Материалдар / Өзін-өзі тану сабағында қолданылатын әдіс-тәсілдер
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Өзін-өзі тану сабағында қолданылатын әдіс-тәсілдер

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Мамыр 2020
732
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
География пәнінің мұғалімі : Тасыбаева Нургуль Джанузаковна Өзін-өзі тану сабағында мәтінмен жұмыс жасаудың тиімді әдіс-тәсілд

1 слайд
География пәнінің мұғалімі : Тасыбаева Нургуль Джанузаковна Өзін-өзі тану сабағында мәтінмен жұмыс жасаудың тиімді әдіс-тәсілдері Тақырыбы: Мақсаты: Білім мазмұнының жаңаруымен қатар, оқытудың әдіс-тәсілдері мен әртүрлі құралдарын қолданудың тиімділігін арттыру туралы бағыт беру. Тәжірибе алмасу. Күтілетін нәтиже: Тапсырмаларды орындау барысында жаңа білім мазмұнына сай жұмыс бағытын меңгереді.

«Оқушының жетістігі - мұғалімнің жетістігі, ал мұғалімнің жетістігі жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді қолдануында». 2009-2012 жылдар

2 слайд
«Оқушының жетістігі - мұғалімнің жетістігі, ал мұғалімнің жетістігі жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді қолдануында». 2009-2012 жылдарда PISA зерттеу нәтижелері бойынша қазақстандық оқушылар мәтінмен жұмыс істеуде өздерінің құрбыларынан айтарлықтай артта келеді. Аталған зерттеулердің нәтижелері қазақстандық оқушылардың түйін сөздер бойынша ақпарат іздеу, қолда бар мәліметтер негізінде болжам жасау, дәлелдер мен қорытындылар негізінде зерттеу мәліметтері мен ғылыми фактілерді анықтауда қиындық тудырады екен.

Оқушылардың оқулықпен және қосымша әдебиетпен өзіндік жұмысы тиімділігін қалай арттыруға болады? «Оқулықтың бетін ашып, оқыңд

3 слайд
Оқушылардың оқулықпен және қосымша әдебиетпен өзіндік жұмысы тиімділігін қалай арттыруға болады? «Оқулықтың бетін ашып, оқыңдар, берілген сұрақтарға жауап беріңдер ...»

Мәтін –бұл жалпы бір тақырып төңірегіндегі біріккен сабақтастық пен тұтастық ,ақпаратты жеткізетін мазмұнды мәнді сөйлемдердің

4 слайд
Мәтін –бұл жалпы бір тақырып төңірегіндегі біріккен сабақтастық пен тұтастық ,ақпаратты жеткізетін мазмұнды мәнді сөйлемдердің тізбегі Мәтіннің қызметін таныту –оқушыға тіл бірліктерін функционалдықтұрғыдан танып білуіне ,сол арқылы логикалық ойлауы бірізді қалыптасуына мүмкіндік береді. Мәтін-пәнді оқыту барысында үлкен орын алатын оқыту нысаны. Мұғалім мәтінмен жұмысты жүйелі жүргізгенде және оқушының сауатты оқу дағдысын қалыптастыра білгенде ғана нәтижеге қол жеткізе алады. Мәтіннің атқаратын қызметі • Мәтіннің тілі жеңіл,мазмұны оқушыны қызықтыратындай тартымды болуы қажет. • Өмірді нақты түсінуіне ,қоршаған ортаға бейімдейді. • Оқушының ойын дамытады. • Мәтін оқушыға білім береді. • Оқушылардың тіл байлықтарын дамытады. • Оқуға үйрету құралы Мәтін • Көз жүгірте ,шолу жасай отырып оқу • Мәтіннің тақырыбы мен бастапқы бөлігіне сүйене отырып ,оқиғаның дамуын болжау • Мәтіннің негізгі ойы мен бөліктерін анықтай отырып оқу • Ақпаратты табу үшін оқу,қызығып оқу және өз қарасын айту үшін оқу,мәтінге ауызша және жазбаша шолу жасау. Мәтінді не арқылы беруге болады Ақпаратты суреттер мен сызбалар ,белгілер,пиктограммалар арқылы беру Оқушыларға әңгіме,қысқаша мазмұнын жазу ,

функционалдық сауаттылығын арттыру функционалдық сауаттылық дағдысын дұрыс қалыптастыру оқушы мәтінмен ақпарат алуда жазу

5 слайд
функционалдық сауаттылығын арттыру функционалдық сауаттылық дағдысын дұрыс қалыптастыру оқушы мәтінмен ақпарат алуда жазу мен оқу дағдысын жеңіл қолданады, оны түсінеді, өзгертеді.

Венн диаграммасы " PRES " Джиксо Сюжеттік кесте толтыруОқиға картасы«Фишбоун" Мәтінмен жұмысМәтіндегі ақпаратты т

6 слайд
Венн диаграммасы " PRES " Джиксо Сюжеттік кесте толтыруОқиға картасы«Фишбоун" Мәтінмен жұмысМәтіндегі ақпаратты терең меңгереді; жұмысты талдайды, қорытады, бағалайды Ойын жүйелеп, жоспарлануға негіз бола алады, картаға сүйеніп, оқушылар мәтін мазмұнын ашады Өз пікірін айтып, көзқарасын дәлелдеп, ұстанымын негіздеп, қорытынды жасайды Ойын жинақтайды, нақтылайды, нақты деректермен жұмыс жасайды.

Топпен жұмыс жасайтын әдіс- тәсілдер • Джигсо,Фишбоун , Жеке немесе жұппен жасайтын әдіс-тәсілдер • Оқиға картасы,автордан сұр

7 слайд
Топпен жұмыс жасайтын әдіс- тәсілдер • Джигсо,Фишбоун , Жеке немесе жұппен жасайтын әдіс-тәсілдер • Оқиға картасы,автордан сұраңыз,сюжеттік кесте толтыру, PRES ,

Әдістердің сабақта қолданылуы Сабақтан көрініс

8 слайд
Әдістердің сабақта қолданылуы Сабақтан көрініс

Бағалаудың түрлері • Екі жұлдыз,бір тілек • Бірін –бірі бағалау • Бас бармақ арқылы бағалау

9 слайд
Бағалаудың түрлері • Екі жұлдыз,бір тілек • Бірін –бірі бағалау • Бас бармақ арқылы бағалау

10 слайд