Отбасы тәрбиесінің негіздері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Отбасы тәрбиесінің негіздері

Материал туралы қысқаша түсінік
Отбасының бала өмірінде алатын орны. Баланың өмірін дұрыс жоспарлау.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Отбасы тәрбиесінің негіздері Бекмағамбетова Айгүл Тілегенқызы Мектеп психологі Қызылорда облысы Қармақшы ауданы Дүр Оңғар ауылы

#1 слайд
Отбасы тәрбиесінің негіздері Бекмағамбетова Айгүл Тілегенқызы Мектеп психологі Қызылорда облысы Қармақшы ауданы Дүр Оңғар ауылы №107 жалпы білім беретін қазақ орта мектебі КММ

1 слайд

Отбасы тәрбиесінің негіздері Бекмағамбетова Айгүл Тілегенқызы Мектеп психологі Қызылорда облысы Қармақшы ауданы Дүр Оңғар ауылы №107 жалпы білім беретін қазақ орта мектебі КММ

Жоспар: 1 . Отбасы – бала тұлғасын әлеуметтендірудің факторы және белсенді субъектісі 2.Отбасы тәрбиесінің нормативтік-құқықты

#2 слайд
Жоспар: 1 . Отбасы – бала тұлғасын әлеуметтендірудің факторы және белсенді субъектісі 2.Отбасы тәрбиесінің нормативтік-құқықтық негіздері. 3.Отбасының тәрбие жұмысын ұйымдастырудың теориялық негіздері. 4.Отбасы тәрбиес i н i ң мақсаты, м i ндеттер i, мазмұны, құралы, формасы. 5.Мектеп пен отбасының әрекеттестігі. 6.Сынып жетекш i с i н i ң отбасына педагогикалық көмек көрсету бағдарламасы: отбасының педагогикалық процесін диагностикалау кезеңі 7.Сынып жетекш i с i н i ң отбасына педагогикалық көмек көрсету бағдарламасы: ата-аналарға педагогикалық тәрбие беру кезең i

2 слайд

Жоспар: 1 . Отбасы – бала тұлғасын әлеуметтендірудің факторы және белсенді субъектісі 2.Отбасы тәрбиесінің нормативтік-құқықтық негіздері. 3.Отбасының тәрбие жұмысын ұйымдастырудың теориялық негіздері. 4.Отбасы тәрбиес i н i ң мақсаты, м i ндеттер i, мазмұны, құралы, формасы. 5.Мектеп пен отбасының әрекеттестігі. 6.Сынып жетекш i с i н i ң отбасына педагогикалық көмек көрсету бағдарламасы: отбасының педагогикалық процесін диагностикалау кезеңі 7.Сынып жетекш i с i н i ң отбасына педагогикалық көмек көрсету бағдарламасы: ата-аналарға педагогикалық тәрбие беру кезең i

I. Отбасы – бала тұлғасын әлеуметтендірудің факторы және белсенді субъектісі

#3 слайд
I. Отбасы – бала тұлғасын әлеуметтендірудің факторы және белсенді субъектісі

3 слайд

I. Отбасы – бала тұлғасын әлеуметтендірудің факторы және белсенді субъектісі

 Репродуктивті баланы дүниеге әкелу. ( баланың туылуы (  Тәрбиелілік отбасының әрбір мүшесі

#4 слайд
 Репродуктивті баланы дүниеге әкелу. ( баланың туылуы (  Тәрбиелілік отбасының әрбір мүшесінің жеке тұлға болып қалыптасуына,тәрбиелік жағдай жасауы.  Тұрмыстық экономикалық-жалпы тұрмысты,бюджетті басқару.  Коммуникативті отбасылық қатынасты,басқа адамдармен қатынасты ұйымдастыру.  Рекреативті іс-әрекет ұйымдастыру.

4 слайд

 Репродуктивті баланы дүниеге әкелу. ( баланың туылуы (  Тәрбиелілік отбасының әрбір мүшесінің жеке тұлға болып қалыптасуына,тәрбиелік жағдай жасауы.  Тұрмыстық экономикалық-жалпы тұрмысты,бюджетті басқару.  Коммуникативті отбасылық қатынасты,басқа адамдармен қатынасты ұйымдастыру.  Рекреативті іс-әрекет ұйымдастыру.

Баланың күн тәртібін ұйымдастыру : • Дене және еңбек қызметі. • Ой белсенділігін арттыру. • Бос уақытты дұрыс ұйымдастыру. • Уақ

#5 слайд
Баланың күн тәртібін ұйымдастыру : • Дене және еңбек қызметі. • Ой белсенділігін арттыру. • Бос уақытты дұрыс ұйымдастыру. • Уақытымен тамақтану. • Гигиенаны қадағалау. • Уақытымен ұйықтау.

5 слайд

Баланың күн тәртібін ұйымдастыру : • Дене және еңбек қызметі. • Ой белсенділігін арттыру. • Бос уақытты дұрыс ұйымдастыру. • Уақытымен тамақтану. • Гигиенаны қадағалау. • Уақытымен ұйықтау.

Отбасы тәрбиесінің проблемасы: • Ананың отбасы тұрмысынан қолы босамауы. • Ананың уақыты жетпеуі көбінесе насихат,

#6 слайд
Отбасы тәрбиесінің проблемасы: • Ананың отбасы тұрмысынан қолы босамауы. • Ананың уақыты жетпеуі көбінесе насихат, жазғыру, ұрсу сияқты тәрбиелік ықпалдың нәтижесіз әдістерін пайдалануға мәжбүр болады. • Микроклиматы жағымсыз, отбасы өмірі. • Ата-ананың бір-біріне, балаларына деген шағымдарына, айқай-шуға, қорлық сөздер мен іс-әрекеттерге толы отбасыларда тәрбие проблемалары туындайды.

6 слайд

Отбасы тәрбиесінің проблемасы: • Ананың отбасы тұрмысынан қолы босамауы. • Ананың уақыты жетпеуі көбінесе насихат, жазғыру, ұрсу сияқты тәрбиелік ықпалдың нәтижесіз әдістерін пайдалануға мәжбүр болады. • Микроклиматы жағымсыз, отбасы өмірі. • Ата-ананың бір-біріне, балаларына деген шағымдарына, айқай-шуға, қорлық сөздер мен іс-әрекеттерге толы отбасыларда тәрбие проблемалары туындайды.

II. Отбасы тәрбиесінің нормативтік-құқықтық негіздері. 1. «Бала құқығы туралы конвенция» ; 2. «Бала құқығының декларациясы»; 3.

#7 слайд
II. Отбасы тәрбиесінің нормативтік-құқықтық негіздері. 1. «Бала құқығы туралы конвенция» ; 2. «Бала құқығының декларациясы»; 3. «Адам құқықтарының жалпы декларациясы» 4. « ҚР неке туралы заң » 5. «ҚР конституциясы»

7 слайд

II. Отбасы тәрбиесінің нормативтік-құқықтық негіздері. 1. «Бала құқығы туралы конвенция» ; 2. «Бала құқығының декларациясы»; 3. «Адам құқықтарының жалпы декларациясы» 4. « ҚР неке туралы заң » 5. «ҚР конституциясы»

Педагогикалық процестің тәрбиелік механизмдері : • Ата-ана арасындағы. • Ата-ана мен бала арасындағы. • Балалардың арасындағы

#8 слайд
Педагогикалық процестің тәрбиелік механизмдері : • Ата-ана арасындағы. • Ата-ана мен бала арасындағы. • Балалардың арасындағы өзара қатынасы.

8 слайд

Педагогикалық процестің тәрбиелік механизмдері : • Ата-ана арасындағы. • Ата-ана мен бала арасындағы. • Балалардың арасындағы өзара қатынасы.

Отбасыдағы өзара қатынас сипаты :  Әдет-ғұрыптармен  Ата-ананың өзінің бұрынғы отбасысынан алған тәрбие-нұсқауларымен  Т

#9 слайд
Отбасыдағы өзара қатынас сипаты :  Әдет-ғұрыптармен  Ата-ананың өзінің бұрынғы отбасысынан алған тәрбие-нұсқауларымен  Темперамент ерекшеліктерімен  Ерлі-зайыптылардың эмоционалдық деңгейімен  Адамгершілік және педагогикалық мәдениетімен анықталады

9 слайд

Отбасыдағы өзара қатынас сипаты :  Әдет-ғұрыптармен  Ата-ананың өзінің бұрынғы отбасысынан алған тәрбие-нұсқауларымен  Темперамент ерекшеліктерімен  Ерлі-зайыптылардың эмоционалдық деңгейімен  Адамгершілік және педагогикалық мәдениетімен анықталады

IV. Отбасы тәрбиес i н i ң мақсаты, м i ндеттер i, мазмұны, құралы, формасы Отбасы тәрбиесінің міндеттері • Баланың өзін-өзі

#10 слайд
IV. Отбасы тәрбиес i н i ң мақсаты, м i ндеттер i, мазмұны, құралы, формасы Отбасы тәрбиесінің міндеттері • Баланың өзін-өзі тануын дамыту, • Өзгелермен үйлесімді қарым- қатынас құруға үйрету, • Айналасымен мәдени қарым- қатынас құру, • Мықты отбасын қалыптастыру туралы отбасы құндылықтарын санасына сіңіру; • Адамгершілік және эстетикалық жағынан қалыптастыру, • Денсаулығын нығайту, • Ақыл-ой, шығармашылық қабілеттерін жетілдіру,

10 слайд

IV. Отбасы тәрбиес i н i ң мақсаты, м i ндеттер i, мазмұны, құралы, формасы Отбасы тәрбиесінің міндеттері • Баланың өзін-өзі тануын дамыту, • Өзгелермен үйлесімді қарым- қатынас құруға үйрету, • Айналасымен мәдени қарым- қатынас құру, • Мықты отбасын қалыптастыру туралы отбасы құндылықтарын санасына сіңіру; • Адамгершілік және эстетикалық жағынан қалыптастыру, • Денсаулығын нығайту, • Ақыл-ой, шығармашылық қабілеттерін жетілдіру,

Отбасы тәрбие формасы Ұжымдық Ұжымдық тәрбиеге отбасы мүшелерінің қатысуымен атқарылатын іс- шаралар. Жеке тұлға

#11 слайд
Отбасы тәрбие формасы Ұжымдық Ұжымдық тәрбиеге отбасы мүшелерінің қатысуымен атқарылатын іс- шаралар. Жеке тұлғалық жеке тұлғалық қасиеттерін тәрбиелеуге балалардың жеке жауапкершілігімен орындалатын істері жатады.

11 слайд

Отбасы тәрбие формасы Ұжымдық Ұжымдық тәрбиеге отбасы мүшелерінің қатысуымен атқарылатын іс- шаралар. Жеке тұлғалық жеке тұлғалық қасиеттерін тәрбиелеуге балалардың жеке жауапкершілігімен орындалатын істері жатады.

Отбасында қолданылатын тәрбие құралдары Қоғамдық өмірдегі Бейнелеу өнері МузыкаКөркем сөз туындылары

#12 слайд
Отбасында қолданылатын тәрбие құралдары Қоғамдық өмірдегі Бейнелеу өнері МузыкаКөркем сөз туындылары

12 слайд

Отбасында қолданылатын тәрбие құралдары Қоғамдық өмірдегі Бейнелеу өнері МузыкаКөркем сөз туындылары

V. Мектеп пен отбасының әрекеттістігі. Қазіргі уақытта мектеп пен отбасы ынтымақтастық әрекетінің келесі бағыттары айқындалға

#13 слайд
V. Мектеп пен отбасының әрекеттістігі. Қазіргі уақытта мектеп пен отбасы ынтымақтастық әрекетінің келесі бағыттары айқындалған:  Ата-аналармен ұйымдастырушылық – педагогикалық жұмыс;  Ата-аналардың педагогикалық сауаттылығын дамыту;  Ата-аналармен баланың оқу үлгерімі мен тәрбиесін жақсарту үшін жүйелі жеке дара жұмыстарын жүргізу.

13 слайд

V. Мектеп пен отбасының әрекеттістігі. Қазіргі уақытта мектеп пен отбасы ынтымақтастық әрекетінің келесі бағыттары айқындалған:  Ата-аналармен ұйымдастырушылық – педагогикалық жұмыс;  Ата-аналардың педагогикалық сауаттылығын дамыту;  Ата-аналармен баланың оқу үлгерімі мен тәрбиесін жақсарту үшін жүйелі жеке дара жұмыстарын жүргізу.

Ата-аналармен ұйымдастырушылық - педагогикалық жұмыс Ата-аналар комитеті (жалпы мектептік, сыныптық) Ата-аналар жиналысы Ко

#14 слайд
Ата-аналармен ұйымдастырушылық - педагогикалық жұмыс Ата-аналар комитеті (жалпы мектептік, сыныптық) Ата-аналар жиналысы Конференциялар

14 слайд

Ата-аналармен ұйымдастырушылық - педагогикалық жұмыс Ата-аналар комитеті (жалпы мектептік, сыныптық) Ата-аналар жиналысы Конференциялар

VI. Сынып жетекш i с i н i ң отбасына педагогикалық көмек көрсету бағдарламасы: отбасының педагогикалық процесін диагностикал

#15 слайд
VI. Сынып жетекш i с i н i ң отбасына педагогикалық көмек көрсету бағдарламасы: отбасының педагогикалық процесін диагностикалау кезеңі Отбасыдағы бала тәрбиес i н i ң жет i лу i Әлеуметт i к- педагогикалық Материалдық сипаттағы көптеген жағдайларға

15 слайд

VI. Сынып жетекш i с i н i ң отбасына педагогикалық көмек көрсету бағдарламасы: отбасының педагогикалық процесін диагностикалау кезеңі Отбасыдағы бала тәрбиес i н i ң жет i лу i Әлеуметт i к- педагогикалық Материалдық сипаттағы көптеген жағдайларға

Педагогикалық процест i ң сипаттамалары отбасының тәрбие мүмк i нд i ктер i нде жатыр. Оларға байланысты отбасындағы п

#16 слайд
Педагогикалық процест i ң сипаттамалары отбасының тәрбие мүмк i нд i ктер i нде жатыр. Оларға байланысты отбасындағы педагогикалық процест i ң тәрбиел i к мүмк i нд i ктер i н i ң деңгей i н айқындауға болады: Жоғары деңгей – барлық нег i зг i көрсетк i штер толығымен көр i н i с тапқан отбасылар

16 слайд

Педагогикалық процест i ң сипаттамалары отбасының тәрбие мүмк i нд i ктер i нде жатыр. Оларға байланысты отбасындағы педагогикалық процест i ң тәрбиел i к мүмк i нд i ктер i н i ң деңгей i н айқындауға болады: Жоғары деңгей – барлық нег i зг i көрсетк i штер толығымен көр i н i с тапқан отбасылар

Орташа деңгейде - отбасының педагогикалық процес i, жалпы алғанда, қанағаттанарлық күйде, алайда кейб i р элементтер

#17 слайд
Орташа деңгейде - отбасының педагогикалық процес i, жалпы алғанда, қанағаттанарлық күйде, алайда кейб i р элементтер i, белг i л i б i р мөлшерде, түзетуд i ќажет етед i Төмен деңгей - отбасының іс-әрекет i нде ала ауыздықпен, ата-ананың нашар педагогикалық мәдениет i, бала тәрбиес i не деген жауапкерш i л i кс i здік, педагогикалық сауатсыздығымен сипатталады

17 слайд

Орташа деңгейде - отбасының педагогикалық процес i, жалпы алғанда, қанағаттанарлық күйде, алайда кейб i р элементтер i, белг i л i б i р мөлшерде, түзетуд i ќажет етед i Төмен деңгей - отбасының іс-әрекет i нде ала ауыздықпен, ата-ананың нашар педагогикалық мәдениет i, бала тәрбиес i не деген жауапкерш i л i кс i здік, педагогикалық сауатсыздығымен сипатталады

VII. Сынып жетекш i с i н i ң отбасына педагогикалық көмек көрсету бағдарламасы: ата-аналарға педагогикалық тәрбие беру кезең

#18 слайд
VII. Сынып жетекш i с i н i ң отбасына педагогикалық көмек көрсету бағдарламасы: ата-аналарға педагогикалық тәрбие беру кезең i Сынып жетекшісі отбасымен педагогикалық және психологиялық тұрғыдан байланыс орнатуы тиіс. Бірінші ереже . Мектеп пен сынып жетекшісінің ата-анамен байланыс орнатудағы басты қадамы ата-ананың беделін көтеретін іс- шараларды белгілеу.

18 слайд

VII. Сынып жетекш i с i н i ң отбасына педагогикалық көмек көрсету бағдарламасы: ата-аналарға педагогикалық тәрбие беру кезең i Сынып жетекшісі отбасымен педагогикалық және психологиялық тұрғыдан байланыс орнатуы тиіс. Бірінші ереже . Мектеп пен сынып жетекшісінің ата-анамен байланыс орнатудағы басты қадамы ата-ананың беделін көтеретін іс- шараларды белгілеу.

 Екінші ереже - Ата-ананың тәрбиелік мүмкіндігіне сенім арту, педагогикалық мәдениетін көтеруге және тәрбие ісін

#19 слайд
 Екінші ереже - Ата-ананың тәрбиелік мүмкіндігіне сенім арту, педагогикалық мәдениетін көтеруге және тәрбие ісіне белсенді араласуына қолдау көрсету.

19 слайд

 Екінші ереже - Ата-ананың тәрбиелік мүмкіндігіне сенім арту, педагогикалық мәдениетін көтеруге және тәрбие ісіне белсенді араласуына қолдау көрсету.

 Үшінші ереже - Отбасының ішкі өміріне араласпау.  Төртінші ереже - Отбасында баланың жағымды жақтарын бала

#20 слайд
 Үшінші ереже - Отбасының ішкі өміріне араласпау.  Төртінші ереже - Отбасында баланың жағымды жақтарын бала тәрбиесіне негіз етіп, оны жетістікке қол жеткізуге тәрбиелеу.

20 слайд

 Үшінші ереже - Отбасының ішкі өміріне араласпау.  Төртінші ереже - Отбасында баланың жағымды жақтарын бала тәрбиесіне негіз етіп, оны жетістікке қол жеткізуге тәрбиелеу.

Ата-аналармен байланыс орнатудың түрлері:  Педагогикалық тапсырма жүктеу.  Мектеп үйірмелерін жүргізу.  Мекен – жай ау

#21 слайд
Ата-аналармен байланыс орнатудың түрлері:  Педагогикалық тапсырма жүктеу.  Мектеп үйірмелерін жүргізу.  Мекен – жай аумағында клубтар ұйымдастыру.  Спорттық секция жүргізу.  Техникалық үйірмеге қатысу.  Түрлі көмек көрсету.

21 слайд

Ата-аналармен байланыс орнатудың түрлері:  Педагогикалық тапсырма жүктеу.  Мектеп үйірмелерін жүргізу.  Мекен – жай аумағында клубтар ұйымдастыру.  Спорттық секция жүргізу.  Техникалық үйірмеге қатысу.  Түрлі көмек көрсету.

Өзін-өзі бақылауға арналған сұрақтар: 1.Қазіргі отбасының ерекшеліктері қандай? 2.Отбасының жас ұрпақ тәрбиелеудегі мақсаты не?

#22 слайд
Өзін-өзі бақылауға арналған сұрақтар: 1.Қазіргі отбасының ерекшеліктері қандай? 2.Отбасының жас ұрпақ тәрбиелеудегі мақсаты не? 3.Отбасы тәрбиесінің формалары мен құралдары қандай? 4.Отбасындағы тәрбие мәселесін жақсарту үшін ата- аналар және оқушылармен қандай жұмыс түрлерін ұйымдастыруға болады?

22 слайд

Өзін-өзі бақылауға арналған сұрақтар: 1.Қазіргі отбасының ерекшеліктері қандай? 2.Отбасының жас ұрпақ тәрбиелеудегі мақсаты не? 3.Отбасы тәрбиесінің формалары мен құралдары қандай? 4.Отбасындағы тәрбие мәселесін жақсарту үшін ата- аналар және оқушылармен қандай жұмыс түрлерін ұйымдастыруға болады?

Әдебиеттер тізімі: 1. Әбенбаев С. Тәрбие теориясы мен әдістемесі. – Алматы. “Дарын”, 2004. 2. Гликман И.З

#23 слайд
Әдебиеттер тізімі: 1. Әбенбаев С. Тәрбие теориясы мен әдістемесі. – Алматы. “Дарын”, 2004. 2. Гликман И.З. Теория и методика воспитания. – М.”Владос Пресс” , 2002. 3. Қалиев С., Майгаранова Ш., Иманбаева С.Т., т.б. Мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі. – Алматы. “РБК”, 1999. 4. Қоянбаев Ж.Б., Қоянбаев Р.М. Педагогика: Университеттер студенттеріне арналған оқу құралы. - Алматы, 2004. 5. Педагогика: Дәріс курсы. – Алматы: «Нұрлы Әлем», 2003. 6. Подласый И.П. Педагогика: Новый курс. - М.: ВЛАДОС, 2003. 1. Сластенин В.А., Исаев И.Ф., Шиянов Е.Н. Педагогика: Учебное пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / Под ред. В.А.Сластенина. М.: Изд. центр «Академия», 2003. 2. Мудрик А.В. Социальная педагогика. М., 1999.

23 слайд

Әдебиеттер тізімі: 1. Әбенбаев С. Тәрбие теориясы мен әдістемесі. – Алматы. “Дарын”, 2004. 2. Гликман И.З. Теория и методика воспитания. – М.”Владос Пресс” , 2002. 3. Қалиев С., Майгаранова Ш., Иманбаева С.Т., т.б. Мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі. – Алматы. “РБК”, 1999. 4. Қоянбаев Ж.Б., Қоянбаев Р.М. Педагогика: Университеттер студенттеріне арналған оқу құралы. - Алматы, 2004. 5. Педагогика: Дәріс курсы. – Алматы: «Нұрлы Әлем», 2003. 6. Подласый И.П. Педагогика: Новый курс. - М.: ВЛАДОС, 2003. 1. Сластенин В.А., Исаев И.Ф., Шиянов Е.Н. Педагогика: Учебное пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / Под ред. В.А.Сластенина. М.: Изд. центр «Академия», 2003. 2. Мудрик А.В. Социальная педагогика. М., 1999.

Файл форматы:
pptx
27.02.2019
2730
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі