Материалдар / "Осындай мамандық бар"презентациялық жоба
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Осындай мамандық бар"презентациялық жоба

Материал туралы қысқаша түсінік
мамандықтың қыр-сырын айтылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2019
3651
7 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осындай мамандық бар

1 слайд
Осындай мамандық бар

1 SMM деген не? SMM ( Social Media Marketing ) – әлеуметтік желідегі маркетинг. Бұл әлеуметтік желідегі жұмыстың марк

2 слайд
1 SMM деген не? SMM ( Social Media Marketing ) – әлеуметтік желідегі маркетинг. Бұл әлеуметтік желідегі жұмыстың маркетинг арқылы жүргізілу тәртібі. Қарапайым тілмен айтқанда медиа саласындағы сауда-саттық түрі.

1 SMM -менеджер – web -сайттарды ілгерілету, әлеуметтік медиа-құралдар, яғни блогтар, әлеуметтік желілер, тақырыптық

3 слайд
1 SMM -менеджер – web -сайттарды ілгерілету, әлеуметтік медиа-құралдар, яғни блогтар, әлеуметтік желілер, тақырыптық Интернет-ресурстар көмегімен тауарларды немесе қызметтерді сату және сатып алу жөніндегі шаралар кешенін ұйымдастырушы SMM маман.

1  Нег ізгі аудиторияны анықтау;  Оларды немен қызықтыруға болатынын білу;  Аудиторияның шоғырланған жерлерін анықтау;

4 слайд
1  Нег ізгі аудиторияны анықтау;  Оларды немен қызықтыруға болатынын білу;  Аудиторияның шоғырланған жерлерін анықтау;  Жұмыс жоспарын құру;  Күтілетін нәтижені болжау.Стратегия  Дұрыс имидж қалыптастыру;  Желіде таргетинг арқылы жарнама жасау;  Жарнама шығындарын сараптау және болжау;  Іс-шаралардың жоспарын жасау және күнтізбелік парақшасын құру.Маркетинг  Қолданушыға ақпаратты дұрыс жеткізе алу;  Келіссөздер жүргізу;  Жобаға орындаушыларды табу және жұмыстарын қадағалау;  Жобаны басқару.Менеджмент

1 Трендтер мен технологиялардан хабардар болу SMM -нарықтың ерекшелігін білу және түсіну Тұтынушылардың психологиясын түсін

5 слайд
1 Трендтер мен технологиялардан хабардар болу SMM -нарықтың ерекшелігін білу және түсіну Тұтынушылардың психологиясын түсіну және аудиторияны ойната алу қабілетіСараптамалық қабілеттің болуы Мәтіндерді сауатты жазу және интернеттегі контенттің ерекшелігін игеру

1 https://www.youtube.com/watch?v=_ocHVTSwxRI https://www.youtube.com/watch?v=W792UXuucZA&t=210s https://www.youtube.com/watch?v

6 слайд
1 https://www.youtube.com/watch?v=_ocHVTSwxRI https://www.youtube.com/watch?v=W792UXuucZA&t=210s https://www.youtube.com/watch?v=bkhkTpnmGEM&t=46s

1 rabota.kz Qyzmet.kzЭлектрондық еңбек биржасы Market.kz Nur.kz работа

7 слайд
1 rabota.kz Qyzmet.kzЭлектрондық еңбек биржасы Market.kz Nur.kz работа

1

8 слайд
1

1 Қазіргі уақытта кәсіби инженерлер, техникалық мамандар мен өндірістегі орта буын басқарушыларының тапшылығы анық байқалады.

9 слайд
1 Қазіргі уақытта кәсіби инженерлер, техникалық мамандар мен өндірістегі орта буын басқарушыларының тапшылығы анық байқалады.  Әсіресе, техникалық және экономикалық немесе заң білімінің үйлесімділігі, ағылшын немесе басқа да еуропалық тілді білу жоғары бағаланады. Өнеркәсіптің барлық саласында инженер-маркетологтар мен менеджерлерге деген сұраныс артып келеді .IT- мамандары мен компьютерлік аппараттық қамтуды әзірлеушілер.  Программист бұл — бағдарлама жазумен және оның жұмыс істеуін қолдаумен айналысатын маман. Заманауи әлемде фирманың имиджі үлкен мәнге ие болуда және сайт — ұйымның сенімділігі мен деңгейінің көрсеткіші.Нанотехнологтар.  Нанотехнологиялар бұл — молекулалар және атомдармен жұмыс жасауға негізделген, заттардың неғұрлым жабық әрі бағалы қасиеттерін қолданатын технологиялар.  Нанотехнологиялар — микросызбаны өндіру, наноөлшемдегі роботтар, сондай-ақ атом деңгейіндегі инженерия деп үш бөлікке бөлуге болатын сала.  Нанотехнология ғылымның барлық саласымен байланысты.Қызмет көрсетуге байланысты мамандықтар.  Адамдардың көпшілігі қызмет көрсетуге үлкен талаппен қарайды, себебі халықтың табысы өсіп келеді. Бұл дегеніміз көп пәтерлі тұрғын үйлер алабындағы шаштаразы бар химиялық тазарту орталығы мен шағын балабақша және тігін цехтары және тағы басқалар. Логисттер.  Мемлекеттердің ашық экономикасы әлемдік нарыққа кіріккен сайын жүк тасымалына қажетті кәсіби логисттерге талап артады. Логистика – тауар жылжу үрдісінде материалдық және ақпараттық ағын теориясы мен практикасы. Табысты мансапқа жету үшін логистке сараптамалық ақыл және жүйелі ойлау, интуиция, қиын жағдайлардан тез шыға білу, адамдармен қарым- қатынас әдеттері қажет. Олар математика мен техниканы жетік меңгеріп, қолданыстағы заңнаманы білуі қажет. Бизнес қағидаларын түсінген жөн. Экологттар.  Атмосферадағы зиянды заттардың артуы болашақтағы жаһандық әлемде экология мәселелерін бірінші орынға қояды. Бір жағынан кәсіби экологтарға сұраныс өседі, ал басқа жағынан – табиғатты қорғаушыларға талаптар спектрі кеңейеді. Эколог мамандығы физика, химия мен биологияны, табиғатта болып жатқан үрдістерді компьютерлік модельдеуді білуді талап ететін болады.Дәрігерлер.  Медицина бүгінгі таңда жасалып, зерттеліп жатқан, он жылдан кейін тәжірибеге енетін, медицинадағы бірінші іске айналатын электроника, биотехнология саласындағы жетістіктерді табысты қолданып келеді. Тәжірибе 10 жылдан кейін тәжірибеге еніп, медицинадағы үйреншікті іс болатын шығар. Және де онжылдықтан кейін де бұл өте қымбат технологиялар болатыны түсінікті. Оларды көпшілік үшін мүмкіншілікті ету үшін, белсенді жұмыс басталады. Және мұнда сәйкес мамандар қажет болады.Химиктер.  Химия саласындағы мамандар энергетика саласында ерекше сұранысқа ие. Болашақта энергияның балама көздері аса қажет болады. Осы орайда жүргізілетін ғылыми зерттеулердің жүргізілуі химиктерсіз мүлде мүмкін емес. Жер астының қазба байлықтары сарқылатын күн жақындаған сайын химия саласының мамандары біліктілігін жетілдіру арқылы табыс әкелетін жаңа жобаларды жасауға мүдделі. Тамақ өнеркәсібі мамандары.  Көптеген болжамдарға қарағанда болашақтағы тамақтану бұл — қоспалардың үлесі көп немесе бізге таңсық көздерден алынған тағам.  Биологиялық және инженериялық білімі бар тамақ өнеркәсібінің мамандары көптеген елдерде тұрғындардың басым көпшілігіне арналған негізгі тағам өндірушілерге айналады.Қала құрылысы.  2025 жылы қала халқының үлесі 77%-ға дейін артады. Қарқынды дамып келе жатқан жаңа мегаполистерді жобалау, салу және оған қызмет көрсету үшін жайлы қалалық ортаны құра алатын мамандар тобы қажет болады.

Сөз соңында

10 слайд
Сөз соңында