Материалдар / “Өзін-өзі реттеуін қалыптастыру және дамытуға жағдай жасау.”
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

“Өзін-өзі реттеуін қалыптастыру және дамытуға жағдай жасау.”

Материал туралы қысқаша түсінік
Балаларға өзінің эмоцияларын , ынтасы мен әлеуметтік қарым-қатынасын басқару үшін көбірек мүмкіндік беру , сыныптағы оқушылардың психологиялық жағдайын қалыптастыру, өзін-өзі реттейтін оқушы ретінде қалай дамитынын және оқушыны ынталандырудың қаншалықты маңызды екенін бірлесе түсіну.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қазан 2018
316
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ғ.Қайырбеков атындағы орта мектебі Дайындаған: Қалиева Г Ж

1 слайд
Ғ.Қайырбеков атындағы орта мектебі Дайындаған: Қалиева Г Ж

1 слайд

Ғ.Қайырбеков атындағы орта мектебі Дайындаған: Қалиева Г Ж

КОУЧИНГ Коучинг сабақтың тақырыбы: “Өзін-өзі реттеуін қалыптастыру және дамытуға жағдай жасау.” Топқа бөлу “Он сұрақ” тре

2 слайд
КОУЧИНГ Коучинг сабақтың тақырыбы: “Өзін-өзі реттеуін қалыптастыру және дамытуға жағдай жасау.” Топқа бөлу “Он сұрақ” тренинг Тақыры птық теннис Мәтінмен жұмыс. Дәлелдер Фотосуреттер Бейнежазбалар Еркін талқылау әдісі

2 слайд

КОУЧИНГ Коучинг сабақтың тақырыбы: “Өзін-өзі реттеуін қалыптастыру және дамытуға жағдай жасау.” Топқа бөлу “Он сұрақ” тренинг Тақыры птық теннис Мәтінмен жұмыс. Дәлелдер Фотосуреттер Бейнежазбалар Еркін талқылау әдісі

МАҚСАТЫ: Балаларға өзінің эмоцияларын , ынтасы мен әлеуметтік қарым-қатынасын басқару үшін көбірек мүмкіндік беру , сыныпта

3 слайд
МАҚСАТЫ: Балаларға өзінің эмоцияларын , ынтасы мен әлеуметтік қарым-қатынасын басқару үшін көбірек мүмкіндік беру , сыныптағы оқушылардың психологиялық жағдайын қалыптастыру, өзін-өзі реттейтін оқушы ретінде қалай дамитынын және оқушыны ынталандырудың қаншалықты маңызды екенін бірлесе түсіну.

3 слайд

МАҚСАТЫ: Балаларға өзінің эмоцияларын , ынтасы мен әлеуметтік қарым-қатынасын басқару үшін көбірек мүмкіндік беру , сыныптағы оқушылардың психологиялық жағдайын қалыптастыру, өзін-өзі реттейтін оқушы ретінде қалай дамитынын және оқушыны ынталандырудың қаншалықты маңызды екенін бірлесе түсіну.

Топқа бөлу

4 слайд
Топқа бөлу

4 слайд

Топқа бөлу

5 слайд

5 слайд

Мәтінмен жұмыс 1 топ «Өмір сүрудің ең жақсы жолы» ЭССЕ жаздыру 2 топ Осы тақырып бойынша сөз, сурет, символ арқылы көрсету

6 слайд
Мәтінмен жұмыс 1 топ «Өмір сүрудің ең жақсы жолы» ЭССЕ жаздыру 2 топ Осы тақырып бойынша сөз, сурет, символ арқылы көрсету

6 слайд

Мәтінмен жұмыс 1 топ «Өмір сүрудің ең жақсы жолы» ЭССЕ жаздыру 2 топ Осы тақырып бойынша сөз, сурет, символ арқылы көрсету

Он сұрақ! Мұғалім бір қатысушыны таңдап алады және оның маңдайына негізгі сөз жазылған стикерді жапсырады – келесі топ сол сө

7 слайд
Он сұрақ! Мұғалім бір қатысушыны таңдап алады және оның маңдайына негізгі сөз жазылған стикерді жапсырады – келесі топ сол сөзге байланысты 10 сұрақ қоя алады , соңында оқушы стикердегі жасырын сөзді болжап айту керек. Мысалы мәтінге байланысты “Қайырымды бала”, “ Сотқар Қожа”

7 слайд

Он сұрақ! Мұғалім бір қатысушыны таңдап алады және оның маңдайына негізгі сөз жазылған стикерді жапсырады – келесі топ сол сөзге байланысты 10 сұрақ қоя алады , соңында оқушы стикердегі жасырын сөзді болжап айту керек. Мысалы мәтінге байланысты “Қайырымды бала”, “ Сотқар Қожа”

8 слайд

8 слайд

Тақырыптық Теннис есеп: Теннистік ойындағы есеп-шот қолданылады (15 - 0, тең және т.б.) Әр топтан үш адамнан шақырамыз 2 ойы

9 слайд
Тақырыптық Теннис есеп: Теннистік ойындағы есеп-шот қолданылады (15 - 0, тең және т.б.) Әр топтан үш адамнан шақырамыз 2 ойыншы және судья Мен тақырыпты айтқан соң сіздер кезекпен берілген тақырыпқа қатысы бар сөздерді айта бастайсыздар, біреулеріңіз тоқтағанға дейін жалғаса береді. Топтың үшінші қатысушысы сөздерді жазады және есеп жүргізеді.

9 слайд

Тақырыптық Теннис есеп: Теннистік ойындағы есеп-шот қолданылады (15 - 0, тең және т.б.) Әр топтан үш адамнан шақырамыз 2 ойыншы және судья Мен тақырыпты айтқан соң сіздер кезекпен берілген тақырыпқа қатысы бар сөздерді айта бастайсыздар, біреулеріңіз тоқтағанға дейін жалғаса береді. Топтың үшінші қатысушысы сөздерді жазады және есеп жүргізеді.

Қорытынды «ТЕСІК ШЕЛЕК» “ЕРКІН ТАЛҚЫЛАУ”ӘДІСІ

10 слайд
Қорытынды «ТЕСІК ШЕЛЕК» “ЕРКІН ТАЛҚЫЛАУ”ӘДІСІ

10 слайд

Қорытынды «ТЕСІК ШЕЛЕК» “ЕРКІН ТАЛҚЫЛАУ”ӘДІСІ

11 слайд

11 слайд

НӘТИЖЕСІ кедергілер қорытынды Сапалы қарым-қатынас құруға үйретеді; Жұмысқа жауапкершілікпен қарап, тәжірибені үнемі жетілді

12 слайд
НӘТИЖЕСІ кедергілер қорытынды Сапалы қарым-қатынас құруға үйретеді; Жұмысқа жауапкершілікпен қарап, тәжірибені үнемі жетілдіруге мүмкіндік береді; Жоғары нәтижеге қол жеткізеді; Бірлесе отырып жұмыс жасауға дағдылайды; Әріптестерімнің әрдайым келуін қамтамасыз ету; Ыңғайлы етіп уақытты анықтау;

12 слайд

НӘТИЖЕСІ кедергілер қорытынды Сапалы қарым-қатынас құруға үйретеді; Жұмысқа жауапкершілікпен қарап, тәжірибені үнемі жетілдіруге мүмкіндік береді; Жоғары нәтижеге қол жеткізеді; Бірлесе отырып жұмыс жасауға дағдылайды; Әріптестерімнің әрдайым келуін қамтамасыз ету; Ыңғайлы етіп уақытты анықтау;

ЖҰМЫСТЫҢ БАРЫСЫНДА МЕН... Мен нәтижелі жұмыс істеу үшін коучингте идеялардың,ақпараттың көп болмау керек екенін түсіндім. 

13 слайд
ЖҰМЫСТЫҢ БАРЫСЫНДА МЕН... Мен нәтижелі жұмыс істеу үшін коучингте идеялардың,ақпараттың көп болмау керек екенін түсіндім. Мен кері байланыс құру қабілетімді жақсарттым. Осы коучингте жасалынған жұмыстан кейін мектебімдегі мұғалімдердің әрдайым ізденуге,өзгеруге дайын екенін байқадым.

13 слайд

ЖҰМЫСТЫҢ БАРЫСЫНДА МЕН... Мен нәтижелі жұмыс істеу үшін коучингте идеялардың,ақпараттың көп болмау керек екенін түсіндім. Мен кері байланыс құру қабілетімді жақсарттым. Осы коучингте жасалынған жұмыстан кейін мектебімдегі мұғалімдердің әрдайым ізденуге,өзгеруге дайын екенін байқадым.

КЕРІ БАЙЛАНЫС

14 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС

14 слайд

КЕРІ БАЙЛАНЫС