Материалдар / "Өсімдіктер" бөлімі. Өсімдіктер тіршілігіне не қажет?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Өсімдіктер" бөлімі. Өсімдіктер тіршілігіне не қажет?

Материал туралы қысқаша түсінік
1 сыныпқа арналған Жаратылыстану пәнінен презентация. Ықшамсабақ жоспары. Өсімдіктер бөлімі. "Өсімдіктер тіршілігіне не қажет?" тақырыбы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2021
747
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
1 сынып Жаратылыстану пәні 2-бөлім. «Тірі табиғат» бөлімі 2.1- бөлімше . «Өсімдіктер» «Өсімдіктер тіршілігіне не қажет?»

1 слайд
1 сынып Жаратылыстану пәні 2-бөлім. «Тірі табиғат» бөлімі 2.1- бөлімше . «Өсімдіктер» «Өсімдіктер тіршілігіне не қажет?»

1 слайд

1 сынып Жаратылыстану пәні 2-бөлім. «Тірі табиғат» бөлімі 2.1- бөлімше . «Өсімдіктер» «Өсімдіктер тіршілігіне не қажет?»

Оқу мақсаттары 1.2.1.4 өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды зерттеу; 1.2.1.5 мәдени өсімдіктерге күтім жасаудың тәсіл

2 слайд
Оқу мақсаттары 1.2.1.4 өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды зерттеу; 1.2.1.5 мәдени өсімдіктерге күтім жасаудың тәсілдерін сипаттау ;

2 слайд

Оқу мақсаттары 1.2.1.4 өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды зерттеу; 1.2.1.5 мәдени өсімдіктерге күтім жасаудың тәсілдерін сипаттау ;

Ресурстар • су, топырақ, күннің суреттері; • бөлме өсімдіктері; • пияз тұқымдары ыдыстың ішінде, ал ол қорапта; Пәнаралық байла

3 слайд
Ресурстар • су, топырақ, күннің суреттері; • бөлме өсімдіктері; • пияз тұқымдары ыдыстың ішінде, ал ол қорапта; Пәнаралық байланыс: ана тілі АКТ қолдану дағдылары: бейнематериалды талдау дағдыларын қалыптастыру

3 слайд

Ресурстар • су, топырақ, күннің суреттері; • бөлме өсімдіктері; • пияз тұқымдары ыдыстың ішінде, ал ол қорапта; Пәнаралық байланыс: ана тілі АКТ қолдану дағдылары: бейнематериалды талдау дағдыларын қалыптастыру

Күтілетін нәтижелер • Оқушылар өсімдікке өсу үшін қандай жағдайлар қажет екенін білетін болады. Бұл үшін олар өсімдікке түрлі

4 слайд
Күтілетін нәтижелер • Оқушылар өсімдікке өсу үшін қандай жағдайлар қажет екенін білетін болады. Бұл үшін олар өсімдікке түрлі өсу жағдайларын модельдеу арқылы зерттеулер жүргізеді. • Оқушылар болжамдар мен бақылау нәтижелерін салыстыруды, болжамдар ұсынуды үйренеді, содан кейін түрлі жағдайларда өсімдіктердің өсу нәтижелерін салыстырады, салыстырудың нәтижесінде қорытынды жасайды.

4 слайд

Күтілетін нәтижелер • Оқушылар өсімдікке өсу үшін қандай жағдайлар қажет екенін білетін болады. Бұл үшін олар өсімдікке түрлі өсу жағдайларын модельдеу арқылы зерттеулер жүргізеді. • Оқушылар болжамдар мен бақылау нәтижелерін салыстыруды, болжамдар ұсынуды үйренеді, содан кейін түрлі жағдайларда өсімдіктердің өсу нәтижелерін салыстырады, салыстырудың нәтижесінде қорытынды жасайды.

Оқушыларға пантомимамен сау өсімдікті көрсетуді сұрау. Содан кейін солып бара жатқан өсімдік қандай болатынын сұрау. Ол неге

5 слайд
Оқушыларға пантомимамен сау өсімдікті көрсетуді сұрау. Содан кейін солып бара жатқан өсімдік қандай болатынын сұрау. Ол неге осындай болды? Оған не жетпеді? Өсімдіктерге өсу үшін не қажет деп ойлайсы ң ?

5 слайд

Оқушыларға пантомимамен сау өсімдікті көрсетуді сұрау. Содан кейін солып бара жатқан өсімдік қандай болатынын сұрау. Ол неге осындай болды? Оған не жетпеді? Өсімдіктерге өсу үшін не қажет деп ойлайсы ң ?

Б ейнематериалмен танысу және талдау • https://www.youtube.com/watch?v=3gYUkILk b0w

6 слайд
Б ейнематериалмен танысу және талдау • https://www.youtube.com/watch?v=3gYUkILk b0w

6 слайд

Б ейнематериалмен танысу және талдау • https://www.youtube.com/watch?v=3gYUkILk b0w

Суреттерді салыстыр. Екі суреттегі өсімдіктерді салыстырыңдар. Қандай айырмашылықтарын байқадыңдар? Осы сұрақты жұппен талдап,

7 слайд
Суреттерді салыстыр. Екі суреттегі өсімдіктерді салыстырыңдар. Қандай айырмашылықтарын байқадыңдар? Осы сұрақты жұппен талдап, өздерінің жасаған болжамдарының дұрыстығын дәлелдеу;

7 слайд

Суреттерді салыстыр. Екі суреттегі өсімдіктерді салыстырыңдар. Қандай айырмашылықтарын байқадыңдар? Осы сұрақты жұппен талдап, өздерінің жасаған болжамдарының дұрыстығын дәлелдеу;

Сергіту сәті Орнымыздан тұрайық, Гүлдерге су құяйық. Орнымыздан жылжиық, Басқа гүлге құяйық. Нұсқаулық: Орындарынан тұрып қимыл

8 слайд
Сергіту сәті Орнымыздан тұрайық, Гүлдерге су құяйық. Орнымыздан жылжиық, Басқа гүлге құяйық. Нұсқаулық: Орындарынан тұрып қимылмен орындайды. Гүлге су құйғандай қимылдар жасайды. 3 рет қайталайды.

8 слайд

Сергіту сәті Орнымыздан тұрайық, Гүлдерге су құяйық. Орнымыздан жылжиық, Басқа гүлге құяйық. Нұсқаулық: Орындарынан тұрып қимылмен орындайды. Гүлге су құйғандай қимылдар жасайды. 3 рет қайталайды.

• Оқушылардың назарын оқулықтағы суретке аударту. • -Тағы қандай жерлерде шөп аз өседі, ал қай жерде өте жақсы өседі екен? • -Н

9 слайд
• Оқушылардың назарын оқулықтағы суретке аударту. • -Тағы қандай жерлерде шөп аз өседі, ал қай жерде өте жақсы өседі екен? • -Неге бұлай болды? Не себепті көлеңке түскен жерде шөп аз, ал күн түсіп тұрған жерде көп? • Шыршалы орманның фотосуретін көрсету. Толық сөйлемдермен суреттеуді өтіну. Кейбір оқушыларға сурет бойынша әңгіме құрауды ұсыну. • Салыстыру үшін алаңқай немесе жапырақты орманның суретін көрсету. Бұл жұмысты оқушылар өз бетімен “өсімдікке жарық қажет” деген қорытынды жасайды. • Жарық фотосинтез үдерісі үшін қажет, соның нәтижесінде өсімдік жапырақтарында қоректік заттар түзіледі. Өсімдік минералды заттарды топырақтан алады. • Оқушыларға күн жарығы өсімдікке күш-қуат беретінін және олар осының нәтижесінде қоректік заттар түзетінін түсіндіру. • Оқушыларға шөлді жерлердің, орманның суреттерін көрсету, оқушылар суреттерді салыстырады. • -“Неге өсімдіктердің барлығы шөлді жерде тіршілік ете алмайды?” • -Тамыр туралы өткен сабақты естеріне түсіріңдерші. Шөлді жерде тіршілік ететін өсімдіктердің тамырының ұзындығы қандай? Неге?

9 слайд

• Оқушылардың назарын оқулықтағы суретке аударту. • -Тағы қандай жерлерде шөп аз өседі, ал қай жерде өте жақсы өседі екен? • -Неге бұлай болды? Не себепті көлеңке түскен жерде шөп аз, ал күн түсіп тұрған жерде көп? • Шыршалы орманның фотосуретін көрсету. Толық сөйлемдермен суреттеуді өтіну. Кейбір оқушыларға сурет бойынша әңгіме құрауды ұсыну. • Салыстыру үшін алаңқай немесе жапырақты орманның суретін көрсету. Бұл жұмысты оқушылар өз бетімен “өсімдікке жарық қажет” деген қорытынды жасайды. • Жарық фотосинтез үдерісі үшін қажет, соның нәтижесінде өсімдік жапырақтарында қоректік заттар түзіледі. Өсімдік минералды заттарды топырақтан алады. • Оқушыларға күн жарығы өсімдікке күш-қуат беретінін және олар осының нәтижесінде қоректік заттар түзетінін түсіндіру. • Оқушыларға шөлді жерлердің, орманның суреттерін көрсету, оқушылар суреттерді салыстырады. • -“Неге өсімдіктердің барлығы шөлді жерде тіршілік ете алмайды?” • -Тамыр туралы өткен сабақты естеріне түсіріңдерші. Шөлді жерде тіршілік ететін өсімдіктердің тамырының ұзындығы қандай? Неге?

Сөздік жұмысы • Алаңқай – бұл тоғай арасындағы алаңды айтады екенбіз. • Шөл - ауа температурасы құбылмалы, жауын-шашын өте а

10 слайд
Сөздік жұмысы • Алаңқай – бұл тоғай арасындағы алаңды айтады екенбіз. • Шөл - ауа температурасы құбылмалы, жауын-шашын өте аз түсетін климат жағдайында қалыптасатын ландшафтың яғни жердің кедір-бұдырының бір түрі

10 слайд

Сөздік жұмысы • Алаңқай – бұл тоғай арасындағы алаңды айтады екенбіз. • Шөл - ауа температурасы құбылмалы, жауын-шашын өте аз түсетін климат жағдайында қалыптасатын ландшафтың яғни жердің кедір-бұдырының бір түрі

Зерттейік

11 слайд
Зерттейік

11 слайд

Зерттейік

12 слайд

12 слайд

Нұсқау лық : Құтыларға жазулары бар қағаздарды жабыстырып, сол күнді, топтың атауын немесе оқу шының атын жазып қою. Құтыларға

13 слайд
Нұсқау лық : Құтыларға жазулары бар қағаздарды жабыстырып, сол күнді, топтың атауын немесе оқу шының атын жазып қою. Құтыларға топырақ салу. Әрқайсысына бір үрмебұршақ тұқымын отырғызу. Тұқымды сабаққа бір тәулік қалғанда сулап қойған дұрыс. Құтыларды терезенің алдына қою. Бірінші құтыдағы топырақты суарып, қақпағын ашып қою. Екінші құтыдағы топырақты суарып, қораппен жабу. Үшінші құтыдағы топырақты ашық қалдырып, суармау. Тура осыны бөлме өсімдіктері немесе алдын ала өнген тұқымдар арқылы да жасауға болады. Оқушыларға нәтижесінде не болатынын бол жауды тапсыру.

13 слайд

Нұсқау лық : Құтыларға жазулары бар қағаздарды жабыстырып, сол күнді, топтың атауын немесе оқу шының атын жазып қою. Құтыларға топырақ салу. Әрқайсысына бір үрмебұршақ тұқымын отырғызу. Тұқымды сабаққа бір тәулік қалғанда сулап қойған дұрыс. Құтыларды терезенің алдына қою. Бірінші құтыдағы топырақты суарып, қақпағын ашып қою. Екінші құтыдағы топырақты суарып, қораппен жабу. Үшінші құтыдағы топырақты ашық қалдырып, суармау. Тура осыны бөлме өсімдіктері немесе алдын ала өнген тұқымдар арқылы да жасауға болады. Оқушыларға нәтижесінде не болатынын бол жауды тапсыру.

14 слайд

14 слайд

15 слайд

15 слайд

К алптастырушы бағалау • Оқушыларды бағалау өсімдіктердің суреттерін тарату. • Жақсы жауап берген оқушыға 1 • Орташа жауап бе

16 слайд
К алптастырушы бағалау • Оқушыларды бағалау өсімдіктердің суреттерін тарату. • Жақсы жауап берген оқушыға 1 • Орташа жауап берген оқушыға 2 • Төмен жауап берген оқушыға 3 1 2 3

16 слайд

К алптастырушы бағалау • Оқушыларды бағалау өсімдіктердің суреттерін тарату. • Жақсы жауап берген оқушыға 1 • Орташа жауап берген оқушыға 2 • Төмен жауап берген оқушыға 3 1 2 3

К ері байланыс Не білдік? -Не үйрендік? сұрақтарына жауап береді және сабақтың қай бөлімі ұнады, несімен ұнағаның айтады. Со

17 слайд
К ері байланыс Не білдік? -Не үйрендік? сұрақтарына жауап береді және сабақтың қай бөлімі ұнады, несімен ұнағаның айтады. Содан кейін гүлді тақтаға жабыстыру арқылы сабақты аяқтаймыз.

17 слайд

К ері байланыс Не білдік? -Не үйрендік? сұрақтарына жауап береді және сабақтың қай бөлімі ұнады, несімен ұнағаның айтады. Содан кейін гүлді тақтаға жабыстыру арқылы сабақты аяқтаймыз.

Электронды оқу ресурстары • https:// www.youtube.com/watch?v=3gYUkILkb0w • https:// www.youtube.com/watch?v=x1exzwhlzBA • https:

18 слайд
Электронды оқу ресурстары • https:// www.youtube.com/watch?v=3gYUkILkb0w • https:// www.youtube.com/watch?v=x1exzwhlzBA • https://www.youtube.com/watch?v=28yVgOp bCNY

18 слайд

Электронды оқу ресурстары • https:// www.youtube.com/watch?v=3gYUkILkb0w • https:// www.youtube.com/watch?v=x1exzwhlzBA • https://www.youtube.com/watch?v=28yVgOp bCNY