осымдыктер мен жануарларлар

Тақырып бойынша 31 материал табылды

осымдыктер мен жануарларлар

Материал туралы қысқаша түсінік
Осымдыктер туралы айту
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
1 СЫНЫП ЖАРАТЫЛЫСТАНУ

#1 слайд
1 СЫНЫП ЖАРАТЫЛЫСТАНУ

1 слайд

1 СЫНЫП ЖАРАТЫЛЫСТАНУ

Бөлім:Жануарлар №6 сабақ Жануарлар мен өсімдіктерді салыстыру

#2 слайд
Бөлім:Жануарлар №6 сабақ Жануарлар мен өсімдіктерді салыстыру

2 слайд

Бөлім:Жануарлар №6 сабақ Жануарлар мен өсімдіктерді салыстыру

#3 слайд

3 слайд

Өткенді пысықтау «Жабайы өсімдіктер мен мәдени өсімдіктер» тақырыбына топтастыру жасау

#4 слайд
Өткенді пысықтау «Жабайы өсімдіктер мен мәдени өсімдіктер» тақырыбына топтастыру жасау

4 слайд

Өткенді пысықтау «Жабайы өсімдіктер мен мәдени өсімдіктер» тақырыбына топтастыру жасау

#5 слайд

5 слайд

Тақырыпты ашу Мұғалім балаларға бүкіл сынып ішінде жайылып қойылған суреттерді жинауды және онда бейнеленгендерді бір сөзбен

#6 слайд
Тақырыпты ашу Мұғалім балаларға бүкіл сынып ішінде жайылып қойылған суреттерді жинауды және онда бейнеленгендерді бір сөзбен атап берулерін сұрайды. (Жануарлар) – Жануарлар өсімдіктерден несімен ерекшеленеді?

6 слайд

Тақырыпты ашу Мұғалім балаларға бүкіл сынып ішінде жайылып қойылған суреттерді жинауды және онда бейнеленгендерді бір сөзбен атап берулерін сұрайды. (Жануарлар) – Жануарлар өсімдіктерден несімен ерекшеленеді?

Жаңа тақырып «Менің білетінім» әдісі Топтық жұмыс 1-топ – Өсімдіктер қалай қоректенеді? Олар жануарлар секілді қорегін жортып ж

#7 слайд
Жаңа тақырып «Менің білетінім» әдісі Топтық жұмыс 1-топ – Өсімдіктер қалай қоректенеді? Олар жануарлар секілді қорегін жортып жүріп таба ма? (Жоқ, өйткені олар қоректі тамырлары арқылы алады). 2-топ – Жануарлар қалай қоректенеді? Қорытынды: жануарларға да өсімдіктер секілді қажетті жағдайлар – ауа, су, жылу, жарық, қорек қажет. Жануарлардың өсімдіктерден айырмашылығы: олар көреді, қозғалады, қорғанады, секіреді, қарғиды, дыбыстайды

7 слайд

Жаңа тақырып «Менің білетінім» әдісі Топтық жұмыс 1-топ – Өсімдіктер қалай қоректенеді? Олар жануарлар секілді қорегін жортып жүріп таба ма? (Жоқ, өйткені олар қоректі тамырлары арқылы алады). 2-топ – Жануарлар қалай қоректенеді? Қорытынды: жануарларға да өсімдіктер секілді қажетті жағдайлар – ауа, су, жылу, жарық, қорек қажет. Жануарлардың өсімдіктерден айырмашылығы: олар көреді, қозғалады, қорғанады, секіреді, қарғиды, дыбыстайды

Тапсырма Жануарлар мен өсімдіктердің суреттерін бөлек-бөлек жапсыр

#8 слайд
Тапсырма Жануарлар мен өсімдіктердің суреттерін бөлек-бөлек жапсыр

8 слайд

Тапсырма Жануарлар мен өсімдіктердің суреттерін бөлек-бөлек жапсыр

#9 слайд

9 слайд

Қорытындылау Жануарлар мен өсімдіктер тіршілігінде ұқсастық бар ма? Өзің не көріп жүргеніңді айт

#10 слайд
Қорытындылау Жануарлар мен өсімдіктер тіршілігінде ұқсастық бар ма? Өзің не көріп жүргеніңді айт

10 слайд

Қорытындылау Жануарлар мен өсімдіктер тіршілігінде ұқсастық бар ма? Өзің не көріп жүргеніңді айт

Қосымша тапсырма Дәптермен жұмыс 1.Жануарларды тіршілік ететін мекенімен байланыстыр, боя. 2.Жануарларды қызыл қарындашпен, өс

#11 слайд
Қосымша тапсырма Дәптермен жұмыс 1.Жануарларды тіршілік ететін мекенімен байланыстыр, боя. 2.Жануарларды қызыл қарындашпен, өсімдіктерді жасыл қарындашпен қорша. «Түрлі түсті доптар» әдісі Мақсаты: жылдам ойлау, зейіннің шоғырлануы, өткен материалды пысықтау. Ойынның шарты: мұғалімнің қолында екі түсті доп болады. Мұғалім қызыл түсті допты лақтырғанда бала өсімдікті атауы, ал көк допты лақтырғанда жануарды атауы тиіс.

11 слайд

Қосымша тапсырма Дәптермен жұмыс 1.Жануарларды тіршілік ететін мекенімен байланыстыр, боя. 2.Жануарларды қызыл қарындашпен, өсімдіктерді жасыл қарындашпен қорша. «Түрлі түсті доптар» әдісі Мақсаты: жылдам ойлау, зейіннің шоғырлануы, өткен материалды пысықтау. Ойынның шарты: мұғалімнің қолында екі түсті доп болады. Мұғалім қызыл түсті допты лақтырғанда бала өсімдікті атауы, ал көк допты лақтырғанда жануарды атауы тиіс.

#12 слайд

12 слайд

Файл форматы:
pptx
30.10.2025
65
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі