Материалдар / өзін - өзі тануда қианат жасамау қағидаты
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

өзін - өзі тануда қианат жасамау қағидаты

Материал туралы қысқаша түсінік
Қиянат жасамаудың өзіндік ерекшелігі. Өзіне қатысты қиянат жасамау . Заманауи әлемдегі қиянат жасамаудың себептері.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қырқүйек 2018
876
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУДА ҚИЯНАТ ЖАСАМАУ ҚАҒИДАТЫ

1 слайд
ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУДА ҚИЯНАТ ЖАСАМАУ ҚАҒИДАТЫ

2 слайд

ЖОСПАРЫ: • Қиянат жасамаудың өзіндік ерекшелігі. • Өзіне қатысты қиянат жасамау . • Заманауи әлемдегі қиянат жасамаудың себепте

3 слайд
ЖОСПАРЫ: • Қиянат жасамаудың өзіндік ерекшелігі. • Өзіне қатысты қиянат жасамау . • Заманауи әлемдегі қиянат жасамаудың себептері. • Қиянат жасамаудың іс-тәжірибесі. • Өзін-өзі тану пәнін оқытудағы қиянат жасамау.

— Т.И. Петракова ұсынған құндылықтар жүйесінің жіктемесі оларды үш түрге бөліп қарастыруды көздейді: табиғи, жүре п

4 слайд
— Т.И. Петракова ұсынған құндылықтар жүйесінің жіктемесі оларды үш түрге бөліп қарастыруды көздейді: табиғи, жүре пайда болған және абсолюттік. . Табиғи құндылықтар – бұл адамның табиғи күші мен жан-дүниесінің қабілетілігі құндылықтары: яғни ақыл-ой, сезім, күш- жігер (ақылдың айқындығы, ойдың ұшқырлығы, сезімнің тазалығы, естің сенімділігі, күш- жігердің қайраттылығы) . Жүре пайда болған құндылықтар – бұл адамның интеллектуалды және адамгершілік тұрғыдан дамуы барысында меңгерген құндылықтар (әдептілік, сыпайылық, сыйластық, жанашырлық, кеңпейілділік, ақкөңілділік, сабарлылық және т.б .) Абсолюттік жалпыадамзаттық құндылықтар – ол уақытқа бағынбайтын, ешқандай ортамен, қоғаммен шектелмейтін, бүкіл адамзат үшін маңызы зор құндылықтар.

Ақиқат(тамыр)Дұрыс әрекет(діңі)Ішкі тыныштық(бұталар)Ішкі тыныштық(бұталар)Қиянат жасамау(жемісі) Сүйіспеншілік (су)

5 слайд
Ақиқат(тамыр)Дұрыс әрекет(діңі)Ішкі тыныштық(бұталар)Ішкі тыныштық(бұталар)Қиянат жасамау(жемісі) Сүйіспеншілік (су)

Қиянат жасамау – түсіну ретіндегі Сүйіспеншілік Түсіну –барлық тіршілікті қиянат жасамауға алып келу тұтастығы Қиянат жасам

6 слайд
Қиянат жасамау – түсіну ретіндегі Сүйіспеншілік Түсіну –барлық тіршілікті қиянат жасамауға алып келу тұтастығы Қиянат жасамау –Ақиқат, Сүйіспеншілік, Дұрыс әрекет және ішкі тыныштықтың іс жүзіндегі тәтті жемісіҚиянат жасамау – түсіну ретіндегі Сүйіспеншілік Түсіну –барлық тіршілікті қиянат жасамауға алып келу тұтастығы Қиянат жасамау –Ақиқат, Сүйіспеншілік, Дұрыс әрекет және ішкі тыныштықтың іс жүзіндегі тәтті жемісі

Қиянат жасамаудың ерекше сипаты Қиянат жасамау зиян келтірмеу дегенді ғана білдірмейді. Ол басқа адамдардың қайғы-қасіретін ж

7 слайд
Қиянат жасамаудың ерекше сипаты Қиянат жасамау зиян келтірмеу дегенді ғана білдірмейді. Ол басқа адамдардың қайғы-қасіретін жеңілдету үшін әрекет жасау. Өзіңе қатысты қиянат жасамау – бұл өз сезім мүшелеріне қиянат жасамау дегенді білдіреді, яғни: – өтірік айту, дөрекі сөйлеу – тілге қиянат; – жаман сөз есту – құлаққа қиянат; – барлығынан жамандық көру – көзге қиянат; – жаман иіс иіскеу – мұрынға қиянат; – жағымсыз ойлар – бүкіл әлемге қиянат.

Қиянат жасаудың себептері • . Қиянат жасаудың себептері (мысалдар арқылы): – сүйіспеншіліктің жетіспеуі; – рухани-адамгершілік

8 слайд
Қиянат жасаудың себептері • . Қиянат жасаудың себептері (мысалдар арқылы): – сүйіспеншіліктің жетіспеуі; – рухани-адамгершілік білімнің жетіспеуі; – өзгеріске қарсылық ретіндегі қиянат; – әлем туралы өзіндік түсінігіне сәйкес әлемді өзгерту ниетінен туындаған қиянат.

Қиянат жасамаудың міндеттері • Әрқашан көмектесу, ешқашан зиян келтірмеу,ешкімді ренжітпеу, Жан-жануарларға қамқорлық жасау, қа

9 слайд
Қиянат жасамаудың міндеттері • Әрқашан көмектесу, ешқашан зиян келтірмеу,ешкімді ренжітпеу, Жан-жануарларға қамқорлық жасау, қауіпті заттармен ойнамау, топпен жұмыс істеу, бірлік. • Басқа мәдениеттің құндылығын түсіну, толеранттылық, ақжарқындылық, татулық. Мәдени мұраны құрметтеу, қоғам меншігін қамқорлау, қоршаған ортаны қорғау. • Дін мен мәдениетті құрметтеу, оймен, сөзбен, не болмаса іспен тірі жанға зиян келтірмеу. Әлеуметтік, әділеттілік, жақсы азамат болу.

Қиянат жасамаудың үш аспектісі: • Жеке (бес сезім мүшесіне қиянат жасамау) • Әлеуметтік (барлық адамдарды сүйю және сыйл

10 слайд
Қиянат жасамаудың үш аспектісі: • Жеке (бес сезім мүшесіне қиянат жасамау) • Әлеуметтік (барлық адамдарды сүйю және сыйлау барлық мәдениеттер мен діндерді қабылдау. • Экономикалық (өмірдегі ;табиғаттағы тепе – теңдікті сақтау,табиғат заңдылықтарын құрметтеу.

Қиянат жасамау тәжірибесі: Ой – түйін. Олай болса , “ жақсылыққа – жақсылық әр адамның міндеті . Тек қана

11 слайд
Қиянат жасамау тәжірибесі: Ой – түйін. Олай болса , “ жақсылыққа – жақсылық әр адамның міндеті . Тек қана жақсылықты ойлап , адам баласына жақсылық жасау керек ” өзгелерге қандай қарым - қатынас жасасаң , ниетің түзу болса , өзгелердің саған деген ниеті де сондай болмақ . Адамның . өзгелерге жасаған игі істері өзіне жақсылық болып қайтып келеді . Осы әрекет өзіне де, өзгелерге де қиянат жасамауға үйретеді.

Өзін-өзі тану пәнін оқытуда қиянат жасамау Сабақ кезінде оқушы шуласа, кінәні оқушыдан емес өзімізден іздеуіміз керек.Егер оқ

12 слайд
Өзін-өзі тану пәнін оқытуда қиянат жасамау Сабақ кезінде оқушы шуласа, кінәні оқушыдан емес өзімізден іздеуіміз керек.Егер оқушыдан көретін болсақ ,онда біз оқушыға қиянат жасаған болар едік .

6-C ынып биология:1)Гүлді алсақ,гүлде- өседі,тыныс алады,су,жылу, жарық,құнарлы минералдар қажет . Интеграция . Адамда өседі, ө

13 слайд
6-C ынып биология:1)Гүлді алсақ,гүлде- өседі,тыныс алады,су,жылу, жарық,құнарлы минералдар қажет . Интеграция . Адамда өседі, өнеді ,тыныс алады, адамгершілік қасиеттерді қажет етеді. Жүрегіндегі жылулық пен мейірімге толы сеніммен сүйіспеншілік арқылы дұрыс әрекет жасайды.

7-СЫНЫП :Жануарлардың алуан түрлері Жыртқыш аңдар өзгенің есебінен қоректенеді.Олар жыртқштықпен айналысады • Интеграция: •

14 слайд
7-СЫНЫП :Жануарлардың алуан түрлері Жыртқыш аңдар өзгенің есебінен қоректенеді.Олар жыртқштықпен айналысады • Интеграция: • Адамдар арасында бір-бірімен ренжісіп қалса ,тез арада реніштерін ұмытып татуласады.ақиқаттың бастауы болып табылады.Сондықтан адам іштегі өкпе;ызаны ренішті тез ұмытып ;сананы таза ұстау керек.Саналы түрде әрекет ету.

15 слайд

« Жылы жүрек – жомарт қол » / қайырымдылық акциясы/ Мақсаты: Балалардың санасына мейірімділік, қайырымдылық ұғымдарын қал

16 слайд
« Жылы жүрек – жомарт қол » / қайырымдылық акциясы/ Мақсаты: Балалардың санасына мейірімділік, қайырымдылық ұғымдарын қалыптастыру, әлеуметтік жағдайы төмен балаларға көмек көрсету, оқушыларды кішіпейілділікке, бауырмалдыққа баулу. Міндеті: Қайырымдылық — халқымыздың ең ізгі қасиеттерінің бірі. « Жанашырлыққа — жан риза » дегендей кемтар, жетім, қамқорлыққа алынған балалардың жанашыр қамқоршысы болып, аялы алақанын тосып, жүрек жылуын ұсыну, сауабы мол іске ат салысу әрбір адамның азаматтық парызы.

“ Жылы жүрек- жомарт қол”(акциясы) Жоспары Орындайтын іс- әрекет жауаптылар Мерзімі: 1 Қарттар дың үйіне бару Көмек қолын созу

17 слайд
“ Жылы жүрек- жомарт қол”(акциясы) Жоспары Орындайтын іс- әрекет жауаптылар Мерзімі: 1 Қарттар дың үйіне бару Көмек қолын созу 8-Сыныптар 19.03.18ж 2 Үйде оқитын оқушыларға сүйіспеншілік сыйлау: Іс-шара ұйымдастыру 9-сыныптар 20.03.18ж 3 Жағдайы төмен оқушыларға көмек Дәптер,қалам,қа жетті құрал жабдықтар 5-11 Сыныптар 21.03.18ж 4 Қария адамдарға көмек көрсету Ауланы тазалау ,су әкелу ,үйді тазарту. 7-8 сыныптар 21,03,18 жЖоспары Орындайтын іс- әрекет жауаптылар Мерзімі: 1 Қарттар дың үйіне бару Көмек қолын созу 8-Сыныптар 19.03.18ж 2 Үйде оқитын оқушыларға сүйіспеншілік сыйлау: Іс-шара ұйымдастыру 9-сыныптар 20.03.18ж 3 Жағдайы төмен оқушыларға көмек Дәптер,қалам,қа жетті құрал жабдықтар 5-11 Сыныптар 21.03.18ж 4 Қария адамдарға көмек көрсету Ауланы тазалау ,су әкелу ,үйді тазарту. 7-8 сыныптар 21,03,18 ж