Өсімдіктер және жануарлар жасушаларын салыстыру.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Өсімдіктер және жануарлар жасушаларын салыстыру.
7.4.2.2 - өсімдіктер және жануарлар жасушаларын
ажырату.
Бағалау
критерийі
-Өсімдіктер және жануарлар жасушаларының
құрылысын анықтайды.
-Өсімдіктер және жануарлар жасушаларының
құрылысын салыстырады.
-Өсімдіктер жануарлар жасушаларының
айырмашылықтары мен ұқсастықтарын ажыратады. Мектеп:
Атырау облыстық ұлттық гимназия
Мұғалімнің аты-жөні:
Шынар Серікқызы Базарова
Пәні: Биология
Сабақты
мақсаты: Барлық оқушылар: өсімдік және жануар жасушаларын
ажырата біледі.
Көптеген оқушылар: өсімдік және жануарлар
жасушаларының ұқсастықтарымен айырмашылықтарын
салыстыра алады.
Кейбір оқушылар: өсімдік және жануарлар жасушаларының
құрылысымен қызметін айықындап, талдай біледі.Сабақтың
тақырыбы: Ұзақ мерзімді
жоспардың тарауы:
Жасушалық биологияШ иыршық
қағидаты
SM A R T
Сабақтың
оқу мақсаты:Өсімдіктер және жануарлар жасушаларын салыстыру. 7.4.2.2 - өсімдіктер және жануарлар жасушаларын
ажырату. Бағалау
критерийі
-Өсімдіктер және жануарлар жасушаларының
құрылысын анықтайды.
-Өсімдіктер және жануарлар жасушаларының
құрылысын салыстырады.
-Өсімдіктер жануарлар жасушаларының
айырмашылықтары мен ұқсастықтарын ажыратады. Мектеп:
Атырау облыстық ұлттық гимназия
Мұғалімнің аты-жөні:
Шынар Серікқызы Базарова
Пәні: Биология Сабақты
мақсаты: Барлық оқушылар: өсімдік және жануар жасушаларын
ажырата біледі.
Көптеген оқушылар: өсімдік және жануарлар
жасушаларының ұқсастықтарымен айырмашылықтарын
салыстыра алады.
Кейбір оқушылар: өсімдік және жануарлар жасушаларының
құрылысымен қызметін айықындап, талдай біледі.
1 слайд
Өсімдіктер және жануарлар жасушаларын салыстыру. 7.4.2.2 - өсімдіктер және жануарлар жасушаларын ажырату. Бағалау критерийі -Өсімдіктер және жануарлар жасушаларының құрылысын анықтайды. -Өсімдіктер және жануарлар жасушаларының құрылысын салыстырады. -Өсімдіктер жануарлар жасушаларының айырмашылықтары мен ұқсастықтарын ажыратады. Мектеп: Атырау облыстық ұлттық гимназия Мұғалімнің аты-жөні: Шынар Серікқызы Базарова Пәні: Биология Сабақты мақсаты: Барлық оқушылар: өсімдік және жануар жасушаларын ажырата біледі. Көптеген оқушылар: өсімдік және жануарлар жасушаларының ұқсастықтарымен айырмашылықтарын салыстыра алады. Кейбір оқушылар: өсімдік және жануарлар жасушаларының құрылысымен қызметін айықындап, талдай біледі.Сабақтың тақырыбы: Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Жасушалық биологияШ иыршық қағидаты SM A R T Сабақтың оқу мақсаты:Өсімдіктер және жануарлар жасушаларын салыстыру. 7.4.2.2 - өсімдіктер және жануарлар жасушаларын ажырату. Бағалау критерийі -Өсімдіктер және жануарлар жасушаларының құрылысын анықтайды. -Өсімдіктер және жануарлар жасушаларының құрылысын салыстырады. -Өсімдіктер жануарлар жасушаларының айырмашылықтары мен ұқсастықтарын ажыратады. Мектеп: Атырау облыстық ұлттық гимназия Мұғалімнің аты-жөні: Шынар Серікқызы Базарова Пәні: Биология Сабақты мақсаты: Барлық оқушылар: өсімдік және жануар жасушаларын ажырата біледі. Көптеген оқушылар: өсімдік және жануарлар жасушаларының ұқсастықтарымен айырмашылықтарын салыстыра алады. Кейбір оқушылар: өсімдік және жануарлар жасушаларының құрылысымен қызметін айықындап, талдай біледі.
2 слайд
Психологиялық ахуал қалыптастыру:
«Сәлемдесу» жаттығуы.
Мақсаты: қатысушылармен сәлемдесу, топқа энергия
беру;
ІІ. Алдыңғы білімді
жүйелеу:
«Жұмбақтау» әдісі.
Оқушылар
сұрақтарға жауап
береді. ІІ. «Идеялар себеті» әдісі. Бейнеролик
көрсету арқылы сыни тұрғыдан ойлауға
үйрету, сабақтың мақсатын айқындау.
Тақырыпқа қатысты білгендерін
«Идеялар себетіне» ойша салып,
қалыптастырамыз.
ІІІ. Топқа бөлу «Сиқырлы дорба» әдісі.
Сандықшада жасырылған суреттерді таңдау
бойынша 5 топқа бөлінеді.Белсенді оқу әдістеріІІІ. Топқа бөлу «Сиқырлы дорба» әдісі.
Сандықшада жасырылған суреттерді таңдау
бойынша 5 топқа бөлінеді.
2 слайд
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Сәлемдесу» жаттығуы. Мақсаты: қатысушылармен сәлемдесу, топқа энергия беру; ІІ. Алдыңғы білімді жүйелеу: «Жұмбақтау» әдісі. Оқушылар сұрақтарға жауап береді. ІІ. «Идеялар себеті» әдісі. Бейнеролик көрсету арқылы сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, сабақтың мақсатын айқындау. Тақырыпқа қатысты білгендерін «Идеялар себетіне» ойша салып, қалыптастырамыз. ІІІ. Топқа бөлу «Сиқырлы дорба» әдісі. Сандықшада жасырылған суреттерді таңдау бойынша 5 топқа бөлінеді.Белсенді оқу әдістеріІІІ. Топқа бөлу «Сиқырлы дорба» әдісі. Сандықшада жасырылған суреттерді таңдау бойынша 5 топқа бөлінеді.
3 слайд
Белсенді оқу әдістері
«Еркін талқылау» әдісі.
Мәтінмен жұмыс.
1 топ «Органоидтардың құрылысы
мен қызметі»»,
2 топ «Вакуоль»,
3 топ «Пластидтер»,
4 топ «Өсімдік жасушалары»,
5 топ «Жануар жасушалары»
- «Органоидтардың құрылысы мен
қызметі», «Вакуоль», «Пластидтер»,
«Өсімдік жасушалары», «Жануар
жасушалары» туралы мәтінді оқиды,
сипаттайды .Б «Б ас
барм ақ» әдісі№ 1 тапсырма. (Тж)
Дескрипторлар:Белсенді оқу әдістері № 1 тапсырма. (Тж) Дескрипторлар:
3 слайд
Белсенді оқу әдістері «Еркін талқылау» әдісі. Мәтінмен жұмыс. 1 топ «Органоидтардың құрылысы мен қызметі»», 2 топ «Вакуоль», 3 топ «Пластидтер», 4 топ «Өсімдік жасушалары», 5 топ «Жануар жасушалары» - «Органоидтардың құрылысы мен қызметі», «Вакуоль», «Пластидтер», «Өсімдік жасушалары», «Жануар жасушалары» туралы мәтінді оқиды, сипаттайды .Б «Б ас барм ақ» әдісі№ 1 тапсырма. (Тж) Дескрипторлар:Белсенді оқу әдістері № 1 тапсырма. (Тж) Дескрипторлар:
4 слайд
№ 2 Тапсырма. (Тж) ««Суреттер сөйлейді»
әдісі.
А) Суретте жасуша құрылысы
көрсетілген.
-
Суретті пайдаланып,
жасушалар түрін анықтаңыз.
В) Жасуша органоидтарын
анықтаңыз.
Дескрипторлар:
Суретте жасуша құрылысы
көрсетілген. Жасуша
органоидтарын анықтаңыз.
Жасушалар түрін анықтайды. ҚБ «Жеміс
ағашы» әдісі «Беске жету
сатысы» әдісі№ 2 Тапсырма. (Тж) ««Суреттер сөйлейді»
әдісі. Дескрипторлар:
4 слайд
№ 2 Тапсырма. (Тж) ««Суреттер сөйлейді» әдісі. А) Суретте жасуша құрылысы көрсетілген. - Суретті пайдаланып, жасушалар түрін анықтаңыз. В) Жасуша органоидтарын анықтаңыз. Дескрипторлар: Суретте жасуша құрылысы көрсетілген. Жасуша органоидтарын анықтаңыз. Жасушалар түрін анықтайды. ҚБ «Жеміс ағашы» әдісі «Беске жету сатысы» әдісі№ 2 Тапсырма. (Тж) ««Суреттер сөйлейді» әдісі. Дескрипторлар:
5 слайд
А) Суретті пайдаланып, жасушалар түрін
анықтаңыз.А) Суретті пайдаланып, жасушалар түрін
анықтаңыз.
5 слайд
А) Суретті пайдаланып, жасушалар түрін анықтаңыз.А) Суретті пайдаланып, жасушалар түрін анықтаңыз.
6 слайд
Цитоплазма
Вакуоль
Мембрана
Хлоропласттар Ядро
Қабықша
саңылауы
Жасуша
қабықшасыӨсімдік жасушасыЦитоплазма Вакуоль Мембрана Хлоропласттар Ядро Қабықша
саңылауы Жасуша
қабықшасы
6 слайд
Цитоплазма Вакуоль Мембрана Хлоропласттар Ядро Қабықша саңылауы Жасуша қабықшасыӨсімдік жасушасыЦитоплазма Вакуоль Мембрана Хлоропласттар Ядро Қабықша саңылауы Жасуша қабықшасы
7 слайд
Жануар жасушасы
7 слайд
Жануар жасушасы
8 слайд
Жануар жасушасы
Ядро
Митохондрия
Вакуоль
8 слайд
Жануар жасушасы Ядро Митохондрия Вакуоль
9 слайд
№ 3 тапсырма. (С) «Полиглот» әдісі.
Үш тұғырлы тілді меңгеру.
-Жасуша органоидының қазақша,
орысша, ағылшынша термин сөздерін
үйреніңіздер, дәптерге жазыңыздар.
Дескриптор.
Жасуша органоидының қазақша,
орысша, ағылшынша термин
сөздерін үйренеді және дәптерге
жазады;
Б «Қол
шапалақтау»
әдісі
9 слайд
№ 3 тапсырма. (С) «Полиглот» әдісі. Үш тұғырлы тілді меңгеру. -Жасуша органоидының қазақша, орысша, ағылшынша термин сөздерін үйреніңіздер, дәптерге жазыңыздар. Дескриптор. Жасуша органоидының қазақша, орысша, ағылшынша термин сөздерін үйренеді және дәптерге жазады; Б «Қол шапалақтау» әдісі
10 слайд
1. Cell -
2. О rganoid –
3. Vacuole –
4. Plastid –
5. Nucleus –
6. Cytoplasm –
7. Membrane –
8. Mitochondria - Ағылшынша термин сөздер1. Cell -
2. О rganoid –
3. Vacuole –
4. Plastid –
5. Nucleus –
6. Cytoplasm –
7. Membrane –
8. Mitochondria - Ағылшынша термин сөздер
10 слайд
1. Cell - 2. О rganoid – 3. Vacuole – 4. Plastid – 5. Nucleus – 6. Cytoplasm – 7. Membrane – 8. Mitochondria - Ағылшынша термин сөздер1. Cell - 2. О rganoid – 3. Vacuole – 4. Plastid – 5. Nucleus – 6. Cytoplasm – 7. Membrane – 8. Mitochondria - Ағылшынша термин сөздер
11 слайд
Рефлексия «Желпуіш» әдісі
Білім алушылардың идеяларын
жинақтау. Жаңа тақырып бойынша
идеялар талқыланады, жинақталады.
А-4 формат қиындыларынан желпуіш
жасайды.
Әрбір бөлігіне кезекпен идеялар
жазады;
Тақырыптан не түсінгенін, түйгенін
және ұнамды тұстарын жазады;
Тақырыптан не түсініксіз болған
жерлерін жазады.
11 слайд
Рефлексия «Желпуіш» әдісі Білім алушылардың идеяларын жинақтау. Жаңа тақырып бойынша идеялар талқыланады, жинақталады. А-4 формат қиындыларынан желпуіш жасайды. Әрбір бөлігіне кезекпен идеялар жазады; Тақырыптан не түсінгенін, түйгенін және ұнамды тұстарын жазады; Тақырыптан не түсініксіз болған жерлерін жазады.