Отбасы мен балабақша бірлестігі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Отбасы мен
балабақша бірлестігі
1 слайд
Отбасы мен балабақша бірлестігі
2 слайд
- Ата-ананың педагогикалық-психологиялық
ынтымақтастығын арттыру. Ой санасы
дамыған білімді де салауатты, мәдениетті
тұлғаны қалыптастыру мақсатында бала
тәрбиесіндегі ата-ананың алатын орнының
ерекшелігін түсіндіру.
Мақсаты
2 слайд
- Ата-ананың педагогикалық-психологиялық ынтымақтастығын арттыру. Ой санасы дамыған білімді де салауатты, мәдениетті тұлғаны қалыптастыру мақсатында бала тәрбиесіндегі ата-ананың алатын орнының ерекшелігін түсіндіру. Мақсаты
3 слайд
Жұмыс барысы:
1. Мақсаты.
2. Топтарға бөліну
3. Тренинг «Мен қандаймын»
4. Кіріспе
5. Топтық жұмыс
6. Сергіту
7. Кері байланыс (екі жұлдыз, бір тілек)
8. Қорытынды
3 слайд
Жұмыс барысы: 1. Мақсаты. 2. Топтарға бөліну 3. Тренинг «Мен қандаймын» 4. Кіріспе 5. Топтық жұмыс 6. Сергіту 7. Кері байланыс (екі жұлдыз, бір тілек) 8. Қорытынды
4 слайд
Ақ түс – таза парақ, онда әлі
де талай тарих жазылады.
Пәктік, тазалық нышаны. Ақ
түс әділдікті білдіреді. Еш
бояуы жоқ ақ түс кіршіксіз
сезімді көрсетеді. Пәк
қалыңдықтар ақ көйлекті
осы себеппен де киеді. Ақ түс
жолыңызды ашып,
кедергілерді жояды.
Қызғылт түс – адамның тілегені мен
қиялындағысы ақиқатқа айналады
деген үміттің нышаны. Асыл арман мен
көркем қиялдың түсі. Бұл түсті
таңдағандар тек өзгелерді таң
қалдырғысы немесе сүйсіндіргісі
келмейді, өзін де таң қалдырғандығын
қалайды. Бұл түс жайлы, көңілді,
бақытты өмірді бейнелейді. «Қызғылт»
өмір –бұл бақыт, тепе –теңдік
(жапондарда кез –келген уақытта
төбелес ашуға дайын адамның көзіне
қызғылт пластинка қою дәстүрі де
кездейсоқтық емес). Қызыл түс - адамның энергияға
толы екенін көрсетеді. Өмірлік
күшті, белсенділікті, нәтиже,
сәттілікке қол жеткізу үшін
барлық мүмкін болған
талпынысты, бейімділікті
албырттықты, жеңіске деген
жігерді, құлшынысты білдіреді.
Бұл түстітаңдағандар - кез келген
қиындыққа мойынсұнбайтын,
күрескер, батыл адамдар. Моншақ түстері арқылы топтарға бөліну.
4 слайд
Ақ түс – таза парақ, онда әлі де талай тарих жазылады. Пәктік, тазалық нышаны. Ақ түс әділдікті білдіреді. Еш бояуы жоқ ақ түс кіршіксіз сезімді көрсетеді. Пәк қалыңдықтар ақ көйлекті осы себеппен де киеді. Ақ түс жолыңызды ашып, кедергілерді жояды. Қызғылт түс – адамның тілегені мен қиялындағысы ақиқатқа айналады деген үміттің нышаны. Асыл арман мен көркем қиялдың түсі. Бұл түсті таңдағандар тек өзгелерді таң қалдырғысы немесе сүйсіндіргісі келмейді, өзін де таң қалдырғандығын қалайды. Бұл түс жайлы, көңілді, бақытты өмірді бейнелейді. «Қызғылт» өмір –бұл бақыт, тепе –теңдік (жапондарда кез –келген уақытта төбелес ашуға дайын адамның көзіне қызғылт пластинка қою дәстүрі де кездейсоқтық емес). Қызыл түс - адамның энергияға толы екенін көрсетеді. Өмірлік күшті, белсенділікті, нәтиже, сәттілікке қол жеткізу үшін барлық мүмкін болған талпынысты, бейімділікті албырттықты, жеңіске деген жігерді, құлшынысты білдіреді. Бұл түстітаңдағандар - кез келген қиындыққа мойынсұнбайтын, күрескер, батыл адамдар. Моншақ түстері арқылы топтарға бөліну.
5 слайд
Тренинг: «Мен қандаймын?»
Мақсаты: әр адам өзін жеке тұлға ретінде сезіну.
Өзінің жанұясында өзін қай деңгейде ұстайтыны
екенін анықтау.
Жүру барысы: Ата-аналар гүл, үй, күн тобы болып
3 топқа бөлінеді. Әрқайсыңыз сол суреттің ішіне
отбасы мүшелерін және өзіңіздің есімдеріңізді
жазасыздар.
5 слайд
Тренинг: «Мен қандаймын?» Мақсаты: әр адам өзін жеке тұлға ретінде сезіну. Өзінің жанұясында өзін қай деңгейде ұстайтыны екенін анықтау. Жүру барысы: Ата-аналар гүл, үй, күн тобы болып 3 топқа бөлінеді. Әрқайсыңыз сол суреттің ішіне отбасы мүшелерін және өзіңіздің есімдеріңізді жазасыздар.
6 слайд
Нәтижесі:
Егер өзіңіздің есімдеріңізді басына жазсаңыз, сіз
өзіңізді отбасы мүшелерінен биік санайсыз. Өзіңіздің
жағдайыңызды бірінші ретке қоясыз. Ал, егер өзіңіздің
есіміңізді ортасына қойсаңыз, онда сіз отбасыңыздың
ортасындасыз. Екі жақты бірге ойлайсыз. Егер
есіміңізді соңына жазсаңыз. Онда сіз бауырмал жансыз.
Ата-ана, бауырларыңыз бірінші ретте тұрады. Өзіңізді
соңынан ойлайды екенсіз.
6 слайд
Нәтижесі: Егер өзіңіздің есімдеріңізді басына жазсаңыз, сіз өзіңізді отбасы мүшелерінен биік санайсыз. Өзіңіздің жағдайыңызды бірінші ретке қоясыз. Ал, егер өзіңіздің есіміңізді ортасына қойсаңыз, онда сіз отбасыңыздың ортасындасыз. Екі жақты бірге ойлайсыз. Егер есіміңізді соңына жазсаңыз. Онда сіз бауырмал жансыз. Ата-ана, бауырларыңыз бірінші ретте тұрады. Өзіңізді соңынан ойлайды екенсіз.
7 слайд
КІРІСПЕ
Бүгінгі таңда ата-ана мен тәрбиеші арасындағы ортақ мәселе- бала
тәрбиесі екені баршамызға мәлім. Ата-ана үшін бала өмір жалғасы,
көздің нұры, үміт күткен шырағы, келешек қызық көрсетер болашағы
десек, тәрбиеші үшін еңбегінің нәрлі жемісі болып табылады. Міне,
сондықтан «ана аүйдің берекесі, бала үйдің мерекесі» дегендей ата-ана
өз ұрпағын «адам, азамат» деген атқа лайық етіп өсіруді мақсат еткен.
Баланың жақсы тәрбие алып, жан-жақты болып өсуі отбасылық
жағдайға байланысты.
Баланы жастан бақпасаң,
Жамандықтан қақпасаң,
Қадірден жұрдай қасқа боп.
Кешкенің өмір босқа тек - дегендей баланың ыстық- суығына
күймейтін, жақсылығына сүйінбейтін ата-ана жоқ шығар. Балаға
білім, тәрбие беруде басты тұлға тәрбиеші болса, оны жалғастырушы
ата-ана. Ата – ана мен балабақша арасындағы тығыз қарым –
қатынас, бірлік, ынтымақ, жарасым тапқан жағдайда оның бала
тәрбиесіне тигізетін ықпалы да нәтижелі болмақ.
7 слайд
КІРІСПЕ Бүгінгі таңда ата-ана мен тәрбиеші арасындағы ортақ мәселе- бала тәрбиесі екені баршамызға мәлім. Ата-ана үшін бала өмір жалғасы, көздің нұры, үміт күткен шырағы, келешек қызық көрсетер болашағы десек, тәрбиеші үшін еңбегінің нәрлі жемісі болып табылады. Міне, сондықтан «ана аүйдің берекесі, бала үйдің мерекесі» дегендей ата-ана өз ұрпағын «адам, азамат» деген атқа лайық етіп өсіруді мақсат еткен. Баланың жақсы тәрбие алып, жан-жақты болып өсуі отбасылық жағдайға байланысты. Баланы жастан бақпасаң, Жамандықтан қақпасаң, Қадірден жұрдай қасқа боп. Кешкенің өмір босқа тек - дегендей баланың ыстық- суығына күймейтін, жақсылығына сүйінбейтін ата-ана жоқ шығар. Балаға білім, тәрбие беруде басты тұлға тәрбиеші болса, оны жалғастырушы ата-ана. Ата – ана мен балабақша арасындағы тығыз қарым – қатынас, бірлік, ынтымақ, жарасым тапқан жағдайда оның бала тәрбиесіне тигізетін ықпалы да нәтижелі болмақ.
8 слайд
Баланың отбасы мен
балабақшада психикалық –
физикалық денсаулығын
қамтамасыз ету.
Балалармен бірлескен
іс – әрекет түрлеріне
қатысу
Отбасы жағдайында жеке
тұлғаны қалыптастыру,
дамыту мен тәрбиелеу
мәселелері бойынша
тәжірибе алмасуды
қамтамасыз ету Ата – аналардың
педагогикалық және
психологиялық
сауаттылығын өзара тығыз
іс – әрекет негізінде
арттыруБаланың жеке дамуы үшін
білім беру траекториясын
құруда баланың бейімділігі
мен қажеттілігін есепке алу Отбасы мен балабақша бірлестігінің негізгі
бағыттары
8 слайд
Баланың отбасы мен балабақшада психикалық – физикалық денсаулығын қамтамасыз ету. Балалармен бірлескен іс – әрекет түрлеріне қатысу Отбасы жағдайында жеке тұлғаны қалыптастыру, дамыту мен тәрбиелеу мәселелері бойынша тәжірибе алмасуды қамтамасыз ету Ата – аналардың педагогикалық және психологиялық сауаттылығын өзара тығыз іс – әрекет негізінде арттыруБаланың жеке дамуы үшін білім беру траекториясын құруда баланың бейімділігі мен қажеттілігін есепке алу Отбасы мен балабақша бірлестігінің негізгі бағыттары
9 слайд
Балабақша мен
отбасы
бірлестігінің
жұмыс түрлері Отбасына бару
Ата- аналар
тренингі
Ашық есік
күні
Дөңгелек үстел Ертеңгіліктер
мен сауықтыру
жұмыстары Ақпараттық –
әдістемелік жұмысТоптағы ата –
аналар
жиналысы
9 слайд
Балабақша мен отбасы бірлестігінің жұмыс түрлері Отбасына бару Ата- аналар тренингі Ашық есік күні Дөңгелек үстел Ертеңгіліктер мен сауықтыру жұмыстары Ақпараттық – әдістемелік жұмысТоптағы ата – аналар жиналысы
10 слайд
Топтық жұмыс
І –топ. «Баланың тәрбиелі болып өсуіне ата –
ана тарапынан жасалатын жағдайлар»
(Постер қорғау)
ІІ –топ. «Бала тәрбиесі-бесіктен басталады»
дегенді қалай түсінесіз және бала тәрбиесіндегі
негізгі басты мәселе не деп ойлайсыз? » (Эссе)
ІІІ –топ. «Егер сіз тәрбиеші болсаңыз, ата –
ана белсенділігін қалай арттырар едіңіз?»
(Көрініс)
10 слайд
Топтық жұмыс І –топ. «Баланың тәрбиелі болып өсуіне ата – ана тарапынан жасалатын жағдайлар» (Постер қорғау) ІІ –топ. «Бала тәрбиесі-бесіктен басталады» дегенді қалай түсінесіз және бала тәрбиесіндегі негізгі басты мәселе не деп ойлайсыз? » (Эссе) ІІІ –топ. «Егер сіз тәрбиеші болсаңыз, ата – ана белсенділігін қалай арттырар едіңіз?» (Көрініс)
11 слайд
Сергіту
Қимыл - қозғалыс арқылы жауап беру
«Иә» десеңіздер – қолдарыңызды шапалақтаңыз.
«Жоқ» десеңіздер – аяқтарыңызды тарсылдатыңыздар.
1. Журнал бетіндегі мақалалардан, теледидардағы бағдарламадан
тәрбиеге байланысты сұрақтарды тыңдап, қарап жүресіз бе?
2. Балаға тәрбие беру кезінде үйде ата-ана бірдей ықпал жасай ма?
— Егер «жанұя» десеңіздер- жымиыңыздар.
— Егер «қоршаған орта, қоғам» десеңіздер қолымызды алдыға
созамыз.
3. Бала тәрбиелеу жауапкершілігі кімде деп ойлайсыз?
— Егер «әке» десеңіздер – қолды шапалақтаңыз,
— Егер «шеше» десеңіздер – қолды бұлғаймыз.
— Егер «екеуі» десеңіздер – орнымыздан тұрамыз.
11 слайд
Сергіту Қимыл - қозғалыс арқылы жауап беру «Иә» десеңіздер – қолдарыңызды шапалақтаңыз. «Жоқ» десеңіздер – аяқтарыңызды тарсылдатыңыздар. 1. Журнал бетіндегі мақалалардан, теледидардағы бағдарламадан тәрбиеге байланысты сұрақтарды тыңдап, қарап жүресіз бе? 2. Балаға тәрбие беру кезінде үйде ата-ана бірдей ықпал жасай ма? — Егер «жанұя» десеңіздер- жымиыңыздар. — Егер «қоршаған орта, қоғам» десеңіздер қолымызды алдыға созамыз. 3. Бала тәрбиелеу жауапкершілігі кімде деп ойлайсыз? — Егер «әке» десеңіздер – қолды шапалақтаңыз, — Егер «шеше» десеңіздер – қолды бұлғаймыз. — Егер «екеуі» десеңіздер – орнымыздан тұрамыз.
12 слайд
Бүгінгі таң ХХІ ғасырдың көш басы, бүкіл
дүниежүзілік прогрестің дамыған шағы.
Осы кезеңде де бала тәрбиесі бір сәтте
назардан тыс қалмауы тиіс. Біз қаншама
дамып, басқа өмір саласындағы
жетістіктерге жетсек те
Бала – Ұрпақ - Өркен
деген ұғым өз деңгейінде
болуы тиіс.
12 слайд
Бүгінгі таң ХХІ ғасырдың көш басы, бүкіл дүниежүзілік прогрестің дамыған шағы. Осы кезеңде де бала тәрбиесі бір сәтте назардан тыс қалмауы тиіс. Біз қаншама дамып, басқа өмір саласындағы жетістіктерге жетсек те Бала – Ұрпақ - Өркен деген ұғым өз деңгейінде болуы тиіс.
13 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС
«Екі жұлдыз, бір тілек»
Тілек ағашын
толтыру
13 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС «Екі жұлдыз, бір тілек» Тілек ағашын толтыру
14 слайд
Қорытынды
Анаға қарап қыз өсер,
Әкеге қарап ұл өсер.
Құрметті ата-ана, баланың иманды, қайырымды болып ер
жетуі ең алдымен ата-ананың тәлім- тәрбиесіне
байланысты. «Ұяда не көрсең- ұшқанда соны ілерсің»
деген мәйекті сөз тегіннен-тегін айтылмаған. Балаға
кішкентайынан түзу тәрбие беріп, уақытында дұрыс көңіл
бөліп еліміздің инабатты, адамгершілігі мол білімді,
саналы ұрпақ тәрбиелеу баршамыздың міндетіміз. Егер
ата-анамен балабақша тығыз байланыста болып, балаға
бірдей талап қойылса, тәуеліз еліміздің ұл-қыздары жан-
жақты дамыған азамат болып шығары сөзсіз.
14 слайд
Қорытынды Анаға қарап қыз өсер, Әкеге қарап ұл өсер. Құрметті ата-ана, баланың иманды, қайырымды болып ер жетуі ең алдымен ата-ананың тәлім- тәрбиесіне байланысты. «Ұяда не көрсең- ұшқанда соны ілерсің» деген мәйекті сөз тегіннен-тегін айтылмаған. Балаға кішкентайынан түзу тәрбие беріп, уақытында дұрыс көңіл бөліп еліміздің инабатты, адамгершілігі мол білімді, саналы ұрпақ тәрбиелеу баршамыздың міндетіміз. Егер ата-анамен балабақша тығыз байланыста болып, балаға бірдей талап қойылса, тәуеліз еліміздің ұл-қыздары жан- жақты дамыған азамат болып шығары сөзсіз.
15 слайд
Назарларыңызға
рахмет!!!
15 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!