Материалдар / "Отбасында баланы жазалау мен мадақтау". Ата-аналар жиналысы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Отбасында баланы жазалау мен мадақтау". Ата-аналар жиналысы

Материал туралы қысқаша түсінік
ата-аналар жиналысын қалай өткізу керек екенін жас мамандарға үйрету
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қаңтар 2019
1370
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
“ Отбасында баланы жазалау мен мадақтау”

1 слайд
“ Отбасында баланы жазалау мен мадақтау”

1 слайд

“ Отбасында баланы жазалау мен мадақтау”

Мақсаты: Отбасындағы бала тәрбиесі туралы ата-аналардың пікірін білу, талқыға салу. Бала тәрбиелеу ісінде кездесетін қиы

2 слайд
Мақсаты: Отбасындағы бала тәрбиесі туралы ата-аналардың пікірін білу, талқыға салу. Бала тәрбиелеу ісінде кездесетін қиындықтар мен жетістіктер туралы сөз ету. Түрлі жұмыстар арқылы тәрбиелік-кеңес алаңында бала тәрбиесіне қатысты келелі мәселелер бағытында өз ойларын ортаға салу.

2 слайд

Мақсаты: Отбасындағы бала тәрбиесі туралы ата-аналардың пікірін білу, талқыға салу. Бала тәрбиелеу ісінде кездесетін қиындықтар мен жетістіктер туралы сөз ету. Түрлі жұмыстар арқылы тәрбиелік-кеңес алаңында бала тәрбиесіне қатысты келелі мәселелер бағытында өз ойларын ортаға салу.

І. Тренинг. «Танысу» Ата-аналар шеңбер бойымен тұрып, әрқайсысы өзінің есіміне сын есім қосып, өз бойындағы үш қасиетін кезе

3 слайд
І. Тренинг. «Танысу» Ата-аналар шеңбер бойымен тұрып, әрқайсысы өзінің есіміне сын есім қосып, өз бойындағы үш қасиетін кезекпен айтады. Өмірлік ұстанымын да айтуға болады.

3 слайд

І. Тренинг. «Танысу» Ата-аналар шеңбер бойымен тұрып, әрқайсысы өзінің есіміне сын есім қосып, өз бойындағы үш қасиетін кезекпен айтады. Өмірлік ұстанымын да айтуға болады.

Бала деген кім?Үмітіміз Сүйенішіміз Өміріміздің жалғасы Болашағымыз Бауыр етіміз

4 слайд
Бала деген кім?Үмітіміз Сүйенішіміз Өміріміздің жалғасы Болашағымыз Бауыр етіміз

4 слайд

Бала деген кім?Үмітіміз Сүйенішіміз Өміріміздің жалғасы Болашағымыз Бауыр етіміз

Бала тәрбиесі – игілікті іс. Ал, отбасы – бала тәрбиесінің түп қазығы, алтын ұясы. Қазақстан Республикасы Ата заңының 27- бап,

5 слайд
Бала тәрбиесі – игілікті іс. Ал, отбасы – бала тәрбиесінің түп қазығы, алтын ұясы. Қазақстан Республикасы Ата заңының 27- бап, 2-тармағында «Балаларына қамқорлық жасау және оларды тәрбиелеу – ата-ананың табиғи құқығы, әрі парызы» делінген. Сондықтан да бала тәрбиесінде отбасының орны ерекше. Бүгінгі бала – ертеңгі ел болашағы.

5 слайд

Бала тәрбиесі – игілікті іс. Ал, отбасы – бала тәрбиесінің түп қазығы, алтын ұясы. Қазақстан Республикасы Ата заңының 27- бап, 2-тармағында «Балаларына қамқорлық жасау және оларды тәрбиелеу – ата-ананың табиғи құқығы, әрі парызы» делінген. Сондықтан да бала тәрбиесінде отбасының орны ерекше. Бүгінгі бала – ертеңгі ел болашағы.

Біздің балаларымыздың адамгершілік, моральдық бейнесі әр уақытта көңіліңізден шыға бермейді. Күнделікті өмірде а

6 слайд
Біздің балаларымыздың адамгершілік, моральдық бейнесі әр уақытта көңіліңізден шыға бермейді. Күнделікті өмірде ашуланшақ,әдепсіз балалар кездесіп жатады. Бала өзінің болашағы екенін ұғынатын әр ата-ана өз баласына көңіл бөлуі қажет. Меніңше, әрбір баланың іс-әрекеті, тәрбиесі отбасында ата- ананың жағымды өнегесінен қалыптасады. Сондық тан баланың бас ұстазы ата-ана. Ата –ана өз баласының тәрбиесі үшін ел, халық алдында жауапкер. Олай болса әрбір ата-ана өз балаларының парасатты, білімді азамат болып өсіуіне қам жасаулары керек. Кейбір ата-ана баласына «Әдепті бала бол, үлкенді сыйла» деп ақыл айтады. Ал өздері темекі шегіп, арақ ішіп, үй ішінде қарт әжесіне дөрекі сөйлеп, бетінен алып ренжіседі. Гректің ертедегі ойшылы Питак «Өзің ата-анаға не істесең, балаңнанда соны күт» деген екен. Үйдегі сол тәрбиені көріп өскен бала өз ата- анасына не сый көрсетпек?

6 слайд

Біздің балаларымыздың адамгершілік, моральдық бейнесі әр уақытта көңіліңізден шыға бермейді. Күнделікті өмірде ашуланшақ,әдепсіз балалар кездесіп жатады. Бала өзінің болашағы екенін ұғынатын әр ата-ана өз баласына көңіл бөлуі қажет. Меніңше, әрбір баланың іс-әрекеті, тәрбиесі отбасында ата- ананың жағымды өнегесінен қалыптасады. Сондық тан баланың бас ұстазы ата-ана. Ата –ана өз баласының тәрбиесі үшін ел, халық алдында жауапкер. Олай болса әрбір ата-ана өз балаларының парасатты, білімді азамат болып өсіуіне қам жасаулары керек. Кейбір ата-ана баласына «Әдепті бала бол, үлкенді сыйла» деп ақыл айтады. Ал өздері темекі шегіп, арақ ішіп, үй ішінде қарт әжесіне дөрекі сөйлеп, бетінен алып ренжіседі. Гректің ертедегі ойшылы Питак «Өзің ата-анаға не істесең, балаңнанда соны күт» деген екен. Үйдегі сол тәрбиені көріп өскен бала өз ата- анасына не сый көрсетпек?

- Баланы еркін тәрбиелеген дұрыс па? - Баланы қатаң тәрбиелеген дұрыс па? - Қайтсек ұлымыз ұлағатты , қызымыз

7 слайд
- Баланы еркін тәрбиелеген дұрыс па?   - Баланы қатаң тәрбиелеген дұрыс па? - Қайтсек ұлымыз ұлағатты , қызымыз инабатты болады?

7 слайд

- Баланы еркін тәрбиелеген дұрыс па?   - Баланы қатаң тәрбиелеген дұрыс па? - Қайтсек ұлымыз ұлағатты , қызымыз инабатты болады?

• Жазалау- тыңдамаған, моральдық тұрғыдан өзін дұрыс ұстамаған, бағынбаған кезде адамның өз еркінен тыс және оған ұнамайтын

8 слайд
• Жазалау- тыңдамаған, моральдық тұрғыдан өзін дұрыс ұстамаған, бағынбаған кезде адамның өз еркінен тыс және оған ұнамайтын әрекеттер жасау. Жазалау- адамның жеке басын тәрбиелеуде, қоғамдық ортада өзін ұстауға да бағытталады. Жазалау- ауызшы ескертуден өлім жазасына кесілуге дейін болады. 3 түрлі бағытта жазалауға болады: психологиялық, құқықтық, діни. • Мадақтау әдісі дегеніміз - тәрбиешінің баланың жағымды іс-әрекетін, мінез-құлқын көріп бағалай білуі және оны көпшілік, ұжым алдында қолдайтынын жария етуі

8 слайд

• Жазалау- тыңдамаған, моральдық тұрғыдан өзін дұрыс ұстамаған, бағынбаған кезде адамның өз еркінен тыс және оған ұнамайтын әрекеттер жасау. Жазалау- адамның жеке басын тәрбиелеуде, қоғамдық ортада өзін ұстауға да бағытталады. Жазалау- ауызшы ескертуден өлім жазасына кесілуге дейін болады. 3 түрлі бағытта жазалауға болады: психологиялық, құқықтық, діни. • Мадақтау әдісі дегеніміз - тәрбиешінің баланың жағымды іс-әрекетін, мінез-құлқын көріп бағалай білуі және оны көпшілік, ұжым алдында қолдайтынын жария етуі

ЖАҒДАЯТТАР

9 слайд
ЖАҒДАЯТТАР

9 слайд

ЖАҒДАЯТТАР

 АШУ ҮСТІНДЕ БАЛАҢЫЗ СІЗГЕ ҚАТТЫ СӨЙЛЕСЕ...  ЖЫЛДА ҮЗДІК ОҚЫП, БАЛАҢЫЗ БИЫЛҒЫ ЖЫЛЫ ҮШТІК АЛЫП ЖАТСА...  БАЛАҢЫЗДЫҢ ДОСТАР

10 слайд
 АШУ ҮСТІНДЕ БАЛАҢЫЗ СІЗГЕ ҚАТТЫ СӨЙЛЕСЕ...  ЖЫЛДА ҮЗДІК ОҚЫП, БАЛАҢЫЗ БИЫЛҒЫ ЖЫЛЫ ҮШТІК АЛЫП ЖАТСА...  БАЛАҢЫЗДЫҢ ДОСТАРЫ СІЗГЕ ҰНАМАЙДЫ...  СІЗ КҮНІ – ТҮНІ БАЛАҢЫЗҒА СЫН АЙТАСЫЗ ...Жа ғдаяттар

10 слайд

 АШУ ҮСТІНДЕ БАЛАҢЫЗ СІЗГЕ ҚАТТЫ СӨЙЛЕСЕ...  ЖЫЛДА ҮЗДІК ОҚЫП, БАЛАҢЫЗ БИЫЛҒЫ ЖЫЛЫ ҮШТІК АЛЫП ЖАТСА...  БАЛАҢЫЗДЫҢ ДОСТАРЫ СІЗГЕ ҰНАМАЙДЫ...  СІЗ КҮНІ – ТҮНІ БАЛАҢЫЗҒА СЫН АЙТАСЫЗ ...Жа ғдаяттар

1.Тоқсандық қорытынды бойынша сіздің балаңыз бір сабақтан үшке кетті делік. Сіздің іс-әрекетіңіз? 2.Балаңыз мектептен жылап

11 слайд
1.Тоқсандық қорытынды бойынша сіздің балаңыз бір сабақтан үшке кетті делік. Сіздің іс-әрекетіңіз?   2.Балаңыз мектептен жылап келді «Мұғалім маған ұрысты»деп. Сіз не істер едіңіз?   3.Бала мен бала мектептен шығып келе жатқанда бір-бірімен төбелесіп қалды. Ол бала сіздің балаңыздың өте жақсы жолдасы еді. Сіздің іс- әрекетіңіз?   4. Балаңыз өте жақсы оқиды. Бір күні сабақтан екі алып,мұғалімнің ескертпесі күнделігіне жазылып келді.Сіз не істер едіңіз?

11 слайд

1.Тоқсандық қорытынды бойынша сіздің балаңыз бір сабақтан үшке кетті делік. Сіздің іс-әрекетіңіз?   2.Балаңыз мектептен жылап келді «Мұғалім маған ұрысты»деп. Сіз не істер едіңіз?   3.Бала мен бала мектептен шығып келе жатқанда бір-бірімен төбелесіп қалды. Ол бала сіздің балаңыздың өте жақсы жолдасы еді. Сіздің іс- әрекетіңіз?   4. Балаңыз өте жақсы оқиды. Бір күні сабақтан екі алып,мұғалімнің ескертпесі күнделігіне жазылып келді.Сіз не істер едіңіз?

 Кез келген уақытта өзіңіздің бар ісіңізді тастай салып, балаңызға көңіл бөлесіз бе?  Баланың орнына өзіңізді қоя аласыз б

12 слайд
 Кез келген уақытта өзіңіздің бар ісіңізді тастай салып, балаңызға көңіл бөлесіз бе?  Баланың орнына өзіңізді қоя аласыз ба?  Балаңызбен арадағы қарым – қатынас барысында жасаған қателігіңізді мойындай аласыз ба?  Балаға берген уәдеңізді мойындай аласыз ба?  Балаңыздың достарын білесіз бе?  Сізді және балаңызды қызықтыратын ортақ істерді білесіз бе?  Сабақтарын орындалуын тексересіз бе?  Сіз балаңыздың қандай азамат болғанын қалайсыз? СҰРАҚ - ЖАУАП

12 слайд

 Кез келген уақытта өзіңіздің бар ісіңізді тастай салып, балаңызға көңіл бөлесіз бе?  Баланың орнына өзіңізді қоя аласыз ба?  Балаңызбен арадағы қарым – қатынас барысында жасаған қателігіңізді мойындай аласыз ба?  Балаға берген уәдеңізді мойындай аласыз ба?  Балаңыздың достарын білесіз бе?  Сізді және балаңызды қызықтыратын ортақ істерді білесіз бе?  Сабақтарын орындалуын тексересіз бе?  Сіз балаңыздың қандай азамат болғанын қалайсыз? СҰРАҚ - ЖАУАП

Мен жанұяда жалғыз бала болдым, сондықтан да әке- шешем айтқанымды жасап, ерке өсірді. Әке-шешем ақшаны беретін болғандықтан, қ

13 слайд
Мен жанұяда жалғыз бала болдым, сондықтан да әке- шешем айтқанымды жасап, ерке өсірді. Әке-шешем ақшаны беретін болғандықтан, қымбат киімдер кидім,қасымдағы балаларға еріп, жаман әдеттерге әуес бола бастадым.Бар нәрсе оңайлықпен келетін болған соң,өмірге жеңіл қарадым. Қаншама теріс қылықтарым үшін милицияға да түстім. Әр уақытта әкем ақшасының арқасында шығарып алатын еді. Мұның соңы жақсылыққа апармады. Сөйтіп, темір тордың ар жағынан бір-ақ шықтым.Бүгін де бар жасаған әрекетіме өкінемін, өмірімді қайтадан бастағым келеді. Кейінгілерге айтарым – теріс қылықтардан аулақ болып, өкінбейтіндей өмір сүріңдер.

13 слайд

Мен жанұяда жалғыз бала болдым, сондықтан да әке- шешем айтқанымды жасап, ерке өсірді. Әке-шешем ақшаны беретін болғандықтан, қымбат киімдер кидім,қасымдағы балаларға еріп, жаман әдеттерге әуес бола бастадым.Бар нәрсе оңайлықпен келетін болған соң,өмірге жеңіл қарадым. Қаншама теріс қылықтарым үшін милицияға да түстім. Әр уақытта әкем ақшасының арқасында шығарып алатын еді. Мұның соңы жақсылыққа апармады. Сөйтіп, темір тордың ар жағынан бір-ақ шықтым.Бүгін де бар жасаған әрекетіме өкінемін, өмірімді қайтадан бастағым келеді. Кейінгілерге айтарым – теріс қылықтардан аулақ болып, өкінбейтіндей өмір сүріңдер.

СҰРАҚ 1. Әңгіме мазмұны бойынша өз пікіріңіз? 2. Әңгіме кейіпкерінің теріс жолға түсуіне кім кінәлі деп санайсыз? 3. От

14 слайд
СҰРАҚ 1. Әңгіме мазмұны бойынша өз пікіріңіз? 2. Әңгіме кейіпкерінің теріс жолға түсуіне кім кінәлі деп санайсыз? 3. Отбасы тәрбиесінде баланы еркін өсіру қажет пе? Бала тәрбиелеу ісіндегі әкенің ролі қандай деп ойлайсыз?

14 слайд

СҰРАҚ 1. Әңгіме мазмұны бойынша өз пікіріңіз? 2. Әңгіме кейіпкерінің теріс жолға түсуіне кім кінәлі деп санайсыз? 3. Отбасы тәрбиесінде баланы еркін өсіру қажет пе? Бала тәрбиелеу ісіндегі әкенің ролі қандай деп ойлайсыз?

1. БАЛАҢЫЗДЫҢ СЫНЫП ЖЕТЕКШІСІМЕН ТЫҒЫЗ БАЙЛАНЫСТА БОЛУЫ; 2. САБАҚТАН КЕЛГЕН БАЛАҢЫҢ КҮНДЕЛІКТІ КҮНДЕЛІГІН ТЕКСЕРІП, КӨМЕК К

15 слайд
1. БАЛАҢЫЗДЫҢ СЫНЫП ЖЕТЕКШІСІМЕН ТЫҒЫЗ БАЙЛАНЫСТА БОЛУЫ; 2. САБАҚТАН КЕЛГЕН БАЛАҢЫҢ КҮНДЕЛІКТІ КҮНДЕЛІГІН ТЕКСЕРІП, КӨМЕК КӨРСЕТУ; 3. МЕКТЕПІШІЛІК АТА-АНАЛАР ЖИНАЛЫСЫНА ҚАТЫСУ; 4. СЫНЫПТЫҢ АТА-АНАЛАР КОМИТЕТІНІҢ ТӨРАЙЫМЫМЕН БАЙЛАНЫСТА БОЛУ; 5. БАЛАҢЫЗДЫҢ МЕКТЕПТЕГІ ЖАҒДАЙЫН ЖАСАУ БАРЫСЫНДА ӨЗ ЕРКІНІЗБЕҢ ОҚУ-ТӘРБИЕ ІС-ШАРАЛАРЫНА ҚАРЖЫЛЫҚ КӨМЕК КӨРСЕТУ; 6. МЕКТЕПТЕГІ АШЫҚ ЕСІК КҮНІ БАЛАҢЫЗДЫҢ САБАҒЫНА ҚАТЫСУ; Ата – ананың міндеттері

15 слайд

1. БАЛАҢЫЗДЫҢ СЫНЫП ЖЕТЕКШІСІМЕН ТЫҒЫЗ БАЙЛАНЫСТА БОЛУЫ; 2. САБАҚТАН КЕЛГЕН БАЛАҢЫҢ КҮНДЕЛІКТІ КҮНДЕЛІГІН ТЕКСЕРІП, КӨМЕК КӨРСЕТУ; 3. МЕКТЕПІШІЛІК АТА-АНАЛАР ЖИНАЛЫСЫНА ҚАТЫСУ; 4. СЫНЫПТЫҢ АТА-АНАЛАР КОМИТЕТІНІҢ ТӨРАЙЫМЫМЕН БАЙЛАНЫСТА БОЛУ; 5. БАЛАҢЫЗДЫҢ МЕКТЕПТЕГІ ЖАҒДАЙЫН ЖАСАУ БАРЫСЫНДА ӨЗ ЕРКІНІЗБЕҢ ОҚУ-ТӘРБИЕ ІС-ШАРАЛАРЫНА ҚАРЖЫЛЫҚ КӨМЕК КӨРСЕТУ; 6. МЕКТЕПТЕГІ АШЫҚ ЕСІК КҮНІ БАЛАҢЫЗДЫҢ САБАҒЫНА ҚАТЫСУ; Ата – ананың міндеттері

1. Мектеп білім ошағы екенін есте ұстаңыз. 2. Мұғалімнің қоғамдағы рөлін бағалаңыз,қолдау көрсетіңіз. 3. Бала тәрбиесі т

16 слайд
1. Мектеп білім ошағы екенін есте ұстаңыз. 2. Мұғалімнің қоғамдағы рөлін бағалаңыз,қолдау көрсетіңіз. 3. Бала тәрбиесі тек мұғалімнің ісі емес,ортақ іс екенін ұмытпаңыз. 4. Мектеп туралы,мектепте болған жағдай туралы анық- қанығына көз жеткізбей тұрып ,бөгде орындарға таратпаңыз. 5. Мектеп – балаңыздың екінші үйі екенін түсінсеңіз,өзіңізді де сол үйдің мүшесімін деп есептеңіз. Ата – аналарға арналған этикалық кодексАта – аналарға арналған этикалық кодекс

16 слайд

1. Мектеп білім ошағы екенін есте ұстаңыз. 2. Мұғалімнің қоғамдағы рөлін бағалаңыз,қолдау көрсетіңіз. 3. Бала тәрбиесі тек мұғалімнің ісі емес,ортақ іс екенін ұмытпаңыз. 4. Мектеп туралы,мектепте болған жағдай туралы анық- қанығына көз жеткізбей тұрып ,бөгде орындарға таратпаңыз. 5. Мектеп – балаңыздың екінші үйі екенін түсінсеңіз,өзіңізді де сол үйдің мүшесімін деп есептеңіз. Ата – аналарға арналған этикалық кодексАта – аналарға арналған этикалық кодекс

Сіз қандай ата – анасыз?

17 слайд
Сіз қандай ата – анасыз?

17 слайд

Сіз қандай ата – анасыз?

Үндеу. Құрметті мектеп оқушылары! Біз 7 – сынып оқушылары, барлық мектеп оқушыларын салауатты, яғни нашақорсыз, ішімдіксіз, ш

18 слайд
Үндеу. Құрметті мектеп оқушылары! Біз 7 – сынып оқушылары, барлық мектеп оқушыларын салауатты, яғни нашақорсыз, ішімдіксіз, шылым шекпей өмір сүруге шақырамыз. Бұл індеттер – денсаулықтың жауы, қоғамға жат әдеттер екенін естеріңізге саламыз!Ү н д е у . Қ ұрм ет т і ат а –аналар! Біз сіздерді м ект епт егі оқуш ы өм іріне қат ы ст ы өт ет ін іс – ш араларға ж әне м ект епт егі ж иналы ст арға белсенді т үрде қат ы сулары ңы зды сұрайм ы з!

18 слайд

Үндеу. Құрметті мектеп оқушылары! Біз 7 – сынып оқушылары, барлық мектеп оқушыларын салауатты, яғни нашақорсыз, ішімдіксіз, шылым шекпей өмір сүруге шақырамыз. Бұл індеттер – денсаулықтың жауы, қоғамға жат әдеттер екенін естеріңізге саламыз!Ү н д е у . Қ ұрм ет т і ат а –аналар! Біз сіздерді м ект епт егі оқуш ы өм іріне қат ы ст ы өт ет ін іс – ш араларға ж әне м ект епт егі ж иналы ст арға белсенді т үрде қат ы сулары ңы зды сұрайм ы з!