Өсімдіктер шаруашылығына не қажет
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ш.Бектасов атындағы жалпы орта мектебі КММ
көркем еңбек пән мұғалімі
Аширбаева Нуржамал Бектаевна
Пәні : Көркем еңбек
Тақырыбы: Өсімдіктер шаруашылығына не қажет?
Оқу мақсаты: 1.2.1.4 Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті
жағдайларды зерттеу
Сабақ мақсаттары :
Барлық оқушылар орындай алады : Өсімдікке су, ауа, жылу, жарық және қоректік заттар керек
екенін біледі, өсімдікке қажетті жағдай жасалмаған кезде өсімдіктегі өзгерісті айта алады.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады : Өсімдіктердің әр түрлі ортада өсуін салыстыра
алады.
Кейбір оқушылар орындай алады: Өсімдіктердің әр түрлі ортада өсуін бақылай алады.
Тілдік мақсат:
Оқушылар орындай алады : Оқушылар өсімдіктер өсуі үшін қандай жағдай керектігін біледі.
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: жағдай
Талқылауға арналған сұрақтар: Жағдай дегенді қалай түсінесің? Жағдай жасау арқылы
қандай іс-әрекет жасаймыз?
Бағалау критериі:
Өсімдіктер тіршілігіне қажетті жағдайларды біледі.
Өсімдіктер тіршілігіне қажетті жағдайларды зерттей алады.
1 слайд
Ш.Бектасов атындағы жалпы орта мектебі КММ көркем еңбек пән мұғалімі Аширбаева Нуржамал Бектаевна Пәні : Көркем еңбек Тақырыбы: Өсімдіктер шаруашылығына не қажет? Оқу мақсаты: 1.2.1.4 Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды зерттеу Сабақ мақсаттары : Барлық оқушылар орындай алады : Өсімдікке су, ауа, жылу, жарық және қоректік заттар керек екенін біледі, өсімдікке қажетті жағдай жасалмаған кезде өсімдіктегі өзгерісті айта алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады : Өсімдіктердің әр түрлі ортада өсуін салыстыра алады. Кейбір оқушылар орындай алады: Өсімдіктердің әр түрлі ортада өсуін бақылай алады. Тілдік мақсат: Оқушылар орындай алады : Оқушылар өсімдіктер өсуі үшін қандай жағдай керектігін біледі. Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: жағдай Талқылауға арналған сұрақтар: Жағдай дегенді қалай түсінесің? Жағдай жасау арқылы қандай іс-әрекет жасаймыз? Бағалау критериі: Өсімдіктер тіршілігіне қажетті жағдайларды біледі. Өсімдіктер тіршілігіне қажетті жағдайларды зерттей алады.
2 слайд
Белсенді оқу
•
Зерттейік .
•
Жұмысты еркін құрылған топтарда ұйымдастырамыз.
•
Үлкен топқа үш түрлі гүл алып келемін. Гүлдердің үшеуі үш түрлі жағдайда.
•
1. Су құйылған жарық жоқ.
•
2. Су жоқ күн бар.
•
3. Су құйылған күн де бар.
•
Барлығы бірдей болды ма? Бірінші гүлге не жетіспей тұр?Екінші гүлдің неге
жапырақтары солып қалған?Үшінші гүліміз қалай өсіп тұр? Сенің сыныбыңда
бөлме өсімдіктерінің өсуіне қажетті жағдай бар ма?
•
Үш гүлді үш топқа бөліп, сол гүлдерді өсуін түсіндіру,талдау,салысытыру.
•
Мақсаты: Өсімдіктерге керекті жағдайларды айту,талдау,салыстыру.
•
Сараланған әдіс-тәсілдер
•
1 .«Егер мен гүл болсам...» рөлдік ойыны.
•
Мақсаты: Өсімдіктің тіршілігі үшін қажетті жағдайларды білу.
•
2. Суретпен жұмыс . «Айырмашылығын тап?»
•
Мақсаты: Оқушылардың суретке жасаған болжамдарын дұрыстығын дәлелдеу.
•
3 .Зерттейік.
•
Мақсаты: Өсімдіктерге керекті жағдайларды айту,талдау,салыстыру.
2 слайд
Белсенді оқу • Зерттейік . • Жұмысты еркін құрылған топтарда ұйымдастырамыз. • Үлкен топқа үш түрлі гүл алып келемін. Гүлдердің үшеуі үш түрлі жағдайда. • 1. Су құйылған жарық жоқ. • 2. Су жоқ күн бар. • 3. Су құйылған күн де бар. • Барлығы бірдей болды ма? Бірінші гүлге не жетіспей тұр?Екінші гүлдің неге жапырақтары солып қалған?Үшінші гүліміз қалай өсіп тұр? Сенің сыныбыңда бөлме өсімдіктерінің өсуіне қажетті жағдай бар ма? • Үш гүлді үш топқа бөліп, сол гүлдерді өсуін түсіндіру,талдау,салысытыру. • Мақсаты: Өсімдіктерге керекті жағдайларды айту,талдау,салыстыру. • Сараланған әдіс-тәсілдер • 1 .«Егер мен гүл болсам...» рөлдік ойыны. • Мақсаты: Өсімдіктің тіршілігі үшін қажетті жағдайларды білу. • 2. Суретпен жұмыс . «Айырмашылығын тап?» • Мақсаты: Оқушылардың суретке жасаған болжамдарын дұрыстығын дәлелдеу. • 3 .Зерттейік. • Мақсаты: Өсімдіктерге керекті жағдайларды айту,талдау,салыстыру.
3 слайд
•
Өсімдіктер тіршілігіне қажетті
жағдайларды біледі.
•
Өсімдіктер тіршілігіне қажетті
жағдайларды зерттей аладыКритерий
•
1.Суреттегі өсімдік жағдайының қандай екенін біледі
•
Айырмашылықтарын атай алады.
•
2.Өсімдіктердің өсу ортасын салыстырып, айырмашылығын
айта алады.
Сау және солып бара жатқан өсімдіктерді ажырата алады.
•
Себебін айта алады.
•
3.Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды айта
алады,талдайды,салыстырадыДискрептор
3 слайд
• Өсімдіктер тіршілігіне қажетті жағдайларды біледі. • Өсімдіктер тіршілігіне қажетті жағдайларды зерттей аладыКритерий • 1.Суреттегі өсімдік жағдайының қандай екенін біледі • Айырмашылықтарын атай алады. • 2.Өсімдіктердің өсу ортасын салыстырып, айырмашылығын айта алады. Сау және солып бара жатқан өсімдіктерді ажырата алады. • Себебін айта алады. • 3.Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды айта алады,талдайды,салыстырадыДискрептор
4 слайд
•
Кері байланыс •
Рефлексия
1.Берілген
тапсырмалар сабақ
мақсатына сәйкес
келуін кеңес берді.
2.Саралауға
арналған
тапсырмаларды
ойын түрінде,
сабақтың
тақырыбына сай
етіп таңдауды
ұсынды. Нақты жоспар қою
арқылы сабақ
жоспарын құруды
үйрендім.Сараланға
н әдіс-тәсілдер
маңызды екенін
білдім.
Қысқа мерзімді
сабақ жоспарын
жасауда әр
тапсырмаға сай
мақсат қоюда оған
дұрыс дискрептор
жасауда қиындыққа
тап болдым.
4 слайд
• Кері байланыс • Рефлексия 1.Берілген тапсырмалар сабақ мақсатына сәйкес келуін кеңес берді. 2.Саралауға арналған тапсырмаларды ойын түрінде, сабақтың тақырыбына сай етіп таңдауды ұсынды. Нақты жоспар қою арқылы сабақ жоспарын құруды үйрендім.Сараланға н әдіс-тәсілдер маңызды екенін білдім. Қысқа мерзімді сабақ жоспарын жасауда әр тапсырмаға сай мақсат қоюда оған дұрыс дискрептор жасауда қиындыққа тап болдым.
5 слайд
5 слайд
6 слайд
6 слайд
7 слайд
Кері
байл
аныс
Реф
лек
ция
7 слайд
Кері байл аныс Реф лек ция