Өсімдікті қорғау
Өсімдікті қорғау

#1 слайд
Өзін-өзі тану пәнін дүниетанумен интеграциялау
Тақырыбы: Өсімдікті қорғау
Сыныбы: 1-сынып
Омарова Забира
№82 ЖББ ОМ
Құндылық: қиянат жасамау
Қасиеттер: ешқашан зиян келтірмеу; ешкімді
ренжітпеу; жан-жануарларға қамқорлық жасау.
1 слайд
Өзін-өзі тану пәнін дүниетанумен интеграциялау Тақырыбы: Өсімдікті қорғау Сыныбы: 1-сынып Омарова Забира №82 ЖББ ОМ Құндылық: қиянат жасамау Қасиеттер: ешқашан зиян келтірмеу; ешкімді ренжітпеу; жан-жануарларға қамқорлық жасау.
#2 слайд
Табиғаттағы өсімдіктерді қорғау, көбейту –
әр адамның міндеті. Өсімдіктер –адамның досы.
Досқа дос бола білу керек. Өсімдіктерді
зиянкестерден қорғау- сенің борышың.
Өсімдіктің пайдасын түсінбеген адам ғана оған
зиян келтіреді.
2 слайд
Табиғаттағы өсімдіктерді қорғау, көбейту – әр адамның міндеті. Өсімдіктер –адамның досы. Досқа дос бола білу керек. Өсімдіктерді зиянкестерден қорғау- сенің борышың. Өсімдіктің пайдасын түсінбеген адам ғана оған зиян келтіреді.
#3 слайд
Сұрақтар:
1. Өсімдік туралы не білдің?
2. Өсімдіктің пайдасы қандай?
3.Өсімдікті неге адам досы санаймыз?
4. Өзің табиғатты қорғау үшін не істедің?
3 слайд
Сұрақтар: 1. Өсімдік туралы не білдің? 2. Өсімдіктің пайдасы қандай? 3.Өсімдікті неге адам досы санаймыз? 4. Өзің табиғатты қорғау үшін не істедің?
#4 слайд
Өрге жүзген өнегелі ісімен,
Таңда адал дос өз теңіңнің
ішінен.
(Әл-Фараби)
4 слайд
Өрге жүзген өнегелі ісімен, Таңда адал дос өз теңіңнің ішінен. (Әл-Фараби)
#5 слайд
Әл-Фараби базарда өз өнерін көрсету арқылы жан
сақтаған жігіттің болашағын болжай алды.
Оның күніне қанша табыс табатынын сұрап, - мен
саған одан екі есе ақы төлеймін -деді.
Сондағы мақсаты өнерлі жігіттің сауатын ашу арқылы
ғылымға тарту болды.
Және сол жігіт кейін ғалым болды.
5 слайд
Әл-Фараби базарда өз өнерін көрсету арқылы жан сақтаған жігіттің болашағын болжай алды. Оның күніне қанша табыс табатынын сұрап, - мен саған одан екі есе ақы төлеймін -деді. Сондағы мақсаты өнерлі жігіттің сауатын ашу арқылы ғылымға тарту болды. Және сол жігіт кейін ғалым болды.
#6 слайд
Өсімдіктердің сезімталдық қабілеті бар екенін алғаш болып
дәлелдеген ғалым – биология ғылымдарының докторы Клив Бакстер
(Cleve Backster). Ол зерттеу жұмысын 1960 жылдары бастап, 1966 жылы
драцена өсімдігіне полиграф құрылғысы (детектор лжи) арқылы
тәжірибе жасаған. Нәтижесінде өзіне қауіп төнгенін сезген өсімдіктің
адам баласына тән әрекет жасағанын байқаған. Бұл тәжірибеден кейін
ғалым өсімдіктермен тағы да басқа көптеген тәжірибелер жүргізген.
Басқа ыдыста өсіп тұрған өсімдіктің сабағы мен жапырақтарын аяусыз
жұлған кезде драцена өсімдігі бар «жан дауысымен» айғайласа,
жәндіктерді ыстық су толы ыдыс ішіне салған кезде өсімдік жазылып-
жиырылып, бұлқынып, уайымдап тұрғанын білдірген. Өсімдіктің жүйке
жүйесі болмағанмен, тірі ағзаға жатады. Кез-келген тірі ағза айналада не
болып жатқанын сезе алады. Ал қандай жолмен сезе алатындығы әлі
күнге дейін толық зерттелген жоқ.
6 слайд
Өсімдіктердің сезімталдық қабілеті бар екенін алғаш болып дәлелдеген ғалым – биология ғылымдарының докторы Клив Бакстер (Cleve Backster). Ол зерттеу жұмысын 1960 жылдары бастап, 1966 жылы драцена өсімдігіне полиграф құрылғысы (детектор лжи) арқылы тәжірибе жасаған. Нәтижесінде өзіне қауіп төнгенін сезген өсімдіктің адам баласына тән әрекет жасағанын байқаған. Бұл тәжірибеден кейін ғалым өсімдіктермен тағы да басқа көптеген тәжірибелер жүргізген. Басқа ыдыста өсіп тұрған өсімдіктің сабағы мен жапырақтарын аяусыз жұлған кезде драцена өсімдігі бар «жан дауысымен» айғайласа, жәндіктерді ыстық су толы ыдыс ішіне салған кезде өсімдік жазылып- жиырылып, бұлқынып, уайымдап тұрғанын білдірген. Өсімдіктің жүйке жүйесі болмағанмен, тірі ағзаға жатады. Кез-келген тірі ағза айналада не болып жатқанын сезе алады. Ал қандай жолмен сезе алатындығы әлі күнге дейін толық зерттелген жоқ.
#7 слайд
Қорытынды:
Бір қарағанда олардың сөйлейтін тілі, көретін көзі, еститін құлағы,
иіскейтін мұрны, қысқасын айтқанда ешбір сезу мүшесі жоқ болып
көрінеді. Ал шын мәнінде олардың жасы адамзат жасынан әлдеқайда
үлкен. Олар біз біле бермейтін сан түрлі қасиетке ие. Керек болса
Сізді емдеп, ыстықтасаңыз — сая, тоңсаңыз жылу сыйлап, қарныңыз
ашса азық бола алады. Ал сіз жөнді-жөнсіз жанын жаралап, қиянат
жасамаңыз.
7 слайд
Қорытынды: Бір қарағанда олардың сөйлейтін тілі, көретін көзі, еститін құлағы, иіскейтін мұрны, қысқасын айтқанда ешбір сезу мүшесі жоқ болып көрінеді. Ал шын мәнінде олардың жасы адамзат жасынан әлдеқайда үлкен. Олар біз біле бермейтін сан түрлі қасиетке ие. Керек болса Сізді емдеп, ыстықтасаңыз — сая, тоңсаңыз жылу сыйлап, қарныңыз ашса азық бола алады. Ал сіз жөнді-жөнсіз жанын жаралап, қиянат жасамаңыз.
шағым қалдыра аласыз













