Өзін-өзі тану сабағы Бақыт бірлікте 9 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Саба қтың тақырыбы :« БАҚЫТ – БІРЛІКТЕ »
Сабақтың мақсаты: Әр адам бақытты болу жайлы түсінік бере
отырып ақиқат құндылығының мәнін ашу
Білімділігі: өмірде өз-өзіне адал бола білуді үйрету;
Дамытушылығы: жаманнан жақсыны ажырата білуге баулу;
Тәрбиелілігі: өмірде шыншылдыққа тәрбиелеу.
1 слайд
Саба қтың тақырыбы :« БАҚЫТ – БІРЛІКТЕ » Сабақтың мақсаты: Әр адам бақытты болу жайлы түсінік бере отырып ақиқат құндылығының мәнін ашу Білімділігі: өмірде өз-өзіне адал бола білуді үйрету; Дамытушылығы: жаманнан жақсыны ажырата білуге баулу; Тәрбиелілігі: өмірде шыншылдыққа тәрбиелеу.
2 слайд
ТЫНЫШТЫҚ СӘТІ
“ НҰРҒА БӨЛЕНУ” https://www.youtube.com/watch?
v=1wra5jdp0zQ
2 слайд
ТЫНЫШТЫҚ СӘТІ “ НҰРҒА БӨЛЕНУ” https://www.youtube.com/watch? v=1wra5jdp0zQ
3 слайд
«Адам табиғатқа тәуелді болса, Табиғат та оған тәуелді»
Анатоль Франс
● Дәйексөздің мағынасын түсініп алыңыздар
3 слайд
«Адам табиғатқа тәуелді болса, Табиғат та оған тәуелді» Анатоль Франс ● Дәйексөздің мағынасын түсініп алыңыздар
4 слайд
Әңгімелеу ( 133-135 бет)
Құрманбай Толыбаев Күлімде, Күн, күлімде!
1. Қоршаған ортаны қабылдауда адам қандай сезімдерге бөленеді?
2. Табиғатты анаға теңеудің сыры неде деп ойлайсыздар?
3. Айналамыздағы әсемдікті сезіну үшін адам бойында қандай қасиеттер
көмектесе алады?
4. Адам мен табиғаттың үйлесімінің нәтижесі қандай болады?
5. Адамның қоршаған ортамен байланысы қандай құндылықтардың
көрінісі деп ойлайсыздар?
6. Өздеріңіз табиғатпен, қоршаған ортамен қандай байланыстасыздар?
7. Табиғатқа қандай қамқорлық көрсетіп жүрсіздер?
8. Өзіңізді әлемнің, табиғаттың бөлшегі ретінде сезінесіз бе?
4 слайд
Әңгімелеу ( 133-135 бет) Құрманбай Толыбаев Күлімде, Күн, күлімде! 1. Қоршаған ортаны қабылдауда адам қандай сезімдерге бөленеді? 2. Табиғатты анаға теңеудің сыры неде деп ойлайсыздар? 3. Айналамыздағы әсемдікті сезіну үшін адам бойында қандай қасиеттер көмектесе алады? 4. Адам мен табиғаттың үйлесімінің нәтижесі қандай болады? 5. Адамның қоршаған ортамен байланысы қандай құндылықтардың көрінісі деп ойлайсыздар? 6. Өздеріңіз табиғатпен, қоршаған ортамен қандай байланыстасыздар? 7. Табиғатқа қандай қамқорлық көрсетіп жүрсіздер? 8. Өзіңізді әлемнің, табиғаттың бөлшегі ретінде сезінесіз бе?
5 слайд
Мәтінді оқып, табиғат пен адам арасындағы үйлесімділік туралы ой-толғау жазыңыздар .
Бүкіләлемдік тіршіліктің төрт құдіретті негізі бар. Олар: Күн ана, Жер-ана, ауа мен су. Адамзат
күнделікті тіршілігінде осы төрт құдіретке сүйенеді. Егер осы төрт негіздің біреуі болмаса, тіршілік
тоқтайды. Сондықтан адамзат Күнді, Жерді анадай ардақтайды. Күн – барлық тіршіліктің құдіретті
тірегі. Оның нұры-сәулесі, құдіретті күші – от. Әлемдегі барлық тіршілік оттың күшімен қозғалысқа
түсіп, адам өмірін өркендетіп тұр. Отты халық қастерлеп, «отты баспа», «отпен ойнама», «отқа
түкірме» деп, ырым, тиым жасап, кесір-қырсықты отпен «аластап», отқа табынған. Отбасы, отағасы,
отау деген сөздер отты қастерлеуден шыққан.. Ал Жер-ана тіршілікке нәр беріп, анамыздай асырап
жатыр. Халық Жер-ананы әулие тұтады. «Баптағанға – жер жомарт», «Жері байдың – елі бай»,
«Туған жер – алтын бесік» деп, Жер-ананы аялаған. Жер-жаһандағы тіршіліктің нәрін сіңіріп, өмір
сүрудің тірегі болып тұрған құдірет – су. Өмірге ең қымбат, ең қажетті болғандықтан, халық судың
шығып жатқан жерін «әулие бұлақ» дейді. «Судың да сұрауы бар» деп, суды ысырап жасамау
керектігін өз ұрпақтарына ескертіп отырған. Жанды дүниенің өмір ырғағын жасап тұрған келесі
құдіретті нәрсе – ауа. «Ауа – өмір тынысы», – дейді халық. Ең қымбатты, қажетті нәрсені «ауадай
қажет» деп, халық ауаны қымбаттың қымбаты деп бағалайды.
5 слайд
Мәтінді оқып, табиғат пен адам арасындағы үйлесімділік туралы ой-толғау жазыңыздар . Бүкіләлемдік тіршіліктің төрт құдіретті негізі бар. Олар: Күн ана, Жер-ана, ауа мен су. Адамзат күнделікті тіршілігінде осы төрт құдіретке сүйенеді. Егер осы төрт негіздің біреуі болмаса, тіршілік тоқтайды. Сондықтан адамзат Күнді, Жерді анадай ардақтайды. Күн – барлық тіршіліктің құдіретті тірегі. Оның нұры-сәулесі, құдіретті күші – от. Әлемдегі барлық тіршілік оттың күшімен қозғалысқа түсіп, адам өмірін өркендетіп тұр. Отты халық қастерлеп, «отты баспа», «отпен ойнама», «отқа түкірме» деп, ырым, тиым жасап, кесір-қырсықты отпен «аластап», отқа табынған. Отбасы, отағасы, отау деген сөздер отты қастерлеуден шыққан.. Ал Жер-ана тіршілікке нәр беріп, анамыздай асырап жатыр. Халық Жер-ананы әулие тұтады. «Баптағанға – жер жомарт», «Жері байдың – елі бай», «Туған жер – алтын бесік» деп, Жер-ананы аялаған. Жер-жаһандағы тіршіліктің нәрін сіңіріп, өмір сүрудің тірегі болып тұрған құдірет – су. Өмірге ең қымбат, ең қажетті болғандықтан, халық судың шығып жатқан жерін «әулие бұлақ» дейді. «Судың да сұрауы бар» деп, суды ысырап жасамау керектігін өз ұрпақтарына ескертіп отырған. Жанды дүниенің өмір ырғағын жасап тұрған келесі құдіретті нәрсе – ауа. «Ауа – өмір тынысы», – дейді халық. Ең қымбатты, қажетті нәрсені «ауадай қажет» деп, халық ауаны қымбаттың қымбаты деп бағалайды.
6 слайд
1.Осындай жағдайларда қандай азаматтық көрсетер едіңдер? Ойларыңмен бөлісіңдер.
– Көшеде оқыс оқиғаның куәсі болдың. Сенің көмегің қажет болып тұр...
– Сыныптас жолдасың екінші бір сыныптасыңа жазықсыз зәбір көрсетіп жатыр. – Досың өзінің
өтірігін әшкерелемеуді өтінді.
2. Атасы: Адам әрқашан Отаны үшін, елі үшін қызмет етуі керек,-деді. Немересі: Ол мүмкін емес қой,
ата. Мен қай кезде өзім үшін өмір сүремін? Атасы: Мүмкін болғанда қандай!? Бұл – өте қарапайым
нәрсе. Тек қана әрбір ісіңде ниетің мен ойыңды жақсылыққа бағыштап, істеген ісіңді
сүйіспеншілікпен, зор жауапкершілікпен жасап, ешкімге, еш нәрсеге қиянат жасамасаң болғаны...
Сенің осылай атқарған әрбір ісің, оқуың, еңбегің, басқаларға қызмет етуіңнің барлығы Отан мен
еліңнің игілігіне айналады. Немересі: Ата, мен енді ең бірінші барлық атқаратын ісімді зор
сүйіспеншілікпен және жауапкершілікпен адал атқаруға тырысамын.
Атаның айтқан ақылына алып, қосарларың бар ма?
Отанға, елге адал қызмет етудің тағы да қандай жолдарын ұсынар едіңдер?
3. Бауыржан Момышұлының «Жас ұрпаққа айтар сөзін» оқыңдар. Мәтіндегі өзің үшін құнды ойларды
теріп жазып, жүйелеп отбасыңа, қоғамға адал қызмет етудегі өз ойыңды ұсын. Шығармашылық жұмыс
6 слайд
1.Осындай жағдайларда қандай азаматтық көрсетер едіңдер? Ойларыңмен бөлісіңдер. – Көшеде оқыс оқиғаның куәсі болдың. Сенің көмегің қажет болып тұр... – Сыныптас жолдасың екінші бір сыныптасыңа жазықсыз зәбір көрсетіп жатыр. – Досың өзінің өтірігін әшкерелемеуді өтінді. 2. Атасы: Адам әрқашан Отаны үшін, елі үшін қызмет етуі керек,-деді. Немересі: Ол мүмкін емес қой, ата. Мен қай кезде өзім үшін өмір сүремін? Атасы: Мүмкін болғанда қандай!? Бұл – өте қарапайым нәрсе. Тек қана әрбір ісіңде ниетің мен ойыңды жақсылыққа бағыштап, істеген ісіңді сүйіспеншілікпен, зор жауапкершілікпен жасап, ешкімге, еш нәрсеге қиянат жасамасаң болғаны... Сенің осылай атқарған әрбір ісің, оқуың, еңбегің, басқаларға қызмет етуіңнің барлығы Отан мен еліңнің игілігіне айналады. Немересі: Ата, мен енді ең бірінші барлық атқаратын ісімді зор сүйіспеншілікпен және жауапкершілікпен адал атқаруға тырысамын. Атаның айтқан ақылына алып, қосарларың бар ма? Отанға, елге адал қызмет етудің тағы да қандай жолдарын ұсынар едіңдер? 3. Бауыржан Момышұлының «Жас ұрпаққа айтар сөзін» оқыңдар. Мәтіндегі өзің үшін құнды ойларды теріп жазып, жүйелеп отбасыңа, қоғамға адал қызмет етудегі өз ойыңды ұсын. Шығармашылық жұмыс
7 слайд
Айналадағы табиғаттың сұлулығын қалай
қабылдайтыныңызды көрсетіп,
«Табиғат» тақырыбында синквейн
жазыңыз.
7 слайд
Айналадағы табиғаттың сұлулығын қалай қабылдайтыныңызды көрсетіп, «Табиғат» тақырыбында синквейн жазыңыз.