осымдыктер мен жануарларлар
осымдыктер мен жануарларлар

#1 слайд
1 СЫНЫП
ЖАРАТЫЛЫСТАНУ
1 слайд
1 СЫНЫП ЖАРАТЫЛЫСТАНУ
#2 слайд
Бөлім:Жануарлар
№6 сабақ
Жануарлар мен өсімдіктерді
салыстыру
2 слайд
Бөлім:Жануарлар №6 сабақ Жануарлар мен өсімдіктерді салыстыру
#3 слайд
3 слайд
#4 слайд
Өткенді пысықтау
«Жабайы өсімдіктер мен
мәдени өсімдіктер»
тақырыбына топтастыру
жасау
4 слайд
Өткенді пысықтау «Жабайы өсімдіктер мен мәдени өсімдіктер» тақырыбына топтастыру жасау
#5 слайд
5 слайд
#6 слайд
Тақырыпты ашу
Мұғалім балаларға бүкіл сынып
ішінде жайылып қойылған суреттерді
жинауды және онда бейнеленгендерді
бір сөзбен атап берулерін сұрайды.
(Жануарлар)
– Жануарлар өсімдіктерден несімен
ерекшеленеді?
6 слайд
Тақырыпты ашу Мұғалім балаларға бүкіл сынып ішінде жайылып қойылған суреттерді жинауды және онда бейнеленгендерді бір сөзбен атап берулерін сұрайды. (Жануарлар) – Жануарлар өсімдіктерден несімен ерекшеленеді?
#7 слайд
Жаңа тақырып
«Менің білетінім» әдісі
Топтық жұмыс
1-топ
– Өсімдіктер қалай қоректенеді? Олар жануарлар
секілді қорегін жортып жүріп таба ма? (Жоқ, өйткені
олар қоректі тамырлары арқылы алады).
2-топ
– Жануарлар қалай қоректенеді?
Қорытынды: жануарларға да өсімдіктер секілді қажетті
жағдайлар – ауа, су, жылу, жарық, қорек қажет.
Жануарлардың өсімдіктерден айырмашылығы:
олар көреді, қозғалады, қорғанады, секіреді, қарғиды,
дыбыстайды
7 слайд
Жаңа тақырып «Менің білетінім» әдісі Топтық жұмыс 1-топ – Өсімдіктер қалай қоректенеді? Олар жануарлар секілді қорегін жортып жүріп таба ма? (Жоқ, өйткені олар қоректі тамырлары арқылы алады). 2-топ – Жануарлар қалай қоректенеді? Қорытынды: жануарларға да өсімдіктер секілді қажетті жағдайлар – ауа, су, жылу, жарық, қорек қажет. Жануарлардың өсімдіктерден айырмашылығы: олар көреді, қозғалады, қорғанады, секіреді, қарғиды, дыбыстайды
#8 слайд
Тапсырма
Жануарлар мен өсімдіктердің
суреттерін бөлек-бөлек жапсыр
8 слайд
Тапсырма Жануарлар мен өсімдіктердің суреттерін бөлек-бөлек жапсыр
#9 слайд
9 слайд
#10 слайд
Қорытындылау
Жануарлар мен өсімдіктер
тіршілігінде ұқсастық бар ма?
Өзің не көріп жүргеніңді айт
10 слайд
Қорытындылау Жануарлар мен өсімдіктер тіршілігінде ұқсастық бар ма? Өзің не көріп жүргеніңді айт
#11 слайд
Қосымша тапсырма
Дәптермен жұмыс
1.Жануарларды тіршілік ететін
мекенімен байланыстыр, боя.
2.Жануарларды қызыл қарындашпен,
өсімдіктерді жасыл қарындашпен қорша.
«Түрлі түсті доптар» әдісі
Мақсаты: жылдам ойлау, зейіннің
шоғырлануы, өткен материалды пысықтау.
Ойынның шарты: мұғалімнің қолында екі
түсті доп болады. Мұғалім қызыл түсті
допты лақтырғанда бала өсімдікті атауы, ал
көк допты лақтырғанда жануарды атауы тиіс.
11 слайд
Қосымша тапсырма Дәптермен жұмыс 1.Жануарларды тіршілік ететін мекенімен байланыстыр, боя. 2.Жануарларды қызыл қарындашпен, өсімдіктерді жасыл қарындашпен қорша. «Түрлі түсті доптар» әдісі Мақсаты: жылдам ойлау, зейіннің шоғырлануы, өткен материалды пысықтау. Ойынның шарты: мұғалімнің қолында екі түсті доп болады. Мұғалім қызыл түсті допты лақтырғанда бала өсімдікті атауы, ал көк допты лақтырғанда жануарды атауы тиіс.
#12 слайд
12 слайд
шағым қалдыра аласыз













