Материалдар / Өзін өзі тану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Өзін өзі тану

Материал туралы қысқаша түсінік
Өзіңді тани біл
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қазан 2020
378
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Есік гуманитарлық экономикалық колледжі Өзіңді тани білесің бе?

1 слайд
Есік гуманитарлық экономикалық колледжі Өзіңді тани білесің бе?

1 слайд

Есік гуманитарлық экономикалық колледжі Өзіңді тани білесің бе?

Жоспары: 1. Мен кіммін? Карточка тарату, студенттердің бір ауыз сөйлеммен өзін - өзі таныстыру; 2. Күн мен түн Қатысушы күн с

2 слайд
Жоспары: 1. Мен кіммін? Карточка тарату, студенттердің бір ауыз сөйлеммен өзін - өзі таныстыру; 2. Күн мен түн Қатысушы күн суретінің астына тұрып өзінің жақсы жақтарын, түн суретінің астына тұрып кемшіліктерін айтады; 3. “Қолтырауын” ойыны Студенттер ымдау арқылы түсіндіру керек; 4. Ой сергіту Студенттер логикалық есеп шешеді; 5. “Мейірім” ойыны Өзімізді тани білу арқылы бір - бірімізге мейірімділік таныту.

2 слайд

Жоспары: 1. Мен кіммін? Карточка тарату, студенттердің бір ауыз сөйлеммен өзін - өзі таныстыру; 2. Күн мен түн Қатысушы күн суретінің астына тұрып өзінің жақсы жақтарын, түн суретінің астына тұрып кемшіліктерін айтады; 3. “Қолтырауын” ойыны Студенттер ымдау арқылы түсіндіру керек; 4. Ой сергіту Студенттер логикалық есеп шешеді; 5. “Мейірім” ойыны Өзімізді тани білу арқылы бір - бірімізге мейірімділік таныту.

Мен i ң м a м a ндығым – мұғ a л i м. Қиындығы мен қызығы мол о c ы м a м a ндықты б a л a күн i мнен a рм a нд a дым. A д a

3 слайд
Мен i ң м a м a ндығым – мұғ a л i м. Қиындығы мен қызығы мол о c ы м a м a ндықты б a л a күн i мнен a рм a нд a дым. A д a м б a л ac ын a көмекте c у – иг i л i кт i ic терд i ң б ac т a м ac ы. A д a мд a р м a м a ндықты жүрег i н i ң қ a л a уы бойынш a т a ңд a уы керек. Өйткен i, әрб i р a д a мның бол a ш a ғы т a ңд a ғ a н м a м a ндығын a т i келей б a йл a ны c ты

3 слайд

Мен i ң м a м a ндығым – мұғ a л i м. Қиындығы мен қызығы мол о c ы м a м a ндықты б a л a күн i мнен a рм a нд a дым. A д a м б a л ac ын a көмекте c у – иг i л i кт i ic терд i ң б ac т a м ac ы. A д a мд a р м a м a ндықты жүрег i н i ң қ a л a уы бойынш a т a ңд a уы керек. Өйткен i, әрб i р a д a мның бол a ш a ғы т a ңд a ғ a н м a м a ндығын a т i келей б a йл a ны c ты

Ұ c т a з е ci м i – ұлы е ci м! Өз у a қытын a ям a йтын,өзген i ң б a қытын a ял a йтын ұ c т a здық кә ci п- өте қ a р a

4 слайд
Ұ c т a з е ci м i – ұлы е ci м! Өз у a қытын a ям a йтын,өзген i ң б a қытын a ял a йтын ұ c т a здық кә ci п- өте қ a р a п a йым болып көр i нгенмен, б a л a мен б a л a д a й т i л т a бы ca б i лет i н м i незд i, қ a й ca рлықты, қ a жырлы еңбект i, жүрект i л i кт i, шығ a рм a шыл д a теориялық ж a ғын a н б i л i мд i, i зденг i шт i кт i т a л a п етет i н және қ a з i рг i з a м a нның т i л i мен a йт ca қ қ a ғ a зб ac тылыққ a шыд a й б i лет i н ж a нның ici.

4 слайд

Ұ c т a з е ci м i – ұлы е ci м! Өз у a қытын a ям a йтын,өзген i ң б a қытын a ял a йтын ұ c т a здық кә ci п- өте қ a р a п a йым болып көр i нгенмен, б a л a мен б a л a д a й т i л т a бы ca б i лет i н м i незд i, қ a й ca рлықты, қ a жырлы еңбект i, жүрект i л i кт i, шығ a рм a шыл д a теориялық ж a ғын a н б i л i мд i, i зденг i шт i кт i т a л a п етет i н және қ a з i рг i з a м a нның т i л i мен a йт ca қ қ a ғ a зб ac тылыққ a шыд a й б i лет i н ж a нның ici.

“ Күн мен түн”

5 слайд
“ Күн мен түн”

5 слайд

“ Күн мен түн”

“ Күн мен түн”

6 слайд
“ Күн мен түн”

6 слайд

“ Күн мен түн”

МЕЙІРІМДІЛІК, МЕНІҢ МАМАНДЫҒЫМ!

7 слайд
МЕЙІРІМДІЛІК, МЕНІҢ МАМАНДЫҒЫМ!

7 слайд

МЕЙІРІМДІЛІК, МЕНІҢ МАМАНДЫҒЫМ!

“ Қолтырауын” ойыны

8 слайд
“ Қолтырауын” ойыны

8 слайд

“ Қолтырауын” ойыны

ОЙ СЕРГІТУ

9 слайд
ОЙ СЕРГІТУ

9 слайд

ОЙ СЕРГІТУ

Сағаттың біріншісі 15 минутта бір, екіншісі 30 минутта бір және үшіншісі 45 минутта бір рет қоңырау соғады. Сағат 3- те

10 слайд
Сағаттың біріншісі 15 минутта бір, екіншісі 30 минутта бір және үшіншісі 45 минутта бір рет қоңырау соғады. Сағат 3- те үшеуіде бірдей қоңырау соқса, онда сағат нешеде үшеуі тағы бірге қоңырау соғады? А) 16 : 00 Б ) 16 : 30 С) 17 : 00 Д ) 17 : 30 Е ) 18 : 00

10 слайд

Сағаттың біріншісі 15 минутта бір, екіншісі 30 минутта бір және үшіншісі 45 минутта бір рет қоңырау соғады. Сағат 3- те үшеуіде бірдей қоңырау соқса, онда сағат нешеде үшеуі тағы бірге қоңырау соғады? А) 16 : 00 Б ) 16 : 30 С) 17 : 00 Д ) 17 : 30 Е ) 18 : 00

Б ір отбасында төрт кісі бар: әке, ана,қыз бала және ұл бала.Анасының жасы қызының жасынан он бес жас үлкен.Егер барлығының ж

11 слайд
Б ір отбасында төрт кісі бар: әке, ана,қыз бала және ұл бала.Анасының жасы қызының жасынан он бес жас үлкен.Егер барлығының жастарының қосындысын сексенге тең болса, онда әкесі мен қызының жастарының қосындысын табыңыз. А) 30 В)35 С ) 40 Д)45 Е)50

11 слайд

Б ір отбасында төрт кісі бар: әке, ана,қыз бала және ұл бала.Анасының жасы қызының жасынан он бес жас үлкен.Егер барлығының жастарының қосындысын сексенге тең болса, онда әкесі мен қызының жастарының қосындысын табыңыз. А) 30 В)35 С ) 40 Д)45 Е)50

Топта он бес оқушы көркем өнерпаздар үйірмесіне қатысады. Олардың ішінде тоғыз студент домбыра тартады, он студент өлең айтад

12 слайд
Топта он бес оқушы көркем өнерпаздар үйірмесіне қатысады. Олардың ішінде тоғыз студент домбыра тартады, он студент өлең айтады. Неше студент домбыра да тартады, өлең де айтады? А ) 8 В) 7 С) 4 Д) 3 Е) 5

12 слайд

Топта он бес оқушы көркем өнерпаздар үйірмесіне қатысады. Олардың ішінде тоғыз студент домбыра тартады, он студент өлең айтады. Неше студент домбыра да тартады, өлең де айтады? А ) 8 В) 7 С) 4 Д) 3 Е) 5

Табысты адамның 11 қағидасы1. Барлық проблемаларыңызды барынша қысқа мерзімде шешу, кейінге қалдырмау, созбау, ушықтырмау

13 слайд
Табысты адамның 11 қағидасы1. Барлық проблемаларыңызды барынша қысқа мерзімде шешу, кейінге қалдырмау, созбау, ушықтырмау. 4. Тіл тапқыштық.  2. Басқаға емес, өзіңе жұмыс істеу.  3.Биік мақсаттар қою. 5. Өзіңізді жеңімпаздармен қоршау. 6.Жауаптылық алу. 7.Армандау 8. Бизнес жасаңыз  9.Жәрдем- десу10. Күнделік жүргізу 11. Берілмеу

13 слайд

Табысты адамның 11 қағидасы1. Барлық проблемаларыңызды барынша қысқа мерзімде шешу, кейінге қалдырмау, созбау, ушықтырмау. 4. Тіл тапқыштық.  2. Басқаға емес, өзіңе жұмыс істеу.  3.Биік мақсаттар қою. 5. Өзіңізді жеңімпаздармен қоршау. 6.Жауаптылық алу. 7.Армандау 8. Бизнес жасаңыз  9.Жәрдем- десу10. Күнделік жүргізу 11. Берілмеу

14 слайд

14 слайд