Материалдар / “Өзін-өзі реттеуін қалыптастыру және дамытуға жағдай жасау.”
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

“Өзін-өзі реттеуін қалыптастыру және дамытуға жағдай жасау.”

Материал туралы қысқаша түсінік
Балаларға өзінің эмоцияларын , ынтасы мен әлеуметтік қарым-қатынасын басқару үшін көбірек мүмкіндік беру , сыныптағы оқушылардың психологиялық жағдайын қалыптастыру, өзін-өзі реттейтін оқушы ретінде қалай дамитынын және оқушыны ынталандырудың қаншалықты маңызды екенін бірлесе түсіну.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қазан 2018
262
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Ғ.Қайырбеков атындағы орта мектебі Дайындаған: Қалиева Г Ж

1 слайд
Ғ.Қайырбеков атындағы орта мектебі Дайындаған: Қалиева Г Ж

КОУЧИНГ Коучинг сабақтың тақырыбы: “ Өзін-өзі реттеуін қалыптастыру және дамытуға жағдай жасау.” Топқа бөлу “ Он сұрақ”

2 слайд
КОУЧИНГ Коучинг сабақтың тақырыбы: “ Өзін-өзі реттеуін қалыптастыру және дамытуға жағдай жасау.” Топқа бөлу “ Он сұрақ” тренинг Тақыры птық теннис Мәтінмен жұмыс. Дәлелдер Фотосуреттер Бейнежазбалар Еркін талқылау әдісі

МАҚСАТЫ: Балаларға өзінің эмоцияларын , ынтасы мен әлеуметтік қарым-қатынасын басқару үшін көбірек мүмкіндік беру , сыныпт

3 слайд
МАҚСАТЫ: Балаларға өзінің эмоцияларын , ынтасы мен әлеуметтік қарым-қатынасын басқару үшін көбірек мүмкіндік беру , сыныптағы оқушылардың психологиялық жағдайын қалыптастыру, өзін-өзі реттейтін оқушы ретінде қалай дамитынын және оқушыны ынталандырудың қаншалықты маңызды екенін бірлесе түсіну.

Топқа бөлу

4 слайд
Топқа бөлу

5 слайд

Мәтінмен жұмыс 1 т о п « Ө м і р с ү р уд і ң е ң ж а қ с ы жо л ы » Э С С Е ж а з д ы р у 2 т о п О с ы

6 слайд
Мәтінмен жұмыс 1 т о п « Ө м і р с ү р уд і ң е ң ж а қ с ы жо л ы » Э С С Е ж а з д ы р у 2 т о п О с ы т а қ ы р ы п б о й ы н ш а с ө з , с у р е т, с и м в о л а р қ ы л ы к ө р с е т у

Он сұрақ ! Мұғалім бір қатысушыны таңдап алады және оның маңдайына негізгі сөз жазылған стикерді жапсырады – келесі топ

7 слайд
Он сұрақ ! Мұғалім бір қатысушыны таңдап алады және оның маңдайына негізгі сөз жазылған стикерді жапсырады – келесі топ сол сөзге байланысты 10 сұрақ қоя алады , соңында оқушы стикердегі жасырын сөзді болжап айту керек. Мысалы мәтінге байланысты “Қайырымды бала”, “ Сотқар Қожа”

8 слайд

Тақырыптық Теннис есеп : Теннистік ойындағы есеп-шот қолданылады (15 - 0 , тең және т.б. )Әр топтан үш адамнан шақырамыз

9 слайд
Тақырыптық Теннис есеп : Теннистік ойындағы есеп-шот қолданылады (15 - 0 , тең және т.б. )Әр топтан үш адамнан шақырамыз 2 ойыншы және судья Мен тақырыпты айтқан соң сіздер кезекпен берілген тақырыпқа қатысы бар сөздерді айта бастайсыздар, біреулеріңіз тоқтағанға дейін жалғаса береді . Топтың үшінші қатысушысы сөздерді жазады және есеп жүргізеді.

Қорытынды «ТЕСІК ШЕЛЕК» “ ЕРКІН ТАЛҚЫЛАУ”ӘДІСІ

10 слайд
Қорытынды «ТЕСІК ШЕЛЕК» “ ЕРКІН ТАЛҚЫЛАУ”ӘДІСІ

11 слайд

НӘТИЖЕСІ кедергілер қорытынды  Сапалы қарым-қатынас құруға үйретеді;  Жұмысқа жауапкершілікпен қарап, тәжірибені үнемі жетіл

12 слайд
НӘТИЖЕСІ кедергілер қорытынды  Сапалы қарым-қатынас құруға үйретеді;  Жұмысқа жауапкершілікпен қарап, тәжірибені үнемі жетілдіруге мүмкіндік береді;  Жоғары нәтижеге қол жеткізеді;  Бірлесе отырып жұмыс жасауға дағдылайды; Әріптестерімнің әрдайым келуін қамтамасыз ету;  Ыңғайлы етіп уақытты анықтау;

ЖҰМЫСТЫҢ БАРЫСЫНДА МЕН...  Мен нәтижелі жұмыс істеу үшін коучингте идеялардың,ақпараттың көп болмау керек екенін түсіндім.

13 слайд
ЖҰМЫСТЫҢ БАРЫСЫНДА МЕН...  Мен нәтижелі жұмыс істеу үшін коучингте идеялардың,ақпараттың көп болмау керек екенін түсіндім. Мен кері байланыс құру қабілетімді жақсарттым.  Осы коучингте жасалынған жұмыстан кейін мектебімдегі мұғалімдердің әрдайым ізденуге,өзгеруге дайын екенін байқадым.

КЕРІ БАЙЛАНЫС

14 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС