өзін - өзі тануда қианат жасамау қағидаты
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУДА
ҚИЯНАТ ЖАСАМАУ
ҚАҒИДАТЫ
1 слайд
ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУДА ҚИЯНАТ ЖАСАМАУ ҚАҒИДАТЫ
2 слайд
2 слайд
3 слайд
ЖОСПАРЫ:
•
Қиянат жасамаудың өзіндік ерекшелігі.
•
Өзіне қатысты қиянат жасамау .
•
Заманауи әлемдегі қиянат жасамаудың
себептері.
•
Қиянат жасамаудың іс-тәжірибесі.
•
Өзін-өзі тану пәнін оқытудағы қиянат
жасамау.
3 слайд
ЖОСПАРЫ: • Қиянат жасамаудың өзіндік ерекшелігі. • Өзіне қатысты қиянат жасамау . • Заманауи әлемдегі қиянат жасамаудың себептері. • Қиянат жасамаудың іс-тәжірибесі. • Өзін-өзі тану пәнін оқытудағы қиянат жасамау.
4 слайд
Т.И. Петракова ұсынған құндылықтар жүйесінің
жіктемесі оларды үш түрге бөліп қарастыруды көздейді:
табиғи, жүре пайда болған және абсолюттік.
. Табиғи
құндылықтар – бұл
адамның табиғи күші
мен жан-дүниесінің
қабілетілігі
құндылықтары: яғни
ақыл-ой, сезім, күш-
жігер (ақылдың
айқындығы, ойдың
ұшқырлығы, сезімнің
тазалығы, естің
сенімділігі, күш-
жігердің
қайраттылығы) . Жүре пайда болған
құндылықтар – бұл
адамның
интеллектуалды және
адамгершілік
тұрғыдан дамуы
барысында меңгерген
құндылықтар
(әдептілік,
сыпайылық,
сыйластық,
жанашырлық,
кеңпейілділік,
ақкөңілділік,
сабарлылық және т.б .) Абсолюттік
жалпыадамзаттық
құндылықтар – ол
уақытқа
бағынбайтын,
ешқандай ортамен,
қоғаммен
шектелмейтін, бүкіл
адамзат үшін маңызы
зор құндылықтар.
4 слайд
Т.И. Петракова ұсынған құндылықтар жүйесінің жіктемесі оларды үш түрге бөліп қарастыруды көздейді: табиғи, жүре пайда болған және абсолюттік. . Табиғи құндылықтар – бұл адамның табиғи күші мен жан-дүниесінің қабілетілігі құндылықтары: яғни ақыл-ой, сезім, күш- жігер (ақылдың айқындығы, ойдың ұшқырлығы, сезімнің тазалығы, естің сенімділігі, күш- жігердің қайраттылығы) . Жүре пайда болған құндылықтар – бұл адамның интеллектуалды және адамгершілік тұрғыдан дамуы барысында меңгерген құндылықтар (әдептілік, сыпайылық, сыйластық, жанашырлық, кеңпейілділік, ақкөңілділік, сабарлылық және т.б .) Абсолюттік жалпыадамзаттық құндылықтар – ол уақытқа бағынбайтын, ешқандай ортамен, қоғаммен шектелмейтін, бүкіл адамзат үшін маңызы зор құндылықтар.
5 слайд
Ақиқат(тамыр)Дұрыс әрекет(діңі)Ішкі тыныштық(бұталар)Ішкі тыныштық(бұталар)Қиянат жасамау(жемісі)
Сүйіспеншілік (су)
5 слайд
Ақиқат(тамыр)Дұрыс әрекет(діңі)Ішкі тыныштық(бұталар)Ішкі тыныштық(бұталар)Қиянат жасамау(жемісі) Сүйіспеншілік (су)
6 слайд
Қиянат жасамау – түсіну ретіндегі
Сүйіспеншілік Түсіну –барлық тіршілікті
қиянат жасамауға алып келу тұтастығы
Қиянат жасамау –Ақиқат, Сүйіспеншілік,
Дұрыс әрекет және ішкі тыныштықтың
іс жүзіндегі тәтті жемісіҚиянат жасамау – түсіну ретіндегі
Сүйіспеншілік Түсіну –барлық тіршілікті
қиянат жасамауға алып келу тұтастығы
Қиянат жасамау –Ақиқат, Сүйіспеншілік,
Дұрыс әрекет және ішкі тыныштықтың
іс жүзіндегі тәтті жемісі
6 слайд
Қиянат жасамау – түсіну ретіндегі Сүйіспеншілік Түсіну –барлық тіршілікті қиянат жасамауға алып келу тұтастығы Қиянат жасамау –Ақиқат, Сүйіспеншілік, Дұрыс әрекет және ішкі тыныштықтың іс жүзіндегі тәтті жемісіҚиянат жасамау – түсіну ретіндегі Сүйіспеншілік Түсіну –барлық тіршілікті қиянат жасамауға алып келу тұтастығы Қиянат жасамау –Ақиқат, Сүйіспеншілік, Дұрыс әрекет және ішкі тыныштықтың іс жүзіндегі тәтті жемісі
7 слайд
Қиянат жасамаудың ерекше сипаты
Қиянат жасамау зиян келтірмеу дегенді ғана білдірмейді. Ол
басқа адамдардың қайғы-қасіретін жеңілдету үшін әрекет
жасау.
Өзіңе қатысты қиянат жасамау – бұл өз сезім мүшелеріне қиянат
жасамау дегенді білдіреді, яғни:
– өтірік айту, дөрекі сөйлеу – тілге қиянат;
– жаман сөз есту – құлаққа қиянат;
– барлығынан жамандық көру – көзге қиянат;
– жаман иіс иіскеу – мұрынға қиянат;
– жағымсыз ойлар – бүкіл әлемге қиянат.
7 слайд
Қиянат жасамаудың ерекше сипаты Қиянат жасамау зиян келтірмеу дегенді ғана білдірмейді. Ол басқа адамдардың қайғы-қасіретін жеңілдету үшін әрекет жасау. Өзіңе қатысты қиянат жасамау – бұл өз сезім мүшелеріне қиянат жасамау дегенді білдіреді, яғни: – өтірік айту, дөрекі сөйлеу – тілге қиянат; – жаман сөз есту – құлаққа қиянат; – барлығынан жамандық көру – көзге қиянат; – жаман иіс иіскеу – мұрынға қиянат; – жағымсыз ойлар – бүкіл әлемге қиянат.
8 слайд
Қиянат жасаудың себептері
•
.
Қиянат жасаудың себептері (мысалдар арқылы):
– сүйіспеншіліктің жетіспеуі;
– рухани-адамгершілік білімнің жетіспеуі;
– өзгеріске қарсылық ретіндегі қиянат;
– әлем туралы өзіндік түсінігіне сәйкес әлемді
өзгерту ниетінен туындаған қиянат.
8 слайд
Қиянат жасаудың себептері • . Қиянат жасаудың себептері (мысалдар арқылы): – сүйіспеншіліктің жетіспеуі; – рухани-адамгершілік білімнің жетіспеуі; – өзгеріске қарсылық ретіндегі қиянат; – әлем туралы өзіндік түсінігіне сәйкес әлемді өзгерту ниетінен туындаған қиянат.
9 слайд
Қиянат жасамаудың міндеттері
•
Әрқашан көмектесу, ешқашан зиян келтірмеу,ешкімді
ренжітпеу,
Жан-жануарларға қамқорлық жасау, қауіпті заттармен
ойнамау, топпен жұмыс істеу, бірлік.
•
Басқа мәдениеттің құндылығын түсіну, толеранттылық,
ақжарқындылық, татулық. Мәдени мұраны құрметтеу,
қоғам меншігін қамқорлау, қоршаған ортаны қорғау.
•
Дін мен мәдениетті құрметтеу, оймен, сөзбен, не болмаса
іспен тірі жанға зиян келтірмеу. Әлеуметтік, әділеттілік,
жақсы азамат болу.
9 слайд
Қиянат жасамаудың міндеттері • Әрқашан көмектесу, ешқашан зиян келтірмеу,ешкімді ренжітпеу, Жан-жануарларға қамқорлық жасау, қауіпті заттармен ойнамау, топпен жұмыс істеу, бірлік. • Басқа мәдениеттің құндылығын түсіну, толеранттылық, ақжарқындылық, татулық. Мәдени мұраны құрметтеу, қоғам меншігін қамқорлау, қоршаған ортаны қорғау. • Дін мен мәдениетті құрметтеу, оймен, сөзбен, не болмаса іспен тірі жанға зиян келтірмеу. Әлеуметтік, әділеттілік, жақсы азамат болу.
10 слайд
Қиянат жасамаудың
үш аспектісі:
•
Жеке (бес сезім мүшесіне қиянат жасамау)
•
Әлеуметтік (барлық адамдарды сүйю және
сыйлау барлық мәдениеттер мен діндерді
қабылдау.
•
Экономикалық (өмірдегі ;табиғаттағы тепе –
теңдікті сақтау,табиғат заңдылықтарын
құрметтеу.
10 слайд
Қиянат жасамаудың үш аспектісі: • Жеке (бес сезім мүшесіне қиянат жасамау) • Әлеуметтік (барлық адамдарды сүйю және сыйлау барлық мәдениеттер мен діндерді қабылдау. • Экономикалық (өмірдегі ;табиғаттағы тепе – теңдікті сақтау,табиғат заңдылықтарын құрметтеу.
11 слайд
Қиянат жасамау тәжірибесі:
Ой – түйін. Олай болса , “ жақсылыққа – жақсылық әр
адамның міндеті . Тек қана жақсылықты ойлап , адам
баласына жақсылық жасау керек ” өзгелерге қандай
қарым - қатынас жасасаң , ниетің түзу болса ,
өзгелердің саған деген ниеті де сондай болмақ .
Адамның . өзгелерге жасаған игі істері өзіне жақсылық
болып қайтып келеді . Осы әрекет өзіне де, өзгелерге
де қиянат жасамауға үйретеді.
11 слайд
Қиянат жасамау тәжірибесі: Ой – түйін. Олай болса , “ жақсылыққа – жақсылық әр адамның міндеті . Тек қана жақсылықты ойлап , адам баласына жақсылық жасау керек ” өзгелерге қандай қарым - қатынас жасасаң , ниетің түзу болса , өзгелердің саған деген ниеті де сондай болмақ . Адамның . өзгелерге жасаған игі істері өзіне жақсылық болып қайтып келеді . Осы әрекет өзіне де, өзгелерге де қиянат жасамауға үйретеді.
12 слайд
Өзін-өзі тану пәнін оқытуда
қиянат жасамау
Сабақ кезінде оқушы шуласа,
кінәні оқушыдан емес өзімізден
іздеуіміз керек.Егер оқушыдан
көретін болсақ ,онда біз оқушыға
қиянат жасаған болар едік .
12 слайд
Өзін-өзі тану пәнін оқытуда қиянат жасамау Сабақ кезінде оқушы шуласа, кінәні оқушыдан емес өзімізден іздеуіміз керек.Егер оқушыдан көретін болсақ ,онда біз оқушыға қиянат жасаған болар едік .
13 слайд
6-C ынып биология:1)Гүлді алсақ,гүлде-
өседі,тыныс алады,су,жылу,
жарық,құнарлы минералдар қажет .
Интеграция
. Адамда өседі, өнеді ,тыныс алады,
адамгершілік қасиеттерді қажет етеді.
Жүрегіндегі жылулық пен мейірімге толы
сеніммен сүйіспеншілік арқылы дұрыс
әрекет жасайды.
13 слайд
6-C ынып биология:1)Гүлді алсақ,гүлде- өседі,тыныс алады,су,жылу, жарық,құнарлы минералдар қажет . Интеграция . Адамда өседі, өнеді ,тыныс алады, адамгершілік қасиеттерді қажет етеді. Жүрегіндегі жылулық пен мейірімге толы сеніммен сүйіспеншілік арқылы дұрыс әрекет жасайды.
14 слайд
7-СЫНЫП :Жануарлардың алуан түрлері
Жыртқыш аңдар өзгенің есебінен
қоректенеді.Олар жыртқштықпен айналысады
•
Интеграция:
•
Адамдар арасында бір-бірімен ренжісіп
қалса ,тез арада реніштерін ұмытып
татуласады.ақиқаттың бастауы болып
табылады.Сондықтан адам іштегі
өкпе;ызаны ренішті тез ұмытып ;сананы
таза ұстау керек.Саналы түрде әрекет ету.
14 слайд
7-СЫНЫП :Жануарлардың алуан түрлері Жыртқыш аңдар өзгенің есебінен қоректенеді.Олар жыртқштықпен айналысады • Интеграция: • Адамдар арасында бір-бірімен ренжісіп қалса ,тез арада реніштерін ұмытып татуласады.ақиқаттың бастауы болып табылады.Сондықтан адам іштегі өкпе;ызаны ренішті тез ұмытып ;сананы таза ұстау керек.Саналы түрде әрекет ету.
15 слайд
15 слайд
16 слайд
« Жылы жүрек – жомарт қол »
/ қайырымдылық акциясы/
Мақсаты: Балалардың санасына мейірімділік,
қайырымдылық ұғымдарын қалыптастыру, әлеуметтік
жағдайы төмен балаларға көмек көрсету,
оқушыларды кішіпейілділікке, бауырмалдыққа баулу.
Міндеті: Қайырымдылық — халқымыздың ең ізгі
қасиеттерінің бірі. « Жанашырлыққа — жан риза »
дегендей кемтар, жетім, қамқорлыққа алынған
балалардың жанашыр қамқоршысы болып, аялы
алақанын тосып, жүрек жылуын ұсыну, сауабы мол
іске ат салысу әрбір адамның азаматтық парызы.
16 слайд
« Жылы жүрек – жомарт қол » / қайырымдылық акциясы/ Мақсаты: Балалардың санасына мейірімділік, қайырымдылық ұғымдарын қалыптастыру, әлеуметтік жағдайы төмен балаларға көмек көрсету, оқушыларды кішіпейілділікке, бауырмалдыққа баулу. Міндеті: Қайырымдылық — халқымыздың ең ізгі қасиеттерінің бірі. « Жанашырлыққа — жан риза » дегендей кемтар, жетім, қамқорлыққа алынған балалардың жанашыр қамқоршысы болып, аялы алақанын тосып, жүрек жылуын ұсыну, сауабы мол іске ат салысу әрбір адамның азаматтық парызы.
17 слайд
“ Жылы жүрек- жомарт қол”(акциясы)
Жоспары Орындайтын іс-
әрекет жауаптылар Мерзімі:
1 Қарттар дың үйіне бару Көмек қолын
созу 8-Сыныптар 19.03.18ж
2 Үйде оқитын оқушыларға
сүйіспеншілік сыйлау: Іс-шара
ұйымдастыру 9-сыныптар 20.03.18ж
3 Жағдайы төмен оқушыларға
көмек Дәптер,қалам,қа
жетті құрал
жабдықтар 5-11
Сыныптар 21.03.18ж
4 Қария адамдарға көмек
көрсету Ауланы
тазалау ,су
әкелу ,үйді
тазарту. 7-8 сыныптар 21,03,18 жЖоспары Орындайтын іс-
әрекет жауаптылар Мерзімі:
1 Қарттар дың үйіне бару Көмек қолын
созу 8-Сыныптар 19.03.18ж
2 Үйде оқитын оқушыларға
сүйіспеншілік сыйлау: Іс-шара
ұйымдастыру 9-сыныптар 20.03.18ж
3 Жағдайы төмен оқушыларға
көмек Дәптер,қалам,қа
жетті құрал
жабдықтар 5-11
Сыныптар 21.03.18ж
4 Қария адамдарға көмек
көрсету Ауланы
тазалау ,су
әкелу ,үйді
тазарту. 7-8 сыныптар 21,03,18 ж
17 слайд
“ Жылы жүрек- жомарт қол”(акциясы) Жоспары Орындайтын іс- әрекет жауаптылар Мерзімі: 1 Қарттар дың үйіне бару Көмек қолын созу 8-Сыныптар 19.03.18ж 2 Үйде оқитын оқушыларға сүйіспеншілік сыйлау: Іс-шара ұйымдастыру 9-сыныптар 20.03.18ж 3 Жағдайы төмен оқушыларға көмек Дәптер,қалам,қа жетті құрал жабдықтар 5-11 Сыныптар 21.03.18ж 4 Қария адамдарға көмек көрсету Ауланы тазалау ,су әкелу ,үйді тазарту. 7-8 сыныптар 21,03,18 жЖоспары Орындайтын іс- әрекет жауаптылар Мерзімі: 1 Қарттар дың үйіне бару Көмек қолын созу 8-Сыныптар 19.03.18ж 2 Үйде оқитын оқушыларға сүйіспеншілік сыйлау: Іс-шара ұйымдастыру 9-сыныптар 20.03.18ж 3 Жағдайы төмен оқушыларға көмек Дәптер,қалам,қа жетті құрал жабдықтар 5-11 Сыныптар 21.03.18ж 4 Қария адамдарға көмек көрсету Ауланы тазалау ,су әкелу ,үйді тазарту. 7-8 сыныптар 21,03,18 ж