Материалдар / Өзін-өзі тану пәні бойынша бейнесабақ тақырыбы: Ар ілімі 5-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Өзін-өзі тану пәні бойынша бейнесабақ тақырыбы: Ар ілімі 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Сәуір 2020
890
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Алматы облысы Е ңбекшіқазақ ауданы «Қ.Орымбетов атындағы орта мектеп» КММ Ө з і н - ө з і т а н у п ә н і м ұ ғ а л і м і

1 слайд
Алматы облысы Е ңбекшіқазақ ауданы «Қ.Орымбетов атындағы орта мектеп» КММ Ө з і н - ө з і т а н у п ә н і м ұ ғ а л і м і Н у р к и я с о в а Э л ь м и р а Қ а н а т қ ы з ы

1 слайд

Алматы облысы Е ңбекшіқазақ ауданы «Қ.Орымбетов атындағы орта мектеп» КММ Ө з і н - ө з і т а н у п ә н і м ұ ғ а л і м і Н у р к и я с о в а Э л ь м и р а Қ а н а т қ ы з ы

“ 2 ТЫНЫШТЫҚ СӘТІ

2 слайд
“ 2 ТЫНЫШТЫҚ СӘТІ

2 слайд

“ 2 ТЫНЫШТЫҚ СӘТІ

Сабақ тақырыбы: АР ІЛІМІ Дәйексөзді бірнеше рет қайталап, жаттап және дәптерге жазып алу.○ Сабақ мақсаты: ○ Оқушыларға

3 слайд
Сабақ тақырыбы: АР ІЛІМІ Дәйексөзді бірнеше рет қайталап, жаттап және дәптерге жазып алу.○ Сабақ мақсаты:  ○ Оқушыларға адамның ар- ұжданы ол нағыз ақиқат құндылығы екенін ұғындыру. ○ Құндылық: Ақиқат ○ Қасиеттер: ар-ұждан, шыншылдық,адалдық, өз ойына, сөзіне, іс- әрекетіне деген жауапкершілік ; САБАҚТЫҢ ДӘЙЕКСӨЗІ АҚЫЛЫҢ БОЛСА, АРЫҢДЫ САҚТА, АР, ҰЯТ КЕРЕК ӘР УАҚЫТТА. ХАЛЫҚ НАҚЫЛЫ 3

3 слайд

Сабақ тақырыбы: АР ІЛІМІ Дәйексөзді бірнеше рет қайталап, жаттап және дәптерге жазып алу.○ Сабақ мақсаты:  ○ Оқушыларға адамның ар- ұжданы ол нағыз ақиқат құндылығы екенін ұғындыру. ○ Құндылық: Ақиқат ○ Қасиеттер: ар-ұждан, шыншылдық,адалдық, өз ойына, сөзіне, іс- әрекетіне деген жауапкершілік ; САБАҚТЫҢ ДӘЙЕКСӨЗІ АҚЫЛЫҢ БОЛСА, АРЫҢДЫ САҚТА, АР, ҰЯТ КЕРЕК ӘР УАҚЫТТА. ХАЛЫҚ НАҚЫЛЫ 3

ӨСИЕТ ӘҢГІМЕ АР, ҰЯТ, НАМЫС ○ Бір күні Ар, Ұят, Намыс үшеуі бас қосады. Олар өткен — кеткенді әңгіме етеді. Әңгім

4 слайд
ӨСИЕТ ӘҢГІМЕ АР, ҰЯТ, НАМЫС ○ Бір күні Ар, Ұят, Намыс үшеуі бас қосады. Олар өткен — кеткенді әңгіме етеді. Әңгіме арасында үшеуі өздерінің өмірдегі пайдалары туралы айта бастайды. Мен адам бойына кішкентай бөбек күнінен әдептіліктің нәрін себемін, — деді Ұят. ○ Ал мен болсам адам баласына өзінің ғана емес, досының, туысының басқа адамдардың ағаттық істеріне жауапкершілікті сезіндіремін — дейді Ар. ○ Сонда Намыс тұрып: Мен болсам, адамға өзі, досы, туысымен қоса бүкіл отбасы, сыныпты, мектебі, ауылы, тіпті елі үшін жауапкершілігін сезіндіремін, — дейді. ○ Осылардың айтқанын сырттарынан бақылап, тыңдап тұрған Әдеп: О, достарым, мен сендердің сөздеріңе толық қосыламын, үшеуіңнің де өмірдегі пайдаларың — адамды әдепті ету. Өйткені ұятты, арлы, намысшыл адам — нағыз адам. Үшеуің де адам баласына ауадай қажетсіңдер, біріңді — бірің толықтырасыңдар. Сондықтан да мәңгілікке ажырамастай туыс болыңдар деп бата беріпті. Содан бері намыс — ағасы, ар — інісі, ұят — кіші інісі болып, бірге өмір сүреді екен. Сондықтан да «ұяты бар бала арлы бала болып, арлы бала намысшыл бала болып өседі» деген осыдан қалған екен. 4

4 слайд

ӨСИЕТ ӘҢГІМЕ АР, ҰЯТ, НАМЫС ○ Бір күні Ар, Ұят, Намыс үшеуі бас қосады. Олар өткен — кеткенді әңгіме етеді. Әңгіме арасында үшеуі өздерінің өмірдегі пайдалары туралы айта бастайды. Мен адам бойына кішкентай бөбек күнінен әдептіліктің нәрін себемін, — деді Ұят. ○ Ал мен болсам адам баласына өзінің ғана емес, досының, туысының басқа адамдардың ағаттық істеріне жауапкершілікті сезіндіремін — дейді Ар. ○ Сонда Намыс тұрып: Мен болсам, адамға өзі, досы, туысымен қоса бүкіл отбасы, сыныпты, мектебі, ауылы, тіпті елі үшін жауапкершілігін сезіндіремін, — дейді. ○ Осылардың айтқанын сырттарынан бақылап, тыңдап тұрған Әдеп: О, достарым, мен сендердің сөздеріңе толық қосыламын, үшеуіңнің де өмірдегі пайдаларың — адамды әдепті ету. Өйткені ұятты, арлы, намысшыл адам — нағыз адам. Үшеуің де адам баласына ауадай қажетсіңдер, біріңді — бірің толықтырасыңдар. Сондықтан да мәңгілікке ажырамастай туыс болыңдар деп бата беріпті. Содан бері намыс — ағасы, ар — інісі, ұят — кіші інісі болып, бірге өмір сүреді екен. Сондықтан да «ұяты бар бала арлы бала болып, арлы бала намысшыл бала болып өседі» деген осыдан қалған екен. 4

Сұрақтарға жауап берейік Ұяттың пайдасы қандай? 5 Адам үшін ардың пайдасы қандай? Намыстың пайдасы неде?

5 слайд
Сұрақтарға жауап берейік Ұяттың пайдасы қандай? 5 Адам үшін ардың пайдасы қандай? Намыстың пайдасы неде?

5 слайд

Сұрақтарға жауап берейік Ұяттың пайдасы қандай? 5 Адам үшін ардың пайдасы қандай? Намыстың пайдасы неде?

ОҚУ ТАПСЫРМАСЫ «Ар ыңды жасыңнан сақта!» деген нақыл сөздің мағынасына үңіліп, жазбаша ой-қорытынды жасаңдар. 6

6 слайд
ОҚУ ТАПСЫРМАСЫ «Ар ыңды жасыңнан сақта!» деген нақыл сөздің мағынасына үңіліп, жазбаша ой-қорытынды жасаңдар. 6

6 слайд

ОҚУ ТАПСЫРМАСЫ «Ар ыңды жасыңнан сақта!» деген нақыл сөздің мағынасына үңіліп, жазбаша ой-қорытынды жасаңдар. 6

НАҚЫЛ СӨЗДЕР «Арыңды жасыңнан сақта» «Әдепті бала –арлы бала» « Әрлі болғанша, арлы бол» Тәнім - жаным садағасы, Жаным - арым

7 слайд
НАҚЫЛ СӨЗДЕР «Арыңды жасыңнан сақта» «Әдепті бала –арлы бала» « Әрлі болғанша, арлы бол» Тәнім - жаным садағасы, Жаным - арым садағасы. 7

7 слайд

НАҚЫЛ СӨЗДЕР «Арыңды жасыңнан сақта» «Әдепті бала –арлы бала» « Әрлі болғанша, арлы бол» Тәнім - жаным садағасы, Жаным - арым садағасы. 7

Оқулықтың 140- бетінде берілген жағдаятты мұқият оқып, шешімін табыңыздар. Менің ең жақын досым мектепте бір баламен достас

8 слайд
Оқулықтың 140- бетінде берілген жағдаятты мұқият оқып, шешімін табыңыздар. Менің ең жақын досым мектепте бір баламен достасқан, ол күнделікті кешке қарай мені өзімен бірге серуендеп жүруге шақырады. Ол: “Менің анам сенімен бірге жүргенімді білсе қарсы болмайды”, - дейді. Досыма үйінде ата - анасы ұрыспауы үшін мен бірнеше рет телефон арқылы оларға өтірік айттым. Басында мен қиналмастан оларды жасырып жүрдім, ал қазір олар мені пайдаланып жүр, ал мен күнде өтірік айтуды ұнатпайтын болдым. Мен досымнан ажырағым келмейді. Сонда менің не істеуім керек? * Сендер баланың сұрағына қалай жауап берер едіңдер? 8

8 слайд

Оқулықтың 140- бетінде берілген жағдаятты мұқият оқып, шешімін табыңыздар. Менің ең жақын досым мектепте бір баламен достасқан, ол күнделікті кешке қарай мені өзімен бірге серуендеп жүруге шақырады. Ол: “Менің анам сенімен бірге жүргенімді білсе қарсы болмайды”, - дейді. Досыма үйінде ата - анасы ұрыспауы үшін мен бірнеше рет телефон арқылы оларға өтірік айттым. Басында мен қиналмастан оларды жасырып жүрдім, ал қазір олар мені пайдаланып жүр, ал мен күнде өтірік айтуды ұнатпайтын болдым. Мен досымнан ажырағым келмейді. Сонда менің не істеуім керек? * Сендер баланың сұрағына қалай жауап берер едіңдер? 8

9 слайд

9 слайд

“ Соңғы тыныштық сәті: -Балалар енді көзімізді жұмып, бүгінгі сабақта өткен кезеңдерімізді есімізге түсірейік. Енді осы барлық

10 слайд
“ Соңғы тыныштық сәті: -Балалар енді көзімізді жұмып, бүгінгі сабақта өткен кезеңдерімізді есімізге түсірейік. Енді осы барлық жақсы әрекеттерімізді жүрегімізге сақтайық.Сіздерге көп рахмет! 10

10 слайд

“ Соңғы тыныштық сәті: -Балалар енді көзімізді жұмып, бүгінгі сабақта өткен кезеңдерімізді есімізге түсірейік. Енді осы барлық жақсы әрекеттерімізді жүрегімізге сақтайық.Сіздерге көп рахмет! 10