Өсімдіктер мен жануарлар систематикасы


1 слайд
6 сынып. Жаратылыстану
Сабақтың тақырыбы:
§51.Өсімдіктер систематикасы
§52.Жануарлар систематикасы
Оқу мақсатты:
6.6.2.1.Өсімдіктер мен жануарлардың түрлерін анықтау
үшін ағзалардың өзіндік ерекшеліктерін қолдану
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар:
Ағзалардың өзіндік ерекшеліктерін
қолданып өсімдіктермен
жануарлардың түрлерін анықтайды
Кейбір оқушылар :
Жүйелеудің маңыздылығын түсініп
мысал келтіре алады
Оқушылардың басым бөлігі:
Өсімдіктермен жануарларды топтарға
жіктейді
Ойлау дағдылары:қолдану, талдау, жинақтау
1 слайд
6 сынып. Жаратылыстану Сабақтың тақырыбы: §51.Өсімдіктер систематикасы §52.Жануарлар систематикасы Оқу мақсатты: 6.6.2.1.Өсімдіктер мен жануарлардың түрлерін анықтау үшін ағзалардың өзіндік ерекшеліктерін қолдану Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Ағзалардың өзіндік ерекшеліктерін қолданып өсімдіктермен жануарлардың түрлерін анықтайды Кейбір оқушылар : Жүйелеудің маңыздылығын түсініп мысал келтіре алады Оқушылардың басым бөлігі: Өсімдіктермен жануарларды топтарға жіктейді Ойлау дағдылары:қолдану, талдау, жинақтау

2 слайд
Оқу барысында
оқушылардың
шығармашылық,
танымдық
белсендігін,
ізденушілік
қабылеттерін
ашудағы белсенді
оқу әдістері.
“Суреттер
сөйлейді”, “Пазл
әдістері”
Алдыңғы білімді еске түсіру,
жаңа сабақтың тақырыбын
ашу.
“Ментальды карта”,
“Диірмен” әдістері
“Не?, Қандай?,
Неге?” әдісі
“3 сұрақ “ әдісі
Ағзалардың өзіндік
ерекшеліктерін қолданып
өсімдіктермен жануарлардың
түрлерін анықтайды.
Ағзаларды
ерекшеліктеріне қарай
топтастырады.
Жүйелеудің
маңыздылығын біледі.
Жүйелеуге мысал
келтіреді.
ж
и
н
а
қ
т
а
у
т
а
л
д
а
у
қ
о
л
д
а
н
у
Белсенді оқыту әдістері
2 слайд
Оқу барысында оқушылардың шығармашылық, танымдық белсендігін, ізденушілік қабылеттерін ашудағы белсенді оқу әдістері. “Суреттер сөйлейді”, “Пазл әдістері” Алдыңғы білімді еске түсіру, жаңа сабақтың тақырыбын ашу. “Ментальды карта”, “Диірмен” әдістері “Не?, Қандай?, Неге?” әдісі “3 сұрақ “ әдісі Ағзалардың өзіндік ерекшеліктерін қолданып өсімдіктермен жануарлардың түрлерін анықтайды. Ағзаларды ерекшеліктеріне қарай топтастырады. Жүйелеудің маңыздылығын біледі. Жүйелеуге мысал келтіреді. ж и н а қ т а у т а л д а у қ о л д а н у Белсенді оқыту әдістері

3 слайд
“
Н
е
?
,
қ
а
н
д
а
й
?
,
н
е
г
е
”
ә
д
і
с
і
Ағзаларды
ерекшеліктеріне
қарай
топтастырыңдар
Д
е
с
к
р
и
п
т
о
р 1.Өсімдіктерді
гүлдерінің
құрылысына қарай
топтастырады
2.Жануарларды
қоректенуіне қарай
топтастырады
3.Өсімдіктерді
тамырына қарай
топтастырады
4.Жануарларды
қозғалуына
байланысты
топтастырады
Не? Қандай? Неге?
Қ.Б. Жұптар бірін-бірі бағалайды
«Плюс, минус,қызықты»
«Плюс» - оң әсер еткен фактілерді
«Минус» - түсініксіз болып тұр
«Қызықты»- өздеріне не қызықты болды
Жұмыс формасы:
Жұптық жұмыс
С деңгей В деңгей А деңгей
3 слайд
“ Н е ? , қ а н д а й ? , н е г е ” ә д і с і Ағзаларды ерекшеліктеріне қарай топтастырыңдар Д е с к р и п т о р 1.Өсімдіктерді гүлдерінің құрылысына қарай топтастырады 2.Жануарларды қоректенуіне қарай топтастырады 3.Өсімдіктерді тамырына қарай топтастырады 4.Жануарларды қозғалуына байланысты топтастырады Не? Қандай? Неге? Қ.Б. Жұптар бірін-бірі бағалайды «Плюс, минус,қызықты» «Плюс» - оң әсер еткен фактілерді «Минус» - түсініксіз болып тұр «Қызықты»- өздеріне не қызықты болды Жұмыс формасы: Жұптық жұмыс С деңгей В деңгей А деңгей

4 слайд
Саралау
Деңгейі бойынша
Оқыту
формалары
«А»Жоғарғы деңгей:
Жануарлармен
өсімдіктерді жіктейді
«В» орта деңгей:
Жануарлармен өсімдіктерді
жүйелеудің маңыздылығын
біледі
«С» төменгі деңгей:
Жануарлар мен
өсімдіктерді
ерекшеліктеріне қарай
топтарға бөледі
Бүкіл
сынып:«Суреттер
сөйлейді» әдісі,
Жеке, «3 сұрақ» әдісі
Топтық, «Ментальды
карта», «Диірмен» әдісі
Жұптық «Не, қандай,
неге?»
Саралау әдістері
4 слайд
Саралау Деңгейі бойынша Оқыту формалары «А»Жоғарғы деңгей: Жануарлармен өсімдіктерді жіктейді «В» орта деңгей: Жануарлармен өсімдіктерді жүйелеудің маңыздылығын біледі «С» төменгі деңгей: Жануарлар мен өсімдіктерді ерекшеліктеріне қарай топтарға бөледі Бүкіл сынып:«Суреттер сөйлейді» әдісі, Жеке, «3 сұрақ» әдісі Топтық, «Ментальды карта», «Диірмен» әдісі Жұптық «Не, қандай, неге?» Саралау әдістері

5 слайд
Топтық
бағалау
“Ментальды
карта”әдісі
Бес бармақ
Жұптық
бағалау
“Не?,Қандай?,
Неге?” әдісі
Плюс, минус,
қызықты
“Өзін-өзі
бағалау
“3 сұрақ” әдісі
Жетістіктер
баспалдағы
Мұғалім
оқушы білімін
жақсарту
мақсатында
қалыптастырушы
бағалауды үнемі,
сабақтың барлық
кезеңдерінде
жүргізіп отырады
Критериалды бағалау
қалыптастырушы бағалау
5 слайд
Топтық бағалау “Ментальды карта”әдісі Бес бармақ Жұптық бағалау “Не?,Қандай?, Неге?” әдісі Плюс, минус, қызықты “Өзін-өзі бағалау “3 сұрақ” әдісі Жетістіктер баспалдағы Мұғалім оқушы білімін жақсарту мақсатында қалыптастырушы бағалауды үнемі, сабақтың барлық кезеңдерінде жүргізіп отырады Критериалды бағалау қалыптастырушы бағалау

6 слайд
Өте жақсы
түсіндім, мен
үшін қызықта
болды.
Мен сабақты
жақсы
түсіндім
Тақырып
бойынша әлі
де ізденуім
керек
“Білім қоржыны”
Рефлексия
6 слайд
Өте жақсы түсіндім, мен үшін қызықта болды. Мен сабақты жақсы түсіндім Тақырып бойынша әлі де ізденуім керек “Білім қоржыны” Рефлексия

7 слайд
Ағзалардың өзіндік ерекшелігін білемін
Өсімдіктермен жануарлардың түрлерін
ажыратамын
Өсімдіктер мен жануарларды жіктей
аламын
Жүйелеудің
маңыздылығын түсіндім
Ағзаларды жеке ерекшеліктеріне қарай
топтарға бөле аламын
“Жетістіктер баспалдағы”
Өзін-өзі бағалау
7 слайд
Ағзалардың өзіндік ерекшелігін білемін Өсімдіктермен жануарлардың түрлерін ажыратамын Өсімдіктер мен жануарларды жіктей аламын Жүйелеудің маңыздылығын түсіндім Ағзаларды жеке ерекшеліктеріне қарай топтарға бөле аламын “Жетістіктер баспалдағы” Өзін-өзі бағалау

