Өсімдікті қорғау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Өсімдікті қорғау

Материал туралы қысқаша түсінік
Дүниетану пәнін өзін өзі тану пәнімен интеграциялау
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Өзін-өзі тану пәнін дүниетанумен интеграциялау Тақырыбы: Өсімдікті қорғау Сыныбы: 1-сынып Омарова Забира №82 ЖББ ОМ Құндылық: қ

#1 слайд
Өзін-өзі тану пәнін дүниетанумен интеграциялау Тақырыбы: Өсімдікті қорғау Сыныбы: 1-сынып Омарова Забира №82 ЖББ ОМ Құндылық: қиянат жасамау Қасиеттер: ешқашан зиян келтірмеу; ешкімді ренжітпеу; жан-жануарларға қамқорлық жасау.

1 слайд

Өзін-өзі тану пәнін дүниетанумен интеграциялау Тақырыбы: Өсімдікті қорғау Сыныбы: 1-сынып Омарова Забира №82 ЖББ ОМ Құндылық: қиянат жасамау Қасиеттер: ешқашан зиян келтірмеу; ешкімді ренжітпеу; жан-жануарларға қамқорлық жасау.

Табиғаттағы өсімдіктерді қорғау, көбейту – әр адамның міндеті. Өсімдіктер –адамның досы. Досқа дос бола білу керек. Өсімд

#2 слайд
Табиғаттағы өсімдіктерді қорғау, көбейту – әр адамның міндеті. Өсімдіктер –адамның досы. Досқа дос бола білу керек. Өсімдіктерді зиянкестерден қорғау- сенің борышың. Өсімдіктің пайдасын түсінбеген адам ғана оған зиян келтіреді.

2 слайд

Табиғаттағы өсімдіктерді қорғау, көбейту – әр адамның міндеті. Өсімдіктер –адамның досы. Досқа дос бола білу керек. Өсімдіктерді зиянкестерден қорғау- сенің борышың. Өсімдіктің пайдасын түсінбеген адам ғана оған зиян келтіреді.

Сұрақтар: 1. Өсімдік туралы не білдің? 2. Өсімдіктің пайдасы қандай? 3.Өсімдікті неге адам досы санаймыз? 4. Өзің табиғатт

#3 слайд
Сұрақтар: 1. Өсімдік туралы не білдің? 2. Өсімдіктің пайдасы қандай? 3.Өсімдікті неге адам досы санаймыз? 4. Өзің табиғатты қорғау үшін не істедің?

3 слайд

Сұрақтар: 1. Өсімдік туралы не білдің? 2. Өсімдіктің пайдасы қандай? 3.Өсімдікті неге адам досы санаймыз? 4. Өзің табиғатты қорғау үшін не істедің?

Өрге жүзген өнегелі ісімен, Таңда адал дос өз теңіңнің ішінен. (Әл

#4 слайд
Өрге жүзген өнегелі ісімен,  Таңда адал дос өз теңіңнің ішінен.  (Әл-Фараби)  

4 слайд

Өрге жүзген өнегелі ісімен,  Таңда адал дос өз теңіңнің ішінен.  (Әл-Фараби)  

Әл-Фараби базарда өз өнерін көрсету арқылы жан сақтаған жігіттің болашағын болжай алды. Оның күніне қанша табыс табатынын сұрап

#5 слайд
Әл-Фараби базарда өз өнерін көрсету арқылы жан сақтаған жігіттің болашағын болжай алды. Оның күніне қанша табыс табатынын сұрап, - мен саған одан екі есе ақы төлеймін -деді. Сондағы мақсаты өнерлі жігіттің сауатын ашу арқылы ғылымға тарту болды. Және сол жігіт кейін ғалым болды.

5 слайд

Әл-Фараби базарда өз өнерін көрсету арқылы жан сақтаған жігіттің болашағын болжай алды. Оның күніне қанша табыс табатынын сұрап, - мен саған одан екі есе ақы төлеймін -деді. Сондағы мақсаты өнерлі жігіттің сауатын ашу арқылы ғылымға тарту болды. Және сол жігіт кейін ғалым болды.

Өсімдіктердің сезімталдық қабілеті бар екенін алғаш болып дәлелдеген ғалым – биология ғылымдарының докторы Клив Бакстер (

#6 слайд
Өсімдіктердің сезімталдық қабілеті бар екенін алғаш болып дәлелдеген ғалым – биология ғылымдарының докторы Клив Бакстер (Cleve Backster). Ол зерттеу жұмысын 1960 жылдары бастап, 1966 жылы драцена өсімдігіне полиграф құрылғысы (детектор лжи) арқылы тәжірибе жасаған. Нәтижесінде өзіне қауіп төнгенін сезген өсімдіктің адам баласына тән әрекет жасағанын байқаған. Бұл тәжірибеден кейін ғалым өсімдіктермен тағы да басқа көптеген тәжірибелер жүргізген. Басқа ыдыста өсіп тұрған өсімдіктің сабағы мен жапырақтарын аяусыз жұлған кезде драцена өсімдігі бар «жан дауысымен» айғайласа, жәндіктерді ыстық су толы ыдыс ішіне салған кезде өсімдік жазылып- жиырылып, бұлқынып, уайымдап тұрғанын білдірген. Өсімдіктің жүйке жүйесі болмағанмен, тірі ағзаға жатады. Кез-келген тірі ағза айналада не болып жатқанын сезе алады. Ал қандай жолмен сезе алатындығы әлі күнге дейін толық зерттелген жоқ. 

6 слайд

Өсімдіктердің сезімталдық қабілеті бар екенін алғаш болып дәлелдеген ғалым – биология ғылымдарының докторы Клив Бакстер (Cleve Backster). Ол зерттеу жұмысын 1960 жылдары бастап, 1966 жылы драцена өсімдігіне полиграф құрылғысы (детектор лжи) арқылы тәжірибе жасаған. Нәтижесінде өзіне қауіп төнгенін сезген өсімдіктің адам баласына тән әрекет жасағанын байқаған. Бұл тәжірибеден кейін ғалым өсімдіктермен тағы да басқа көптеген тәжірибелер жүргізген. Басқа ыдыста өсіп тұрған өсімдіктің сабағы мен жапырақтарын аяусыз жұлған кезде драцена өсімдігі бар «жан дауысымен» айғайласа, жәндіктерді ыстық су толы ыдыс ішіне салған кезде өсімдік жазылып- жиырылып, бұлқынып, уайымдап тұрғанын білдірген. Өсімдіктің жүйке жүйесі болмағанмен, тірі ағзаға жатады. Кез-келген тірі ағза айналада не болып жатқанын сезе алады. Ал қандай жолмен сезе алатындығы әлі күнге дейін толық зерттелген жоқ. 

Қорытынды: Бір қарағанда олардың сөйлейтін тілі, көретін көзі, еститін құлағы, иіскейтін мұрны, қысқасын айтқанда ешбір сезу мү

#7 слайд
Қорытынды: Бір қарағанда олардың сөйлейтін тілі, көретін көзі, еститін құлағы, иіскейтін мұрны, қысқасын айтқанда ешбір сезу мүшесі жоқ болып көрінеді. Ал шын мәнінде олардың жасы адамзат жасынан әлдеқайда үлкен. Олар біз біле бермейтін сан түрлі қасиетке ие. Керек болса Сізді емдеп, ыстықтасаңыз — сая, тоңсаңыз жылу сыйлап, қарныңыз ашса азық бола алады. Ал сіз жөнді-жөнсіз жанын жаралап, қиянат жасамаңыз.

7 слайд

Қорытынды: Бір қарағанда олардың сөйлейтін тілі, көретін көзі, еститін құлағы, иіскейтін мұрны, қысқасын айтқанда ешбір сезу мүшесі жоқ болып көрінеді. Ал шын мәнінде олардың жасы адамзат жасынан әлдеқайда үлкен. Олар біз біле бермейтін сан түрлі қасиетке ие. Керек болса Сізді емдеп, ыстықтасаңыз — сая, тоңсаңыз жылу сыйлап, қарныңыз ашса азық бола алады. Ал сіз жөнді-жөнсіз жанын жаралап, қиянат жасамаңыз.

Файл форматы:
pptx
06.11.2018
795
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі