Материалдар / Өсімдіктер мен жануарларын жіктеу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Өсімдіктер мен жануарларын жіктеу

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Маусым 2019
560
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Шымкент қаласы Циолковский атындағы №84 жалпы орта білім беретін мектебінің биология пәнінің мұғал

1 слайд
Шымкент қаласы Циолковский атындағы №84 жалпы орта білім беретін мектебінің биология пәнінің мұғалімі Абдирова Гульназ Анарбайқызы Сабақ тың тақырыбы: Өсімдіктер мен жануарлардың ұлпаларын жіктеу.Өсімдік ұлпаларының әртүрлілігі: түзуші ұлпа, жабын, негізгі, өткізгіш, механикалық, бөліп шығарушы ұлпа. Жануар ұлпаларының әртүрлілігі: эпителий, дәнекер, бұлшықет, жүйке Оқу мақсаттары 8.4.2.1. Өсімдіктер мен жануарлар ұлпасын жіктеу. Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар Барлық оқушылар ұлпаға анықтама береді. Оқушылардың басым көпшілігі: Сызба арқылы өсімдіктер мен жануарлар ұлпаларын ажырату . Кейбір оқушылар: Өсімдіктер және жануарлардың ұлпаларың қызметін сипаттау.

1 слайд

Шымкент қаласы Циолковский атындағы №84 жалпы орта білім беретін мектебінің биология пәнінің мұғалімі Абдирова Гульназ Анарбайқызы Сабақ тың тақырыбы: Өсімдіктер мен жануарлардың ұлпаларын жіктеу.Өсімдік ұлпаларының әртүрлілігі: түзуші ұлпа, жабын, негізгі, өткізгіш, механикалық, бөліп шығарушы ұлпа. Жануар ұлпаларының әртүрлілігі: эпителий, дәнекер, бұлшықет, жүйке Оқу мақсаттары 8.4.2.1. Өсімдіктер мен жануарлар ұлпасын жіктеу. Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар Барлық оқушылар ұлпаға анықтама береді. Оқушылардың басым көпшілігі: Сызба арқылы өсімдіктер мен жануарлар ұлпаларын ажырату . Кейбір оқушылар: Өсімдіктер және жануарлардың ұлпаларың қызметін сипаттау.

Мақсаттар тақырып бойынша мынадай дағдыларды дамытуға бағытталған. 1-тапсырма «Мозайка» әдісі арқылы ұлпаға анықтама береді.

2 слайд
Мақсаттар тақырып бойынша мынадай дағдыларды дамытуға бағытталған. 1-тапсырма «Мозайка» әдісі арқылы ұлпаға анықтама береді. 2- тапсырма Сызба арқылы өсімдіктер мен жануарлар ұлпаларын ажыратыңыздар.   3- тапсырма «Семантикалық карта» әдісі. Өсімдіктер мен жануарлар ұлпаларының қызметін сипаттаңыздар Оқушылар 1- тапсырманы орындау барысында ұлпаға анықтама бере отырып оқылым,айтылым , сын тұрғысынан ойлау дағдыларын қалыптастырамын. Оқушылар 2-тапсырманы орындау барысында сызба арқылы өсімдіктер мен жануарлар ұлпаларын ажыратып жазылым,оқылым, тыңдалым ,қарым- қатынас дағдылары дамиды. Оқушылар 3- тапсырманы орындау барысында өсімдіктер мен жануарлар ұлпаларының қызметін сипаттап оқылым,айтылым дағдылары қалыптасады.

2 слайд

Мақсаттар тақырып бойынша мынадай дағдыларды дамытуға бағытталған. 1-тапсырма «Мозайка» әдісі арқылы ұлпаға анықтама береді. 2- тапсырма Сызба арқылы өсімдіктер мен жануарлар ұлпаларын ажыратыңыздар.   3- тапсырма «Семантикалық карта» әдісі. Өсімдіктер мен жануарлар ұлпаларының қызметін сипаттаңыздар Оқушылар 1- тапсырманы орындау барысында ұлпаға анықтама бере отырып оқылым,айтылым , сын тұрғысынан ойлау дағдыларын қалыптастырамын. Оқушылар 2-тапсырманы орындау барысында сызба арқылы өсімдіктер мен жануарлар ұлпаларын ажыратып жазылым,оқылым, тыңдалым ,қарым- қатынас дағдылары дамиды. Оқушылар 3- тапсырманы орындау барысында өсімдіктер мен жануарлар ұлпаларының қызметін сипаттап оқылым,айтылым дағдылары қалыптасады.

Мақсаттар оқушылардың қажеттілігін ескере отырып SMART форматында құрастырылған . Сабақтың барысы: 40 мин Сабақтың басы: «А

3 слайд
Мақсаттар оқушылардың қажеттілігін ескере отырып SMART форматында құрастырылған . Сабақтың барысы: 40 мин Сабақтың басы: «Артығын алып таста» 5 мин Сабақ ортасы: 1 –тапсырма «Мозайка» әдісі арқылы ұлпаға анықтама береді. 3 мин 2-тапсырма. Сызба арқылы өсімдіктер мен жануарлар ұлпаларын ажыратыңыздар. 20 мин 3-тапсырма. тж. «Семантикалық карта» әдісі. Өсімдіктер мен жануарлар ұлпаларының қызметін сипаттаңыздар. 7 минут Сабақтың соңы 4. «Серпілген сауал» әдісі арқылы оқушылардың ойын жинақтаймын .2 мин   «Қызық. Қиын. Құнды.» әдісі арқылы кері байланыс жүргіземін. 3 мин  

3 слайд

Мақсаттар оқушылардың қажеттілігін ескере отырып SMART форматында құрастырылған . Сабақтың барысы: 40 мин Сабақтың басы: «Артығын алып таста» 5 мин Сабақ ортасы: 1 –тапсырма «Мозайка» әдісі арқылы ұлпаға анықтама береді. 3 мин 2-тапсырма. Сызба арқылы өсімдіктер мен жануарлар ұлпаларын ажыратыңыздар. 20 мин 3-тапсырма. тж. «Семантикалық карта» әдісі. Өсімдіктер мен жануарлар ұлпаларының қызметін сипаттаңыздар. 7 минут Сабақтың соңы 4. «Серпілген сауал» әдісі арқылы оқушылардың ойын жинақтаймын .2 мин   «Қызық. Қиын. Құнды.» әдісі арқылы кері байланыс жүргіземін. 3 мин  

Критериалды бағалау Дескриптор 1.Өсімдіктер ұлпасының типтерін ажыратады. 2.Өсімдіктер ұлпасының қызметін ажыратады. 3.Өсі

4 слайд
Критериалды бағалау Дескриптор 1.Өсімдіктер ұлпасының типтерін ажыратады. 2.Өсімдіктер ұлпасының қызметін ажыратады. 3.Өсімдіктер ұлпасының қасиеттерін ажыратады. 4.Өсімдіктер ұлпасының құрылысын ажыратады. 5.Жануарлар ұлпасының типтерін ажыратады. 6.Жануарлар ұлпасының қызметін ажыратады. 7.Жануарлар ұлпасының қасиеттерін ажыратады. 8.Жануарлар ұлпасының құрылысын ажыратады.   Бағалау критерийлері . Өсімдіктер мен жануарлар ұлпаларының қызметін сипаттайды . Қалыптастыр ушы бағалау. «Блоб ағашы» әдісі. Оқушылар жеке өздерін бағалайды .3 –тапсырма. «Семантикалық карта» әдісі. (Тж ) Өсімдіктер мен жануарлар ұлпаларының қызметін сипаттаңыздар .

4 слайд

Критериалды бағалау Дескриптор 1.Өсімдіктер ұлпасының типтерін ажыратады. 2.Өсімдіктер ұлпасының қызметін ажыратады. 3.Өсімдіктер ұлпасының қасиеттерін ажыратады. 4.Өсімдіктер ұлпасының құрылысын ажыратады. 5.Жануарлар ұлпасының типтерін ажыратады. 6.Жануарлар ұлпасының қызметін ажыратады. 7.Жануарлар ұлпасының қасиеттерін ажыратады. 8.Жануарлар ұлпасының құрылысын ажыратады.   Бағалау критерийлері . Өсімдіктер мен жануарлар ұлпаларының қызметін сипаттайды . Қалыптастыр ушы бағалау. «Блоб ағашы» әдісі. Оқушылар жеке өздерін бағалайды .3 –тапсырма. «Семантикалық карта» әдісі. (Тж ) Өсімдіктер мен жануарлар ұлпаларының қызметін сипаттаңыздар .

Саралау тәсілдері Қолдау көрсету бойынша Дереккөзде р бойынша Тапсырма бойынша Тапсырмалар дайындау үстінде оқушылардың оқу ү

5 слайд
Саралау тәсілдері Қолдау көрсету бойынша Дереккөзде р бойынша Тапсырма бойынша Тапсырмалар дайындау үстінде оқушылардың оқу үлгерімін ескеремін. Топтық жұмыстарды сабақ мазмұнына қарай беріемін. Дербес жұмыс: 1.Суреттерді таны. 2.Өсімдіктермен жануарлар ұлпасын сипаттап бер. 3.Ұлпа типтерінің қалыптасуының эволюциялық ретін көрсет .       білім лендтен видео көрсету (№3985. Ұлпаның түрлері мен оның құрылымын, интербелсенді тақта.       Білім ленд ((№3925. Өсімдік ұлпалары мен мүшелері,) Оқулық, жұмыс дәптері, түрлі суреттер, бағалау парақшасы.Оқушылардың білім деңгейіне қарай әртүрлісараланған тапсырмаларды орындайды.Барлық оқушыларға нұсұау бере отырып нәтижеге қол жеткіземін.

5 слайд

Саралау тәсілдері Қолдау көрсету бойынша Дереккөзде р бойынша Тапсырма бойынша Тапсырмалар дайындау үстінде оқушылардың оқу үлгерімін ескеремін. Топтық жұмыстарды сабақ мазмұнына қарай беріемін. Дербес жұмыс: 1.Суреттерді таны. 2.Өсімдіктермен жануарлар ұлпасын сипаттап бер. 3.Ұлпа типтерінің қалыптасуының эволюциялық ретін көрсет .       білім лендтен видео көрсету (№3985. Ұлпаның түрлері мен оның құрылымын, интербелсенді тақта.       Білім ленд ((№3925. Өсімдік ұлпалары мен мүшелері,) Оқулық, жұмыс дәптері, түрлі суреттер, бағалау парақшасы.Оқушылардың білім деңгейіне қарай әртүрлісараланған тапсырмаларды орындайды.Барлық оқушыларға нұсұау бере отырып нәтижеге қол жеткіземін.

Белсенді оқу әдістемелері « Мозайка» әдісі «Кластер»әдісі «Өрмекші» әдісі Оқушылар топта бірлесе жұмыс жасауға,басқа топта

6 слайд
Белсенді оқу әдістемелері « Мозайка» әдісі «Кластер»әдісі «Өрмекші» әдісі Оқушылар топта бірлесе жұмыс жасауға,басқа топтардың жұмысын бағалауға, өз ойларын ашық айтуға үйретеді.Осы әдіс арқылы сабақтың тақырыбын ашып, оларға анықтама береді Оқушылардың ойын жинақтауға,идеялар мен ақпараттардың арасындағы байланыстарды айқындап ортақ пікірлерін плакатка түсіріп өздерінің ойларын ашық айтуға үйретеді.Өсімдіктер мен жануарлар ұлпасын анықтап, ажыратып жазады Бұл әдісте оқушылар жаңа материалды пысықтап, түйінді ойларын айтады. Өрмекші сұлбасына басына тақырыпты,денесіне өзекті ойларды,аяқтарына тірек сөздерді жазып,өз ойларын тиянақтайды.Жануар лар ұлпасын анықтап ажыратып жазғанға осы әдіс тиімді деп ойлаймын.

6 слайд

Белсенді оқу әдістемелері « Мозайка» әдісі «Кластер»әдісі «Өрмекші» әдісі Оқушылар топта бірлесе жұмыс жасауға,басқа топтардың жұмысын бағалауға, өз ойларын ашық айтуға үйретеді.Осы әдіс арқылы сабақтың тақырыбын ашып, оларға анықтама береді Оқушылардың ойын жинақтауға,идеялар мен ақпараттардың арасындағы байланыстарды айқындап ортақ пікірлерін плакатка түсіріп өздерінің ойларын ашық айтуға үйретеді.Өсімдіктер мен жануарлар ұлпасын анықтап, ажыратып жазады Бұл әдісте оқушылар жаңа материалды пысықтап, түйінді ойларын айтады. Өрмекші сұлбасына басына тақырыпты,денесіне өзекті ойларды,аяқтарына тірек сөздерді жазып,өз ойларын тиянақтайды.Жануар лар ұлпасын анықтап ажыратып жазғанға осы әдіс тиімді деп ойлаймын.