Өсімдіктердің тіршілік ортасы


1 слайд
1 слайд

2 слайд
П әні Дүниетану Мектеп : 174 мектеп-гимназия Тексерген _______________
К үні: 07.03.2018 Мұғалімнің аты-жөні: Айдусенова М. Е.
Сынып: 3 «д» Қатысқандар: Қатыспағандар:
Тақырыбы: Өсімдіктердің тіршілік ортасы.
Ортақ тақырып: Адамзаттың табиғатсыз күні жоқ,
Оны айтуға табиғаттың тілі жоқ.
Бөлім: Өсімдіктер мен жануарлардың алуан түрлілігі.
Бөлімше: Өсімдіктердің тіршілік ортасы
Осы сабақ арқлы
жүзеге асатын оқу
мақсаты
Өсімдіктердің тіршілік ету ортасы туралы жалпы мағлұмат бере отырып, білімдерін тереңдетуге қолайлы
жағдай жасау;
Өсімдік туралы білімдерін толықтырып, балалардың ойлау қабілетін, белсенділігін арттырып, сауатты
сөйлеу дағдысын ұйымдастыру.
Эстетикалық, экологиялық патриоттық тәрбие беру.
Міндеттері
Өсімдіктер туралы түсінік беру, өсімдік түрлерін ажырата алуға көмек көрсету;
Өз ойын толық жеткізе алуға мүмкіндік беру;
Ізденімпаздыққа, еңбекқорлыққа, адамгершілікке тәрбиелеу, бағдарлау.
Күтілетін нәтиже
Өсімдік түрлерін және тіршілік ортасын ажырата алады;
-Мәтінмен, суретпен жұмыс барысында ойын ашық айтады, еркін ой бөліседі;
Топтық жұмыста сөзді бөлмеуге, сұрақ қоюға, өзін бағалауға үйренеді.
Бағалау критерийлері Барлық оқушылар орындай алады:
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Кейбір оқушылар оындай алады:
Тілдік мақсат: Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:
өсімдік – plant - растения
тіршілік- life , ( exist ence ) -жизнь
Ботаника (гр. botn — шөп, өсімдік) -өсімдіктер туралы ғылымдар жиынтығы- botany
Сыныптағы диалог:
Бір жылдық өсімдіктерге сипаттама беру.
Екі жылдық өсімдіктерге сипаттама беру
Көп жылдық өсімдіктерге сипаттама беру
2 слайд
П әні Дүниетану Мектеп : 174 мектеп-гимназия Тексерген _______________ К үні: 07.03.2018 Мұғалімнің аты-жөні: Айдусенова М. Е. Сынып: 3 «д» Қатысқандар: Қатыспағандар: Тақырыбы: Өсімдіктердің тіршілік ортасы. Ортақ тақырып: Адамзаттың табиғатсыз күні жоқ, Оны айтуға табиғаттың тілі жоқ. Бөлім: Өсімдіктер мен жануарлардың алуан түрлілігі. Бөлімше: Өсімдіктердің тіршілік ортасы Осы сабақ арқлы жүзеге асатын оқу мақсаты Өсімдіктердің тіршілік ету ортасы туралы жалпы мағлұмат бере отырып, білімдерін тереңдетуге қолайлы жағдай жасау; Өсімдік туралы білімдерін толықтырып, балалардың ойлау қабілетін, белсенділігін арттырып, сауатты сөйлеу дағдысын ұйымдастыру. Эстетикалық, экологиялық патриоттық тәрбие беру. Міндеттері Өсімдіктер туралы түсінік беру, өсімдік түрлерін ажырата алуға көмек көрсету; Өз ойын толық жеткізе алуға мүмкіндік беру; Ізденімпаздыққа, еңбекқорлыққа, адамгершілікке тәрбиелеу, бағдарлау. Күтілетін нәтиже Өсімдік түрлерін және тіршілік ортасын ажырата алады; -Мәтінмен, суретпен жұмыс барысында ойын ашық айтады, еркін ой бөліседі; Топтық жұмыста сөзді бөлмеуге, сұрақ қоюға, өзін бағалауға үйренеді. Бағалау критерийлері Барлық оқушылар орындай алады: Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Кейбір оқушылар оындай алады: Тілдік мақсат: Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: өсімдік – plant - растения тіршілік- life , ( exist ence ) -жизнь Ботаника (гр. botn — шөп, өсімдік) -өсімдіктер туралы ғылымдар жиынтығы- botany Сыныптағы диалог: Бір жылдық өсімдіктерге сипаттама беру. Екі жылдық өсімдіктерге сипаттама беру Көп жылдық өсімдіктерге сипаттама беру

3 слайд
3 слайд

4 слайд
4 слайд

5 слайд
Тіршілік ортасы деген не? Бұл өсімдіктің
өсіп жетілуіне керекті жағдайлардың
барлығы жеткілікті жер.
5 слайд
Тіршілік ортасы деген не? Бұл өсімдіктің өсіп жетілуіне керекті жағдайлардың барлығы жеткілікті жер.

6 слайд
Тіршілік ортасы деген не? Бұл өсімдіктің
өсіп жетілуіне керекті жағдайлардың
барлығы жеткілікті жер.
6 слайд
Тіршілік ортасы деген не? Бұл өсімдіктің өсіп жетілуіне керекті жағдайлардың барлығы жеткілікті жер.

7 слайд
7 слайд

8 слайд
8 слайд

9 слайд
9 слайд

10 слайд
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА:
26 сабақ: Өсімдіктердің тіршілік ортасы. 90-94 бетті мазмұндап
келу.
10 слайд
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА: 26 сабақ: Өсімдіктердің тіршілік ортасы. 90-94 бетті мазмұндап келу.

11 слайд
11 слайд

12 слайд
12 слайд

