Өзін – өзітану пәнінен оқушылардың сыныптан тыс іс – әрекеттері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Өзін – өзітану пәнінен Өзін – өзітану пәнінен
оқушылардың оқушылардың
сыныптан тыс сыныптан тыс
іс – іс –
әрекеттеріәрекеттері
1 слайд
Өзін – өзітану пәнінен Өзін – өзітану пәнінен оқушылардың оқушылардың сыныптан тыс сыныптан тыс іс – іс – әрекеттеріәрекеттері
2 слайд
жоспар
Оқудан тыс іс - әрекеттерге анықтама
Құндылықтарды оқудан тыс әрекеттерге ендіру
Қайырымдылық акцияларын жүргізудегі
ережелер
Қайырымдылық акциясын жүргізудегі
мұғалімнің адамгершілік үлгісі
Жалпы адамзаттық құндылықтар негізіндегі
оқудан тыс іс – әрекеттер жобасынан мысалдар
2 слайд
жоспар Оқудан тыс іс - әрекеттерге анықтама Құндылықтарды оқудан тыс әрекеттерге ендіру Қайырымдылық акцияларын жүргізудегі ережелер Қайырымдылық акциясын жүргізудегі мұғалімнің адамгершілік үлгісі Жалпы адамзаттық құндылықтар негізіндегі оқудан тыс іс – әрекеттер жобасынан мысалдар
3 слайд
Оқу жастарға тек білім беріп қана қоймай, сонымен
бірге оларды әлеуметтік бейімделу үрдісінде
пайдалана білуге де үйретуі тиіс.
Оқыту үдерісінің тәрбиелік құрамдасын күшейту
қажет. Олар патриатизм, мораль мен
парасаттылық нормалары, ұлтаралық келісім мен
толеранттылық, тәннің де жанның да дамуы,
заңға мойын ұсынушылық. Бұл құндылықтар
меншіктің қандай түріне қарамастан, барлық оқу
орындарында сіңірілуге тиіс.
Н.Ә. Назарбаев
3 слайд
Оқу жастарға тек білім беріп қана қоймай, сонымен бірге оларды әлеуметтік бейімделу үрдісінде пайдалана білуге де үйретуі тиіс. Оқыту үдерісінің тәрбиелік құрамдасын күшейту қажет. Олар патриатизм, мораль мен парасаттылық нормалары, ұлтаралық келісім мен толеранттылық, тәннің де жанның да дамуы, заңға мойын ұсынушылық. Бұл құндылықтар меншіктің қандай түріне қарамастан, барлық оқу орындарында сіңірілуге тиіс. Н.Ә. Назарбаев
4 слайд
Әбу Насыр Әл - Фараби: «Адамға ең
бірінші білім емес, тәрбие берілуі керек,
тәрбиесіз берілген білім адамзаттың қас
жауы» - деген екен.
Халықта «Ағаш түзу өсу үшін оған көшет
кезінде көмектесуге болады, ал үлкен
ағаш болғанда оны түзете алмайсың»
деп бекер айтылмаған.
4 слайд
Әбу Насыр Әл - Фараби: «Адамға ең бірінші білім емес, тәрбие берілуі керек, тәрбиесіз берілген білім адамзаттың қас жауы» - деген екен. Халықта «Ағаш түзу өсу үшін оған көшет кезінде көмектесуге болады, ал үлкен ағаш болғанда оны түзете алмайсың» деп бекер айтылмаған.
5 слайд
Оқудан тыс іс- әрекеттер түрлеріОқудан тыс іс- әрекеттер түрлері
Танымдық іс - әрекет. Сыныптан тыс танымдық іс - әрекет шеңбері оқушылар сабақта алған
білімдерін кеңейтетін, қоршаған өмірге қызығуын дамытатын мәселелерді қозғайды.
Танымдық іс - әрекетте ұжымдық және жеке жұмыс формаларын бөліп қарауға болады.
Ұжымдық сыныптан тыс танымдық іс - әрекетте балалар ұжымы мүшелерінің алдына жалпы
танымдық міндеттер қойылады. Сабақтан тыс уақытта оқушылар жаңа білімдерді бірлесе
алады, тәжірибе жұмыстарының, қарапайым модельдер дайындаудың нәтижесіне жетеді,
түрлі мамандықтар жөнінде мағлұматтар алады. Өз еркімен түрлі ұжымдық - танымдық іс -
әрекеттерге қатынасып, оқушылар іс барысындағы тәуелділікке, жауапкершілікке, өзара
көмек қатынасына тартылады. Оқушылардың сыныптан тыс танымдық іс - әрекетін
ұйымдастыруда мұғалім балалардың түрлі жас кезеңдеріне байланысты топтарының
танымдық қызығу ерекшеліктерін білуі керек. Олардың танымдық қызығуын талдау
нәтижесінде В. А. Сухомлинский әр баланың ойы өзіндік жолмен дамиды, олардың
әрқайсысы өзінше ақылды да дарынды деген болатын.
Сыныптан тыс жұмыс барысында балалардың танымдық қызығуы қанағаттандырылып қана
қоймайды. Оқушылардың сыныптан тыс танымдық іс - әрекеті формалары мен әдістері
олардан себеп - салдарлық байланыстарды талап ететіндей, қарапайым сұрақтардан
күрделірек сұрақтарға көшетіндей етіп құрылады. Сонымен, мектеп сыныптан тыс
жұмыстарды түрлі іс - әрекеттердің тәрбиелік мүмкіндіктерін пайдаланып, баланың
қоғамдық мәнін мақсатты, жан - жақты және үйлесімді дамытады.
5 слайд
Оқудан тыс іс- әрекеттер түрлеріОқудан тыс іс- әрекеттер түрлері Танымдық іс - әрекет. Сыныптан тыс танымдық іс - әрекет шеңбері оқушылар сабақта алған білімдерін кеңейтетін, қоршаған өмірге қызығуын дамытатын мәселелерді қозғайды. Танымдық іс - әрекетте ұжымдық және жеке жұмыс формаларын бөліп қарауға болады. Ұжымдық сыныптан тыс танымдық іс - әрекетте балалар ұжымы мүшелерінің алдына жалпы танымдық міндеттер қойылады. Сабақтан тыс уақытта оқушылар жаңа білімдерді бірлесе алады, тәжірибе жұмыстарының, қарапайым модельдер дайындаудың нәтижесіне жетеді, түрлі мамандықтар жөнінде мағлұматтар алады. Өз еркімен түрлі ұжымдық - танымдық іс - әрекеттерге қатынасып, оқушылар іс барысындағы тәуелділікке, жауапкершілікке, өзара көмек қатынасына тартылады. Оқушылардың сыныптан тыс танымдық іс - әрекетін ұйымдастыруда мұғалім балалардың түрлі жас кезеңдеріне байланысты топтарының танымдық қызығу ерекшеліктерін білуі керек. Олардың танымдық қызығуын талдау нәтижесінде В. А. Сухомлинский әр баланың ойы өзіндік жолмен дамиды, олардың әрқайсысы өзінше ақылды да дарынды деген болатын. Сыныптан тыс жұмыс барысында балалардың танымдық қызығуы қанағаттандырылып қана қоймайды. Оқушылардың сыныптан тыс танымдық іс - әрекеті формалары мен әдістері олардан себеп - салдарлық байланыстарды талап ететіндей, қарапайым сұрақтардан күрделірек сұрақтарға көшетіндей етіп құрылады. Сонымен, мектеп сыныптан тыс жұмыстарды түрлі іс - әрекеттердің тәрбиелік мүмкіндіктерін пайдаланып, баланың қоғамдық мәнін мақсатты, жан - жақты және үйлесімді дамытады.
6 слайд
Құндылықтарды сабақтан тыс іс – Құндылықтарды сабақтан тыс іс –
шараларға енгізу шараларға енгізу
•
Шаттық шеңбер
•
Қайырымдылық акциясы
•
Апталықтар
•
Спорт
•
Драма үйірмесі
•
Пікірталас
•
Клуб
•
Акындар бұрышы
•
Серуендер
•
Ғылым, спорт күндер
6 слайд
Құндылықтарды сабақтан тыс іс – Құндылықтарды сабақтан тыс іс – шараларға енгізу шараларға енгізу • Шаттық шеңбер • Қайырымдылық акциясы • Апталықтар • Спорт • Драма үйірмесі • Пікірталас • Клуб • Акындар бұрышы • Серуендер • Ғылым, спорт күндер
7 слайд
7 слайд
8 слайд
Қайырымдылық акцияларын жүргізудегі Қайырымдылық акцияларын жүргізудегі
ережелерережелер
Қайырымдылық акциясы мектеп аясында және ұжым мүшелерінің бір – біріне игі
ықылас білдіріп, өзара рухани және материалдық көмек көрсетуге бағытталады.
Ол күн көрісі төмен, көпбалалы және жағдайы жоқ отбасылардан шыққан
балаларға, жетім балалармен қамқорынсыз қалған балаларға тек материалдық
қана емес, рухани қолдау көрсетуді көздейді.
Сонымен қатар оқушылар мен мұғалімдер ұжымының біртұтас тілектестік,
сыйластық, жанашырлық , қамқорлық сезімдерін оятып, бір – біріне көмек
корсету, құрметтеу белсенділігін арттырады. Балаға деген шексіз қамқорлықпен
толған өмір, адамдарға жоғары қызмет көрсетудің үлгісі және талассыз жалпы
адами құндылықтарды – махаббатты, аяныш білдіруді, шыдамдылықты, ақ
пейілділікті, шынайылықты нығайту.
8 слайд
Қайырымдылық акцияларын жүргізудегі Қайырымдылық акцияларын жүргізудегі ережелерережелер Қайырымдылық акциясы мектеп аясында және ұжым мүшелерінің бір – біріне игі ықылас білдіріп, өзара рухани және материалдық көмек көрсетуге бағытталады. Ол күн көрісі төмен, көпбалалы және жағдайы жоқ отбасылардан шыққан балаларға, жетім балалармен қамқорынсыз қалған балаларға тек материалдық қана емес, рухани қолдау көрсетуді көздейді. Сонымен қатар оқушылар мен мұғалімдер ұжымының біртұтас тілектестік, сыйластық, жанашырлық , қамқорлық сезімдерін оятып, бір – біріне көмек корсету, құрметтеу белсенділігін арттырады. Балаға деген шексіз қамқорлықпен толған өмір, адамдарға жоғары қызмет көрсетудің үлгісі және талассыз жалпы адами құндылықтарды – махаббатты, аяныш білдіруді, шыдамдылықты, ақ пейілділікті, шынайылықты нығайту.
9 слайд
9 слайд
10 слайд
Қайырымдылық акциясын жүргізу кезіндегі
мұғалімнің адамгершілік үлгісі
1. Балаларға сүйіспеншілік
2. Әр баланың ерекшелігін құрметтеу,
шыдамдылық
3. “ Ізгі ақыл” мен “жылы жүрек”
4. Мәдениеттілік
5. Оқу үрдісінде рухани –адамгершілік білім
беруді ықпалдастыра білу керек
10 слайд
Қайырымдылық акциясын жүргізу кезіндегі мұғалімнің адамгершілік үлгісі 1. Балаларға сүйіспеншілік 2. Әр баланың ерекшелігін құрметтеу, шыдамдылық 3. “ Ізгі ақыл” мен “жылы жүрек” 4. Мәдениеттілік 5. Оқу үрдісінде рухани –адамгершілік білім беруді ықпалдастыра білу керек
11 слайд
Жалпы адамзаттық құндылықтар негізіндегі Жалпы адамзаттық құндылықтар негізіндегі
оқудан тыс іс – әрекеттер жобасынан мысалдароқудан тыс іс – әрекеттер жобасынан мысалдар
•
Оқудан тыс іс-шаралардың мазмұнына жалпы адамзаттық құндылықтарды
енгізу арқылы сыныптар арасында, сыныпішілік т.б. түрлі спорттық шаралар,
ата-аналармен бірлескен дөңгелек үстел, сайыстар, қайырымдылық
акцияларын, көрме, дискуссия, драма үйірмелерін, пікірсайыс, ақындар
бұрышын, саяхаттар тағы да басқа көптеген іс-шаралардыұйымдастыруға
болады. Сүйіспеншілік аптасы, ақиқат аптасы
Оқудан тыс шаралардың маңызы:
1. Оқушылардың бойына ізгі қасиеттерді дамытады;
2. Балалардың қоғамдағы әлеуметтік-мәдени ортамен үйлесімді байланысын
қалыптастырады;
3. Балаларды мәдениетті адамдарға тән адамгершілік нормалармен
таныстырады;
4. Жеке тұлға ретінде әр оқушының жеке ой-пікірімен санасып,
шығармашылық іс-әрекеттер арқылы өзін-өзі айқындауға басшылық жасайды;
5. Табиғат байлықтарына жауапкершілікпен қарайтын тұлға
қалыптастырады;
11 слайд
Жалпы адамзаттық құндылықтар негізіндегі Жалпы адамзаттық құндылықтар негізіндегі оқудан тыс іс – әрекеттер жобасынан мысалдароқудан тыс іс – әрекеттер жобасынан мысалдар • Оқудан тыс іс-шаралардың мазмұнына жалпы адамзаттық құндылықтарды енгізу арқылы сыныптар арасында, сыныпішілік т.б. түрлі спорттық шаралар, ата-аналармен бірлескен дөңгелек үстел, сайыстар, қайырымдылық акцияларын, көрме, дискуссия, драма үйірмелерін, пікірсайыс, ақындар бұрышын, саяхаттар тағы да басқа көптеген іс-шаралардыұйымдастыруға болады. Сүйіспеншілік аптасы, ақиқат аптасы Оқудан тыс шаралардың маңызы: 1. Оқушылардың бойына ізгі қасиеттерді дамытады; 2. Балалардың қоғамдағы әлеуметтік-мәдени ортамен үйлесімді байланысын қалыптастырады; 3. Балаларды мәдениетті адамдарға тән адамгершілік нормалармен таныстырады; 4. Жеке тұлға ретінде әр оқушының жеке ой-пікірімен санасып, шығармашылық іс-әрекеттер арқылы өзін-өзі айқындауға басшылық жасайды; 5. Табиғат байлықтарына жауапкершілікпен қарайтын тұлға қалыптастырады;
12 слайд
•
6. Оқушылардың патриоттық қасиеттерін арттырып, Отанын,
отбасын, достарын, мектебін сүюге тәрбиелейді;
7. Оқудан тыс шаралар арқылы құндылықтарды енгізеді;
8. Спорт арқылы ұжымға, бірлікке, қамқорлыққа үйренеді;
9. Дискуссия – дұрыс шешім қабылдау, татулыққа, сыйлауға,
тыңдай білуге баулиды;
10. Кез-келген құндылықты ала отырып, драмалық үйірмелерде
оқушыларға жазуға, рөлдерге бөлуде ішкі сұлулығын көрсетуге
ықпал етеді;
11. Қайырымдылық акциясы. Оны қабырға газеті, сайт арқылы
жүзеге асыруда қайырымдылыққа үйретеді;
12. Клубтар (сурет, қолөнер) ұйымдастыру. Бұйымдарды
сыйлық түрінде сүйіспеншілікпен сыйлауға үйретеді;
13. Ақындар бұрышы ұйымдастыру арқылы жалпыадамзаттық
құндылықтарды өлеңдер, шығарма түрінде көрсетуге үйретеді.
12 слайд
• 6. Оқушылардың патриоттық қасиеттерін арттырып, Отанын, отбасын, достарын, мектебін сүюге тәрбиелейді; 7. Оқудан тыс шаралар арқылы құндылықтарды енгізеді; 8. Спорт арқылы ұжымға, бірлікке, қамқорлыққа үйренеді; 9. Дискуссия – дұрыс шешім қабылдау, татулыққа, сыйлауға, тыңдай білуге баулиды; 10. Кез-келген құндылықты ала отырып, драмалық үйірмелерде оқушыларға жазуға, рөлдерге бөлуде ішкі сұлулығын көрсетуге ықпал етеді; 11. Қайырымдылық акциясы. Оны қабырға газеті, сайт арқылы жүзеге асыруда қайырымдылыққа үйретеді; 12. Клубтар (сурет, қолөнер) ұйымдастыру. Бұйымдарды сыйлық түрінде сүйіспеншілікпен сыйлауға үйретеді; 13. Ақындар бұрышы ұйымдастыру арқылы жалпыадамзаттық құндылықтарды өлеңдер, шығарма түрінде көрсетуге үйретеді.
13 слайд
Жалпы адамзаттық құндылықтар негізіндегі Жалпы адамзаттық құндылықтар негізіндегі
оқудан тыс іс – әрекеттер жобасынан мысалдароқудан тыс іс – әрекеттер жобасынан мысалдар
1. ҰОС, Еңбек ардагерлерінің,жалғыз басты қарт адамдардың
ауласын қардан тазалауға көмек көрсету «Жедел көмек»
тобы
2. Ағаштарға құстарға арналған ұя орнату, ағаштарға күтім
жасау
3. Балалар үйіне, балалар бақшасына немесе кішкентай
бөбектері бар отбасыларға мерекелік көңіл күймен
ойыншықтар сыйлау
4. Әжелерге, зейнеткер ұстаз аналарға арнап құттықтау
мерекелік пошта ұйымдастырып үйлеріне жеткізу
5. Оқушылардың ненің жақсы, ненің жаман екенін өздері
шешуі үшін моральдық аспектілер қамтылған өзекті
мәселелерді пікір сайыстың тақырыбы етіп алуға болады.
13 слайд
Жалпы адамзаттық құндылықтар негізіндегі Жалпы адамзаттық құндылықтар негізіндегі оқудан тыс іс – әрекеттер жобасынан мысалдароқудан тыс іс – әрекеттер жобасынан мысалдар 1. ҰОС, Еңбек ардагерлерінің,жалғыз басты қарт адамдардың ауласын қардан тазалауға көмек көрсету «Жедел көмек» тобы 2. Ағаштарға құстарға арналған ұя орнату, ағаштарға күтім жасау 3. Балалар үйіне, балалар бақшасына немесе кішкентай бөбектері бар отбасыларға мерекелік көңіл күймен ойыншықтар сыйлау 4. Әжелерге, зейнеткер ұстаз аналарға арнап құттықтау мерекелік пошта ұйымдастырып үйлеріне жеткізу 5. Оқушылардың ненің жақсы, ненің жаман екенін өздері шешуі үшін моральдық аспектілер қамтылған өзекті мәселелерді пікір сайыстың тақырыбы етіп алуға болады.
14 слайд
Шаттық шеңбер Шаттық шеңбер
Шаттық шеңбері – мектепішілік тәрбие жұмысының бір түрі. Әр күнді
осы шаттық шеңберінен бастау мектеп ұжымында жылы, достық қарым
қатынас орнатуына ықпал етеді. Оның мазмұны тәр тақырыпта болуы
мүмкін, алайда сол күні туған балаларды құттықтау, сол сияқты аталмыш
күні арнайы құндылықтар мен қасиеттерге арнау міндетті бөлігі болып
табылады. Шаттық шеңберінде көтерілген мәселе барлық сабақтар мен
сабақтан тыс жұмыстарда қамтылады. Ол даналық сөздер, ән айту,
өзіммен – өзім, өлең оқу түрінде жүргізіледі.
Шаттық шеңберінің мәні – әр оқушының өзін өзара тату, дос мектеп
ұжымының бір бөлігі ретінде сезіне білуіне, өзіне және
айналасындағыларға сене білуге жағдай жасау. Шаттық шеңбері мектеп
ұжымының жарастығын, үйлесімділігіне және бірлігіне жол ашады.
сылылатын тақырыптар: “Арайлап атсын әр таңым”, “Бабалар тілі-
даналық үні”, “Сенім – менің серігім”, “Жаныңда жүр жақсы адам”,
“Жолдасы көптің – олжасы көп” және т.б.
14 слайд
Шаттық шеңбер Шаттық шеңбер Шаттық шеңбері – мектепішілік тәрбие жұмысының бір түрі. Әр күнді осы шаттық шеңберінен бастау мектеп ұжымында жылы, достық қарым қатынас орнатуына ықпал етеді. Оның мазмұны тәр тақырыпта болуы мүмкін, алайда сол күні туған балаларды құттықтау, сол сияқты аталмыш күні арнайы құндылықтар мен қасиеттерге арнау міндетті бөлігі болып табылады. Шаттық шеңберінде көтерілген мәселе барлық сабақтар мен сабақтан тыс жұмыстарда қамтылады. Ол даналық сөздер, ән айту, өзіммен – өзім, өлең оқу түрінде жүргізіледі. Шаттық шеңберінің мәні – әр оқушының өзін өзара тату, дос мектеп ұжымының бір бөлігі ретінде сезіне білуіне, өзіне және айналасындағыларға сене білуге жағдай жасау. Шаттық шеңбері мектеп ұжымының жарастығын, үйлесімділігіне және бірлігіне жол ашады. сылылатын тақырыптар: “Арайлап атсын әр таңым”, “Бабалар тілі- даналық үні”, “Сенім – менің серігім”, “Жаныңда жүр жақсы адам”, “Жолдасы көптің – олжасы көп” және т.б.
15 слайд
Жалпы адамзаттық құндылықЖалпы адамзаттық құндылық
15 слайд
Жалпы адамзаттық құндылықЖалпы адамзаттық құндылық
16 слайд
Рухани – адамгершілік оқу тәрбие Рухани – адамгершілік оқу тәрбие
жүйесінің негізіжүйесінің негізі
16 слайд
Рухани – адамгершілік оқу тәрбие Рухани – адамгершілік оқу тәрбие жүйесінің негізіжүйесінің негізі
17 слайд
!!
Қорытындылай келгенде, сабақтан тыс іс –
шараларда мұғалімнің жеке басы үлгісі өте
маңызды. Олар балалар үшін тәлімгер және
шабыт көзіне айналуы керек. «Ұстаз шәкіртке
күн болып көрініп, нұр болып төгілуі керек»-
демекші, жаңа ғасыр мұғалімінің бойында
сергектік, байқағыштық, сезімталдық, әділдік,
байсалдылық, ұстамдылық, сабыр сақтау
сияқты қасиеттер тоғыса келе , олар
мейірімділік атты ұлы ұғыммен ұштасып
жатса ғана діттеген мақсат- мүддеге жетіп,
«Ұлы ұстаз» деген ардақты атаудың шын
иегері болатынына кәміл сенемін.
17 слайд
!! Қорытындылай келгенде, сабақтан тыс іс – шараларда мұғалімнің жеке басы үлгісі өте маңызды. Олар балалар үшін тәлімгер және шабыт көзіне айналуы керек. «Ұстаз шәкіртке күн болып көрініп, нұр болып төгілуі керек»- демекші, жаңа ғасыр мұғалімінің бойында сергектік, байқағыштық, сезімталдық, әділдік, байсалдылық, ұстамдылық, сабыр сақтау сияқты қасиеттер тоғыса келе , олар мейірімділік атты ұлы ұғыммен ұштасып жатса ғана діттеген мақсат- мүддеге жетіп, «Ұлы ұстаз» деген ардақты атаудың шын иегері болатынына кәміл сенемін.
18 слайд
!!
Бір күні есек құдыққа түсіп кетеді. Жалынышты дауыспен айқайлап көмекке
шақырады. Оның дауысын естіп қожайыны көмекке келді. Бірақ оның
қолынан еш нәрсе келмеді.
Қожайын көп ойланып мынандай шешімге келеді. «Есегім менің қартайды,
оған көп қалған жоқ, барібір мен жас есек алғалы жүрмін. Құдықта тым биік,
бұны бекітіп жаңа құдық қазғалы жүр едім. Неге мен бір оқпен екі қоян
атпаймын – құдықты да, есекті де құммен жауып тастайын». Көп ойланбай
көршілерін көмекке шақыра бастады. Олар ұымшылдықпен күрек алып
құмды құдыққа лақтыра бастады. Есек түк түсінбей жалынышты түрмен
қайта айқайлай бастады. Адамдар есекті аяғанымен тек оны тез көміп
тастауға тырысты.
Бір кезде есектің дауысы шықпай қалады, осы кезде қожайын басқа жағдайға
тап болады. Есек арқасына түскен құмды сілкіп тастап аяғының астына
таптай берді. Көп уақыт өтпей есек жоғарыға шықты. Міне осылай сіздердің
өмірлеріңізде жағымсыз жағдайлар кездесуі мүмкін, оны арқамыздан сілкіп
тастап жоғары көтерілуімізге мүмкіндігіміз бар.
«Есек пен құдық» туралы аңыз
18 слайд
!! Бір күні есек құдыққа түсіп кетеді. Жалынышты дауыспен айқайлап көмекке шақырады. Оның дауысын естіп қожайыны көмекке келді. Бірақ оның қолынан еш нәрсе келмеді. Қожайын көп ойланып мынандай шешімге келеді. «Есегім менің қартайды, оған көп қалған жоқ, барібір мен жас есек алғалы жүрмін. Құдықта тым биік, бұны бекітіп жаңа құдық қазғалы жүр едім. Неге мен бір оқпен екі қоян атпаймын – құдықты да, есекті де құммен жауып тастайын». Көп ойланбай көршілерін көмекке шақыра бастады. Олар ұымшылдықпен күрек алып құмды құдыққа лақтыра бастады. Есек түк түсінбей жалынышты түрмен қайта айқайлай бастады. Адамдар есекті аяғанымен тек оны тез көміп тастауға тырысты. Бір кезде есектің дауысы шықпай қалады, осы кезде қожайын басқа жағдайға тап болады. Есек арқасына түскен құмды сілкіп тастап аяғының астына таптай берді. Көп уақыт өтпей есек жоғарыға шықты. Міне осылай сіздердің өмірлеріңізде жағымсыз жағдайлар кездесуі мүмкін, оны арқамыздан сілкіп тастап жоғары көтерілуімізге мүмкіндігіміз бар. «Есек пен құдық» туралы аңыз
19 слайд
«Есек пен құдық» «Есек пен құдық»
Автор: Қытай аңызыАвтор: Қытай аңызы
19 слайд
«Есек пен құдық» «Есек пен құдық» Автор: Қытай аңызыАвтор: Қытай аңызы
20 слайд
Өмірлеріңізде сәттілік, денсаулық,
барлығы өздеріңіз ойлағандай болсын !!!
20 слайд
Өмірлеріңізде сәттілік, денсаулық, барлығы өздеріңіз ойлағандай болсын !!!