"Отбасы және мектеп" тақырыбындағы ата-аналар жиналысына арналған презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ОТБАСЫ ЖӘНЕ МЕКТЕП
1 слайд
ОТБАСЫ ЖӘНЕ МЕКТЕП
2 слайд
Ш
А
Т
Т
Ы
Қ
Ш
Е
Ң
Б
Е
Р
І
2 слайд
Ш А Т Т Ы Қ Ш Е Ң Б Е Р І
3 слайд
С
і з
қ
а
н
д
а
й
а
т
а
-
а
н
а
с
ы
з
?
3 слайд
С і з қ а н д а й а т а - а н а с ы з ?
4 слайд
А
я
л
ы
а
л
а
қ
а
н
4 слайд
А я л ы а л а қ а н
5 слайд
ОҚУШЫНЫҢ САБАҚ
ҮЛГЕРУІНДЕГІ
АТА – АНАНЫҢ РОЛІ
5 слайд
ОҚУШЫНЫҢ САБАҚ ҮЛГЕРУІНДЕГІ АТА – АНАНЫҢ РОЛІ
6 слайд
МАҚСАТЫ:
АТА – АНАЛАРДЫ
ПІКІР АЙТУҒА ЫНТАЛАНДЫРУ,
ОРТАҚ ШЕШІМДІ АНЫҚТАУ, БОЛАШАҚТА
БАЛАМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУ МІНДЕТІН БЕЛГІЛЕУ.
6 слайд
МАҚСАТЫ: АТА – АНАЛАРДЫ ПІКІР АЙТУҒА ЫНТАЛАНДЫРУ, ОРТАҚ ШЕШІМДІ АНЫҚТАУ, БОЛАШАҚТА БАЛАМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУ МІНДЕТІН БЕЛГІЛЕУ.
7 слайд
СІЗДІҢ БАЛАҢЫЗ “2”АЛЫП КЕЛСЕ,
СІЗ НЕ АЙТАСЫЗ?
Ата -анаНеге оқымайсың?
Енді еш жерге
бармайсың
Қолыңнан еш нәрсе
келмейдіАқылсызҰятқа қалдырасың
7 слайд
СІЗДІҢ БАЛАҢЫЗ “2”АЛЫП КЕЛСЕ, СІЗ НЕ АЙТАСЫЗ? Ата -анаНеге оқымайсың? Енді еш жерге бармайсың Қолыңнан еш нәрсе келмейдіАқылсызҰятқа қалдырасың
8 слайд
БІРАҚМАҚТАУ КЕРЕК
СЕНУ КЕРЕК
СЕНБЕЙМІЗ МАҚТАМАЙМЫЗ
АТА – АНАМЕН
БАЙЛАНЫСТ БОЛУМҰҒАЛІММЕН
БАЙЛАНЫСТА БОЛУ
КЕРЕК ЕРІНЕМІЗ КӨМЕКТЕСУ
КЕРЕК
8 слайд
БІРАҚМАҚТАУ КЕРЕК СЕНУ КЕРЕК СЕНБЕЙМІЗ МАҚТАМАЙМЫЗ АТА – АНАМЕН БАЙЛАНЫСТ БОЛУМҰҒАЛІММЕН БАЙЛАНЫСТА БОЛУ КЕРЕК ЕРІНЕМІЗ КӨМЕКТЕСУ КЕРЕК
9 слайд
Сіз төмендегі ескерту, шектеулерді балаңызға
қаншалықты жиі айтасыз?
-
БАРШЫ, ҚАЗІР ҚОЛЫМ БОС ЕМЕС!
-
ҚАРАШЫ, ТАҒЫ БҮЛДІРДІҢ!
-
ДҰРЫС ЕМЕС!
-
СЕНІҢ БІРДЕҢЕ ҮЙРЕНЕТІН
КҮНІҢ БОЛА МА?
-
СЕН МЕНІ ЖЫНДАНДЫРАСЫҢ!
-
ӘКЕҢ (НЕМЕСЕ ШЕШЕҢ) ЕКЕУІҢНІҢ
МЕНСІЗ КҮНДЕРІҢ ҚАРАҢ ҚАЛАР!
9 слайд
Сіз төмендегі ескерту, шектеулерді балаңызға қаншалықты жиі айтасыз? - БАРШЫ, ҚАЗІР ҚОЛЫМ БОС ЕМЕС! - ҚАРАШЫ, ТАҒЫ БҮЛДІРДІҢ! - ДҰРЫС ЕМЕС! - СЕНІҢ БІРДЕҢЕ ҮЙРЕНЕТІН КҮНІҢ БОЛА МА? - СЕН МЕНІ ЖЫНДАНДЫРАСЫҢ! - ӘКЕҢ (НЕМЕСЕ ШЕШЕҢ) ЕКЕУІҢНІҢ МЕНСІЗ КҮНДЕРІҢ ҚАРАҢ ҚАЛАР!
10 слайд
Бала мен қарым –
қатынастағы кейбір
қателіктер Баланың астар
санасында қабылдануы Дұрысы
Жылама! Жаман балалар
ғана жылайды Мен әлсіз, жаман баламын! Жарайды, кішкене жылап ал,
жеңілденіп қаласың!
Әкесіне (шешесіне) ұқсап
сүймірейіп тұрғанын
қарашы! Әкемді (шешемді) жек көреді Сенің әкең (шешең) ең
жақсы адам. Қандай ақылды
еді! (жақсылықтарын айтып
отыру).
Ой, ақымақ – ай! Менің ақымақтығымды
жақсы көреді. Бала менің ақылды, әдемі...
Біз сені жақсы болсын деп...
Сен болсаң... Мені ата – анам да жек
көреді. Үмітін ақтай
алмайтын босбелбеумін Біз сені жақсы көреміз,
түсінеміз. Әлі – ақ бәрі
орнына келеді
“ Бәленбайдың баласын
қарашы...” Мен одан кеммін “ Менің ойымша ондайды сен
де, жасай аласың! ”
“ Әйтеуір бәрін
былықтырасың да жүресің!” Келесі жолы өздері істесі.
Енді ештеңе істемейсін! “ Әрбір адамның қателесуге
құқығы бар. Ештеңе етпейді
келесіде байқап істе!”
“ Сенің ақылың жететін іс
емес...” үлкендердің ісіне
араласпай жайыңа отыр Менің қолымнан ештеңе
келмейді. Мен түкке
тұрмайтын байқұспын.
Менің ойым ешкімге қызық
емес. Араластыруға болатын іс
болса: “Қане, сенің ойы
қалай?” – деп болмаса, “Бұл
істің шешімін өзімізге
қалдыр!”
10 слайд
Бала мен қарым – қатынастағы кейбір қателіктер Баланың астар санасында қабылдануы Дұрысы Жылама! Жаман балалар ғана жылайды Мен әлсіз, жаман баламын! Жарайды, кішкене жылап ал, жеңілденіп қаласың! Әкесіне (шешесіне) ұқсап сүймірейіп тұрғанын қарашы! Әкемді (шешемді) жек көреді Сенің әкең (шешең) ең жақсы адам. Қандай ақылды еді! (жақсылықтарын айтып отыру). Ой, ақымақ – ай! Менің ақымақтығымды жақсы көреді. Бала менің ақылды, әдемі... Біз сені жақсы болсын деп... Сен болсаң... Мені ата – анам да жек көреді. Үмітін ақтай алмайтын босбелбеумін Біз сені жақсы көреміз, түсінеміз. Әлі – ақ бәрі орнына келеді “ Бәленбайдың баласын қарашы...” Мен одан кеммін “ Менің ойымша ондайды сен де, жасай аласың! ” “ Әйтеуір бәрін былықтырасың да жүресің!” Келесі жолы өздері істесі. Енді ештеңе істемейсін! “ Әрбір адамның қателесуге құқығы бар. Ештеңе етпейді келесіде байқап істе!” “ Сенің ақылың жететін іс емес...” үлкендердің ісіне араласпай жайыңа отыр Менің қолымнан ештеңе келмейді. Мен түкке тұрмайтын байқұспын. Менің ойым ешкімге қызық емес. Араластыруға болатын іс болса: “Қане, сенің ойы қалай?” – деп болмаса, “Бұл істің шешімін өзімізге қалдыр!”
11 слайд
- ЖАНЫМ МЕНІҢ! ҚУАНЫШЫМ МЕНІҢ!
- СЕНІҢ ҚОЛЫҢНАН БӘРІ КЕЛЕДІ!
-
СЕН БОЛМАСАҢ, БІЗ ҚАЙТЕР ЕДІК?
-
БОТАМ КЕЛДІ! НЕГЕ КӨҢІЛСІЗСІҢ?
-
КЕЛ, КӨМЕКТЕСІП ЖІБЕРЕЙІН.
-
АҚЫЛЫҢНАН АЙНАЛАЙЫН!
- БАЛАМ ӨСІП ҚАЛЫПТЫ ҒОЙ!
-
СЕНІҢ КӨМЕГІҢ КЕРЕК БОЛЫП ТҰР!
11 слайд
- ЖАНЫМ МЕНІҢ! ҚУАНЫШЫМ МЕНІҢ! - СЕНІҢ ҚОЛЫҢНАН БӘРІ КЕЛЕДІ! - СЕН БОЛМАСАҢ, БІЗ ҚАЙТЕР ЕДІК? - БОТАМ КЕЛДІ! НЕГЕ КӨҢІЛСІЗСІҢ? - КЕЛ, КӨМЕКТЕСІП ЖІБЕРЕЙІН. - АҚЫЛЫҢНАН АЙНАЛАЙЫН! - БАЛАМ ӨСІП ҚАЛЫПТЫ ҒОЙ! - СЕНІҢ КӨМЕГІҢ КЕРЕК БОЛЫП ТҰР!
12 слайд
1. БАЛАҢЫЗДЫҢ СЫНЫП ЖЕТЕКШІСІМЕН
ТЫҒЫЗ БАЙЛАНЫСТА БОЛУЫ;
2. САБАҚТАН КЕЛГЕН БАЛАҢЫҢ КҮНДЕЛІКТІ
КҮНДЕЛІГІН ТЕКСЕРІП, КӨМЕК КӨРСЕТУ;
3. МЕКТЕПІШІЛІК АТА-АНАЛАР ЖИНАЛЫСЫНА ҚАТЫСУ;
4. СЫНЫПТЫҢ АТА-АНАЛАР КОМИТЕТІНІҢ
ТӨРАЙЫМЫМЕН БАЙЛАНЫСТА БОЛУ;
5. БАЛАҢЫЗДЫҢ МЕКТЕПТЕГІ ЖАҒДАЙЫН ЖАСАУ
БАРЫСЫНДА ӨЗ ЕРКІНІЗБЕҢ ОҚУ-ТӘРБИЕ
ІС-ШАРАЛАРЫНА ҚАРЖЫЛЫҚ КӨМЕК КӨРСЕТУ;
6. МЕКТЕПТЕГІ АШЫҚ ЕСІК КҮНІ БАЛАҢЫЗДЫҢ
САБАҒЫНА ҚАТЫСУ; Ата – ананың міндеттері
12 слайд
1. БАЛАҢЫЗДЫҢ СЫНЫП ЖЕТЕКШІСІМЕН ТЫҒЫЗ БАЙЛАНЫСТА БОЛУЫ; 2. САБАҚТАН КЕЛГЕН БАЛАҢЫҢ КҮНДЕЛІКТІ КҮНДЕЛІГІН ТЕКСЕРІП, КӨМЕК КӨРСЕТУ; 3. МЕКТЕПІШІЛІК АТА-АНАЛАР ЖИНАЛЫСЫНА ҚАТЫСУ; 4. СЫНЫПТЫҢ АТА-АНАЛАР КОМИТЕТІНІҢ ТӨРАЙЫМЫМЕН БАЙЛАНЫСТА БОЛУ; 5. БАЛАҢЫЗДЫҢ МЕКТЕПТЕГІ ЖАҒДАЙЫН ЖАСАУ БАРЫСЫНДА ӨЗ ЕРКІНІЗБЕҢ ОҚУ-ТӘРБИЕ ІС-ШАРАЛАРЫНА ҚАРЖЫЛЫҚ КӨМЕК КӨРСЕТУ; 6. МЕКТЕПТЕГІ АШЫҚ ЕСІК КҮНІ БАЛАҢЫЗДЫҢ САБАҒЫНА ҚАТЫСУ; Ата – ананың міндеттері
13 слайд
1. Мектеп білім ошағы екенін есте ұстаңыз.
2. Мұғалімнің қоғамдағы рөлін бағалаңыз,қолдау
көрсетіңіз.
3. Бала тәрбиесі тек мұғалімнің ісі емес,ортақ іс
екенін ұмытпаңыз.
4. Мектеп туралы,мектепте болған жағдай туралы
анық-қанығына көз жеткізбей тұрып ,бөгде
орындарға таратпаңыз.
5. Мектеп – балаңыздың екінші үйі екенін
түсінсеңіз,өзіңізді де сол үйдің мүшесімін деп
есептеңіз. Ата – аналарға арналған
этикалық кодекс
13 слайд
1. Мектеп білім ошағы екенін есте ұстаңыз. 2. Мұғалімнің қоғамдағы рөлін бағалаңыз,қолдау көрсетіңіз. 3. Бала тәрбиесі тек мұғалімнің ісі емес,ортақ іс екенін ұмытпаңыз. 4. Мектеп туралы,мектепте болған жағдай туралы анық-қанығына көз жеткізбей тұрып ,бөгде орындарға таратпаңыз. 5. Мектеп – балаңыздың екінші үйі екенін түсінсеңіз,өзіңізді де сол үйдің мүшесімін деп есептеңіз. Ата – аналарға арналған этикалық кодекс
14 слайд
•
6. Мектепішілік және сыныптағы ата-аналар
жиналысынан қалыс қалмаңыз.
7. Өз балаңыздың мектептен тыс уақыттағы өміріне
аса үлкен жауапкершілікпен қараңыз.
8. Балаңыз сапалы білім алсын десеңіз оған мектепке
қажетті құрал-жабдықтарын уақытылы әперіңіз.
9. Балаңыздың денсаулығы мен жеке басының
тазалығына және киіміне жауапты қараңыз.
10. Өз уақытымен балаңыздың оқу
процесін,күнделігін,дәптерін қадағалап отырыңыз.
11. Егер мектепке сабақ уақытында келсеңіз, сынып
жетекшісін немесе балаңызды арнайы күту орнында
күтіңіз.
14 слайд
• 6. Мектепішілік және сыныптағы ата-аналар жиналысынан қалыс қалмаңыз. 7. Өз балаңыздың мектептен тыс уақыттағы өміріне аса үлкен жауапкершілікпен қараңыз. 8. Балаңыз сапалы білім алсын десеңіз оған мектепке қажетті құрал-жабдықтарын уақытылы әперіңіз. 9. Балаңыздың денсаулығы мен жеке басының тазалығына және киіміне жауапты қараңыз. 10. Өз уақытымен балаңыздың оқу процесін,күнделігін,дәптерін қадағалап отырыңыз. 11. Егер мектепке сабақ уақытында келсеңіз, сынып жетекшісін немесе балаңызды арнайы күту орнында күтіңіз.
15 слайд
12. Өз мүмкіндігіңізге қарай мектепте өтілетін, ауыл
көлемінде өтілетін мерекелік шараларға,байқауларға
қатысыңыз.
13. Өз еріктерімен әрбір ата-ана мектепке
ұйымдастырушылық,ақпараттық және материалдық
көмек көрсете алады.
14. Мектеп ішінде, сыныпта бола қалған қиын
мәселелі жағдайларда оны мынадай тәртіппен
шешуге тырысыңыз:
1. Сынып жетекшісі;
2. Пән мұғалімі (қажет жағдайда);
3. Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары;
4. Мектеп басшысы
•
15 слайд
12. Өз мүмкіндігіңізге қарай мектепте өтілетін, ауыл көлемінде өтілетін мерекелік шараларға,байқауларға қатысыңыз. 13. Өз еріктерімен әрбір ата-ана мектепке ұйымдастырушылық,ақпараттық және материалдық көмек көрсете алады. 14. Мектеп ішінде, сыныпта бола қалған қиын мәселелі жағдайларда оны мынадай тәртіппен шешуге тырысыңыз: 1. Сынып жетекшісі; 2. Пән мұғалімі (қажет жағдайда); 3. Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары; 4. Мектеп басшысы •
16 слайд
Кез келген уақытта өзіңіздің бар ісіңізді тастай салып,
балаңызға көңіл бөлесіз бе?
Баланың орнына өзіңізді қоя аласыз ба?
Балаңызбен арадағы қарым – қатынас барысында
жасаған қателігіңізді мойындай аласыз ба?
Балаға берген уәдеңізді мойындай аласыз ба?
Балаңыздың достарын білесіз бе?
Сізді және балаңызды қызықтыратын ортақ
істерді білесіз бе?
Сабақтарын орындалуын тексересіз бе?
Сіз балаңыздың қандай азамат болғанын қалайсыз?
Балаңызды қандай баламен жолдас болғанын қалайсыз?
Балаңызға кімді үлгі тұтасыз? СҰРАҚ - ЖАУАП
16 слайд
Кез келген уақытта өзіңіздің бар ісіңізді тастай салып, балаңызға көңіл бөлесіз бе? Баланың орнына өзіңізді қоя аласыз ба? Балаңызбен арадағы қарым – қатынас барысында жасаған қателігіңізді мойындай аласыз ба? Балаға берген уәдеңізді мойындай аласыз ба? Балаңыздың достарын білесіз бе? Сізді және балаңызды қызықтыратын ортақ істерді білесіз бе? Сабақтарын орындалуын тексересіз бе? Сіз балаңыздың қандай азамат болғанын қалайсыз? Балаңызды қандай баламен жолдас болғанын қалайсыз? Балаңызға кімді үлгі тұтасыз? СҰРАҚ - ЖАУАП
17 слайд
Үндеу.
Құрметті мектеп оқушылары!
Біз 7 – сынып оқушылары, барлық мектеп оқушыларын салауатты, яғни нашақорсыз, ішімдіксіз, шылым шекпей өмір сүруге шақырамыз.
Бұл індеттер – денсаулықтың жауы, қоғамға жат әдеттер екенін естеріңізге саламыз!Ү н д е у .
Қ ұрм ет т і ат а –аналар!
Біз сіздерді м ект епт егі оқуш ы өм іріне
қат ы ст ы өт ет ін іс – ш араларға ж әне
м ект епт егі ж иналы ст арға белсенді т үрде
қат ы сулары ңы зды ш ақы рам ы з!
17 слайд
Үндеу. Құрметті мектеп оқушылары! Біз 7 – сынып оқушылары, барлық мектеп оқушыларын салауатты, яғни нашақорсыз, ішімдіксіз, шылым шекпей өмір сүруге шақырамыз. Бұл індеттер – денсаулықтың жауы, қоғамға жат әдеттер екенін естеріңізге саламыз!Ү н д е у . Қ ұрм ет т і ат а –аналар! Біз сіздерді м ект епт егі оқуш ы өм іріне қат ы ст ы өт ет ін іс – ш араларға ж әне м ект епт егі ж иналы ст арға белсенді т үрде қат ы сулары ңы зды ш ақы рам ы з!