Өсімдіктер мен жануарлар систематикасы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
6 сынып. Жаратылыстану
Сабақтың тақырыбы:
§51.Өсімдіктер систематикасы
§52.Жануарлар систематикасы
Оқу мақсатты:
6.6.2.1.Өсімдіктер мен жануарлардың түрлерін анықтау
үшін ағзалардың өзіндік ерекшеліктерін қолдану
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар:
Ағзалардың өзіндік ерекшеліктерін
қолданып өсімдіктермен
жануарлардың түрлерін анықтайды
Кейбір оқушылар :
Жүйелеудің маңыздылығын түсініп
мысал келтіре алады Оқушылардың басым бөлігі:
Өсімдіктермен жануарларды топтарға
жіктейді
Ойлау дағдылары: қолдану, талдау, жинақтау
1 слайд
6 сынып. Жаратылыстану Сабақтың тақырыбы: §51.Өсімдіктер систематикасы §52.Жануарлар систематикасы Оқу мақсатты: 6.6.2.1.Өсімдіктер мен жануарлардың түрлерін анықтау үшін ағзалардың өзіндік ерекшеліктерін қолдану Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Ағзалардың өзіндік ерекшеліктерін қолданып өсімдіктермен жануарлардың түрлерін анықтайды Кейбір оқушылар : Жүйелеудің маңыздылығын түсініп мысал келтіре алады Оқушылардың басым бөлігі: Өсімдіктермен жануарларды топтарға жіктейді Ойлау дағдылары: қолдану, талдау, жинақтау
2 слайд
Оқу барысында
оқушылардың
шығармашылық,
танымдық
белсендігін,
ізденушілік
қабылеттерін
ашудағы белсенді
оқу әдістері. “ Суреттер
сөйлейді”, “Пазл
әдістері” Алдыңғы білімді еске түсіру,
жаңа сабақтың тақырыбын
ашу.
“ Ментальды карта”,
“Диірмен” әдістері
“ Не?, Қандай?,
Неге?” әдісі
“ 3 сұрақ “ әдісі Ағзалардың өзіндік
ерекшеліктерін қолданып
өсімдіктермен жануарлардың
түрлерін анықтайды.
Ағзаларды
ерекшеліктеріне қарай
топтастырады.
Жүйелеудің
маңыздылығын біледі.
Жүйелеуге мысал
келтіреді.ж
инақтау
талдау
қолдануБелсенді оқыту әдістері
2 слайд
Оқу барысында оқушылардың шығармашылық, танымдық белсендігін, ізденушілік қабылеттерін ашудағы белсенді оқу әдістері. “ Суреттер сөйлейді”, “Пазл әдістері” Алдыңғы білімді еске түсіру, жаңа сабақтың тақырыбын ашу. “ Ментальды карта”, “Диірмен” әдістері “ Не?, Қандай?, Неге?” әдісі “ 3 сұрақ “ әдісі Ағзалардың өзіндік ерекшеліктерін қолданып өсімдіктермен жануарлардың түрлерін анықтайды. Ағзаларды ерекшеліктеріне қарай топтастырады. Жүйелеудің маңыздылығын біледі. Жүйелеуге мысал келтіреді.ж инақтау талдау қолдануБелсенді оқыту әдістері
3 слайд
“Н
е?,қ
ан
дай
?, н
еге” әдісіАғзаларды
ерекшеліктеріне
қарай
топтастырыңдар
Д
еск
ри
п
тор 1.Өсімдіктерді
гүлдерінің
құрылысына қарай
топтастырады
2.Жануарларды
қоректенуіне қарай
топтастырады
3.Өсімдіктерді
тамырына қарай
топтастырады
4.Жануарларды
қозғалуына
байланысты
топтастырадыНе? Қандай? Неге?
Қ.Б. Жұптар бірін-бірі бағалайды
«Плюс, минус,қызықты»
«Плюс» - оң әсер еткен фактілерді
«Минус» - түсініксіз болып тұр
«Қызықты»- өздеріне не қызықты болды Жұмыс формасы:
Жұптық жұмыс
С деңгей В деңгей А деңгей
3 слайд
“Н е?,қ ан дай ?, н еге” әдісіАғзаларды ерекшеліктеріне қарай топтастырыңдар Д еск ри п тор 1.Өсімдіктерді гүлдерінің құрылысына қарай топтастырады 2.Жануарларды қоректенуіне қарай топтастырады 3.Өсімдіктерді тамырына қарай топтастырады 4.Жануарларды қозғалуына байланысты топтастырадыНе? Қандай? Неге? Қ.Б. Жұптар бірін-бірі бағалайды «Плюс, минус,қызықты» «Плюс» - оң әсер еткен фактілерді «Минус» - түсініксіз болып тұр «Қызықты»- өздеріне не қызықты болды Жұмыс формасы: Жұптық жұмыс С деңгей В деңгей А деңгей
4 слайд
Саралау
Деңгейі бойынша Оқыту
формалары
«А»Жоғарғы деңгей:
Жануарлармен
өсімдіктерді жіктейді
«В» орта деңгей:
Жануарлармен өсімдіктерді
жүйелеудің маңыздылығын
біледі
«С» төменгі деңгей :
Жануарлар мен
өсімдіктерді
ерекшеліктеріне қарай
топтарға бөледі Бүкіл
сынып: «Суреттер
сөйлейді» әдісі,
Жеке, «3 сұрақ» әдісі
Топтық, «Ментальды
карта», «Диірмен» әдісі
Жұптық «Не, қандай,
неге?»Саралау әдістері
4 слайд
Саралау Деңгейі бойынша Оқыту формалары «А»Жоғарғы деңгей: Жануарлармен өсімдіктерді жіктейді «В» орта деңгей: Жануарлармен өсімдіктерді жүйелеудің маңыздылығын біледі «С» төменгі деңгей : Жануарлар мен өсімдіктерді ерекшеліктеріне қарай топтарға бөледі Бүкіл сынып: «Суреттер сөйлейді» әдісі, Жеке, «3 сұрақ» әдісі Топтық, «Ментальды карта», «Диірмен» әдісі Жұптық «Не, қандай, неге?»Саралау әдістері
5 слайд
Топтық
бағалау
“ Ментальды
карта”әдісі
Бес бармақЖұптық
бағалау
“ Не?,Қандай?,
Неге?” әдісі
Плюс, минус,
қызықты“ Өзін-өзі
бағалау
“ 3 сұрақ” әдісі
Жетістіктер
баспалдағы
Мұғалім
оқушы білімін
жақсарту
мақсатында
қалыптастырушы
бағалауды үнемі,
сабақтың барлық
кезеңдерінде
жүргізіп отырадыКритериалды бағалау
қалыптастырушы бағалау
5 слайд
Топтық бағалау “ Ментальды карта”әдісі Бес бармақЖұптық бағалау “ Не?,Қандай?, Неге?” әдісі Плюс, минус, қызықты“ Өзін-өзі бағалау “ 3 сұрақ” әдісі Жетістіктер баспалдағы Мұғалім оқушы білімін жақсарту мақсатында қалыптастырушы бағалауды үнемі, сабақтың барлық кезеңдерінде жүргізіп отырадыКритериалды бағалау қалыптастырушы бағалау
6 слайд
Өте жақсы
түсіндім, мен
үшін қызықта
болды. Мен сабақты
жақсы
түсіндім Тақырып
бойынша әлі
де ізденуім
керек“ Білім қоржыны” Рефлексия
6 слайд
Өте жақсы түсіндім, мен үшін қызықта болды. Мен сабақты жақсы түсіндім Тақырып бойынша әлі де ізденуім керек“ Білім қоржыны” Рефлексия
7 слайд
Ағзалардың өзіндік ерекшелігін білемін Өсімдіктермен жануарлардың түрлерін
ажыратамын Өсімдіктер мен жануарларды жіктей
аламын Жүйелеудің
маңыздылығын түсіндім
Ағзаларды жеке ерекшеліктеріне қарай
топтарға бөле аламын“ Жетістіктер баспалдағы” Өзін-өзі бағалау
7 слайд
Ағзалардың өзіндік ерекшелігін білемін Өсімдіктермен жануарлардың түрлерін ажыратамын Өсімдіктер мен жануарларды жіктей аламын Жүйелеудің маңыздылығын түсіндім Ағзаларды жеке ерекшеліктеріне қарай топтарға бөле аламын“ Жетістіктер баспалдағы” Өзін-өзі бағалау