Өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Өсімдіктердің жыныссыз және
жынысты көбеюі
СКО Мамлют ауданы Бостандық орта мектебі
Мантаева Кимакас Жакасалыковна
1 слайд
Өсімдіктердің жыныссыз және жынысты көбеюі СКО Мамлют ауданы Бостандық орта мектебі Мантаева Кимакас Жакасалыковна
2 слайд
Сабақтың мақсаты:Өсімдіктердің жыныссыз және жынысты
көбеюін сипаттау
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Көбеюдің анықтамасын түсінеді. Көбеюдің түрлерін
біледі.
Оқушылардың басым бөлігі: Жыныссыз және жынысты көбеюдің айрымашылығын ажыратады
Кейбір оқушылар: Жынысты көбеюдің түрлерін ажырата отырып,оның жүру сызбасын құрастыра
алады.
Бағалау критерийлері: Өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюін сипаттайды
-Өсімдіктердің жыныссыз және жынысты көбеюін ажыратады.
Тілдік мақсаттар Пәнге қатысты лексика мен терминология:
гүл,аналық.аталық,спорангий,бірүйлі,екіүйлі,споралы өсімдіктер,гүлсерік.Тақырып бойынша
термин сөздерге3 тілді сипаттама беру арқылы тілдік қорды байытады :
Құңдылықтарға бағдарланған тәсіл «Мәңгілік ел»
Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім.
Қоғамдық келісім мен жалпы ұлттық бірлік,нәсілдік тиістіліктеріне және өзге де
өзгешеліктеріне қарамастан тең құқықтығы тең құқықтығы.
2 слайд
Сабақтың мақсаты:Өсімдіктердің жыныссыз және жынысты көбеюін сипаттау Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Көбеюдің анықтамасын түсінеді. Көбеюдің түрлерін біледі. Оқушылардың басым бөлігі: Жыныссыз және жынысты көбеюдің айрымашылығын ажыратады Кейбір оқушылар: Жынысты көбеюдің түрлерін ажырата отырып,оның жүру сызбасын құрастыра алады. Бағалау критерийлері: Өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюін сипаттайды -Өсімдіктердің жыныссыз және жынысты көбеюін ажыратады. Тілдік мақсаттар Пәнге қатысты лексика мен терминология: гүл,аналық.аталық,спорангий,бірүйлі,екіүйлі,споралы өсімдіктер,гүлсерік.Тақырып бойынша термин сөздерге3 тілді сипаттама беру арқылы тілдік қорды байытады : Құңдылықтарға бағдарланған тәсіл «Мәңгілік ел» Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім. Қоғамдық келісім мен жалпы ұлттық бірлік,нәсілдік тиістіліктеріне және өзге де өзгешеліктеріне қарамастан тең құқықтығы тең құқықтығы.
3 слайд
Сабақтың құрылымы
Сабақтың соңы:Білімдері қорытындылу,жинақтау
1.Жеке жұмыс.Сызба
толтыру
2.Венн диаграммасы Кері
байланыс:”Сұрақтар
бар қорап”1.Айырмашылықтар мен
ұқсастықтарын анықтайдыСабақтың ортасы:Тақы рыпты түсіну,қалыптастыру,сарала1.Жұптық жұмыс
2.Сергіту сәті 1.Көбею мүшелерін
ажыратады. Кері байланыс:”Қошеметтеу”
Сабақтың б асы.Ұйымдастыру:Пс ихологиялық ахуал.То пқа бөлу.1.”Жүректен
жұрекке”.”Терминдер”
2.”Ой қозғау”3.«Ойлан-
жұптас-бөліс» тәсілі 1.Психологиялық ахуал
тудыру.топқа бөлу
2.Тақырыпты ашу
Мәтінмен жұмыс.Постер Кері байланыс“екі
жұлдыз,бір ұсыныс”
3 слайд
Сабақтың құрылымы Сабақтың соңы:Білімдері қорытындылу,жинақтау 1.Жеке жұмыс.Сызба толтыру 2.Венн диаграммасы Кері байланыс:”Сұрақтар бар қорап”1.Айырмашылықтар мен ұқсастықтарын анықтайдыСабақтың ортасы:Тақы рыпты түсіну,қалыптастыру,сарала1.Жұптық жұмыс 2.Сергіту сәті 1.Көбею мүшелерін ажыратады. Кері байланыс:”Қошеметтеу” Сабақтың б асы.Ұйымдастыру:Пс ихологиялық ахуал.То пқа бөлу.1.”Жүректен жұрекке”.”Терминдер” 2.”Ой қозғау”3.«Ойлан- жұптас-бөліс» тәсілі 1.Психологиялық ахуал тудыру.топқа бөлу 2.Тақырыпты ашу Мәтінмен жұмыс.Постер Кері байланыс“екі жұлдыз,бір ұсыныс”
4 слайд
Саралау мен бағалау
Көбею анықтамасын
біледі.Көбеюдің типтерін
атайды. Қосымша түсінік
беру үшін
карточкалар,сұрақтар
беремін.
Жыныссыз және жынысты
көбею типтерін сурет
бойынша ажыратады,
кейбір типтеріне анықтама
береді.
Жынссыз және жынысты
типтеріне
салыстырады ,айырмашыл
ығын анықтайды,сызба
құрастырады.Барлы
қ
оқушы
ларға Төмен
гі
деңгей
Көпшілік
оқушыларға Орташ
а
деңгей
Кейбір
оқушы
ларға Жоғар
ы
деңгей
4 слайд
Саралау мен бағалау Көбею анықтамасын біледі.Көбеюдің типтерін атайды. Қосымша түсінік беру үшін карточкалар,сұрақтар беремін. Жыныссыз және жынысты көбею типтерін сурет бойынша ажыратады, кейбір типтеріне анықтама береді. Жынссыз және жынысты типтеріне салыстырады ,айырмашыл ығын анықтайды,сызба құрастырады.Барлы қ оқушы ларға Төмен гі деңгей Көпшілік оқушыларға Орташ а деңгей Кейбір оқушы ларға Жоғар ы деңгей