Материалдар / Өсімдіктер мен жануарлар систематикасы

Өсімдіктер мен жануарлар систематикасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге қосымша материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қырқүйек 2018
1230
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
6 сынып. Жаратылыстану Сабақтың тақырыбы: §51.Өсімдіктер систематикасы §52.Жануарлар систематикасы Оқу мақсатты: 6.6.2.1.Өсімді

1 слайд
6 сынып. Жаратылыстану Сабақтың тақырыбы: §51.Өсімдіктер систематикасы §52.Жануарлар систематикасы Оқу мақсатты: 6.6.2.1.Өсімдіктер мен жануарлардың түрлерін анықтау үшін ағзалардың өзіндік ерекшеліктерін қолдану Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Ағзалардың өзіндік ерекшеліктерін қолданып өсімдіктермен жануарлардың түрлерін анықтайды Кейбір оқушылар : Жүйелеудің маңыздылығын түсініп мысал келтіре алады Оқушылардың басым бөлігі: Өсімдіктермен жануарларды топтарға жіктейді Ойлау дағдылары: қолдану, талдау, жинақтау

1 слайд

6 сынып. Жаратылыстану Сабақтың тақырыбы: §51.Өсімдіктер систематикасы §52.Жануарлар систематикасы Оқу мақсатты: 6.6.2.1.Өсімдіктер мен жануарлардың түрлерін анықтау үшін ағзалардың өзіндік ерекшеліктерін қолдану Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Ағзалардың өзіндік ерекшеліктерін қолданып өсімдіктермен жануарлардың түрлерін анықтайды Кейбір оқушылар : Жүйелеудің маңыздылығын түсініп мысал келтіре алады Оқушылардың басым бөлігі: Өсімдіктермен жануарларды топтарға жіктейді Ойлау дағдылары: қолдану, талдау, жинақтау

Оқу барысында оқушылардың шығармашылық, танымдық белсендігін, ізденушілік қабылеттерін ашудағы белсенді оқу әдістері. “

2 слайд
Оқу барысында оқушылардың шығармашылық, танымдық белсендігін, ізденушілік қабылеттерін ашудағы белсенді оқу әдістері. “ Суреттер сөйлейді”, “Пазл әдістері” Алдыңғы білімді еске түсіру, жаңа сабақтың тақырыбын ашу. “ Ментальды карта”, “Диірмен” әдістері “ Не?, Қандай?, Неге?” әдісі “ 3 сұрақ “ әдісі Ағзалардың өзіндік ерекшеліктерін қолданып өсімдіктермен жануарлардың түрлерін анықтайды. Ағзаларды ерекшеліктеріне қарай топтастырады. Жүйелеудің маңыздылығын біледі. Жүйелеуге мысал келтіреді.ж инақтау талдау қолдануБелсенді оқыту әдістері

2 слайд

Оқу барысында оқушылардың шығармашылық, танымдық белсендігін, ізденушілік қабылеттерін ашудағы белсенді оқу әдістері. “ Суреттер сөйлейді”, “Пазл әдістері” Алдыңғы білімді еске түсіру, жаңа сабақтың тақырыбын ашу. “ Ментальды карта”, “Диірмен” әдістері “ Не?, Қандай?, Неге?” әдісі “ 3 сұрақ “ әдісі Ағзалардың өзіндік ерекшеліктерін қолданып өсімдіктермен жануарлардың түрлерін анықтайды. Ағзаларды ерекшеліктеріне қарай топтастырады. Жүйелеудің маңыздылығын біледі. Жүйелеуге мысал келтіреді.ж инақтау талдау қолдануБелсенді оқыту әдістері

“Н е?,қ ан дай ?, н еге” әдісіАғзаларды ерекшеліктеріне қарай топтастырыңдар Д еск ри п тор 1.Өсімдіктерді гүлдерінің құры

3 слайд
“Н е?,қ ан дай ?, н еге” әдісіАғзаларды ерекшеліктеріне қарай топтастырыңдар Д еск ри п тор 1.Өсімдіктерді гүлдерінің құрылысына қарай топтастырады 2.Жануарларды қоректенуіне қарай топтастырады 3.Өсімдіктерді тамырына қарай топтастырады 4.Жануарларды қозғалуына байланысты топтастырадыНе? Қандай? Неге? Қ.Б. Жұптар бірін-бірі бағалайды «Плюс, минус,қызықты» «Плюс» - оң әсер еткен фактілерді «Минус» - түсініксіз болып тұр «Қызықты»- өздеріне не қызықты болды Жұмыс формасы: Жұптық жұмыс С деңгей В деңгей А деңгей

3 слайд

“Н е?,қ ан дай ?, н еге” әдісіАғзаларды ерекшеліктеріне қарай топтастырыңдар Д еск ри п тор 1.Өсімдіктерді гүлдерінің құрылысына қарай топтастырады 2.Жануарларды қоректенуіне қарай топтастырады 3.Өсімдіктерді тамырына қарай топтастырады 4.Жануарларды қозғалуына байланысты топтастырадыНе? Қандай? Неге? Қ.Б. Жұптар бірін-бірі бағалайды «Плюс, минус,қызықты» «Плюс» - оң әсер еткен фактілерді «Минус» - түсініксіз болып тұр «Қызықты»- өздеріне не қызықты болды Жұмыс формасы: Жұптық жұмыс С деңгей В деңгей А деңгей

Саралау Деңгейі бойынша Оқыту формалары «А»Жоғарғы деңгей: Жануарлармен өсімдіктерді жіктейді «В» орта деңгей: Жануа

4 слайд
Саралау Деңгейі бойынша Оқыту формалары «А»Жоғарғы деңгей: Жануарлармен өсімдіктерді жіктейді «В» орта деңгей: Жануарлармен өсімдіктерді жүйелеудің маңыздылығын біледі «С» төменгі деңгей : Жануарлар мен өсімдіктерді ерекшеліктеріне қарай топтарға бөледі Бүкіл сынып: «Суреттер сөйлейді» әдісі, Жеке, «3 сұрақ» әдісі Топтық, «Ментальды карта», «Диірмен» әдісі Жұптық «Не, қандай, неге?»Саралау әдістері

4 слайд

Саралау Деңгейі бойынша Оқыту формалары «А»Жоғарғы деңгей: Жануарлармен өсімдіктерді жіктейді «В» орта деңгей: Жануарлармен өсімдіктерді жүйелеудің маңыздылығын біледі «С» төменгі деңгей : Жануарлар мен өсімдіктерді ерекшеліктеріне қарай топтарға бөледі Бүкіл сынып: «Суреттер сөйлейді» әдісі, Жеке, «3 сұрақ» әдісі Топтық, «Ментальды карта», «Диірмен» әдісі Жұптық «Не, қандай, неге?»Саралау әдістері

Топтық бағалау “ Ментальды карта”әдісі Бес бармақЖұптық бағалау “ Не?,Қандай?, Неге?” әдісі Плюс, минус, қызықты“ Өзін-өзі

5 слайд
Топтық бағалау “ Ментальды карта”әдісі Бес бармақЖұптық бағалау “ Не?,Қандай?, Неге?” әдісі Плюс, минус, қызықты“ Өзін-өзі бағалау “ 3 сұрақ” әдісі Жетістіктер баспалдағы Мұғалім оқушы білімін жақсарту мақсатында қалыптастырушы бағалауды үнемі, сабақтың барлық кезеңдерінде жүргізіп отырадыКритериалды бағалау қалыптастырушы бағалау

5 слайд

Топтық бағалау “ Ментальды карта”әдісі Бес бармақЖұптық бағалау “ Не?,Қандай?, Неге?” әдісі Плюс, минус, қызықты“ Өзін-өзі бағалау “ 3 сұрақ” әдісі Жетістіктер баспалдағы Мұғалім оқушы білімін жақсарту мақсатында қалыптастырушы бағалауды үнемі, сабақтың барлық кезеңдерінде жүргізіп отырадыКритериалды бағалау қалыптастырушы бағалау

Өте жақсы түсіндім, мен үшін қызықта болды. Мен сабақты жақсы түсіндім Тақырып бойынша әлі де ізденуім керек“ Білім қорж

6 слайд
Өте жақсы түсіндім, мен үшін қызықта болды. Мен сабақты жақсы түсіндім Тақырып бойынша әлі де ізденуім керек“ Білім қоржыны” Рефлексия

6 слайд

Өте жақсы түсіндім, мен үшін қызықта болды. Мен сабақты жақсы түсіндім Тақырып бойынша әлі де ізденуім керек“ Білім қоржыны” Рефлексия

Ағзалардың өзіндік ерекшелігін білемін Өсімдіктермен жануарлардың түрлерін ажыратамын Өсімдіктер мен жануарларды жіктей аламын

7 слайд
Ағзалардың өзіндік ерекшелігін білемін Өсімдіктермен жануарлардың түрлерін ажыратамын Өсімдіктер мен жануарларды жіктей аламын Жүйелеудің маңыздылығын түсіндім Ағзаларды жеке ерекшеліктеріне қарай топтарға бөле аламын“ Жетістіктер баспалдағы” Өзін-өзі бағалау

7 слайд

Ағзалардың өзіндік ерекшелігін білемін Өсімдіктермен жануарлардың түрлерін ажыратамын Өсімдіктер мен жануарларды жіктей аламын Жүйелеудің маңыздылығын түсіндім Ағзаларды жеке ерекшеліктеріне қарай топтарға бөле аламын“ Жетістіктер баспалдағы” Өзін-өзі бағалау

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ