Өзін-өзі тану пәнінен ата-аналармен жиналыс жоспарының презентациясы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«Рухани адамгершілік тәрбиенің
отбасында алар рөлі»
1 слайд
«Рухани адамгершілік тәрбиенің отбасында алар рөлі»
2 слайд
Жоспар:
«Өзін –өзі тану» пәнінің бала
тәрбиесінде алар орны
Жалпыадамзаттық құндылықтар
жөнінде түсінік
Бала тәрбиесіндегі ата-ананың рөлі
мен жауапкершіліктері
Балалардың мінез-құлқына кері әсер
ететін
ата-аналардың қарым-қатынас
типтері
Бала тәрбиесіндегі әкенің рөлі
Тәрбиедегі ынтымақтастық
Жақсы отбасының қасиеттері
2 слайд
Жоспар: «Өзін –өзі тану» пәнінің бала тәрбиесінде алар орны Жалпыадамзаттық құндылықтар жөнінде түсінік Бала тәрбиесіндегі ата-ананың рөлі мен жауапкершіліктері Балалардың мінез-құлқына кері әсер ететін ата-аналардың қарым-қатынас типтері Бала тәрбиесіндегі әкенің рөлі Тәрбиедегі ынтымақтастық Жақсы отбасының қасиеттері
3 слайд
Өзін-өзі тану пәні адамның
өзін-өзі тануына, өзінің ең
жақсы қасиеттерін анықтауға,
өз ар-ұжданын сақтап,
әрқашанда АДАМ деген атқа
лайық болуына ықпал етеді.
Жалпыадамзаттық құндылықтарды оқыту –
«Өзін-өзі тануға» негізгі рухани жол болып
табылады.
Сара Алпысқызы
3 слайд
Өзін-өзі тану пәні адамның өзін-өзі тануына, өзінің ең жақсы қасиеттерін анықтауға, өз ар-ұжданын сақтап, әрқашанда АДАМ деген атқа лайық болуына ықпал етеді. Жалпыадамзаттық құндылықтарды оқыту – «Өзін-өзі тануға» негізгі рухани жол болып табылады. Сара Алпысқызы
4 слайд
Жаңа туылған нәрестенің ақыл-
ойы, миы таза болады,
қайырымдылық пен зұлымдықтың
ешқайсысын таңдай алмайды,
қайырымдылық адамның өмір сүру
үдерісінде жиналады.
Адам дүниеге келгенде таза
мектеп тақтасындай болады, тақта
бетіне әр адам өз қолжазбасын
жазып қалдырғандай кішкене
нәрестенің де таза санасына өсе
келе әр нәрсе жазылады.
Әбу Насыр
әл-Фараби
(872-950)
4 слайд
Жаңа туылған нәрестенің ақыл- ойы, миы таза болады, қайырымдылық пен зұлымдықтың ешқайсысын таңдай алмайды, қайырымдылық адамның өмір сүру үдерісінде жиналады. Адам дүниеге келгенде таза мектеп тақтасындай болады, тақта бетіне әр адам өз қолжазбасын жазып қалдырғандай кішкене нәрестенің де таза санасына өсе келе әр нәрсе жазылады. Әбу Насыр әл-Фараби (872-950)
5 слайд
3. Сана арқылы оқыту
Оқыту, ойлау және түсіну –
осының бәрі бес сезім мүшелірі
арқылы сананың ішінде жүретін
үдерістер.
Олардың екеуі: көру мен есту
ақпарат алудың маңызды жолдары
болып табылады.
Ақпарат бес сезім мүшелері
арқылы сыртқы әлемнен түпкі
санаға (кейде саналы түрде, кейде
санадан тыс) түседі де, осы жерде
психикалық-эмоциялық реңге ие
болады.
5 слайд
3. Сана арқылы оқыту Оқыту, ойлау және түсіну – осының бәрі бес сезім мүшелірі арқылы сананың ішінде жүретін үдерістер. Олардың екеуі: көру мен есту ақпарат алудың маңызды жолдары болып табылады. Ақпарат бес сезім мүшелері арқылы сыртқы әлемнен түпкі санаға (кейде саналы түрде, кейде санадан тыс) түседі де, осы жерде психикалық-эмоциялық реңге ие болады.
6 слайд
Сананың құрылымы туралы
З. Фрейд бірінші рет бейсаналық (санадан тыс)
бөлігін ажырата отырып, адам санасының
құрылымын жасады. Ол невроздарды зерттей отырып,
сана саласынан шығып қалған эмоцияларды тапты
және оларды түпкі сана (подсознание) деп атады.
З. Фрейд негізінен патологиялық жағдайларды
қарастырғандықтан, оның теориясын жан-жақты ету
адам мүмкіндіктерін шектеуге әкеліп соқтырды.
К.Г. Юнг сананың төменгі, жеке тұлғалық
деңгейінен басқа жоғары деңгейінің (жоғарғы сана)
бар екеніне назар аудара отырып, бейсаналық
ұғымын кеңейтті. Ол сонымен қатар жоғары деңгейде
әсерленудің терапевтік әсері бар екендігін және
адамды ізгілендіре түседі, оған шығармашылық
шабыт, қуат беретінін дәлелдеді
6 слайд
Сананың құрылымы туралы З. Фрейд бірінші рет бейсаналық (санадан тыс) бөлігін ажырата отырып, адам санасының құрылымын жасады. Ол невроздарды зерттей отырып, сана саласынан шығып қалған эмоцияларды тапты және оларды түпкі сана (подсознание) деп атады. З. Фрейд негізінен патологиялық жағдайларды қарастырғандықтан, оның теориясын жан-жақты ету адам мүмкіндіктерін шектеуге әкеліп соқтырды. К.Г. Юнг сананың төменгі, жеке тұлғалық деңгейінен басқа жоғары деңгейінің (жоғарғы сана) бар екеніне назар аудара отырып, бейсаналық ұғымын кеңейтті. Ол сонымен қатар жоғары деңгейде әсерленудің терапевтік әсері бар екендігін және адамды ізгілендіре түседі, оған шығармашылық шабыт, қуат беретінін дәлелдеді
7 слайд
Сананың құрылымы
Жоғар
ы сана
Сана
Түпкі
сана
Бес
сезім
мүшесі
Интуиция
Эмоция
ӘЛЕМ
Дұрыс (оң)
қабылдау
7 слайд
Сананың құрылымы Жоғар ы сана Сана Түпкі сана Бес сезім мүшесі Интуиция Эмоция ӘЛЕМ Дұрыс (оң) қабылдау
8 слайд
Сананы тазарту
Күн сайын жағымды көңіл күйге ену тәсілін қолданған жөн.
Бұл сананы тыныштандыру мен бақылау үшін, әлемді түйсінуге арналған тікелей әдіс.
Күні бойы барлық адамдарға сүйіспеншілік нұрын шашуға талпыныңыз.
Ұйықтар алдында күні бойы не істегеніңізді еске түсіру үшін бірнеше минутыңызды
бөліңіз, және де оданда жақсысын жасауға шешім қабылдаңыз.
Ашу-ызыңызды бақылаңыз. Өзіңізді ұрсып, ренжіткен адам сізге өз ашу-ызаңызды
бақылауға көмектесетінін әрдайым есте ұстаңыз.
Ашулана бастасаңыз:
Бір стакан суық су ішіңіз;
Айнадан бет-жүзіңізге қараңыз;
Тыныш қана жатыңыз.
Өзіңізді тыныштандыратын ізгі немесе жұбату сөздерді дауыстап айтыңыз.
Жан тебірентіп, жайландыратын, жалпыадамзаттық құндылықтарға толы ән салыңыз.
Жақсы компания, орта табыңыз.
Басқаларға тыныштық беруге, оларға қызмет етуге және оларды жұбатуға үйреніңіз.
Тыныштық сақтауға үйреніңіз. Жұмсақ, әрі мейірімді интонациямен сөйлеңіз.
Тыныс алуыңызды бақылаңыз: әр уақытта баяу, терең және ырғақты тыныс алыңыз және
бұған кедергі жасайтын нәрсенің бәріне абай болыңыз.
Күнделікті өмірде жалпыадамзаттық құндылықтарды ұстануға ұмтылыңыз.
Ажырата ойлауды дамытыңыз.
8 слайд
Сананы тазарту Күн сайын жағымды көңіл күйге ену тәсілін қолданған жөн. Бұл сананы тыныштандыру мен бақылау үшін, әлемді түйсінуге арналған тікелей әдіс. Күні бойы барлық адамдарға сүйіспеншілік нұрын шашуға талпыныңыз. Ұйықтар алдында күні бойы не істегеніңізді еске түсіру үшін бірнеше минутыңызды бөліңіз, және де оданда жақсысын жасауға шешім қабылдаңыз. Ашу-ызыңызды бақылаңыз. Өзіңізді ұрсып, ренжіткен адам сізге өз ашу-ызаңызды бақылауға көмектесетінін әрдайым есте ұстаңыз. Ашулана бастасаңыз: Бір стакан суық су ішіңіз; Айнадан бет-жүзіңізге қараңыз; Тыныш қана жатыңыз. Өзіңізді тыныштандыратын ізгі немесе жұбату сөздерді дауыстап айтыңыз. Жан тебірентіп, жайландыратын, жалпыадамзаттық құндылықтарға толы ән салыңыз. Жақсы компания, орта табыңыз. Басқаларға тыныштық беруге, оларға қызмет етуге және оларды жұбатуға үйреніңіз. Тыныштық сақтауға үйреніңіз. Жұмсақ, әрі мейірімді интонациямен сөйлеңіз. Тыныс алуыңызды бақылаңыз: әр уақытта баяу, терең және ырғақты тыныс алыңыз және бұған кедергі жасайтын нәрсенің бәріне абай болыңыз. Күнделікті өмірде жалпыадамзаттық құндылықтарды ұстануға ұмтылыңыз. Ажырата ойлауды дамытыңыз.
9 слайд
«
Тренинг Құтыдағы
»
су
-
Егерстакандағылассуды
,
түгелтөгіптастауғаболмаса
?
онықалайтазартуғаболады
9 слайд
« Тренинг Құтыдағы » су - Егерстакандағылассуды , түгелтөгіптастауғаболмаса ? онықалайтазартуғаболады
10 слайд
6 жастан 14 жасқа дейін балаларда дене, ақыл –
ой және эмоциялық даму жалғасады. 14 жаста
бұл үдеріс тұрақтала бастайды.
Бір жасар баладағы әдеттердің өзгеруіне 2,5 ай; 3
жасар балаға – 11 ай; 6 жасар балаға – 8 жыл
қажет болады.
Бұл жерде оқушының, мұғалімнің, ата-ананың
өзара әрекеттестігі маңызды.
10 слайд
6 жастан 14 жасқа дейін балаларда дене, ақыл – ой және эмоциялық даму жалғасады. 14 жаста бұл үдеріс тұрақтала бастайды. Бір жасар баладағы әдеттердің өзгеруіне 2,5 ай; 3 жасар балаға – 11 ай; 6 жасар балаға – 8 жыл қажет болады. Бұл жерде оқушының, мұғалімнің, ата-ананың өзара әрекеттестігі маңызды.
11 слайд
2. –
Өзін өзітанурухани
адамгершілікбілімберу
бағдарламасындағымәңгілік
жалыпадамзаттыққұндылықтар
Аксиология (грекше ἀξία – құндылық
және λόγος – ілім) – «құндылық»
категориясын зерттейтін философия
саласы.
Адам үшін аса маңызды заттар,
құбылыстар, қасиеттер, жай-күйлерді
құндылықтар деп аталынады.
11 слайд
2. – Өзін өзітанурухани адамгершілікбілімберу бағдарламасындағымәңгілік жалыпадамзаттыққұндылықтар Аксиология (грекше ἀξία – құндылық және λόγος – ілім) – «құндылық» категориясын зерттейтін философия саласы. Адам үшін аса маңызды заттар, құбылыстар, қасиеттер, жай-күйлерді құндылықтар деп аталынады.
12 слайд
Т.И. Петракова ұсынған құндылықтар жүйесінің жіктемесі
оларды үш түрге бөліп қарастыруды көздейді: табиғи, жүре
пайда болған және абсолюттік.
Табиғи құндылықтар – бұл адамның табиғи күші мен жан-
дүниесінің қабілетілігі құндылықтары: яғни ақыл-ой, сезім, күш-
жігер (ақылдың айқындығы, ойдың ұшқырлығы, сезімнің
тазалығы, естің сенімділігі, күш-жігердің қайраттылығы).
Жүре пайда болған құндылықтар – бұл адамның
интеллектуалды және адамгершілік тұрғыдан дамуы барысында
меңгерген құндылықтар (әдептілік, сыпайылық, сыйластық,
жанашырлық, кеңпейілділік, ақкөңілділік, сабарлылық және т.б.)
Абсолюттік жалпыадамзаттық құндылықтар – ол уақытқа
бағынбайтын, ешқандай ортамен, қоғаммен шектелмейтін, бүкіл
адамзат үшін маңызы зор құндылықтар.
«
12 слайд
Т.И. Петракова ұсынған құндылықтар жүйесінің жіктемесі оларды үш түрге бөліп қарастыруды көздейді: табиғи, жүре пайда болған және абсолюттік. Табиғи құндылықтар – бұл адамның табиғи күші мен жан- дүниесінің қабілетілігі құндылықтары: яғни ақыл-ой, сезім, күш- жігер (ақылдың айқындығы, ойдың ұшқырлығы, сезімнің тазалығы, естің сенімділігі, күш-жігердің қайраттылығы). Жүре пайда болған құндылықтар – бұл адамның интеллектуалды және адамгершілік тұрғыдан дамуы барысында меңгерген құндылықтар (әдептілік, сыпайылық, сыйластық, жанашырлық, кеңпейілділік, ақкөңілділік, сабарлылық және т.б.) Абсолюттік жалпыадамзаттық құндылықтар – ол уақытқа бағынбайтын, ешқандай ортамен, қоғаммен шектелмейтін, бүкіл адамзат үшін маңызы зор құндылықтар. «
13 слайд
Ақиқат
Дұрыс әрекет
Сүйіспеншілік
Тыныштық
Қиянат жасамау
Жалпы адамзаттық құндылық дегеніміз- белгілі адамдар үшін
ғана емес, жалпы адамзат үшін маңызды құндылықтар.
13 слайд
Ақиқат Дұрыс әрекет Сүйіспеншілік Тыныштық Қиянат жасамау Жалпы адамзаттық құндылық дегеніміз- белгілі адамдар үшін ғана емес, жалпы адамзат үшін маңызды құндылықтар.
14 слайд
Мәңгілік жалпыадамзаттық құндылықтар адам бойына тумысынан
берілген сый
Ақиқат
Қиянат жасамау
сүйіспеншілі
к Дұрыс әрекет
тыныштық
14 слайд
Мәңгілік жалпыадамзаттық құндылықтар адам бойына тумысынан берілген сый Ақиқат Қиянат жасамау сүйіспеншілі к Дұрыс әрекет тыныштық
15 слайд
Ақиқат-құндылықтың түп
тамыры.Үнемі түп тамырды
сүйіспеншілікпен суарып отыру керек.
Ақиқатпен жүріп әр затқа
сүйіспеншілікпен қарайтын болсақ,
дұрыс әрекет болады.
Дұрыс әрекет болса ішкі жан
дүниемізде тыныштық орнайды. Ішің
тыныш болса ешкім қиянат жасай
алмайды. Бүршігін береді.
Бұл құндылықтар өзара бөлінбейді. Бір-
бірімен тығыз байланысты.
15 слайд
Ақиқат-құндылықтың түп тамыры.Үнемі түп тамырды сүйіспеншілікпен суарып отыру керек. Ақиқатпен жүріп әр затқа сүйіспеншілікпен қарайтын болсақ, дұрыс әрекет болады. Дұрыс әрекет болса ішкі жан дүниемізде тыныштық орнайды. Ішің тыныш болса ешкім қиянат жасай алмайды. Бүршігін береді. Бұл құндылықтар өзара бөлінбейді. Бір- бірімен тығыз байланысты.
16 слайд
Отбасы – ұлттың, мемлекеттің,
әлемнің, адамзаттың негізі.
Сондықтан оны нығайту керек.
Отбасында тыныштық болса –
үйде тыныштық болады;
Үйде тыныштық болса –
мемлекетте тыныштық
болады.
Мемлекетте тыныштық болса
– әлемде тыныштық болады.
шығыс
нақылы
16 слайд
Отбасы – ұлттың, мемлекеттің, әлемнің, адамзаттың негізі. Сондықтан оны нығайту керек. Отбасында тыныштық болса – үйде тыныштық болады; Үйде тыныштық болса – мемлекетте тыныштық болады. Мемлекетте тыныштық болса – әлемде тыныштық болады. шығыс нақылы
17 слайд
Ата – аналар мен мұғалімдер үлгі
ретінде
Белгілі педагог Симон
Соловейчик келтірген
статистика бойынша ата –
аналар баласының тәрбиесіне күніне
17 минут арнайды.
Осы уақыттың ішінде қалайша
жақсы адам тәрбиелеуге болады?
17 слайд
Ата – аналар мен мұғалімдер үлгі ретінде Белгілі педагог Симон Соловейчик келтірген статистика бойынша ата – аналар баласының тәрбиесіне күніне 17 минут арнайды. Осы уақыттың ішінде қалайша жақсы адам тәрбиелеуге болады?
18 слайд
Психиатрлар баланың
нәрестелік кезеңінен 5-6
жасқа дейінгі кезеңдегі
дамуының өте маңызды
екенін баса айтады.
Бұл кезде ата-ананың
баланың ақыл-ой дамуына
әсері өте күшті. Бұл баланың
тұлғалық дамуына ең бірінші
және басым әсер етуші
фактор және негізгі мінез-
құлық үлгісі болып
табылады.
18 слайд
Психиатрлар баланың нәрестелік кезеңінен 5-6 жасқа дейінгі кезеңдегі дамуының өте маңызды екенін баса айтады. Бұл кезде ата-ананың баланың ақыл-ой дамуына әсері өте күшті. Бұл баланың тұлғалық дамуына ең бірінші және басым әсер етуші фактор және негізгі мінез- құлық үлгісі болып табылады.
19 слайд
Бала тәрбиесіндегі ананың рөлі
Жұмақ - ананың аяғының астында.
Құраннан
Ана-от анасы. Оның қорғаушысы.
Ұлт болашағы ананың алақанында.
Оноре де Бальзак
Өмірдегі барлық тамаша заттар күннің
нұрынан , ананың ақ сүтінен нәр алады.
М.Горький
19 слайд
Бала тәрбиесіндегі ананың рөлі Жұмақ - ананың аяғының астында. Құраннан Ана-от анасы. Оның қорғаушысы. Ұлт болашағы ананың алақанында. Оноре де Бальзак Өмірдегі барлық тамаша заттар күннің нұрынан , ананың ақ сүтінен нәр алады. М.Горький
20 слайд
Бала тәрбиесіндегі ананың рөлі
Ұлт ананың мәдениетінің
негізінде қалыптасып, дамиды.
Өмірге келген ұрпақ бүгінгі
ананың негізінде қалыптасады.
Кешегі, бүгінгі, келешекте ана
бәрінің өзегі болмақ. Ұлттың
жүрегі, тынысы болмақ.
Ананың міндеті – руханилық
пен адамгершіліктің негізін
салу.
Егер ана рухани болса, бүкіл
ұрпаққа алаңдамауға болады.
Егер ол адамгершілікпен әрекет
етсе балалары да соны жасамақ.
Рухани ұстаз жай ұстаздан он
есе ықпалды болмақ. Әке
рухани ұстаздан да он есе
күшті, маңызды. Ал ана әкеден
мың есе маңызды.
Шығыс даналығы
"Бөбек" ҰҒПББСО
Адамның үйлесімді дамуы институты
20 слайд
Бала тәрбиесіндегі ананың рөлі Ұлт ананың мәдениетінің негізінде қалыптасып, дамиды. Өмірге келген ұрпақ бүгінгі ананың негізінде қалыптасады. Кешегі, бүгінгі, келешекте ана бәрінің өзегі болмақ. Ұлттың жүрегі, тынысы болмақ. Ананың міндеті – руханилық пен адамгершіліктің негізін салу. Егер ана рухани болса, бүкіл ұрпаққа алаңдамауға болады. Егер ол адамгершілікпен әрекет етсе балалары да соны жасамақ. Рухани ұстаз жай ұстаздан он есе ықпалды болмақ. Әке рухани ұстаздан да он есе күшті, маңызды. Ал ана әкеден мың есе маңызды. Шығыс даналығы "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты
21 слайд
Отбасындағы әкенің рөлі
Әке - отбасында ең басты орынды
иеленеді.
Еркек – білімнің, даналықтың, тәртіптің
іске асырушысы.
Еркек- әйелін, балаларын қорғаушы,
отбасының барлық мұқтаждығын өтеуші,
олардың денсаулығына, білім алуына
кепілдік беретін адам.
Еркек пен әйел ата-ана болғанда олар бір-
бірін үйлесімділікпен толықтырып, бала
тәрбиелейді. Ата-аналарға бала
тәрбиесіндегі ең негізгі міндет - дұрыс
мінез-құлқын қалыптастыру болып
табылады.
Бала тәрбиесінде барлығы өз
шекарасынан шықпауы тиіс. Әр кезде де
сүйіспеншілік пен тәртіп болуы тиіс .
21 слайд
Отбасындағы әкенің рөлі Әке - отбасында ең басты орынды иеленеді. Еркек – білімнің, даналықтың, тәртіптің іске асырушысы. Еркек- әйелін, балаларын қорғаушы, отбасының барлық мұқтаждығын өтеуші, олардың денсаулығына, білім алуына кепілдік беретін адам. Еркек пен әйел ата-ана болғанда олар бір- бірін үйлесімділікпен толықтырып, бала тәрбиелейді. Ата-аналарға бала тәрбиесіндегі ең негізгі міндет - дұрыс мінез-құлқын қалыптастыру болып табылады. Бала тәрбиесінде барлығы өз шекарасынан шықпауы тиіс. Әр кезде де сүйіспеншілік пен тәртіп болуы тиіс .
22 слайд
«Жақсы отбасында жазалау деген атымен
болмайды және бұл-отбасы тәрбиесінің ең
дұрыс жолы».
А.С.Макаренко
«Бала жөнінде әділ пікір айту үшін оны өз
ортасынан өзіміздің ортамызға алып келмей,
өзіміз олардың рухани дүниесінде көшуіміз
керек».
Н.Н.Пирогов
«Ата-аналар балаларына сыйлы болуы тиіс.
Бірақ сый – сияпат сүйіспеншіліктен
туындауы қажет»
В.Г.Белинский
«Ата-ана қадірін білмеген халық қадірін біле
алмас. Халық қадірін білмеген ата-ана қадірін
біле алмас»
Халық мақалы
22 слайд
«Жақсы отбасында жазалау деген атымен болмайды және бұл-отбасы тәрбиесінің ең дұрыс жолы». А.С.Макаренко «Бала жөнінде әділ пікір айту үшін оны өз ортасынан өзіміздің ортамызға алып келмей, өзіміз олардың рухани дүниесінде көшуіміз керек». Н.Н.Пирогов «Ата-аналар балаларына сыйлы болуы тиіс. Бірақ сый – сияпат сүйіспеншіліктен туындауы қажет» В.Г.Белинский «Ата-ана қадірін білмеген халық қадірін біле алмас. Халық қадірін білмеген ата-ана қадірін біле алмас» Халық мақалы
23 слайд
Отбасында балаларды
тәрбиелеу типтері
Ынтымақтастық- баланың өзіндік
тұлғалық дамуы мен
ерекшеліктерін сезіну, түсіну. Оның
осы өмірге өзінің мақсат-міндетімен
келгенін ұмытпау. Ол осы өмірге бір
жаңа леп әкелгенін есте ұстау. Ата-
аналар баланың өзінің бойында бар
ерекшеліктерін іске асыру үшін
сүйіспеншілікпен , құрметпен жағдай
жасауы тиіс. Бала да сол кезде ата-
анасының беделін, құрметін түсініп,
олардың айтқандарына құлақ сала
бастайды.
Материалдық қызығушылықтар
негізінде тәрбиелеу – жақсы болсаң
аласың, қол жеткізесің (ақша, сыйлық,
ойын-сауық), жаман болсаң
жазаланасың.
"Бөбек" ҰҒПББСО
Адамның үйлесімді дамуы институты
23 слайд
Отбасында балаларды тәрбиелеу типтері Ынтымақтастық- баланың өзіндік тұлғалық дамуы мен ерекшеліктерін сезіну, түсіну. Оның осы өмірге өзінің мақсат-міндетімен келгенін ұмытпау. Ол осы өмірге бір жаңа леп әкелгенін есте ұстау. Ата- аналар баланың өзінің бойында бар ерекшеліктерін іске асыру үшін сүйіспеншілікпен , құрметпен жағдай жасауы тиіс. Бала да сол кезде ата- анасының беделін, құрметін түсініп, олардың айтқандарына құлақ сала бастайды. Материалдық қызығушылықтар негізінде тәрбиелеу – жақсы болсаң аласың, қол жеткізесің (ақша, сыйлық, ойын-сауық), жаман болсаң жазаланасың. "Бөбек" ҰҒПББСО Адамның үйлесімді дамуы институты
24 слайд
Күнделікті өмірде ата-аналар
балаларға үлгі болуы тиіс. Өзге
адамдардан тек жақсылықты
көруге үйрету керек және
олармен өздеріне басқалардың
қандай қатынас жасағанын
қаласа, өздері де сондай қатынас
жасауға тиіс екенін үйрету
керек.
Ата-аналар отбасында мінез-
құлық ережесін жасауы керек
және оны өздері бұлжытпай
орындап, сол ережеге бағынып
отыруы керек.
24 слайд
Күнделікті өмірде ата-аналар балаларға үлгі болуы тиіс. Өзге адамдардан тек жақсылықты көруге үйрету керек және олармен өздеріне басқалардың қандай қатынас жасағанын қаласа, өздері де сондай қатынас жасауға тиіс екенін үйрету керек. Ата-аналар отбасында мінез- құлық ережесін жасауы керек және оны өздері бұлжытпай орындап, сол ережеге бағынып отыруы керек.
25 слайд
СЫНҒА үйреніскен балалар
айыптаушылықты үйренеді.
ҚАСТЫҚПЕН тәрбиеленген балалар,
Қалай шабуыл жасауды біледі..
Ажуа-мысқылмен өскен балалар,
Жасқаншақтықты сіңіреді.
Көп және жиі ҰЯЛТЫЛҒАНДАР –
Жазықтылықтан айырылмас.
ТӨЗІМДІЛІКПЕН тәрбиеленгендер,
төзім ғылымын ұғады.
ҚУАТТАУ сөзімен тәрбиеленгендер
Өзіне сенімді болады.
МАҚТАУМЕН өскен балалар,
жақсыны көре біледі.
ӘДІЛДІКПЕН тәрбиеленгендер
балаларды сенімділікке үйретеді.
МАҚҰЛДАУМЕН тәрбиеленген балалар,
Өзімен үйлесімде өмір сүреді.
Бойына ДОСТЫҚ, ЖАН ЖЫЛУЫ
дарығандар –
Әлемнен сүйіспеншілік табады.
Сэлли Фельдман
25 слайд
СЫНҒА үйреніскен балалар айыптаушылықты үйренеді. ҚАСТЫҚПЕН тәрбиеленген балалар, Қалай шабуыл жасауды біледі.. Ажуа-мысқылмен өскен балалар, Жасқаншақтықты сіңіреді. Көп және жиі ҰЯЛТЫЛҒАНДАР – Жазықтылықтан айырылмас. ТӨЗІМДІЛІКПЕН тәрбиеленгендер, төзім ғылымын ұғады. ҚУАТТАУ сөзімен тәрбиеленгендер Өзіне сенімді болады. МАҚТАУМЕН өскен балалар, жақсыны көре біледі. ӘДІЛДІКПЕН тәрбиеленгендер балаларды сенімділікке үйретеді. МАҚҰЛДАУМЕН тәрбиеленген балалар, Өзімен үйлесімде өмір сүреді. Бойына ДОСТЫҚ, ЖАН ЖЫЛУЫ дарығандар – Әлемнен сүйіспеншілік табады. Сэлли Фельдман
26 слайд
Ана туралы жыр
Әлемнің жарығын сыйладың сен
маған
Даланың әр гүлін жинадың сен
маған
Сен бердің құстардың қанатын
самғаған
Балалық құштарым өзіңе арнаған
Қайырмасы:
Әлдилеп, аялап өсірген жемісің
Самал жел саябақ құшағың мен
үшін
Есейіп кетсем де, мен саған
сәбимін
Көңіліңді көктемдей көзіңнен
танимын
Өтеуге борышын анашым жан
сырым
Іздедім сен үшін әлемнің асылын
Әлемнің байлығын сыйлар ем кеш
мені
Сыйлар ем ай - күнін қолыма
түспеді
Қайырмасы:
Ете көр қанағат, әзірге берерім
Балалық махаббат, балалық
жүрегім
Бол риза анашым, қолдағы осы бар
Өзіңе арнаған әнімді қосып ал
26 слайд
Ана туралы жыр Әлемнің жарығын сыйладың сен маған Даланың әр гүлін жинадың сен маған Сен бердің құстардың қанатын самғаған Балалық құштарым өзіңе арнаған Қайырмасы: Әлдилеп, аялап өсірген жемісің Самал жел саябақ құшағың мен үшін Есейіп кетсем де, мен саған сәбимін Көңіліңді көктемдей көзіңнен танимын Өтеуге борышын анашым жан сырым Іздедім сен үшін әлемнің асылын Әлемнің байлығын сыйлар ем кеш мені Сыйлар ем ай - күнін қолыма түспеді Қайырмасы: Ете көр қанағат, әзірге берерім Балалық махаббат, балалық жүрегім Бол риза анашым, қолдағы осы бар Өзіңе арнаған әнімді қосып ал
27 слайд
Үйге тапсырма
«Звездочки на земле» фильмін
тамашалау.
Жиналыстың қорытынды сәті.
Ата-аналар сабақтан алған әсерлері
және пікірлерімен жазбаша бөлісу .
Анкета толтыру
27 слайд
Үйге тапсырма «Звездочки на земле» фильмін тамашалау. Жиналыстың қорытынды сәті. Ата-аналар сабақтан алған әсерлері және пікірлерімен жазбаша бөлісу . Анкета толтыру
28 слайд
Құрметті ата-аналар! Бала бойындағы
адамгершілік қасиеттердің пайда
болуы ол- ата-ана, ұстаз, жақсы
құрбысынан екені сөзсіз. Сондықтан
«Бала тәрбиесі – бір өнер, өнер
болғанда ауыр өнер. Жеке бір ғылым
иесі болуды тілейтін өнер. Баланы
дұрыс тәрбиелеу үшін әркімнің өз
тәжірибесі жетпейді. Басқа
адамдардың тәжірибесімен танысу
керек» деп алаш ардақтысы Мағжан
Жұмабаев айтқан – бала тәрбиесі
барлығымыздың бірлескен
жұмысымыздың нәтижесі.
28 слайд
Құрметті ата-аналар! Бала бойындағы адамгершілік қасиеттердің пайда болуы ол- ата-ана, ұстаз, жақсы құрбысынан екені сөзсіз. Сондықтан «Бала тәрбиесі – бір өнер, өнер болғанда ауыр өнер. Жеке бір ғылым иесі болуды тілейтін өнер. Баланы дұрыс тәрбиелеу үшін әркімнің өз тәжірибесі жетпейді. Басқа адамдардың тәжірибесімен танысу керек» деп алаш ардақтысы Мағжан Жұмабаев айтқан – бала тәрбиесі барлығымыздың бірлескен жұмысымыздың нәтижесі.
29 слайд
Назарларыңызға
рахмет!
29 слайд
Назарларыңызға рахмет!