Материалдар / Өз ойыңнан ертегі құрастыр.

Өз ойыңнан ертегі құрастыр.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп жасына дейінгі балаларды ертегілермен таныстыру.Өз ойынан ертегі құрастыруға баулу
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
04 Наурыз 2025
192
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
"Өз ойыңнан ертегі "Өз ойыңнан ертегі құрастыр !" құрастыр !" “Торша” бөбекжайы Орындаған: бөбекжай тәрбиешісі Әсафи Зул

1 слайд
"Өз ойыңнан ертегі "Өз ойыңнан ертегі құрастыр !" құрастыр !" “Торша” бөбекжайы Орындаған: бөбекжай тәрбиешісі Әсафи Зульфия

1 слайд

"Өз ойыңнан ертегі "Өз ойыңнан ертегі құрастыр !" құрастыр !" “Торша” бөбекжайы Орындаған: бөбекжай тәрбиешісі Әсафи Зульфия

05.03.25 2 Мақсаты:Мақсаты: 1. 1. Балаларды ертегілерімен таныстыру ү

2 слайд
05.03.25 2 Мақсаты:Мақсаты: 1. 1. Балаларды ертегілерімен таныстыру үшін қажетті Балаларды ертегілерімен таныстыру үшін қажетті жағдай жасау.жағдай жасау. 2. Топта эмоционалды-оң климат құруға ықпал ету.2. Топта эмоционалды-оң климат құруға ықпал ету. 3. Балаларды ересектерге еліктей отырып, ойындарға, 3. Балаларды ересектерге еліктей отырып, ойындарға, ойын-сауыққа қатысуға тарту.ойын-сауыққа қатысуға тарту. 4. Балалардың ертегілерге деген қызығушылығын 4. Балалардың ертегілерге деген қызығушылығын бекіту.бекіту. 5. 5. Баланың тілін дамыту, балаларды тәрбиешінің сөйлеу Баланың тілін дамыту, балаларды тәрбиешінің сөйлеу мәнерін тыңдауға үйрету.мәнерін тыңдауға үйрету. 6. МДҰ-ның білім беру үдерісіне ата-аналардың 6. МДҰ-ның білім беру үдерісіне ата-аналардың қатысуы үшін жағдай қатысуы үшін жағдай жасау жасау 4 1 2 3 5

2 слайд

05.03.25 2 Мақсаты:Мақсаты: 1. 1. Балаларды ертегілерімен таныстыру үшін қажетті Балаларды ертегілерімен таныстыру үшін қажетті жағдай жасау.жағдай жасау. 2. Топта эмоционалды-оң климат құруға ықпал ету.2. Топта эмоционалды-оң климат құруға ықпал ету. 3. Балаларды ересектерге еліктей отырып, ойындарға, 3. Балаларды ересектерге еліктей отырып, ойындарға, ойын-сауыққа қатысуға тарту.ойын-сауыққа қатысуға тарту. 4. Балалардың ертегілерге деген қызығушылығын 4. Балалардың ертегілерге деген қызығушылығын бекіту.бекіту. 5. 5. Баланың тілін дамыту, балаларды тәрбиешінің сөйлеу Баланың тілін дамыту, балаларды тәрбиешінің сөйлеу мәнерін тыңдауға үйрету.мәнерін тыңдауға үйрету. 6. МДҰ-ның білім беру үдерісіне ата-аналардың 6. МДҰ-ның білім беру үдерісіне ата-аналардың қатысуы үшін жағдай қатысуы үшін жағдай жасау жасау 4 1 2 3 5

05.03.25 3 •Жоба түрі: шығармашылық - ойын.

3 слайд
05.03.25 3 •Жоба түрі:  шығармашылық - ойын. Мерзімі:ұзақ мерзімді. •Орындау мерзімі :   қыркүйек2024 - мамыр 2025 жыл •Қатысушылар:«Балауса » тобының балалары,  ата аналары, топ тәрбиешілері. •Бала жасы:  4 - 5 жас. •Өткізілу түрі:  топтық.

3 слайд

05.03.25 3 •Жоба түрі:  шығармашылық - ойын. Мерзімі:ұзақ мерзімді. •Орындау мерзімі :   қыркүйек2024 - мамыр 2025 жыл •Қатысушылар:«Балауса » тобының балалары,  ата аналары, топ тәрбиешілері. •Бала жасы:  4 - 5 жас. •Өткізілу түрі:  топтық.

05.03.25 4 Дайындық кезеңі: - Әдістемелік әдебиеттерді таңдау. - Балалармен бірге жұмыс істеу үшін материалдарды дай

4 слайд
05.03.25 4 Дайындық кезеңі: - Әдістемелік әдебиеттерді таңдау. - Балалармен бірге жұмыс істеу үшін материалдарды дайындау (кітатар,түрлі-түсті қағаз, картон, желім, қарындаш, пластилин.) - Мектепке дейінгі ересек жастағы балаларға арналған арнайы таңдалған ертегілер -аудио жазбаларды, ертегілерге иллюстрацияларды таңдау.

4 слайд

05.03.25 4 Дайындық кезеңі: - Әдістемелік әдебиеттерді таңдау. - Балалармен бірге жұмыс істеу үшін материалдарды дайындау (кітатар,түрлі-түсті қағаз, картон, желім, қарындаш, пластилин.) - Мектепке дейінгі ересек жастағы балаларға арналған арнайы таңдалған ертегілер -аудио жазбаларды, ертегілерге иллюстрацияларды таңдау.

05.03.25 5 Болжамды нәтиже: - Балалардың ертегі кейіпкерлері туралы білімдерін кеңейту және байыту -балалардың тілін да

5 слайд
05.03.25 5 Болжамды нәтиже: - Балалардың ертегі кейіпкерлері туралы білімдерін кеңейту және байыту -балалардың тілін дамыту, оны жаңа сөздер мен сөйлемдермен байыту -балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту. - Бала-бақшаның педагогикалық үрдісінің қатысушылары ретінде ата-аналардың позициясын жандандыру. - Балалар дайындаған ертегі кітапшалардан көрме ұйымдастыру - "Сүйікті ертегінің мұқабасы" атты ата-аналар жұмыстарының көрмесі

5 слайд

05.03.25 5 Болжамды нәтиже: - Балалардың ертегі кейіпкерлері туралы білімдерін кеңейту және байыту -балалардың тілін дамыту, оны жаңа сөздер мен сөйлемдермен байыту -балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту. - Бала-бақшаның педагогикалық үрдісінің қатысушылары ретінде ата-аналардың позициясын жандандыру. - Балалар дайындаған ертегі кітапшалардан көрме ұйымдастыру - "Сүйікті ертегінің мұқабасы" атты ата-аналар жұмыстарының көрмесі

05.03.25 6 Мерзімі Іс-шаралар Ата-анамен жұмыс Дайындық кезең қыркүйек Мақсат қою, жобаның өзектілігі мен маңыздылығын анықта

6 слайд
05.03.25 6 Мерзімі Іс-шаралар Ата-анамен жұмыс Дайындық кезең қыркүйек Мақсат қою, жобаның өзектілігі мен маңыздылығын анықтау; - жобаны жүзеге асыру үшін әдістемелік әдебиеттерді таңдау. Жоба тақырыбы бойынша ғылыми- әдістемелік әдебиеттерді оқу. Диагностика жүргізу. 1.« Ертегі дегеніміз не? Балалармен әңгіме жүргізу 2. «Ертегілерден құралған салат» 3. Таныс ертегілерді еске түсіру «Шалқан», «Мақта қыз бен мысық», «Алдар көсе», «Бауырсақ», «Жеті лақ пен қасқыр», «Қарлығаштың құйрығы неге айыр» т.б 1.Ата-аналарды жүргізілетін жұмыстармен таныстыру 2.Ата-аналар арасында анкета жүргізу: «Балаңыз ертегі тыңдай алады ма?»

6 слайд

05.03.25 6 Мерзімі Іс-шаралар Ата-анамен жұмыс Дайындық кезең қыркүйек Мақсат қою, жобаның өзектілігі мен маңыздылығын анықтау; - жобаны жүзеге асыру үшін әдістемелік әдебиеттерді таңдау. Жоба тақырыбы бойынша ғылыми- әдістемелік әдебиеттерді оқу. Диагностика жүргізу. 1.« Ертегі дегеніміз не? Балалармен әңгіме жүргізу 2. «Ертегілерден құралған салат» 3. Таныс ертегілерді еске түсіру «Шалқан», «Мақта қыз бен мысық», «Алдар көсе», «Бауырсақ», «Жеті лақ пен қасқыр», «Қарлығаштың құйрығы неге айыр» т.б 1.Ата-аналарды жүргізілетін жұмыстармен таныстыру 2.Ата-аналар арасында анкета жүргізу: «Балаңыз ертегі тыңдай алады ма?»

05.03.25 7 Қазан 1 апта 1. «Қарлығаштың құйрығы неге айыр ?» ертегісін оқу. 2. «Жұмбақты тап» (ертегі кейіпкерлері туралы

7 слайд
05.03.25 7 Қазан 1 апта 1. «Қарлығаштың құйрығы неге айыр ?» ертегісін оқу. 2. «Жұмбақты тап» (ертегі кейіпкерлері туралы жұмбақтарды табу). 3. Сурет салу : Ертегі бойынша ұнаған кейіпкердің суретін салу. 4. Қимылды ойын «Құстар қалай ұшады» 5. «Қарлығаштың құйрығы неге айыр» ертегісін теледидардан көру Жаднама «Бес жастағы балаларға нені және қанша оқу керек?» Негізгі кезеңНегізгі кезең

7 слайд

05.03.25 7 Қазан 1 апта 1. «Қарлығаштың құйрығы неге айыр ?» ертегісін оқу. 2. «Жұмбақты тап» (ертегі кейіпкерлері туралы жұмбақтарды табу). 3. Сурет салу : Ертегі бойынша ұнаған кейіпкердің суретін салу. 4. Қимылды ойын «Құстар қалай ұшады» 5. «Қарлығаштың құйрығы неге айыр» ертегісін теледидардан көру Жаднама «Бес жастағы балаларға нені және қанша оқу керек?» Негізгі кезеңНегізгі кезең

05.03.25 8 Қазан 2 апта «Ертегілер еліне саяхат» 1.Мнемокесте бойынша жұмыс. 2.Дидактикалық ойындар 3.Ертегі кейіпкерлерін

8 слайд
05.03.25 8 Қазан 2 апта «Ертегілер еліне саяхат» 1.Мнемокесте бойынша жұмыс. 2.Дидактикалық ойындар 3.Ертегі кейіпкерлерін мүсіндеу 4. Әңгімелеу текшелері ойыны./ Сторителлинг  әдісі / Әңгіме құру текшелерін пайдалана отырып, қызықты суреттер арқылы әңгіме, ертегі, оқиға құрастыру

8 слайд

05.03.25 8 Қазан 2 апта «Ертегілер еліне саяхат» 1.Мнемокесте бойынша жұмыс. 2.Дидактикалық ойындар 3.Ертегі кейіпкерлерін мүсіндеу 4. Әңгімелеу текшелері ойыны./ Сторителлинг  әдісі / Әңгіме құру текшелерін пайдалана отырып, қызықты суреттер арқылы әңгіме, ертегі, оқиға құрастыру

05.03.25 9 Қазан 3 апта 1.«Шұбар тауық» ертегісін оқу. 2. «Шұбар тауық» үстел театрының көрсетілімі.

9 слайд
05.03.25 9 Қазан 3 апта 1.«Шұбар тауық» ертегісін оқу. 2. «Шұбар тауық» үстел театрының көрсетілімі. 3.«Шұбар тауық» ертегісі бойынша бөбекжай тәрбиленушілері қорғаган ғылыми жобаны көру. 4. «Шұбар тауық» ертегісін сахналау. 5.Сурет салу: «Алтын жұмыртқа» . 6.Қимылды ойындар: «Тауыққа кім жылдам жетеді», «Жұмыртқаны түсірмей апарамыз» эстафеталық ойын. «Менің сүйікті ертегім» тақырыбына балалармен бірге қолөнер бұйымын жасау.

9 слайд

05.03.25 9 Қазан 3 апта 1.«Шұбар тауық» ертегісін оқу. 2. «Шұбар тауық» үстел театрының көрсетілімі. 3.«Шұбар тауық» ертегісі бойынша бөбекжай тәрбиленушілері қорғаган ғылыми жобаны көру. 4. «Шұбар тауық» ертегісін сахналау. 5.Сурет салу: «Алтын жұмыртқа» . 6.Қимылды ойындар: «Тауыққа кім жылдам жетеді», «Жұмыртқаны түсірмей апарамыз» эстафеталық ойын. «Менің сүйікті ертегім» тақырыбына балалармен бірге қолөнер бұйымын жасау.

05.03.25 10 Қазан 4 апта «Ертегілер еліне саяхат» 1.«Қатені тап» Ертегі суреттерінің арасынан артық кейіпкерді табу. 2.«Өз е

10 слайд
05.03.25 10 Қазан 4 апта «Ертегілер еліне саяхат» 1.«Қатені тап» Ертегі суреттерінің арасынан артық кейіпкерді табу. 2.«Өз ертегілерімізді құрастырамыз» 3. «Аяқта» ойыны. Мыстан /кемпір/, Алдар/көсе/. Шұбар/тауық/ ,Алтын /балық/ 4.Ұнаған ертегі кейіпкерін мүсіндеу. 5. «Кейіпкерді сипатта» ойыны Балалармен бірге қалауы бойынша шағын ертегі құрастыру.Бі рлесе отырып ертегі бойынша кітапша дайындау

10 слайд

05.03.25 10 Қазан 4 апта «Ертегілер еліне саяхат» 1.«Қатені тап» Ертегі суреттерінің арасынан артық кейіпкерді табу. 2.«Өз ертегілерімізді құрастырамыз» 3. «Аяқта» ойыны. Мыстан /кемпір/, Алдар/көсе/. Шұбар/тауық/ ,Алтын /балық/ 4.Ұнаған ертегі кейіпкерін мүсіндеу. 5. «Кейіпкерді сипатта» ойыны Балалармен бірге қалауы бойынша шағын ертегі құрастыру.Бі рлесе отырып ертегі бойынша кітапша дайындау

05.03.25 11 Қараша 1 апта 1.«Қотыр торғай» ертегісін оқу. 2. «Қотыр торғай » ертегісі бойынша саусақ театрын көрсету. 3. Құст

11 слайд
05.03.25 11 Қараша 1 апта 1.«Қотыр торғай» ертегісін оқу. 2. «Қотыр торғай » ертегісі бойынша саусақ театрын көрсету. 3. Құстар туралы тақпақтарды еске түсіру, айту. 4. Коллаж «Ертегіні еске алайық» 5. Балалардың суреттер арқылы «Қотыр торғай» ертегісін қайталап айтуы. 6. Сурет салу: Ертегі бойынша өз калаған кейіпкерін салу. 7. Қимылды ойындар: «Торғайлар мен мысық» 8. Музыка: «Құстар даусын тыңдайық» Балалармен «Ертегілер жолында» тақырыбына сурет салу.

11 слайд

05.03.25 11 Қараша 1 апта 1.«Қотыр торғай» ертегісін оқу. 2. «Қотыр торғай » ертегісі бойынша саусақ театрын көрсету. 3. Құстар туралы тақпақтарды еске түсіру, айту. 4. Коллаж «Ертегіні еске алайық» 5. Балалардың суреттер арқылы «Қотыр торғай» ертегісін қайталап айтуы. 6. Сурет салу: Ертегі бойынша өз калаған кейіпкерін салу. 7. Қимылды ойындар: «Торғайлар мен мысық» 8. Музыка: «Құстар даусын тыңдайық» Балалармен «Ертегілер жолында» тақырыбына сурет салу.

05.03.25 12 Қараша 2 апта «Ертегілер еліне саяхат» 1. «Жеті лақ және қасқыр» ертегісін басқаша айтып көрейік./мейірімді қасқ

12 слайд
05.03.25 12 Қараша 2 апта «Ертегілер еліне саяхат» 1. «Жеті лақ және қасқыр» ертегісін басқаша айтып көрейік./мейірімді қасқыр, тентек лақтар/ 2. «Өз ертегілерімізді құрастырамыз» 3. «Мен бастаймын сен жалғастыр...» 4. «Сиқырлы текше» ойыны. Мақсаты: Ертегілер туралы білімдерін тиянақтау, сөйлеу, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Материал: түрлі-түсті текше, оның әр жағында липучка көмегімен кейіпкерлер немесе ертегі сюжеті бекітілген. Үйге берілген суреттер бойынша балалардың құрастырған ертегілерін жазып беру

12 слайд

05.03.25 12 Қараша 2 апта «Ертегілер еліне саяхат» 1. «Жеті лақ және қасқыр» ертегісін басқаша айтып көрейік./мейірімді қасқыр, тентек лақтар/ 2. «Өз ертегілерімізді құрастырамыз» 3. «Мен бастаймын сен жалғастыр...» 4. «Сиқырлы текше» ойыны. Мақсаты: Ертегілер туралы білімдерін тиянақтау, сөйлеу, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Материал: түрлі-түсті текше, оның әр жағында липучка көмегімен кейіпкерлер немесе ертегі сюжеті бекітілген. Үйге берілген суреттер бойынша балалардың құрастырған ертегілерін жазып беру

05.03.25 13 Қараша 3 апта 1«Тапқыр қоян» ертегісін оқу. 2. «Тапқыр қоян» пазл ойыны. 3. Коллаж

13 слайд
05.03.25 13 Қараша 3 апта 1«Тапқыр қоян» ертегісін оқу. 2. «Тапқыр қоян» пазл ойыны. 3. Коллаж бойынша ертегіні еске түсірейік. 4. Балалар иллюстрациялар арқылы «Тапқыр қоян» ертегісін айтады. 5. Сурет салу: «Жағымсыз кейіпкер». 6.Қимылды ойын: «Айлакер түлкі» ойыны. «Тапқыр қоян» ертегісін сахналау үшін костюмдер (қалпақ) тігуге көмектесу

13 слайд

05.03.25 13 Қараша 3 апта 1«Тапқыр қоян» ертегісін оқу. 2. «Тапқыр қоян» пазл ойыны. 3. Коллаж бойынша ертегіні еске түсірейік. 4. Балалар иллюстрациялар арқылы «Тапқыр қоян» ертегісін айтады. 5. Сурет салу: «Жағымсыз кейіпкер». 6.Қимылды ойын: «Айлакер түлкі» ойыны. «Тапқыр қоян» ертегісін сахналау үшін костюмдер (қалпақ) тігуге көмектесу

05.03.25 14 Қараша 4 апта «Ертегілер еліне саяхат» 1.«Өз ертегілерімізді құрастырамыз» 2.«Шалқан» ертегісін басқаша айтып кө

14 слайд
05.03.25 14 Қараша 4 апта «Ертегілер еліне саяхат» 1.«Өз ертегілерімізді құрастырамыз» 2.«Шалқан» ертегісін басқаша айтып көрейік./айлакер тышқан, ақылды мысық/ 3.Мнемокесте арқылы ертегіні құрастырайық

14 слайд

05.03.25 14 Қараша 4 апта «Ертегілер еліне саяхат» 1.«Өз ертегілерімізді құрастырамыз» 2.«Шалқан» ертегісін басқаша айтып көрейік./айлакер тышқан, ақылды мысық/ 3.Мнемокесте арқылы ертегіні құрастырайық

05.03.25 15 Желтоқ сан 1 апта 1. «Қасқыр мен ешкі» орыс халық ертегісін оқу. 2. «Қасқыр мен ешкі» үстел үсті театрының көрс

15 слайд
05.03.25 15 Желтоқ сан 1 апта 1. «Қасқыр мен ешкі» орыс халық ертегісін оқу. 2. «Қасқыр мен ешкі» үстел үсті театрының көрсетілімі. 3. «Суретті жина» үстел үсті ойыны.4.Жетекші сұрақтар арқылы «Қасқыр мен ешкі» ертегісін қайталау. 5. Сурет салу: «Қасқырға шатасу» 6. Қимылды ойындар: «Балалар мен қасқыр» жарыс. 7. Музыкалық іс- әрекет: «Қасқыр мен ешкі» ертегісі бойынша музыкалық- театрландырылған қойылым. «Қасқыр мен ешкі» ертегісі бойынша музыкалық- театрландыр ылған қойылымға қажетті құралдарды дайындауға көмектесу

15 слайд

05.03.25 15 Желтоқ сан 1 апта 1. «Қасқыр мен ешкі» орыс халық ертегісін оқу. 2. «Қасқыр мен ешкі» үстел үсті театрының көрсетілімі. 3. «Суретті жина» үстел үсті ойыны.4.Жетекші сұрақтар арқылы «Қасқыр мен ешкі» ертегісін қайталау. 5. Сурет салу: «Қасқырға шатасу» 6. Қимылды ойындар: «Балалар мен қасқыр» жарыс. 7. Музыкалық іс- әрекет: «Қасқыр мен ешкі» ертегісі бойынша музыкалық- театрландырылған қойылым. «Қасқыр мен ешкі» ертегісі бойынша музыкалық- театрландыр ылған қойылымға қажетті құралдарды дайындауға көмектесу

05.03.25 16 Желтоқсан 2 апта «Ертегілер еліне саяхат» 1.«Өз ертегілерімізді құрастырамыз»

16 слайд
05.03.25 16 Желтоқсан 2 апта «Ертегілер еліне саяхат» 1.«Өз ертегілерімізді құрастырамыз» 2.Қалдық заттардан ертегідегі өзіне ұнаған кейіпкерді не затты жапсыру 3. «Мен бастаймын , сен аяқта» /ертегіні жалғастырып айту/ Қыс тақырыбында суретті шағын ертегі құрастыруға, кітапша жасауға балаларға көмек беру

16 слайд

05.03.25 16 Желтоқсан 2 апта «Ертегілер еліне саяхат» 1.«Өз ертегілерімізді құрастырамыз» 2.Қалдық заттардан ертегідегі өзіне ұнаған кейіпкерді не затты жапсыру 3. «Мен бастаймын , сен аяқта» /ертегіні жалғастырып айту/ Қыс тақырыбында суретті шағын ертегі құрастыруға, кітапша жасауға балаларға көмек беру

05.03.25 17 Желтоқс ан 3 апта 1, «Үш дос» ертегісін оқу. 2. «Үш дос» ертегіс

17 слайд
05.03.25 17 Желтоқс ан 3 апта 1, «Үш дос» ертегісін оқу. 2. «Үш дос» ертегісін саусақ театры арқылы көрсету. 3. Үстел үсті ойыны «Фигураны жинау». 4. Коллаж ертегіні еске алайық. 5. «Тентек лақ» суретін салу 6. Қимылды ойын: «Қуыспақ» .

17 слайд

05.03.25 17 Желтоқс ан 3 апта 1, «Үш дос» ертегісін оқу. 2. «Үш дос» ертегісін саусақ театры арқылы көрсету. 3. Үстел үсті ойыны «Фигураны жинау». 4. Коллаж ертегіні еске алайық. 5. «Тентек лақ» суретін салу 6. Қимылды ойын: «Қуыспақ» .

05.03.25 18 Желтоқс ан 4 апта «Ертегілер еліне саяхат» 1.Боямақтар «Өзіңе ұнамайтын кейіпкерді боя» 2.Қалдық материалдардан

18 слайд
05.03.25 18 Желтоқс ан 4 апта «Ертегілер еліне саяхат» 1.Боямақтар «Өзіңе ұнамайтын кейіпкерді боя» 2.Қалдық материалдардан ертегі кейіпкерлерін жасау. 3. «Өз ертегілерімізді құрастырамыз» Ата-аналар балалармен бірлесе қалдық материалдан ертегі кейіпкерлерін жасау және ертегі құрастыруға көмектесу.

18 слайд

05.03.25 18 Желтоқс ан 4 апта «Ертегілер еліне саяхат» 1.Боямақтар «Өзіңе ұнамайтын кейіпкерді боя» 2.Қалдық материалдардан ертегі кейіпкерлерін жасау. 3. «Өз ертегілерімізді құрастырамыз» Ата-аналар балалармен бірлесе қалдық материалдан ертегі кейіпкерлерін жасау және ертегі құрастыруға көмектесу.

05.03.25 19Қосымша 1 Қосымша 1

19 слайд
05.03.25 19Қосымша 1 Қосымша 1

19 слайд

05.03.25 19Қосымша 1 Қосымша 1

05.03.25 20

20 слайд
05.03.25 20

20 слайд

05.03.25 20

05.03.25 21 «Қатені тап» Мақсаты: зейінін, қабылдауын, сөйлеуін дамыту, өздеріне таныс ертегіден артық кейіпкерді көруге үйрет

21 слайд
05.03.25 21 «Қатені тап» Мақсаты: зейінін, қабылдауын, сөйлеуін дамыту, өздеріне таныс ертегіден артық кейіпкерді көруге үйрету. Ойынның барысы: Ертегі суреттерінің арасынан артық кейіпкерді табу.Қосымша 2 Қосымша 2

21 слайд

05.03.25 21 «Қатені тап» Мақсаты: зейінін, қабылдауын, сөйлеуін дамыту, өздеріне таныс ертегіден артық кейіпкерді көруге үйрету. Ойынның барысы: Ертегі суреттерінің арасынан артық кейіпкерді табу.Қосымша 2 Қосымша 2

05.03.25 22 «Аяқта» ойыны. Мақсаты: ертегі кейіпкерлері туралы білімдерін тиянақтау, қайталауда, сөзжасамда қолдану.

22 слайд
05.03.25 22 «Аяқта» ойыны. Мақсаты: ертегі кейіпкерлері туралы білімдерін тиянақтау, қайталауда, сөзжасамда қолдану. Мыстан - ... /кемпір/, Алдар - ... /көсе/. Шұбар - ... /тауық/ , Алтын - ... /балық/Қосымша 2 Қосымша 2 «Мен бастаймын сен жалғастыр...» ойыны Мақсаты: Ертегілер туралы білімдерін тиянақтау, байланыстырып сөйлеуді дамыту, бір-бірін мұқият тыңдай білуге ​​дағдыландыру. Ойын барысы: Балалар шеңберге отырады. Тәрбиеші қолында балалар айтып беретін ертегі кейіпкері бар. Мұғалім ертегіні бастап (бір-екі сөйлем айтады) қасында отырған балаға береді. Бала бір-екі сөйлем айтып, келесі сөйлемді жалғастырады.

22 слайд

05.03.25 22 «Аяқта» ойыны. Мақсаты: ертегі кейіпкерлері туралы білімдерін тиянақтау, қайталауда, сөзжасамда қолдану. Мыстан - ... /кемпір/, Алдар - ... /көсе/. Шұбар - ... /тауық/ , Алтын - ... /балық/Қосымша 2 Қосымша 2 «Мен бастаймын сен жалғастыр...» ойыны Мақсаты: Ертегілер туралы білімдерін тиянақтау, байланыстырып сөйлеуді дамыту, бір-бірін мұқият тыңдай білуге ​​дағдыландыру. Ойын барысы: Балалар шеңберге отырады. Тәрбиеші қолында балалар айтып беретін ертегі кейіпкері бар. Мұғалім ертегіні бастап (бір-екі сөйлем айтады) қасында отырған балаға береді. Бала бір-екі сөйлем айтып, келесі сөйлемді жалғастырады.

05.03.25 23 «Кейіпкерді сипатта» ойыны

23 слайд
05.03.25 23 «Кейіпкерді сипатта» ойыны Мақсаты: Сөйлеудің грамматикалық құрылымын дамыту, сын есімдерді таңдай білу.. Ойынның барысы: Ертегіні оқығаннан кейін немесе ертегілерді салыстыру кезінде тәрбиеші схемалық карточкалар арқылы кейіпкерлердің бірін сипаттауды сұрайды.Қосымша 2 Қосымша 2 «Сиқырлы текше» ойыны Мақсаты: Ертегілер туралы білімдерін тиянақтау, сөйлеу, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Материал: түрлі-түсті текше, оның әр жағында липучка көмегімен кейіпкерлер немесе ертегі сюжеті бекітілген. Ойын барысы:

23 слайд

05.03.25 23 «Кейіпкерді сипатта» ойыны Мақсаты: Сөйлеудің грамматикалық құрылымын дамыту, сын есімдерді таңдай білу.. Ойынның барысы: Ертегіні оқығаннан кейін немесе ертегілерді салыстыру кезінде тәрбиеші схемалық карточкалар арқылы кейіпкерлердің бірін сипаттауды сұрайды.Қосымша 2 Қосымша 2 «Сиқырлы текше» ойыны Мақсаты: Ертегілер туралы білімдерін тиянақтау, сөйлеу, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Материал: түрлі-түсті текше, оның әр жағында липучка көмегімен кейіпкерлер немесе ертегі сюжеті бекітілген. Ойын барысы:

05.03.25 24 Ертегілерді оқыңыз, сүйіңіз және өзіңіз жазыңыз!

24 слайд
05.03.25 24 Ертегілерді оқыңыз, сүйіңіз және өзіңіз жазыңыз!

24 слайд

05.03.25 24 Ертегілерді оқыңыз, сүйіңіз және өзіңіз жазыңыз!

Министірлікпен келісілген курстар тізімі