Өсімдіктер мен жануарларын жіктеу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Өсімдіктер мен жануарларын жіктеу

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Шымкент қаласы Циолковский атындағы №84 жалпы орта білім беретін мектебінің биология пәнінің мұғал

#1 слайд
Шымкент қаласы Циолковский атындағы №84 жалпы орта білім беретін мектебінің биология пәнінің мұғалімі Абдирова Гульназ Анарбайқызы Сабақ тың тақырыбы: Өсімдіктер мен жануарлардың ұлпаларын жіктеу.Өсімдік ұлпаларының әртүрлілігі: түзуші ұлпа, жабын, негізгі, өткізгіш, механикалық, бөліп шығарушы ұлпа. Жануар ұлпаларының әртүрлілігі: эпителий, дәнекер, бұлшықет, жүйке Оқу мақсаттары 8.4.2.1. Өсімдіктер мен жануарлар ұлпасын жіктеу. Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар Барлық оқушылар ұлпаға анықтама береді. Оқушылардың басым көпшілігі: Сызба арқылы өсімдіктер мен жануарлар ұлпаларын ажырату . Кейбір оқушылар: Өсімдіктер және жануарлардың ұлпаларың қызметін сипаттау.

1 слайд

Шымкент қаласы Циолковский атындағы №84 жалпы орта білім беретін мектебінің биология пәнінің мұғалімі Абдирова Гульназ Анарбайқызы Сабақ тың тақырыбы: Өсімдіктер мен жануарлардың ұлпаларын жіктеу.Өсімдік ұлпаларының әртүрлілігі: түзуші ұлпа, жабын, негізгі, өткізгіш, механикалық, бөліп шығарушы ұлпа. Жануар ұлпаларының әртүрлілігі: эпителий, дәнекер, бұлшықет, жүйке Оқу мақсаттары 8.4.2.1. Өсімдіктер мен жануарлар ұлпасын жіктеу. Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар Барлық оқушылар ұлпаға анықтама береді. Оқушылардың басым көпшілігі: Сызба арқылы өсімдіктер мен жануарлар ұлпаларын ажырату . Кейбір оқушылар: Өсімдіктер және жануарлардың ұлпаларың қызметін сипаттау.

Мақсаттар тақырып бойынша мынадай дағдыларды дамытуға бағытталған. 1-тапсырма «Мозайка» әдісі арқылы ұлпаға анықтама береді.

#2 слайд
Мақсаттар тақырып бойынша мынадай дағдыларды дамытуға бағытталған. 1-тапсырма «Мозайка» әдісі арқылы ұлпаға анықтама береді. 2- тапсырма Сызба арқылы өсімдіктер мен жануарлар ұлпаларын ажыратыңыздар.   3- тапсырма «Семантикалық карта» әдісі. Өсімдіктер мен жануарлар ұлпаларының қызметін сипаттаңыздар Оқушылар 1- тапсырманы орындау барысында ұлпаға анықтама бере отырып оқылым,айтылым , сын тұрғысынан ойлау дағдыларын қалыптастырамын. Оқушылар 2-тапсырманы орындау барысында сызба арқылы өсімдіктер мен жануарлар ұлпаларын ажыратып жазылым,оқылым, тыңдалым ,қарым- қатынас дағдылары дамиды. Оқушылар 3- тапсырманы орындау барысында өсімдіктер мен жануарлар ұлпаларының қызметін сипаттап оқылым,айтылым дағдылары қалыптасады.

2 слайд

Мақсаттар тақырып бойынша мынадай дағдыларды дамытуға бағытталған. 1-тапсырма «Мозайка» әдісі арқылы ұлпаға анықтама береді. 2- тапсырма Сызба арқылы өсімдіктер мен жануарлар ұлпаларын ажыратыңыздар.   3- тапсырма «Семантикалық карта» әдісі. Өсімдіктер мен жануарлар ұлпаларының қызметін сипаттаңыздар Оқушылар 1- тапсырманы орындау барысында ұлпаға анықтама бере отырып оқылым,айтылым , сын тұрғысынан ойлау дағдыларын қалыптастырамын. Оқушылар 2-тапсырманы орындау барысында сызба арқылы өсімдіктер мен жануарлар ұлпаларын ажыратып жазылым,оқылым, тыңдалым ,қарым- қатынас дағдылары дамиды. Оқушылар 3- тапсырманы орындау барысында өсімдіктер мен жануарлар ұлпаларының қызметін сипаттап оқылым,айтылым дағдылары қалыптасады.

Мақсаттар оқушылардың қажеттілігін ескере отырып SMART форматында құрастырылған . Сабақтың барысы: 40 мин Сабақтың басы: «А

#3 слайд
Мақсаттар оқушылардың қажеттілігін ескере отырып SMART форматында құрастырылған . Сабақтың барысы: 40 мин Сабақтың басы: «Артығын алып таста» 5 мин Сабақ ортасы: 1 –тапсырма «Мозайка» әдісі арқылы ұлпаға анықтама береді. 3 мин 2-тапсырма. Сызба арқылы өсімдіктер мен жануарлар ұлпаларын ажыратыңыздар. 20 мин 3-тапсырма. тж. «Семантикалық карта» әдісі. Өсімдіктер мен жануарлар ұлпаларының қызметін сипаттаңыздар. 7 минут Сабақтың соңы 4. «Серпілген сауал» әдісі арқылы оқушылардың ойын жинақтаймын .2 мин   «Қызық. Қиын. Құнды.» әдісі арқылы кері байланыс жүргіземін. 3 мин  

3 слайд

Мақсаттар оқушылардың қажеттілігін ескере отырып SMART форматында құрастырылған . Сабақтың барысы: 40 мин Сабақтың басы: «Артығын алып таста» 5 мин Сабақ ортасы: 1 –тапсырма «Мозайка» әдісі арқылы ұлпаға анықтама береді. 3 мин 2-тапсырма. Сызба арқылы өсімдіктер мен жануарлар ұлпаларын ажыратыңыздар. 20 мин 3-тапсырма. тж. «Семантикалық карта» әдісі. Өсімдіктер мен жануарлар ұлпаларының қызметін сипаттаңыздар. 7 минут Сабақтың соңы 4. «Серпілген сауал» әдісі арқылы оқушылардың ойын жинақтаймын .2 мин   «Қызық. Қиын. Құнды.» әдісі арқылы кері байланыс жүргіземін. 3 мин  

Критериалды бағалау Дескриптор 1.Өсімдіктер ұлпасының типтерін ажыратады. 2.Өсімдіктер ұлпасының қызметін ажыратады. 3.Өсі

#4 слайд
Критериалды бағалау Дескриптор 1.Өсімдіктер ұлпасының типтерін ажыратады. 2.Өсімдіктер ұлпасының қызметін ажыратады. 3.Өсімдіктер ұлпасының қасиеттерін ажыратады. 4.Өсімдіктер ұлпасының құрылысын ажыратады. 5.Жануарлар ұлпасының типтерін ажыратады. 6.Жануарлар ұлпасының қызметін ажыратады. 7.Жануарлар ұлпасының қасиеттерін ажыратады. 8.Жануарлар ұлпасының құрылысын ажыратады.   Бағалау критерийлері . Өсімдіктер мен жануарлар ұлпаларының қызметін сипаттайды . Қалыптастыр ушы бағалау. «Блоб ағашы» әдісі. Оқушылар жеке өздерін бағалайды .3 –тапсырма. «Семантикалық карта» әдісі. (Тж ) Өсімдіктер мен жануарлар ұлпаларының қызметін сипаттаңыздар .

4 слайд

Критериалды бағалау Дескриптор 1.Өсімдіктер ұлпасының типтерін ажыратады. 2.Өсімдіктер ұлпасының қызметін ажыратады. 3.Өсімдіктер ұлпасының қасиеттерін ажыратады. 4.Өсімдіктер ұлпасының құрылысын ажыратады. 5.Жануарлар ұлпасының типтерін ажыратады. 6.Жануарлар ұлпасының қызметін ажыратады. 7.Жануарлар ұлпасының қасиеттерін ажыратады. 8.Жануарлар ұлпасының құрылысын ажыратады.   Бағалау критерийлері . Өсімдіктер мен жануарлар ұлпаларының қызметін сипаттайды . Қалыптастыр ушы бағалау. «Блоб ағашы» әдісі. Оқушылар жеке өздерін бағалайды .3 –тапсырма. «Семантикалық карта» әдісі. (Тж ) Өсімдіктер мен жануарлар ұлпаларының қызметін сипаттаңыздар .

Саралау тәсілдері Қолдау көрсету бойынша Дереккөзде р бойынша Тапсырма бойынша Тапсырмалар дайындау үстінде оқушылардың оқу ү

#5 слайд
Саралау тәсілдері Қолдау көрсету бойынша Дереккөзде р бойынша Тапсырма бойынша Тапсырмалар дайындау үстінде оқушылардың оқу үлгерімін ескеремін. Топтық жұмыстарды сабақ мазмұнына қарай беріемін. Дербес жұмыс: 1.Суреттерді таны. 2.Өсімдіктермен жануарлар ұлпасын сипаттап бер. 3.Ұлпа типтерінің қалыптасуының эволюциялық ретін көрсет .       білім лендтен видео көрсету (№3985. Ұлпаның түрлері мен оның құрылымын, интербелсенді тақта.       Білім ленд ((№3925. Өсімдік ұлпалары мен мүшелері,) Оқулық, жұмыс дәптері, түрлі суреттер, бағалау парақшасы.Оқушылардың білім деңгейіне қарай әртүрлісараланған тапсырмаларды орындайды.Барлық оқушыларға нұсұау бере отырып нәтижеге қол жеткіземін.

5 слайд

Саралау тәсілдері Қолдау көрсету бойынша Дереккөзде р бойынша Тапсырма бойынша Тапсырмалар дайындау үстінде оқушылардың оқу үлгерімін ескеремін. Топтық жұмыстарды сабақ мазмұнына қарай беріемін. Дербес жұмыс: 1.Суреттерді таны. 2.Өсімдіктермен жануарлар ұлпасын сипаттап бер. 3.Ұлпа типтерінің қалыптасуының эволюциялық ретін көрсет .       білім лендтен видео көрсету (№3985. Ұлпаның түрлері мен оның құрылымын, интербелсенді тақта.       Білім ленд ((№3925. Өсімдік ұлпалары мен мүшелері,) Оқулық, жұмыс дәптері, түрлі суреттер, бағалау парақшасы.Оқушылардың білім деңгейіне қарай әртүрлісараланған тапсырмаларды орындайды.Барлық оқушыларға нұсұау бере отырып нәтижеге қол жеткіземін.

Белсенді оқу әдістемелері « Мозайка» әдісі «Кластер»әдісі «Өрмекші» әдісі Оқушылар топта бірлесе жұмыс жасауға,басқа топта

#6 слайд
Белсенді оқу әдістемелері « Мозайка» әдісі «Кластер»әдісі «Өрмекші» әдісі Оқушылар топта бірлесе жұмыс жасауға,басқа топтардың жұмысын бағалауға, өз ойларын ашық айтуға үйретеді.Осы әдіс арқылы сабақтың тақырыбын ашып, оларға анықтама береді Оқушылардың ойын жинақтауға,идеялар мен ақпараттардың арасындағы байланыстарды айқындап ортақ пікірлерін плакатка түсіріп өздерінің ойларын ашық айтуға үйретеді.Өсімдіктер мен жануарлар ұлпасын анықтап, ажыратып жазады Бұл әдісте оқушылар жаңа материалды пысықтап, түйінді ойларын айтады. Өрмекші сұлбасына басына тақырыпты,денесіне өзекті ойларды,аяқтарына тірек сөздерді жазып,өз ойларын тиянақтайды.Жануар лар ұлпасын анықтап ажыратып жазғанға осы әдіс тиімді деп ойлаймын.

6 слайд

Белсенді оқу әдістемелері « Мозайка» әдісі «Кластер»әдісі «Өрмекші» әдісі Оқушылар топта бірлесе жұмыс жасауға,басқа топтардың жұмысын бағалауға, өз ойларын ашық айтуға үйретеді.Осы әдіс арқылы сабақтың тақырыбын ашып, оларға анықтама береді Оқушылардың ойын жинақтауға,идеялар мен ақпараттардың арасындағы байланыстарды айқындап ортақ пікірлерін плакатка түсіріп өздерінің ойларын ашық айтуға үйретеді.Өсімдіктер мен жануарлар ұлпасын анықтап, ажыратып жазады Бұл әдісте оқушылар жаңа материалды пысықтап, түйінді ойларын айтады. Өрмекші сұлбасына басына тақырыпты,денесіне өзекті ойларды,аяқтарына тірек сөздерді жазып,өз ойларын тиянақтайды.Жануар лар ұлпасын анықтап ажыратып жазғанға осы әдіс тиімді деп ойлаймын.

Файл форматы:
pptx
08.06.2019
812
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі