Материалдар / Өсімдіктер мен жануарлар систематикасы

Өсімдіктер мен жануарлар систематикасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге қосымша материал
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
ЖИ арқылы жасау
Материалдың қысқаша түсінігі
6 сынып. Жаратылыстану Сабақтың тақырыбы: §51.Өсімдіктер систематикасы §52.Жануарлар систематикасы Оқу мақсатты: 6.6.2.1.Өсі

1 слайд
6 сынып. Жаратылыстану Сабақтың тақырыбы: §51.Өсімдіктер систематикасы §52.Жануарлар систематикасы Оқу мақсатты: 6.6.2.1.Өсімдіктер мен жануарлардың түрлерін анықтау үшін ағзалардың өзіндік ерекшеліктерін қолдану Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Ағзалардың өзіндік ерекшеліктерін қолданып өсімдіктермен жануарлардың түрлерін анықтайды Кейбір оқушылар : Жүйелеудің маңыздылығын түсініп мысал келтіре алады Оқушылардың басым бөлігі: Өсімдіктермен жануарларды топтарға жіктейді Ойлау дағдылары:қолдану, талдау, жинақтау

1 слайд

6 сынып. Жаратылыстану Сабақтың тақырыбы: §51.Өсімдіктер систематикасы §52.Жануарлар систематикасы Оқу мақсатты: 6.6.2.1.Өсімдіктер мен жануарлардың түрлерін анықтау үшін ағзалардың өзіндік ерекшеліктерін қолдану Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Ағзалардың өзіндік ерекшеліктерін қолданып өсімдіктермен жануарлардың түрлерін анықтайды Кейбір оқушылар : Жүйелеудің маңыздылығын түсініп мысал келтіре алады Оқушылардың басым бөлігі: Өсімдіктермен жануарларды топтарға жіктейді Ойлау дағдылары:қолдану, талдау, жинақтау

Оқу барысында оқушылардың шығармашылық, танымдық белсендігін, ізденушілік қабылеттерін ашудағы белсенді оқу әдістері.

2 слайд
Оқу барысында оқушылардың шығармашылық, танымдық белсендігін, ізденушілік қабылеттерін ашудағы белсенді оқу әдістері. “Суреттер сөйлейді”, “Пазл әдістері” Алдыңғы білімді еске түсіру, жаңа сабақтың тақырыбын ашу. “Ментальды карта”, “Диірмен” әдістері “Не?, Қандай?, Неге?” әдісі “3 сұрақ “ әдісі Ағзалардың өзіндік ерекшеліктерін қолданып өсімдіктермен жануарлардың түрлерін анықтайды. Ағзаларды ерекшеліктеріне қарай топтастырады. Жүйелеудің маңыздылығын біледі. Жүйелеуге мысал келтіреді. ж и н а қ т а у т а л д а у қ о л д а н у Белсенді оқыту әдістері

2 слайд

Оқу барысында оқушылардың шығармашылық, танымдық белсендігін, ізденушілік қабылеттерін ашудағы белсенді оқу әдістері. “Суреттер сөйлейді”, “Пазл әдістері” Алдыңғы білімді еске түсіру, жаңа сабақтың тақырыбын ашу. “Ментальды карта”, “Диірмен” әдістері “Не?, Қандай?, Неге?” әдісі “3 сұрақ “ әдісі Ағзалардың өзіндік ерекшеліктерін қолданып өсімдіктермен жануарлардың түрлерін анықтайды. Ағзаларды ерекшеліктеріне қарай топтастырады. Жүйелеудің маңыздылығын біледі. Жүйелеуге мысал келтіреді. ж и н а қ т а у т а л д а у қ о л д а н у Белсенді оқыту әдістері

“ Н е ? , қ а н д а й ? , н е г е ” ә д і с і Ағзаларды ерекшеліктеріне қарай топтастырыңдар Д е с к р и п т о р 1.Өс

3 слайд
“ Н е ? , қ а н д а й ? , н е г е ” ә д і с і Ағзаларды ерекшеліктеріне қарай топтастырыңдар Д е с к р и п т о р 1.Өсімдіктерді гүлдерінің құрылысына қарай топтастырады 2.Жануарларды қоректенуіне қарай топтастырады 3.Өсімдіктерді тамырына қарай топтастырады 4.Жануарларды қозғалуына байланысты топтастырады Не? Қандай? Неге? Қ.Б. Жұптар бірін-бірі бағалайды «Плюс, минус,қызықты» «Плюс» - оң әсер еткен фактілерді «Минус» - түсініксіз болып тұр «Қызықты»- өздеріне не қызықты болды Жұмыс формасы: Жұптық жұмыс С деңгей В деңгей А деңгей

3 слайд

“ Н е ? , қ а н д а й ? , н е г е ” ә д і с і Ағзаларды ерекшеліктеріне қарай топтастырыңдар Д е с к р и п т о р 1.Өсімдіктерді гүлдерінің құрылысына қарай топтастырады 2.Жануарларды қоректенуіне қарай топтастырады 3.Өсімдіктерді тамырына қарай топтастырады 4.Жануарларды қозғалуына байланысты топтастырады Не? Қандай? Неге? Қ.Б. Жұптар бірін-бірі бағалайды «Плюс, минус,қызықты» «Плюс» - оң әсер еткен фактілерді «Минус» - түсініксіз болып тұр «Қызықты»- өздеріне не қызықты болды Жұмыс формасы: Жұптық жұмыс С деңгей В деңгей А деңгей

Саралау Деңгейі бойынша Оқыту формалары «А»Жоғарғы деңгей: Жануарлармен өсімдіктерді жіктейді «В» орта деңгей: Жа

4 слайд
Саралау Деңгейі бойынша Оқыту формалары «А»Жоғарғы деңгей: Жануарлармен өсімдіктерді жіктейді «В» орта деңгей: Жануарлармен өсімдіктерді жүйелеудің маңыздылығын біледі «С» төменгі деңгей: Жануарлар мен өсімдіктерді ерекшеліктеріне қарай топтарға бөледі Бүкіл сынып:«Суреттер сөйлейді» әдісі, Жеке, «3 сұрақ» әдісі Топтық, «Ментальды карта», «Диірмен» әдісі Жұптық «Не, қандай, неге?» Саралау әдістері

4 слайд

Саралау Деңгейі бойынша Оқыту формалары «А»Жоғарғы деңгей: Жануарлармен өсімдіктерді жіктейді «В» орта деңгей: Жануарлармен өсімдіктерді жүйелеудің маңыздылығын біледі «С» төменгі деңгей: Жануарлар мен өсімдіктерді ерекшеліктеріне қарай топтарға бөледі Бүкіл сынып:«Суреттер сөйлейді» әдісі, Жеке, «3 сұрақ» әдісі Топтық, «Ментальды карта», «Диірмен» әдісі Жұптық «Не, қандай, неге?» Саралау әдістері

Топтық бағалау “Ментальды карта”әдісі Бес бармақ Жұптық бағалау “Не?,Қандай?, Неге?” әдісі Плюс, минус, қызықты “Өзін-өз

5 слайд
Топтық бағалау “Ментальды карта”әдісі Бес бармақ Жұптық бағалау “Не?,Қандай?, Неге?” әдісі Плюс, минус, қызықты “Өзін-өзі бағалау “3 сұрақ” әдісі Жетістіктер баспалдағы Мұғалім оқушы білімін жақсарту мақсатында қалыптастырушы бағалауды үнемі, сабақтың барлық кезеңдерінде жүргізіп отырады Критериалды бағалау қалыптастырушы бағалау

5 слайд

Топтық бағалау “Ментальды карта”әдісі Бес бармақ Жұптық бағалау “Не?,Қандай?, Неге?” әдісі Плюс, минус, қызықты “Өзін-өзі бағалау “3 сұрақ” әдісі Жетістіктер баспалдағы Мұғалім оқушы білімін жақсарту мақсатында қалыптастырушы бағалауды үнемі, сабақтың барлық кезеңдерінде жүргізіп отырады Критериалды бағалау қалыптастырушы бағалау

Өте жақсы түсіндім, мен үшін қызықта болды. Мен сабақты жақсы түсіндім Тақырып бойынша әлі де ізденуім керек “Білім қорж

6 слайд
Өте жақсы түсіндім, мен үшін қызықта болды. Мен сабақты жақсы түсіндім Тақырып бойынша әлі де ізденуім керек “Білім қоржыны” Рефлексия

6 слайд

Өте жақсы түсіндім, мен үшін қызықта болды. Мен сабақты жақсы түсіндім Тақырып бойынша әлі де ізденуім керек “Білім қоржыны” Рефлексия

Ағзалардың өзіндік ерекшелігін білемін Өсімдіктермен жануарлардың түрлерін ажыратамын Өсімдіктер мен жануарларды жіктей аламын

7 слайд
Ағзалардың өзіндік ерекшелігін білемін Өсімдіктермен жануарлардың түрлерін ажыратамын Өсімдіктер мен жануарларды жіктей аламын Жүйелеудің маңыздылығын түсіндім Ағзаларды жеке ерекшеліктеріне қарай топтарға бөле аламын “Жетістіктер баспалдағы” Өзін-өзі бағалау

7 слайд

Ағзалардың өзіндік ерекшелігін білемін Өсімдіктермен жануарлардың түрлерін ажыратамын Өсімдіктер мен жануарларды жіктей аламын Жүйелеудің маңыздылығын түсіндім Ағзаларды жеке ерекшеліктеріне қарай топтарға бөле аламын “Жетістіктер баспалдағы” Өзін-өзі бағалау

30 Қырқүйек 2018
1636
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі