсету. Толық сөйлемдермен суреттеуді өтіну. Кейбір оқушыларға сурет бойынша әңгіме құрауды ұсыну. • Салыстыру үшін алаңқай немесе жапырақты орманның суретін көрсету. Бұл жұмысты оқушылар өз бетімен “өсімдікке жарық қажет” деген қорытынды жасайды. • Жарық фотосинтез үдерісі үшін қажет, соның нәтижесінде өсімдік жапырақтарында қоректік заттар түзіледі. Өсімдік минералды заттарды топырақтан алады. • Оқушыларға күн жарығы өсімдікке күш-қуат беретінін және олар осының нәтижесінде қоректік заттар түзетінін түсіндіру. • Оқушыларға шөлді жерлердің, орманның суреттерін көрсету, оқушылар суреттерді салыстырады. • -“Неге өсімдіктердің барлығы шөлді жерде тіршілік ете алмайды?” • -Тамыр туралы өткен сабақты естеріне түсіріңдерші. Шөлді жерде тіршілік ететін өсімдіктердің тамырының ұзындығы қандай? Неге?
10 слайд
Сөздік жұмысы
•
Алаңқай – бұл тоғай арасындағы алаңды
айтады екенбіз.
•
Шөл - ауа температурасы құбылмалы,
жауын-шашын өте аз түсетін климат
жағдайында қалыптасатын ландшафтың
яғни жердің кедір-бұдырының бір түрі
10 слайд
Сөздік жұмысы • Алаңқай – бұл тоғай арасындағы алаңды айтады екенбіз. • Шөл - ауа температурасы құбылмалы, жауын-шашын өте аз түсетін климат жағдайында қалыптасатын ландшафтың яғни жердің кедір-бұдырының бір түрі
11 слайд
Зерттейік
11 слайд
Зерттейік
12 слайд
12 слайд
13 слайд
Нұсқау лық :
Құтыларға жазулары бар қағаздарды жабыстырып, сол күнді, топтың атауын
немесе оқу шының атын жазып қою. Құтыларға топырақ салу.
Әрқайсысына бір үрмебұршақ тұқымын отырғызу. Тұқымды сабаққа бір тәулік
қалғанда сулап қойған дұрыс. Құтыларды терезенің алдына қою.
Бірінші құтыдағы топырақты суарып, қақпағын ашып қою.
Екінші құтыдағы топырақты суарып, қораппен жабу.
Үшінші құтыдағы топырақты ашық қалдырып, суармау.
Тура осыны бөлме өсімдіктері немесе алдын ала
өнген тұқымдар арқылы да жасауға болады.
Оқушыларға нәтижесінде не болатынын бол
жауды тапсыру.
13 слайд
Нұсқау лық : Құтыларға жазулары бар қағаздарды жабыстырып, сол күнді, топтың атауын немесе оқу шының атын жазып қою. Құтыларға топырақ салу. Әрқайсысына бір үрмебұршақ тұқымын отырғызу. Тұқымды сабаққа бір тәулік қалғанда сулап қойған дұрыс. Құтыларды терезенің алдына қою. Бірінші құтыдағы топырақты суарып, қақпағын ашып қою. Екінші құтыдағы топырақты суарып, қораппен жабу. Үшінші құтыдағы топырақты ашық қалдырып, суармау. Тура осыны бөлме өсімдіктері немесе алдын ала өнген тұқымдар арқылы да жасауға болады. Оқушыларға нәтижесінде не болатынын бол жауды тапсыру.
14 слайд
14 слайд
15 слайд
15 слайд
16 слайд
К алптастырушы бағалау
•
Оқушыларды бағалау өсімдіктердің
суреттерін тарату.
•
Жақсы жауап берген оқушыға 1
•
Орташа жауап берген оқушыға 2
•
Төмен жауап берген оқушыға 3
1 2 3
16 слайд
К алптастырушы бағалау • Оқушыларды бағалау өсімдіктердің суреттерін тарату. • Жақсы жауап берген оқушыға 1 • Орташа жауап берген оқушыға 2 • Төмен жауап берген оқушыға 3 1 2 3
17 слайд
К ері байланыс
Не білдік?
-Не үйрендік? сұрақтарына
жауап береді және сабақтың
қай бөлімі ұнады, несімен
ұнағаның айтады. Содан
кейін гүлді тақтаға
жабыстыру арқылы сабақты
аяқтаймыз.
17 слайд
К ері байланыс Не білдік? -Не үйрендік? сұрақтарына жауап береді және сабақтың қай бөлімі ұнады, несімен ұнағаның айтады. Содан кейін гүлді тақтаға жабыстыру арқылы сабақты аяқтаймыз.
18 слайд
Электронды оқу ресурстары
•
https://
www.youtube.com/watch?v=3gYUkILkb0w
•
https://
www.youtube.com/watch?v=x1exzwhlzBA
•
https://www.youtube.com/watch?v=28yVgOp
bCNY
18 слайд
Электронды оқу ресурстары • https:// www.youtube.com/watch?v=3gYUkILkb0w • https:// www.youtube.com/watch?v=x1exzwhlzBA • https://www.youtube.com/watch?v=28yVgOp bCNY