Материалдар / Өзін-өзі тану пәні бойынша , "Адам-адамзат айнасында " тақырыбы, 1 курстарға арналған
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Өзін-өзі тану пәні бойынша , "Адам-адамзат айнасында " тақырыбы, 1 курстарға арналған

Материал туралы қысқаша түсінік
материал өзін-өзі тану пәнінің оқытушыларына , колледждің 1 курс студенттеріне , мектептің 10 сынып оқушыларынакеледі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қараша 2020
1266
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қарағанды жоғары политехникалық колледжі Ашық сабақ : тақырып 11. «Адам – адамзат айнасында» Қадауова Айгүл Ермекқызы

1 слайд
Қарағанды жоғары политехникалық колледжі Ашық сабақ : тақырып 11. «Адам – адамзат айнасында» Қадауова Айгүл Ермекқызы

1 слайд

Қарағанды жоғары политехникалық колледжі Ашық сабақ : тақырып 11. «Адам – адамзат айнасында» Қадауова Айгүл Ермекқызы

Сабақтың тақырыбы: «Адам – адамзат айнасында» Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: Рухани-адамгершілік құндылықтарға

2 слайд
Сабақтың тақырыбы: «Адам – адамзат айнасында» Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: Рухани-адамгершілік құндылықтарға негізделген ойы,сөзі, ісі, бірлікте өмір сүретін, кемел мінезді адамды дамыту. Сабақтың мақсаты : Адам мен адамзат тығыз байланыстылығын түсіндіре отырып, жалпыадамзаттық құндылықтардың адам өмірінің негізі екенін түсіндіру. Құндылық: дұрыс әрекет Қасиеттер: жақсылық, көшбасшылық, бастамшылдық, мейірімділік, тапқырлық. Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, топқа бөлу, көрнекілік, рефлексия.

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: «Адам – адамзат айнасында» Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: Рухани-адамгершілік құндылықтарға негізделген ойы,сөзі, ісі, бірлікте өмір сүретін, кемел мінезді адамды дамыту. Сабақтың мақсаты : Адам мен адамзат тығыз байланыстылығын түсіндіре отырып, жалпыадамзаттық құндылықтардың адам өмірінің негізі екенін түсіндіру. Құндылық: дұрыс әрекет Қасиеттер: жақсылық, көшбасшылық, бастамшылдық, мейірімділік, тапқырлық. Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, топқа бөлу, көрнекілік, рефлексия.

Ұйымдастыру кезеңі. • 5Т – ережесі: • 1. Тәртіп. • 2. Талап. • 3. Тыныштық. • 4. Тазалық. • 5. Татулық.

3 слайд
Ұйымдастыру кезеңі. • 5Т – ережесі: • 1. Тәртіп. • 2. Талап. • 3. Тыныштық. • 4. Тазалық. • 5. Татулық.

3 слайд

Ұйымдастыру кезеңі. • 5Т – ережесі: • 1. Тәртіп. • 2. Талап. • 3. Тыныштық. • 4. Тазалық. • 5. Татулық.

«... Қашан бала ғылым-білімді махаббатпен көксерлік болса, сонда ғана оның аты адам болады» А.Құнанбаев Дәйексөз

4 слайд
«... Қашан бала ғылым-білімді махаббатпен көксерлік болса, сонда ғана оның аты адам болады» А.Құнанбаев Дәйексөз

4 слайд

«... Қашан бала ғылым-білімді махаббатпен көксерлік болса, сонда ғана оның аты адам болады» А.Құнанбаев Дәйексөз

Сұраққа жауап беріңіздер • Адам және адамзат дегенді түсінікті қалай түсінесіздер ? • Адамзатқа адамның орны қандай , олар бі

5 слайд
Сұраққа жауап беріңіздер • Адам және адамзат дегенді түсінікті қалай түсінесіздер ? • Адамзатқа адамның орны қандай , олар бір- біріне қалай әсер етеді?

5 слайд

Сұраққа жауап беріңіздер • Адам және адамзат дегенді түсінікті қалай түсінесіздер ? • Адамзатқа адамның орны қандай , олар бір- біріне қалай әсер етеді?

Әмірхан Меңдеке «... Әуелі – адам, содан кейін– қоғам. Әуелі– ізгілік,содан кейін– үйлесімділік. Әуелі – руханият, содан кей

6 слайд
Әмірхан Меңдеке «... Әуелі – адам, содан кейін– қоғам. Әуелі– ізгілік,содан кейін– үйлесімділік. Әуелі – руханият, содан кейін– өркениет. Бастапқылары түзелмей, кейінгілері ешуақытта түзелмейді» дейді.

6 слайд

Әмірхан Меңдеке «... Әуелі – адам, содан кейін– қоғам. Әуелі– ізгілік,содан кейін– үйлесімділік. Әуелі – руханият, содан кейін– өркениет. Бастапқылары түзелмей, кейінгілері ешуақытта түзелмейді» дейді.

• Қиянат жасамау - рухани деңгей • Ақиқат -интелект деңгей (ажырату деңгей, ақыл) • Сүйіспеншілік - адамгершілік деңгей (мен

7 слайд
• Қиянат жасамау - рухани деңгей • Ақиқат -интелект деңгей (ажырату деңгей, ақыл) • Сүйіспеншілік - адамгершілік деңгей (менталды, ой, сөзі) • Тыныштық -эмоциялық деңгей (сезім) • Дұрыс әрекет – физикалық деңгей (ағза)

7 слайд

• Қиянат жасамау - рухани деңгей • Ақиқат -интелект деңгей (ажырату деңгей, ақыл) • Сүйіспеншілік - адамгершілік деңгей (менталды, ой, сөзі) • Тыныштық -эмоциялық деңгей (сезім) • Дұрыс әрекет – физикалық деңгей (ағза)

«Жасаған қатесі» өсиет әңгіме Үлкен бір ақсақалдан біреу сұрапты: – Ақсақал, бұрындары жасап әлі де өкінетін қатеңіз болды ма?

8 слайд
«Жасаған қатесі» өсиет әңгіме Үлкен бір ақсақалдан біреу сұрапты: – Ақсақал, бұрындары жасап әлі де өкінетін қатеңіз болды ма? – Иә, деді ақсақал, кезінде үлкен қате жасаған едім, ол жүрегімді отыз жылдан астам күйдіріп келеді. Ол қатемді есіме алған сайын өзіме жер таппай қаламын. Бәрі аң-таң: – Қандай қате еді ол? Соншалықты не жасаған едіңіз? – Отыз жыл бұрын қаламызда үлкен өрт шыққан. Жанған базардың ішінде менің де кішкентай дүкенім болатын. Ол кезде мен қала сыртында едім. Елдерден барлық көршілерімнің дүкендері жанып,тек менің ғана дүкенім аман қалғанын естідім. Қуанып «шүкірлер болсын!» деп, құдайга шүкір еттім. Бірақ бірден жәбірленген басқа бауырларымды ұмытып, жеке басымның қамын ойлағаным үшін ұялдым. Дереу қатемді түсініп, өкінгенімнің белгісі ретінде дүкенімдегі барлық заттарды кедейлерге тараттым. Алайда уақыт өткенімен, сол кездегі бір мезеттік өзімшілдік жүрегімде дақ болып қала берді, сол күнәнің өрті жүрегімде әлі де жанып тұр, – деді.

8 слайд

«Жасаған қатесі» өсиет әңгіме Үлкен бір ақсақалдан біреу сұрапты: – Ақсақал, бұрындары жасап әлі де өкінетін қатеңіз болды ма? – Иә, деді ақсақал, кезінде үлкен қате жасаған едім, ол жүрегімді отыз жылдан астам күйдіріп келеді. Ол қатемді есіме алған сайын өзіме жер таппай қаламын. Бәрі аң-таң: – Қандай қате еді ол? Соншалықты не жасаған едіңіз? – Отыз жыл бұрын қаламызда үлкен өрт шыққан. Жанған базардың ішінде менің де кішкентай дүкенім болатын. Ол кезде мен қала сыртында едім. Елдерден барлық көршілерімнің дүкендері жанып,тек менің ғана дүкенім аман қалғанын естідім. Қуанып «шүкірлер болсын!» деп, құдайга шүкір еттім. Бірақ бірден жәбірленген басқа бауырларымды ұмытып, жеке басымның қамын ойлағаным үшін ұялдым. Дереу қатемді түсініп, өкінгенімнің белгісі ретінде дүкенімдегі барлық заттарды кедейлерге тараттым. Алайда уақыт өткенімен, сол кездегі бір мезеттік өзімшілдік жүрегімде дақ болып қала берді, сол күнәнің өрті жүрегімде әлі де жанып тұр, – деді.

Шығармашылық жұмыс Төмендегі сөз тіркестерін қатыстыра отырып, өз өміріңізден мысал келтіріңіздер • Кеше менің жасаған жақс

9 слайд
Шығармашылық жұмыс Төмендегі сөз тіркестерін қатыстыра отырып, өз өміріңізден мысал келтіріңіздер • Кеше менің жасаған жақсы іс- әрекетім ............................................................................... ................ • Соңғы бір ай ішінде адамдардан көрген әдемі іс- әрекет................................................................... • Менің бүгін ойлаған жақсы ойым ..................................................................................... ........

9 слайд

Шығармашылық жұмыс Төмендегі сөз тіркестерін қатыстыра отырып, өз өміріңізден мысал келтіріңіздер • Кеше менің жасаған жақсы іс- әрекетім ............................................................................... ................ • Соңғы бір ай ішінде адамдардан көрген әдемі іс- әрекет................................................................... • Менің бүгін ойлаған жақсы ойым ..................................................................................... ........

Шығыс халықтарында тазалықтың 7 ережесі бар: 1. "Қол тазалығы". Бұл дегеніміз- пайдакүнем болмау,артық ештеңені алмау, немесе

10 слайд
Шығыс халықтарында тазалықтың 7 ережесі бар: 1. "Қол тазалығы". Бұл дегеніміз- пайдакүнем болмау,артық ештеңені алмау, немесе адалдық. 2. "Құлақ тазалығы"- өсек-өтірік, бос сөзден аулақ болу. Қорқақ, ыза мен кек көрген адамның сөзіне мән бермеген жөн екенін ескертеді. 3. "Көз тазалығы" - қызғаншақтық пен такаппарлықтан, көрсе қызарлық пен ашкөздіктен сақтану. 4. " Ауыз тазалығы " - артық сөз бен бейпіл сөз, боқтықтан ада болу. "Аз сөз - алтын" екенін ұмытпаңыз. 5. " Тән мен киім тазалығы". Бұнда тура мағынасындағы денеміздің тазалығын нұсқап тұр. Таза денеге таза киімнің киілгені абзал. Адал заттармен тамақтану , дұрыс тамақтану, тәнге қиянат жасамау (татуировка, құлақ тесу, мұрын тесу т.б.) 6. "Ой тазалығы". Сананы арамдық пен жаман ойлардан алшақ ұстауға тырысқан жөн. Өзіңді аяп, бейшара көрсеткеннен гөрі күш-қуатың артып тұрған, арман-мақсатың айқын адамның кейпінде жүргенің әлдеқайда артық. 7. " Жан мен жүрек тазалығы". Бұл дегеніміз- жан қалауыңызды бағалап, оның іске асыруына жағдай жасау. Жүрегіңізге жақын адамдар мен өзіңіз бағалайтын заттарды жаныңызда ұстаңыз. Соның өзі үлкен бақыт.

10 слайд

Шығыс халықтарында тазалықтың 7 ережесі бар: 1. "Қол тазалығы". Бұл дегеніміз- пайдакүнем болмау,артық ештеңені алмау, немесе адалдық. 2. "Құлақ тазалығы"- өсек-өтірік, бос сөзден аулақ болу. Қорқақ, ыза мен кек көрген адамның сөзіне мән бермеген жөн екенін ескертеді. 3. "Көз тазалығы" - қызғаншақтық пен такаппарлықтан, көрсе қызарлық пен ашкөздіктен сақтану. 4. " Ауыз тазалығы " - артық сөз бен бейпіл сөз, боқтықтан ада болу. "Аз сөз - алтын" екенін ұмытпаңыз. 5. " Тән мен киім тазалығы". Бұнда тура мағынасындағы денеміздің тазалығын нұсқап тұр. Таза денеге таза киімнің киілгені абзал. Адал заттармен тамақтану , дұрыс тамақтану, тәнге қиянат жасамау (татуировка, құлақ тесу, мұрын тесу т.б.) 6. "Ой тазалығы". Сананы арамдық пен жаман ойлардан алшақ ұстауға тырысқан жөн. Өзіңді аяп, бейшара көрсеткеннен гөрі күш-қуатың артып тұрған, арман-мақсатың айқын адамның кейпінде жүргенің әлдеқайда артық. 7. " Жан мен жүрек тазалығы". Бұл дегеніміз- жан қалауыңызды бағалап, оның іске асыруына жағдай жасау. Жүрегіңізге жақын адамдар мен өзіңіз бағалайтын заттарды жаныңызда ұстаңыз. Соның өзі үлкен бақыт.

Жобалық іс-әрекет «Жақсылық менен басталады» 3 топқа адам бойындағы тәні, ойы, жаны, рухы таза қалпында сақтауға арналғ

11 слайд
Жобалық іс-әрекет «Жақсылық менен басталады» 3 топқа адам бойындағы тәні, ойы, жаны, рухы таза қалпында сақтауға арналған бағдарлама құрыңыздар . Мысалы : тән тазалығын сақтау үшін не істейсіздер? ой тазалығын сақтау үшін не істейсіздер? жан тазалығын сақтау үшін не істейсіздер? рух тазалығын сақтау үшін не істейсіздер?

11 слайд

Жобалық іс-әрекет «Жақсылық менен басталады» 3 топқа адам бойындағы тәні, ойы, жаны, рухы таза қалпында сақтауға арналған бағдарлама құрыңыздар . Мысалы : тән тазалығын сақтау үшін не істейсіздер? ой тазалығын сақтау үшін не істейсіздер? жан тазалығын сақтау үшін не істейсіздер? рух тазалығын сақтау үшін не істейсіздер?

Үй тапсырмасы «Менің адамзат тағдырындағы рөлім» тақырыбында ойтолғау жазыңыздар

12 слайд
Үй тапсырмасы «Менің адамзат тағдырындағы рөлім» тақырыбында ойтолғау жазыңыздар

12 слайд

Үй тапсырмасы «Менің адамзат тағдырындағы рөлім» тақырыбында ойтолғау жазыңыздар

Рефлексия Сонымен Адамзатқа не керек: Сүймек, сезбек, кейімек, Харекет қылмақ, жүгірмек, Ақылмен ойлап сөйлемек.

13 слайд
Рефлексия Сонымен Адамзатқа не керек: Сүймек, сезбек, кейімек, Харекет қылмақ, жүгірмек, Ақылмен ойлап сөйлемек. А.Құнанбаев Сабақ ұнады ма ? Ұнаса зумда реакция деген батырманы басып, өз көңіл- күйлеріңді көрсетіңдер.

13 слайд

Рефлексия Сонымен Адамзатқа не керек: Сүймек, сезбек, кейімек, Харекет қылмақ, жүгірмек, Ақылмен ойлап сөйлемек. А.Құнанбаев Сабақ ұнады ма ? Ұнаса зумда реакция деген батырманы басып, өз көңіл- күйлеріңді көрсетіңдер.

Қорытынды бағамдау Қандай екі н ə рсе табысты болды (мұғалімде де студентте де)? 1. 2. Қандай екі н ə рсе сабақт

14 слайд
Қорытынды бағамдау Қандай екі н ə рсе табысты болды (мұғалімде де студентте де)? 1. 2. Қандай екі н ə рсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сәтсіз болды ? 1. 2.

14 слайд

Қорытынды бағамдау Қандай екі н ə рсе табысты болды (мұғалімде де студентте де)? 1. 2. Қандай екі н ə рсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сәтсіз болды ? 1. 2.