Материалдар / "Отбасымен бірге өткізген мереке"

"Отбасымен бірге өткізген мереке"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңаша сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
724
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: “ Отбасымен бірге өткізген мереке” 5- сынып Қазақ тілі мен әдебиетіЖамбыл ауданы Мирный жалпы орта білі

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: “ Отбасымен бірге өткізген мереке” 5- сынып Қазақ тілі мен әдебиетіЖамбыл ауданы Мирный жалпы орта білім беру мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Оспанова Алтынай Калеловна

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: “ Отбасымен бірге өткізген мереке” 5- сынып Қазақ тілі мен әдебиетіЖамбыл ауданы Мирный жалпы орта білім беру мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Оспанова Алтынай Калеловна

Оқу мақсаты: Тілдік мақсатЖетістік критерийлері  мәтінді тыңдай алады  тірек сөздерді атай алады  сұрақтарға жауап бере а

2 слайд
Оқу мақсаты: Тілдік мақсатЖетістік критерийлері  мәтінді тыңдай алады  тірек сөздерді атай алады  сұрақтарға жауап бере алады Тыңдалған мәтіннен нақты ақпаратты анықтау  Тірек сөздерді қолдана отырып, иллюстрацияларды сипаттау  Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беруСабақ мақсаттары  Мәтінді тыңдайды, тірек сөздерді таба алады  Сұрақтарға жауап бере алады  Отбасылық мерекелердің ерекшеліктерін айта алады А5. тірек сөздерді дұрыс қолданып, иллюстрацияларды сипаттау Т6. тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беруТ2. Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау

2 слайд

Оқу мақсаты: Тілдік мақсатЖетістік критерийлері  мәтінді тыңдай алады  тірек сөздерді атай алады  сұрақтарға жауап бере алады Тыңдалған мәтіннен нақты ақпаратты анықтау  Тірек сөздерді қолдана отырып, иллюстрацияларды сипаттау  Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беруСабақ мақсаттары  Мәтінді тыңдайды, тірек сөздерді таба алады  Сұрақтарға жауап бере алады  Отбасылық мерекелердің ерекшеліктерін айта алады А5. тірек сөздерді дұрыс қолданып, иллюстрацияларды сипаттау Т6. тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беруТ2. Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау

Белсенді оқу әдістері (орындау барысында жүзеге асатын құбылыс): Оқу мақсатын негізге ала отырып, сабақтарымда әдіс - тәс

3 слайд
Белсенді оқу әдістері (орындау барысында жүзеге асатын құбылыс): Оқу мақсатын негізге ала отырып, сабақтарымда әдіс - тәсілдерді түрлендіріп қолданамын және сапалы оқытуды көздеймін, топтық, жұптық, жеке жұмысты жасауды жандандырып отырамын. Б О Ә оқушының проблемасын шешіп қана қоймай, қоғам талабына сай, бәсекеге қабілетті жеке тұлға қалыптасады Егер маған айтсаң – ұмытамын, Көрсетсең - есімде қалады, ал өзіме жасатсаң - үйренемін Конфуций тұжырымы «Туыс туысқа» сергіту сәті «Суретпен жұмыс» әдісі «Жеңілден күрделіге»әдісі Оқу мақсатына жетуге ықпал етеді «Сипаттама» әдісі

3 слайд

Белсенді оқу әдістері (орындау барысында жүзеге асатын құбылыс): Оқу мақсатын негізге ала отырып, сабақтарымда әдіс - тәсілдерді түрлендіріп қолданамын және сапалы оқытуды көздеймін, топтық, жұптық, жеке жұмысты жасауды жандандырып отырамын. Б О Ә оқушының проблемасын шешіп қана қоймай, қоғам талабына сай, бәсекеге қабілетті жеке тұлға қалыптасады Егер маған айтсаң – ұмытамын, Көрсетсең - есімде қалады, ал өзіме жасатсаң - үйренемін Конфуций тұжырымы «Туыс туысқа» сергіту сәті «Суретпен жұмыс» әдісі «Жеңілден күрделіге»әдісі Оқу мақсатына жетуге ықпал етеді «Сипаттама» әдісі

2 - тапсырма : Мәтін бойынша оқушыларға кесте ұсынылады. Кесте бойынша тірек сөздерді табады, әр сөзге қатысты етістіктерді

4 слайд
2 - тапсырма : Мәтін бойынша оқушыларға кесте ұсынылады. Кесте бойынша тірек сөздерді табады, әр сөзге қатысты етістіктерді анықтайды, 5 сөз тіркесін құрайды. «Жеңілден - күрделіге» әдісі (жеке жұмыс) Кестемен жұмыс жасай отырып, тірек сөздер табады Сөз тіркесін құрайдыӘр сөзге қатысты етістіктерді анықтайды Жаратылыстану- қоршаған ортаны ластамау, табиғатқа деген сүйіспеншілік Өзін – өзі тану - талғам мәдениетін қалыптастырадыОқушыларды оқуға ынталандыруға , шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамытуға септігін тигізеді Оқушының білімін жан - жақты кеңейтуСаралау Пәнаралық байланыс Қолдау Әр баланың білім деңгейіне байланысты жүргізілетін үздіксіз үрдіс

4 слайд

2 - тапсырма : Мәтін бойынша оқушыларға кесте ұсынылады. Кесте бойынша тірек сөздерді табады, әр сөзге қатысты етістіктерді анықтайды, 5 сөз тіркесін құрайды. «Жеңілден - күрделіге» әдісі (жеке жұмыс) Кестемен жұмыс жасай отырып, тірек сөздер табады Сөз тіркесін құрайдыӘр сөзге қатысты етістіктерді анықтайды Жаратылыстану- қоршаған ортаны ластамау, табиғатқа деген сүйіспеншілік Өзін – өзі тану - талғам мәдениетін қалыптастырадыОқушыларды оқуға ынталандыруға , шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамытуға септігін тигізеді Оқушының білімін жан - жақты кеңейтуСаралау Пәнаралық байланыс Қолдау Әр баланың білім деңгейіне байланысты жүргізілетін үздіксіз үрдіс

Жиынтық бағалау Қалыптастыр ушы бағалау Мақсат: Оқушылардың жеке, жұптық, топтық жұмысқа қаншалықты қатысқаны, қаншалықты

5 слайд
Жиынтық бағалау Қалыптастыр ушы бағалау Мақсат: Оқушылардың жеке, жұптық, топтық жұмысқа қаншалықты қатысқаны, қаншалықты қолдау көрсетілгені және не әлдеде түсініксіз болғаны жайлы білу Мақсаты: оқушылардың тақырыпты қаншалықты игергетін білу, сары және қызыл түсті таңдаған оқушыларға назар аудару керектігі ескертіледі Ойлау деңгейі Білу және түсіну Қолдану Критерий Тірек сөздерге қатысты етістіктерді анықтау Сөз тіркестерін құру Дескриптор Тірек сөздерді табады Әр сөзге қатысты етістіктерді анықтайды. 5 сөз тіркесін құрайды ҚМЖ жоспарлаулауда: SMART форматына негіздеу; үнемі жас ерекшелігін, жеке мүмкіндігін ескеру қажет оқу мақсатын басшылыққа алып белсенді оқу әдістерін, қалыптастырушы бағалау саралап оқу мен қолдауды тиімді жүргізуКритериалды бағалау Мұғалім мен оқушылар арасындағы кері байланыс Оқу үрдісін түзетіп отыруға мүмкіндік бередіҚБ: «Сәйкестендіру» әдісі (өзін-өзі бағалау) ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек» (бірін-бірі бағалау) Рефлексия : «Сөйлемді аяқта» (өзін - өзі бағалау)

5 слайд

Жиынтық бағалау Қалыптастыр ушы бағалау Мақсат: Оқушылардың жеке, жұптық, топтық жұмысқа қаншалықты қатысқаны, қаншалықты қолдау көрсетілгені және не әлдеде түсініксіз болғаны жайлы білу Мақсаты: оқушылардың тақырыпты қаншалықты игергетін білу, сары және қызыл түсті таңдаған оқушыларға назар аудару керектігі ескертіледі Ойлау деңгейі Білу және түсіну Қолдану Критерий Тірек сөздерге қатысты етістіктерді анықтау Сөз тіркестерін құру Дескриптор Тірек сөздерді табады Әр сөзге қатысты етістіктерді анықтайды. 5 сөз тіркесін құрайды ҚМЖ жоспарлаулауда: SMART форматына негіздеу; үнемі жас ерекшелігін, жеке мүмкіндігін ескеру қажет оқу мақсатын басшылыққа алып белсенді оқу әдістерін, қалыптастырушы бағалау саралап оқу мен қолдауды тиімді жүргізуКритериалды бағалау Мұғалім мен оқушылар арасындағы кері байланыс Оқу үрдісін түзетіп отыруға мүмкіндік бередіҚБ: «Сәйкестендіру» әдісі (өзін-өзі бағалау) ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек» (бірін-бірі бағалау) Рефлексия : «Сөйлемді аяқта» (өзін - өзі бағалау)

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ