Материалдар / “Отбасы – адам бақытының негізі.”

“Отбасы – адам бақытының негізі.”

Материал туралы қысқаша түсінік
Өзін -өзі тану пәнінен ата анамен бірлескен жұмыс тұрлері ұсынылады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Ақпан 2019
473
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы: “ Отбасы – адам ба қытының негізі.” Ата-анамен жұмыс

1 слайд
Тақырыбы: “ Отбасы – адам ба қытының негізі.” Ата-анамен жұмыс

1 слайд

Тақырыбы: “ Отбасы – адам ба қытының негізі.” Ата-анамен жұмыс

Мақсаты: Ата-аналарға бала тәрбиесіндегі рухани құндылықтардың маңыздылығын түсіндіру.Бала тәрбиесінде ата-ананың алатын орн

2 слайд
Мақсаты: Ата-аналарға бала тәрбиесіндегі рухани құндылықтардың маңыздылығын түсіндіру.Бала тәрбиесінде ата-ананың алатын орнының ерекше екендігін білу. Міндеттері: Отбасы мүшелерінің арасындағы сүйіспеншілікті нығайту.Бауырмалдықты, Қайырымдылықты,сыйластықты,достық қарым- қатынасты қалыптастыру.Кешірімшіл болуға шынайылыққа баулу.Ата-ананың бала тәрбиесінде баланы ізгілікке,мейірімділікке тәрбиелеуге бағыт кеңес беру. Ресурстар: Интерактивті тақта,бейнеролик,нақыл сөздер,музыка,тренинг

2 слайд

Мақсаты: Ата-аналарға бала тәрбиесіндегі рухани құндылықтардың маңыздылығын түсіндіру.Бала тәрбиесінде ата-ананың алатын орнының ерекше екендігін білу. Міндеттері: Отбасы мүшелерінің арасындағы сүйіспеншілікті нығайту.Бауырмалдықты, Қайырымдылықты,сыйластықты,достық қарым- қатынасты қалыптастыру.Кешірімшіл болуға шынайылыққа баулу.Ата-ананың бала тәрбиесінде баланы ізгілікке,мейірімділікке тәрбиелеуге бағыт кеңес беру. Ресурстар: Интерактивті тақта,бейнеролик,нақыл сөздер,музыка,тренинг

Тыныштық сәті: «Нұрға бөлену» Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ - қолыңызды айқастырмаңыз, қо

3 слайд
Тыныштық сәті: «Нұрға бөлену» Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ - қолыңызды айқастырмаңыз, қолыңызды тізеге немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін. Елестетіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балғын таза, әсем гүл сіздің әр ойыңызды, әр сезіміңізді, эмоцияңызды тілек қалауыңызды шайып, жүрегіңіздің қауызын ашты. Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанын елестетіңіз. Ол біртіндеп күшейе түсуде. Ой мен осы нұрды қолдарыңызға түсіріңіз. Сіздің қолдарыңыз нұрға бөленіп, сәуле шашуда. Қолымыз тек жақсы, тек ізгі істерді істейді және баршаға көмектеседі. Нұр аяқтарыңызға тарады. Аяқтарыңыз нұр сәулесін шашуда. Олар сізді тек жақсылық жасау үшін жақсы жерлерге апарады. Олар нұр мен махаббат құралына айналды. Одан әрі нұр сіздің аузыңызға, тіліңізге тарады. Тіліңіз тек шындықты және жақсы, ізгі сөздер ғана айтады. Нұрды құлақтарыңызға ба ғыттаңыз, құлақтарыңыз тек жақсы сөз бен әсем әуенді ғана естиді. Нұр көзімізге де жетті. Көзіміз тек жақсыға қарап, бәрінен жақсы лықты ғана көреді. Сіздің басыңыз түгелдей нұрға бөленіп, басыңыз ға тек ізгі, сәулелі ой келеді. Нұр бірте - бірте қарқындап және шұғылана бастайды, сіздің денеңіз ден шығып, жан - жағыңызға сәуле шашады. Осы нұрды туысқанда рыңызға, мұғалімдеріңізге, достарыңызға, таныстарыңызға бағытта ңыз. Нұрды уақытша түсініспей, ренжісіп жүрген адамдарға да бағыттаңыз. Олардың да жүрегі нұрға толсын. Осы нұр бүкіл әлемге: барлық адамдарға, жан - жануарларға, өсім діктерге, тірі жанға таралсын... Ғаламның барлық түкпір - түкпіріне нұр бағыттаңыз. Ойша айтыңыз: «Мен нұрлымын... Нұр менің ішім де... Мен Нұрмын» Осындай Нұр, Махаббат және Тыныштық күйінде отыра тұрыңыз... Енді осы Нұрды жүрегіңізге орналастырыңыз. Нұрға толы бүкіл әлем сіздің жүрегіңізде. Оны осындай әсем қалыпта сақтаңыз. Жаймен көзіңізді ашуға болады. Рахмет!

3 слайд

Тыныштық сәті: «Нұрға бөлену» Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ - қолыңызды айқастырмаңыз, қолыңызды тізеге немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін. Елестетіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балғын таза, әсем гүл сіздің әр ойыңызды, әр сезіміңізді, эмоцияңызды тілек қалауыңызды шайып, жүрегіңіздің қауызын ашты. Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанын елестетіңіз. Ол біртіндеп күшейе түсуде. Ой мен осы нұрды қолдарыңызға түсіріңіз. Сіздің қолдарыңыз нұрға бөленіп, сәуле шашуда. Қолымыз тек жақсы, тек ізгі істерді істейді және баршаға көмектеседі. Нұр аяқтарыңызға тарады. Аяқтарыңыз нұр сәулесін шашуда. Олар сізді тек жақсылық жасау үшін жақсы жерлерге апарады. Олар нұр мен махаббат құралына айналды. Одан әрі нұр сіздің аузыңызға, тіліңізге тарады. Тіліңіз тек шындықты және жақсы, ізгі сөздер ғана айтады. Нұрды құлақтарыңызға ба ғыттаңыз, құлақтарыңыз тек жақсы сөз бен әсем әуенді ғана естиді. Нұр көзімізге де жетті. Көзіміз тек жақсыға қарап, бәрінен жақсы лықты ғана көреді. Сіздің басыңыз түгелдей нұрға бөленіп, басыңыз ға тек ізгі, сәулелі ой келеді. Нұр бірте - бірте қарқындап және шұғылана бастайды, сіздің денеңіз ден шығып, жан - жағыңызға сәуле шашады. Осы нұрды туысқанда рыңызға, мұғалімдеріңізге, достарыңызға, таныстарыңызға бағытта ңыз. Нұрды уақытша түсініспей, ренжісіп жүрген адамдарға да бағыттаңыз. Олардың да жүрегі нұрға толсын. Осы нұр бүкіл әлемге: барлық адамдарға, жан - жануарларға, өсім діктерге, тірі жанға таралсын... Ғаламның барлық түкпір - түкпіріне нұр бағыттаңыз. Ойша айтыңыз: «Мен нұрлымын... Нұр менің ішім де... Мен Нұрмын» Осындай Нұр, Махаббат және Тыныштық күйінде отыра тұрыңыз... Енді осы Нұрды жүрегіңізге орналастырыңыз. Нұрға толы бүкіл әлем сіздің жүрегіңізде. Оны осындай әсем қалыпта сақтаңыз. Жаймен көзіңізді ашуға болады. Рахмет!

Сөзімізді ұлы даналарымыздың нақыл сөздерінен бастаймыз «Отбасы – адам өмірінің тамаша жақтары жүзеге асатын...адамның ең басты

4 слайд
Сөзімізді ұлы даналарымыздың нақыл сөздерінен бастаймыз «Отбасы – адам өмірінің тамаша жақтары жүзеге асатын...адамның ең басты шаттығы болып саналатын балалардың өсіп, өмір сүретін орны» А.С.МАКАРЕНКО Отбасы ұлттық мемлекеттің, әлемнің,адамзаттың негізі,сондықтан оны нығайту крек.Отбасында тыныштық болса – үйде тыныштық болады. Үйде тыныштық болса – мемлекетте тыныштық болады. Мемлекетте тыныштық болса-әлемде тыныштық болады. (халық даналығы) Жаңа туылған нәрестенің ақыл-ойы,миы таза болады қайырымдылық пен зұлымдықтың ешқайсысын таңдай алмайды,қайырымдылық адамның өмір сүру үдерісінде жиналады.Адам дүниеге келгенде таза мектеп тақтасындай болады,тақта бетіне әр адам өз қолжазбасын жазып қалдырғандай кішкене нәрестенің де таза санасына өсе келе әр нәрсе жазылады. Әбу Насыр әл-Фараби. Отбасы тәрбиесі-бұл қоғамдық тәрбиенің бір бөлігі әрі мемлекет алдындағы ата-аналардың борышы.

4 слайд

Сөзімізді ұлы даналарымыздың нақыл сөздерінен бастаймыз «Отбасы – адам өмірінің тамаша жақтары жүзеге асатын...адамның ең басты шаттығы болып саналатын балалардың өсіп, өмір сүретін орны» А.С.МАКАРЕНКО Отбасы ұлттық мемлекеттің, әлемнің,адамзаттың негізі,сондықтан оны нығайту крек.Отбасында тыныштық болса – үйде тыныштық болады. Үйде тыныштық болса – мемлекетте тыныштық болады. Мемлекетте тыныштық болса-әлемде тыныштық болады. (халық даналығы) Жаңа туылған нәрестенің ақыл-ойы,миы таза болады қайырымдылық пен зұлымдықтың ешқайсысын таңдай алмайды,қайырымдылық адамның өмір сүру үдерісінде жиналады.Адам дүниеге келгенде таза мектеп тақтасындай болады,тақта бетіне әр адам өз қолжазбасын жазып қалдырғандай кішкене нәрестенің де таза санасына өсе келе әр нәрсе жазылады. Әбу Насыр әл-Фараби. Отбасы тәрбиесі-бұл қоғамдық тәрбиенің бір бөлігі әрі мемлекет алдындағы ата-аналардың борышы.

Өміріміздің негізі – тамыр, ол ақиқат . Ағаштың тамыры көрінбейді, сол себепті де ақиқат сырт көзге көрінбейді, оны іспен д

5 слайд
Өміріміздің негізі – тамыр, ол ақиқат . Ағаштың тамыры көрінбейді, сол себепті де ақиқат сырт көзге көрінбейді, оны іспен дәлелдеу қажет. ….. Тамыр мықты болу үшін, оны суару қажет. Су – сүйіспеншілік . Ағаштың діңгегі – дұрыс іс-әрекет. Егер адам дұрыс өмір сүрсе, оның жаны тыныштыққа толы болады. Ағаштың гүлдері тыныштықтың белгісі . Ағаштың жемісі , алмалары – біздің өмірдегі жемісіміз, яғни ол - басқаға және өзіңе қиянат жасамау . Барлық жалпыадамзаттық құндылықтар – бір адамдықтың қыры. Дұрыс әрекет – бұл іс – әрекеттегі сүйіспеншілік. Сүйіспеншілік барлық құндылықтар арқылы өтеді Адам ойы, сөзі, ісімен ішкі үйлесілімділікке жетуі үшін ұстанған жалпы адамзаттық құндылықтар адам тұлғасының мынадай құрылымдық деңгейіне сәйкес болуы керек:

5 слайд

Өміріміздің негізі – тамыр, ол ақиқат . Ағаштың тамыры көрінбейді, сол себепті де ақиқат сырт көзге көрінбейді, оны іспен дәлелдеу қажет. ….. Тамыр мықты болу үшін, оны суару қажет. Су – сүйіспеншілік . Ағаштың діңгегі – дұрыс іс-әрекет. Егер адам дұрыс өмір сүрсе, оның жаны тыныштыққа толы болады. Ағаштың гүлдері тыныштықтың белгісі . Ағаштың жемісі , алмалары – біздің өмірдегі жемісіміз, яғни ол - басқаға және өзіңе қиянат жасамау . Барлық жалпыадамзаттық құндылықтар – бір адамдықтың қыры. Дұрыс әрекет – бұл іс – әрекеттегі сүйіспеншілік. Сүйіспеншілік барлық құндылықтар арқылы өтеді Адам ойы, сөзі, ісімен ішкі үйлесілімділікке жетуі үшін ұстанған жалпы адамзаттық құндылықтар адам тұлғасының мынадай құрылымдық деңгейіне сәйкес болуы керек:

Отбасылық тәрбие тиімсіздігінің себептері: -отбасындағы өктемдік баланың өзін-өзі басқарудан,билеуден айырып,өз күшіне сенуден

6 слайд
Отбасылық тәрбие тиімсіздігінің себептері: -отбасындағы өктемдік баланың өзін-өзі басқарудан,билеуден айырып,өз күшіне сенуден қалып,күш-жігері төмендеп,сезімі мұқалады. -баланы өз еркімен жіберушілік, шектен тыс еркелік, бәрін кешірушілік,баланың дегеніне көніп,жетегіне еру оны өзімшілдікке тәрбиелейді. -ата-ананың баланы ұжымнан аулақ тартып өсіруге тырысқандығы баланың қалыптасуына кері әсер етеді. Ата-аналарға кеңес – ұсыныстар: 1.Тәңертең сабаққа барарында баланы жайлап қана оятыңыз 2.Баланы сабаққа ашқұрсақ жібермеңіз 3. «Бұзық болма», «Тыныш жүр!»деген ескертулерді жиі айта бермеңіз.Керісінше оған жылу сыйлап, жақсы баға алып кел деп тілектестік білдіріңіз. 4.Бала бірдеңеге ашуланып жүрсе,үндемеңіз сабасына түскен соң, өзі-ақ айтады. 5.Баланың қылығы үшін мұғалім сізді шақырса,өзара әңгімеге баланы қатыстырмаңыз.т.б 6. «Егер,сен, осы сабақты орындамасаң!» деп басталатын тәртіпке шақыру баланың жүйкесіне әсер етеді. Оданда өзіңіз кірісіп,жайлап жетектеп отырыңыз. 7.Күнде жарты сағат ештеңеге алаңдамай, балаларыңызбен емін- еркін,жақын тартып әңгімелесіңіз.

6 слайд

Отбасылық тәрбие тиімсіздігінің себептері: -отбасындағы өктемдік баланың өзін-өзі басқарудан,билеуден айырып,өз күшіне сенуден қалып,күш-жігері төмендеп,сезімі мұқалады. -баланы өз еркімен жіберушілік, шектен тыс еркелік, бәрін кешірушілік,баланың дегеніне көніп,жетегіне еру оны өзімшілдікке тәрбиелейді. -ата-ананың баланы ұжымнан аулақ тартып өсіруге тырысқандығы баланың қалыптасуына кері әсер етеді. Ата-аналарға кеңес – ұсыныстар: 1.Тәңертең сабаққа барарында баланы жайлап қана оятыңыз 2.Баланы сабаққа ашқұрсақ жібермеңіз 3. «Бұзық болма», «Тыныш жүр!»деген ескертулерді жиі айта бермеңіз.Керісінше оған жылу сыйлап, жақсы баға алып кел деп тілектестік білдіріңіз. 4.Бала бірдеңеге ашуланып жүрсе,үндемеңіз сабасына түскен соң, өзі-ақ айтады. 5.Баланың қылығы үшін мұғалім сізді шақырса,өзара әңгімеге баланы қатыстырмаңыз.т.б 6. «Егер,сен, осы сабақты орындамасаң!» деп басталатын тәртіпке шақыру баланың жүйкесіне әсер етеді. Оданда өзіңіз кірісіп,жайлап жетектеп отырыңыз. 7.Күнде жарты сағат ештеңеге алаңдамай, балаларыңызбен емін- еркін,жақын тартып әңгімелесіңіз.

Мұғалім сыйы : Сәбіз, жұмыртқа, ағаш, кофе аңызы Бірде ұстазға шәкірті келіп былай дейді: Ұстаз, мен шаршадым, менің ө

7 слайд
Мұғалім сыйы : Сәбіз, жұмыртқа, ағаш, кофе аңызы Бірде ұстазға шәкірті келіп былай дейді: Ұстаз, мен шаршадым, менің өмірім ауыр, күнен-күнге қиындап барады, өмірдің ағысына қарсы жүріп шаршадым, бұдан ары шыдай алар емеспін... Не істесем болады? Ұстазы жауаптың орнына отқа төрт бірдей ыдыс қойып оың ішін суға толтырады. Әр қайсысының ішіне сәбіз,кофе,ағаш,жұмыртқа салады. Біраз уақыттан кейін судан шығарады да шәкіртінен сұрайды: -Не өзгерді? Шәкірті: - жұмыртқа мен сәбіз пісіп кетті, ағаш өзгермеді, ал кофе еріп кетті Ұстаз:-жоқ бұл тек сыртынан қарағанда ғана. Басында қатты болған сәбіз қайнаған суда жұмсарды. Нәзік жұмыртқа қаттыға айналды, иә ағаш еш өзгермеді. Сырт келбеттері өзгермеді, тек қаты қайнаған судың әсері мен ғана өзгеріп шыға келді. Сол сияқты адамдар да сыртқы келбетімен күшті көрініп күштілер қайта әлсіз болып беки түседі. Ал, кофе ше?-деп сұрады шәкірті. О –о - бұл ең айтарлық! Кофенің дәндері жәй суды дәмді етіп өзгертіп, және хош иісті еліктіргіш сусынға айналдырды. “ Су- бұл біздің өміріміз. От- бұл өзгеріс пен қолайсыз сәттеріміз. Сәібіз, ағаш, жұмыртқа, кофе-бұл адамдар типі. Олардың барлығы өмірдің қиын сәттірінде , кездерінде әр түрлі болып өзгереді.”

7 слайд

Мұғалім сыйы : Сәбіз, жұмыртқа, ағаш, кофе аңызы Бірде ұстазға шәкірті келіп былай дейді: Ұстаз, мен шаршадым, менің өмірім ауыр, күнен-күнге қиындап барады, өмірдің ағысына қарсы жүріп шаршадым, бұдан ары шыдай алар емеспін... Не істесем болады? Ұстазы жауаптың орнына отқа төрт бірдей ыдыс қойып оың ішін суға толтырады. Әр қайсысының ішіне сәбіз,кофе,ағаш,жұмыртқа салады. Біраз уақыттан кейін судан шығарады да шәкіртінен сұрайды: -Не өзгерді? Шәкірті: - жұмыртқа мен сәбіз пісіп кетті, ағаш өзгермеді, ал кофе еріп кетті Ұстаз:-жоқ бұл тек сыртынан қарағанда ғана. Басында қатты болған сәбіз қайнаған суда жұмсарды. Нәзік жұмыртқа қаттыға айналды, иә ағаш еш өзгермеді. Сырт келбеттері өзгермеді, тек қаты қайнаған судың әсері мен ғана өзгеріп шыға келді. Сол сияқты адамдар да сыртқы келбетімен күшті көрініп күштілер қайта әлсіз болып беки түседі. Ал, кофе ше?-деп сұрады шәкірті. О –о - бұл ең айтарлық! Кофенің дәндері жәй суды дәмді етіп өзгертіп, және хош иісті еліктіргіш сусынға айналдырды. “ Су- бұл біздің өміріміз. От- бұл өзгеріс пен қолайсыз сәттеріміз. Сәібіз, ағаш, жұмыртқа, кофе-бұл адамдар типі. Олардың барлығы өмірдің қиын сәттірінде , кездерінде әр түрлі болып өзгереді.”

Сәбіз - Адам Бұндайлар көп. Қарапайым өмірде бұл адамдар қатты сияқты болып көрінеді. Өмірдің кейбір ұйқы-тұйқы қиыншылық кез

8 слайд
Сәбіз - Адам Бұндайлар көп. Қарапайым өмірде бұл адамдар қатты сияқты болып көрінеді. Өмірдің кейбір ұйқы-тұйқы қиыншылық кездерінде олар жұмсақ және тайғақ яғни сөзінде тұрмайтындар болып келеді. Қолдарынан ештеңе келмесе қолдарын бір сілтеп ұнжырғалары түсіп айналасындағылардың барлығына кінә артады. Сәл “тәртіп бойынша қаталдық болса" болды ешнәрсеге қарамастан... олар айғай-сүреңге салып, психологиялық тұрғыдан өзін жайсыз сезінеді. Бұндай "сәбіздер“"сән құмар" болады, өзге адамдар сияқты бәрі болғанын қалайды, осындайлардың арқасында саудагерлер, саясаткерлер өз жай-күйлерін жасайды . Ағаш - Адам Мұндайлар аз. Бұл адамдар ешқашан өзгермейді, қандай жағдай болмасын өз қалпында өзгеріссіз қалады. Өздерін сабырлы, байсалды , бірқалыпты ұстайды. Осындай адамдардаың арқасында өмірде қандай жағдай болмасын қараның артында ақ, ақтың артында қара барын түсінеді. Жұмыртқа - Адам Бұлар сондай адамдар өмірлік шырғалаңдар мен қиыншылықтардан шыңдалып, мықты болып шығатындар! Мынадай адамдар өте-өте азғантай. тап мынадай адамдар әдеттегі өмірде ешкім емес, ал в ауыр кезеңдерде кенет "қатады" , «қатаяды» және "сыртқы жай-жапсарды" мақсатты түрде жеңеді. Кофе – Адам О –о - бұл ең айтарлық! Осы кофе сияқты айрықша ерекше адамдар да бар. Өмірдің қиындығына өзгере қоймайтын. Керісінше олар өздері жаңа және айрықша тамаша өмірлік жағдайдан білім мен пайданы ала отырып өзгертетіндер. Қоытынды: Не байқадыңыз? (Ата-аналар ой бөліседі) Сұрақ: Не байқадыңыздар осы аталған (сәбіз,кофе,жұмыртқа,ағаш) балаларды жатқызуға бола ма?

8 слайд

Сәбіз - Адам Бұндайлар көп. Қарапайым өмірде бұл адамдар қатты сияқты болып көрінеді. Өмірдің кейбір ұйқы-тұйқы қиыншылық кездерінде олар жұмсақ және тайғақ яғни сөзінде тұрмайтындар болып келеді. Қолдарынан ештеңе келмесе қолдарын бір сілтеп ұнжырғалары түсіп айналасындағылардың барлығына кінә артады. Сәл “тәртіп бойынша қаталдық болса" болды ешнәрсеге қарамастан... олар айғай-сүреңге салып, психологиялық тұрғыдан өзін жайсыз сезінеді. Бұндай "сәбіздер“"сән құмар" болады, өзге адамдар сияқты бәрі болғанын қалайды, осындайлардың арқасында саудагерлер, саясаткерлер өз жай-күйлерін жасайды . Ағаш - Адам Мұндайлар аз. Бұл адамдар ешқашан өзгермейді, қандай жағдай болмасын өз қалпында өзгеріссіз қалады. Өздерін сабырлы, байсалды , бірқалыпты ұстайды. Осындай адамдардаың арқасында өмірде қандай жағдай болмасын қараның артында ақ, ақтың артында қара барын түсінеді. Жұмыртқа - Адам Бұлар сондай адамдар өмірлік шырғалаңдар мен қиыншылықтардан шыңдалып, мықты болып шығатындар! Мынадай адамдар өте-өте азғантай. тап мынадай адамдар әдеттегі өмірде ешкім емес, ал в ауыр кезеңдерде кенет "қатады" , «қатаяды» және "сыртқы жай-жапсарды" мақсатты түрде жеңеді. Кофе – Адам О –о - бұл ең айтарлық! Осы кофе сияқты айрықша ерекше адамдар да бар. Өмірдің қиындығына өзгере қоймайтын. Керісінше олар өздері жаңа және айрықша тамаша өмірлік жағдайдан білім мен пайданы ала отырып өзгертетіндер. Қоытынды: Не байқадыңыз? (Ата-аналар ой бөліседі) Сұрақ: Не байқадыңыздар осы аталған (сәбіз,кофе,жұмыртқа,ағаш) балаларды жатқызуға бола ма?

«ОТБАСЫ БАҚЫТЫ» ВИДЕОРОЛИК .

9 слайд
«ОТБАСЫ БАҚЫТЫ» ВИДЕОРОЛИК                   .

9 слайд

«ОТБАСЫ БАҚЫТЫ» ВИДЕОРОЛИК                   .

Құрметті ата-аналар, бүгінгі кездесу ерекше болады деп сенеміз. Бірігіп жұмылғанда, қолы

10 слайд
            Құрметті ата-аналар, бүгінгі кездесу ерекше болады деп сенеміз. Бірігіп жұмылғанда, қолымыздан барлығы келеді. сіздермен бірлесе отырып  бала тәрбиесіне байланысты мәселелерге көңіл аударуға, оны шешуге,бала жүрегіне жол табуға, оны түсінуге тырсып көрелік.

10 слайд

            Құрметті ата-аналар, бүгінгі кездесу ерекше болады деп сенеміз. Бірігіп жұмылғанда, қолымыздан барлығы келеді. сіздермен бірлесе отырып  бала тәрбиесіне байланысты мәселелерге көңіл аударуға, оны шешуге,бала жүрегіне жол табуға, оны түсінуге тырсып көрелік.

Отбасы- кішкентай адамның өміріндегі алғашқы тұрақты ұжым. Тұлғаның қалыптасуында отбасы ең басты роль атқарады. О

11 слайд
        Отбасы- кішкентай адамның  өміріндегі  алғашқы тұрақты ұжым. Тұлғаның қалыптасуында отбасы ең басты роль атқарады. Отбасы өте қажетті, басқадай ешнәрсемен өзгертуге  (ауыстыруға) болмайтын баспалдақ. Отбасы- сыйластық, жарастық орнаған орта. Отбасы- бала тәрбиесініңең алғашқы ұжымы. Отбасы- адам ғұмырының тірегі ғана емес, қоғамның да басты негізі.

11 слайд

        Отбасы- кішкентай адамның  өміріндегі  алғашқы тұрақты ұжым. Тұлғаның қалыптасуында отбасы ең басты роль атқарады. Отбасы өте қажетті, басқадай ешнәрсемен өзгертуге  (ауыстыруға) болмайтын баспалдақ. Отбасы- сыйластық, жарастық орнаған орта. Отбасы- бала тәрбиесініңең алғашқы ұжымы. Отбасы- адам ғұмырының тірегі ғана емес, қоғамның да басты негізі.

( Сұрақтарға жауап, өз тәжірбиелерімен алмасу) Ата-ана болу –бұл қуанышты, сонымен бірге көп күш салуды қажет

12 слайд
( Сұрақтарға жауап, өз тәжірбиелерімен алмасу)                 Ата-ана болу –бұл қуанышты, сонымен бірге көп күш салуды қажет ететін еңбек. Осы жұмысты атқара отырып, біз бірнеше мәрте тығырыққа тірелеміз. Баланы жазалауға болады ма?, Қашан және мұны қалайша жасау керек?, Баланы мадақтаумен бұзуға бола ма?, Баланы не үшін мадақтауға болады?

12 слайд

( Сұрақтарға жауап, өз тәжірбиелерімен алмасу)                 Ата-ана болу –бұл қуанышты, сонымен бірге көп күш салуды қажет ететін еңбек. Осы жұмысты атқара отырып, біз бірнеше мәрте тығырыққа тірелеміз. Баланы жазалауға болады ма?, Қашан және мұны қалайша жасау керек?, Баланы мадақтаумен бұзуға бола ма?, Баланы не үшін мадақтауға болады?

«Ащы пияз» қазіргі заман аңызы Өз балаларыма көңіл бөлуге әрдайым менде уақыт болмайтын. Жұмыс, қызмет бабында өрлеу, же

13 слайд
«Ащы пияз» қазіргі заман аңызы      Өз балаларыма көңіл бөлуге әрдайым менде уақыт болмайтын. Жұмыс, қызмет бабында өрлеу, жеке бас өмірім. Бірақ, менің балаларым ештеңеден тарықпай өмір сүріп жатты, менің олардың тәттілік – компьютерлік қажеттіліктерін қанағаттандыруға қаражатым жетіп отырды.     Менің олардың кемшіліктеріне көз жұмып қарасам, олар менің тарапымнан көңіл бөле алмайтынымды кешіріп жатты. Бірақ мейірімді, жібектей балалық шақтың уақыты тез өтіп кетті.            Күрделі жасөспірімдік кезең басталды. Алғашқы өзара кінә қою, алғашқы шынайы сезімдер. Менің жасаған ашылуым: менің балаларым сүйіспеншіліксіз өскен. Мен олардың есеюіне көңіл бөлмеппін, олардың нашар қылықтары мен әрекеттеріне тосқауыл қоймаппын және жамандықты жақсылықтан ажырата білуді үйретпеппін.   Кезекті келеңсіз жағдайдан соң ас үйде пиязды аршып тұрып, көзімнен жас кетті.    Анам кіріп келіп: - Неге жылап тұрсың? – деді. - Білесің бе, ащы пияз қолыма түсіпті. Көзді жасаурататын сұрыптары болады ғой, сол шығар , -дедім - Демек, оны аз суарған шығар деді анам да, - Мен бір маңызды нәрсені түсіндім: егер де балаларға балалық шағында аз су құйылса, өздерінің ересек өмірінде олар басқаларды көп жылатады.

13 слайд

«Ащы пияз» қазіргі заман аңызы      Өз балаларыма көңіл бөлуге әрдайым менде уақыт болмайтын. Жұмыс, қызмет бабында өрлеу, жеке бас өмірім. Бірақ, менің балаларым ештеңеден тарықпай өмір сүріп жатты, менің олардың тәттілік – компьютерлік қажеттіліктерін қанағаттандыруға қаражатым жетіп отырды.     Менің олардың кемшіліктеріне көз жұмып қарасам, олар менің тарапымнан көңіл бөле алмайтынымды кешіріп жатты. Бірақ мейірімді, жібектей балалық шақтың уақыты тез өтіп кетті.            Күрделі жасөспірімдік кезең басталды. Алғашқы өзара кінә қою, алғашқы шынайы сезімдер. Менің жасаған ашылуым: менің балаларым сүйіспеншіліксіз өскен. Мен олардың есеюіне көңіл бөлмеппін, олардың нашар қылықтары мен әрекеттеріне тосқауыл қоймаппын және жамандықты жақсылықтан ажырата білуді үйретпеппін.   Кезекті келеңсіз жағдайдан соң ас үйде пиязды аршып тұрып, көзімнен жас кетті.    Анам кіріп келіп: - Неге жылап тұрсың? – деді. - Білесің бе, ащы пияз қолыма түсіпті. Көзді жасаурататын сұрыптары болады ғой, сол шығар , -дедім - Демек, оны аз суарған шығар деді анам да, - Мен бір маңызды нәрсені түсіндім: егер де балаларға балалық шағында аз су құйылса, өздерінің ересек өмірінде олар басқаларды көп жылатады.

Шығармашылық тапсырма. «Сиқырлы базар» қасиеттерді сатып алу топтық жұмыс. «Сиқырлы базар» бала бойына керекті қасиеттерді сат

14 слайд
Шығармашылық тапсырма. «Сиқырлы базар» қасиеттерді сатып алу топтық жұмыс. «Сиқырлы базар» бала бойына керекті қасиеттерді сатып алу. Қасиеттерді қағаз бетіне түсіруге мүмкіндік береді. Қажеттті құрал- жабдықтар : Үлкен стандартты парақ және кіші визиткалар көлеміндегі (әр топқа 10 есебінде) қағаз, фломастер және түйреуіш қажет. • Жүргізілу барысы: барлық топқа тапсырма : жалпы адам бойындағы өздерін ұстау өте нашар және өзге адамдардың көңілдерінен шықпайтын бойларында көп жағымсыз қылықтар байқалатынына шағымданды. Бірақ, менің ойымша әр адам өзінің бойындағы ерекшеліктерге өзі баға беруге құқылы. Келісесіздер ме? ( топтан қарсы байланыс алу) Қалай болмағанымен біздің әрқайсымыздың бойымызда бізге көмектесетін немесе керісінше кедергі келтіретін қасиеттер кездесетіні айқын. Сол себепті қазір «сиқырлы базар» деп аталатын ойын ойнап көруді ұсынамын. Бұл базардың ерекшелігі мұнда адамның қасиеттері сатылады және айырбасқа түседі. • Парақтың жоғарғы жағына үлкен әріптермен «сатып аламын деп жазып» ( сатып алушыларға түсінікті болатындай етіп) және оған баланың бейнесін бейнелей отырып қалай саласыздар өз еріктеріңізде оған қажетті қасиеттерді жазыңыз мақал – мәтелмен немесе нақыл сөздерді пайдалана отырып жасауға болады. Сатып алатын қасиеттерді параққа жазып түйреуіштің көмегімен кеудеңізге қыстырыңыз.Енді кішкене парақтарды алып, оған сататын немесе айырбастайтын қасиеттерді жазыңыз.Сіз «сиқырла базардасыз». Енді базарды аралап, асықпай қай топқа қандай қасиеттер керек, қай топ не сатып жүргенін байқаңыз. Бұл жерде ешқандай шектеу жоқ. Өзіңізді еркін ұстап, саудаласыңыз. Сіздің топ өздеріңіздің 2,3,4 саудаңызды сатып, қанша айырбастасаңыз да еркіңіз. Тек есіңізде болсын. Сауда тегін жүргізілмейді. Міндетті түрде қасиеттерді айырбастау керек. Егер сіздің топтың көңілінен шықпаса басқа нұсқаларын қарап көріңіздер.Осы уақыт аралығында әрдайым базардағы белсенділікті қадағалап отыру қажет. Ойын «Сағат 6 болды, базар жабылады. Сауданы тоқтатыңыздар» деген нұсқасымен барып тоқтатылады. • Қажетті уақыт: 4 минут

14 слайд

Шығармашылық тапсырма. «Сиқырлы базар» қасиеттерді сатып алу топтық жұмыс. «Сиқырлы базар» бала бойына керекті қасиеттерді сатып алу. Қасиеттерді қағаз бетіне түсіруге мүмкіндік береді. Қажеттті құрал- жабдықтар : Үлкен стандартты парақ және кіші визиткалар көлеміндегі (әр топқа 10 есебінде) қағаз, фломастер және түйреуіш қажет. • Жүргізілу барысы: барлық топқа тапсырма : жалпы адам бойындағы өздерін ұстау өте нашар және өзге адамдардың көңілдерінен шықпайтын бойларында көп жағымсыз қылықтар байқалатынына шағымданды. Бірақ, менің ойымша әр адам өзінің бойындағы ерекшеліктерге өзі баға беруге құқылы. Келісесіздер ме? ( топтан қарсы байланыс алу) Қалай болмағанымен біздің әрқайсымыздың бойымызда бізге көмектесетін немесе керісінше кедергі келтіретін қасиеттер кездесетіні айқын. Сол себепті қазір «сиқырлы базар» деп аталатын ойын ойнап көруді ұсынамын. Бұл базардың ерекшелігі мұнда адамның қасиеттері сатылады және айырбасқа түседі. • Парақтың жоғарғы жағына үлкен әріптермен «сатып аламын деп жазып» ( сатып алушыларға түсінікті болатындай етіп) және оған баланың бейнесін бейнелей отырып қалай саласыздар өз еріктеріңізде оған қажетті қасиеттерді жазыңыз мақал – мәтелмен немесе нақыл сөздерді пайдалана отырып жасауға болады. Сатып алатын қасиеттерді параққа жазып түйреуіштің көмегімен кеудеңізге қыстырыңыз.Енді кішкене парақтарды алып, оған сататын немесе айырбастайтын қасиеттерді жазыңыз.Сіз «сиқырла базардасыз». Енді базарды аралап, асықпай қай топқа қандай қасиеттер керек, қай топ не сатып жүргенін байқаңыз. Бұл жерде ешқандай шектеу жоқ. Өзіңізді еркін ұстап, саудаласыңыз. Сіздің топ өздеріңіздің 2,3,4 саудаңызды сатып, қанша айырбастасаңыз да еркіңіз. Тек есіңізде болсын. Сауда тегін жүргізілмейді. Міндетті түрде қасиеттерді айырбастау керек. Егер сіздің топтың көңілінен шықпаса басқа нұсқаларын қарап көріңіздер.Осы уақыт аралығында әрдайым базардағы белсенділікті қадағалап отыру қажет. Ойын «Сағат 6 болды, базар жабылады. Сауданы тоқтатыңыздар» деген нұсқасымен барып тоқтатылады. • Қажетті уақыт: 4 минут

• Талдау сұрақтары: (6 минут) Жаттығу аяқталғаннан ...

15 слайд
• Талдау сұрақтары: (6 минут) Жаттығу аяқталғаннан ...

15 слайд

• Талдау сұрақтары: (6 минут) Жаттығу аяқталғаннан ...

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ