Өзін-өзі тану сабағында қолданылатын әдіс-тәсілдер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Өзін-өзі тану сабағында қолданылатын әдіс-тәсілдер

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
География пәнінің мұғалімі : Тасыбаева Нургуль Джанузаковна Өзін-өзі тану сабағында мәтінмен жұмыс жасаудың тиімді әдіс-тәсілд

#1 слайд
География пәнінің мұғалімі : Тасыбаева Нургуль Джанузаковна Өзін-өзі тану сабағында мәтінмен жұмыс жасаудың тиімді әдіс-тәсілдері Тақырыбы: Мақсаты: Білім мазмұнының жаңаруымен қатар, оқытудың әдіс-тәсілдері мен әртүрлі құралдарын қолданудың тиімділігін арттыру туралы бағыт беру. Тәжірибе алмасу. Күтілетін нәтиже: Тапсырмаларды орындау барысында жаңа білім мазмұнына сай жұмыс бағытын меңгереді.

1 слайд

География пәнінің мұғалімі : Тасыбаева Нургуль Джанузаковна Өзін-өзі тану сабағында мәтінмен жұмыс жасаудың тиімді әдіс-тәсілдері Тақырыбы: Мақсаты: Білім мазмұнының жаңаруымен қатар, оқытудың әдіс-тәсілдері мен әртүрлі құралдарын қолданудың тиімділігін арттыру туралы бағыт беру. Тәжірибе алмасу. Күтілетін нәтиже: Тапсырмаларды орындау барысында жаңа білім мазмұнына сай жұмыс бағытын меңгереді.

«Оқушының жетістігі - мұғалімнің жетістігі, ал мұғалімнің жетістігі жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді қолдануында». 2009-2012 жылдар

#2 слайд
«Оқушының жетістігі - мұғалімнің жетістігі, ал мұғалімнің жетістігі жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді қолдануында». 2009-2012 жылдарда PISA зерттеу нәтижелері бойынша қазақстандық оқушылар мәтінмен жұмыс істеуде өздерінің құрбыларынан айтарлықтай артта келеді. Аталған зерттеулердің нәтижелері қазақстандық оқушылардың түйін сөздер бойынша ақпарат іздеу, қолда бар мәліметтер негізінде болжам жасау, дәлелдер мен қорытындылар негізінде зерттеу мәліметтері мен ғылыми фактілерді анықтауда қиындық тудырады екен.

2 слайд

«Оқушының жетістігі - мұғалімнің жетістігі, ал мұғалімнің жетістігі жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді қолдануында». 2009-2012 жылдарда PISA зерттеу нәтижелері бойынша қазақстандық оқушылар мәтінмен жұмыс істеуде өздерінің құрбыларынан айтарлықтай артта келеді. Аталған зерттеулердің нәтижелері қазақстандық оқушылардың түйін сөздер бойынша ақпарат іздеу, қолда бар мәліметтер негізінде болжам жасау, дәлелдер мен қорытындылар негізінде зерттеу мәліметтері мен ғылыми фактілерді анықтауда қиындық тудырады екен.

Оқушылардың оқулықпен және қосымша әдебиетпен өзіндік жұмысы тиімділігін қалай арттыруға болады? «Оқулықтың бетін ашып, оқыңд

#3 слайд
Оқушылардың оқулықпен және қосымша әдебиетпен өзіндік жұмысы тиімділігін қалай арттыруға болады? «Оқулықтың бетін ашып, оқыңдар, берілген сұрақтарға жауап беріңдер ...»

3 слайд

Оқушылардың оқулықпен және қосымша әдебиетпен өзіндік жұмысы тиімділігін қалай арттыруға болады? «Оқулықтың бетін ашып, оқыңдар, берілген сұрақтарға жауап беріңдер ...»

Мәтін –бұл жалпы бір тақырып төңірегіндегі біріккен сабақтастық пен тұтастық ,ақпаратты жеткізетін мазмұнды мәнді сөйлемдердің

#4 слайд
Мәтін –бұл жалпы бір тақырып төңірегіндегі біріккен сабақтастық пен тұтастық ,ақпаратты жеткізетін мазмұнды мәнді сөйлемдердің тізбегі Мәтіннің қызметін таныту –оқушыға тіл бірліктерін функционалдықтұрғыдан танып білуіне ,сол арқылы логикалық ойлауы бірізді қалыптасуына мүмкіндік береді. Мәтін-пәнді оқыту барысында үлкен орын алатын оқыту нысаны. Мұғалім мәтінмен жұмысты жүйелі жүргізгенде және оқушының сауатты оқу дағдысын қалыптастыра білгенде ғана нәтижеге қол жеткізе алады. Мәтіннің атқаратын қызметі • Мәтіннің тілі жеңіл,мазмұны оқушыны қызықтыратындай тартымды болуы қажет. • Өмірді нақты түсінуіне ,қоршаған ортаға бейімдейді. • Оқушының ойын дамытады. • Мәтін оқушыға білім береді. • Оқушылардың тіл байлықтарын дамытады. • Оқуға үйрету құралы Мәтін • Көз жүгірте ,шолу жасай отырып оқу • Мәтіннің тақырыбы мен бастапқы бөлігіне сүйене отырып ,оқиғаның дамуын болжау • Мәтіннің негізгі ойы мен бөліктерін анықтай отырып оқу • Ақпаратты табу үшін оқу,қызығып оқу және өз қарасын айту үшін оқу,мәтінге ауызша және жазбаша шолу жасау. Мәтінді не арқылы беруге болады Ақпаратты суреттер мен сызбалар ,белгілер,пиктограммалар арқылы беру Оқушыларға әңгіме,қысқаша мазмұнын жазу ,

4 слайд

Мәтін –бұл жалпы бір тақырып төңірегіндегі біріккен сабақтастық пен тұтастық ,ақпаратты жеткізетін мазмұнды мәнді сөйлемдердің тізбегі Мәтіннің қызметін таныту –оқушыға тіл бірліктерін функционалдықтұрғыдан танып білуіне ,сол арқылы логикалық ойлауы бірізді қалыптасуына мүмкіндік береді. Мәтін-пәнді оқыту барысында үлкен орын алатын оқыту нысаны. Мұғалім мәтінмен жұмысты жүйелі жүргізгенде және оқушының сауатты оқу дағдысын қалыптастыра білгенде ғана нәтижеге қол жеткізе алады. Мәтіннің атқаратын қызметі • Мәтіннің тілі жеңіл,мазмұны оқушыны қызықтыратындай тартымды болуы қажет. • Өмірді нақты түсінуіне ,қоршаған ортаға бейімдейді. • Оқушының ойын дамытады. • Мәтін оқушыға білім береді. • Оқушылардың тіл байлықтарын дамытады. • Оқуға үйрету құралы Мәтін • Көз жүгірте ,шолу жасай отырып оқу • Мәтіннің тақырыбы мен бастапқы бөлігіне сүйене отырып ,оқиғаның дамуын болжау • Мәтіннің негізгі ойы мен бөліктерін анықтай отырып оқу • Ақпаратты табу үшін оқу,қызығып оқу және өз қарасын айту үшін оқу,мәтінге ауызша және жазбаша шолу жасау. Мәтінді не арқылы беруге болады Ақпаратты суреттер мен сызбалар ,белгілер,пиктограммалар арқылы беру Оқушыларға әңгіме,қысқаша мазмұнын жазу ,

функционалдық сауаттылығын арттыру функционалдық сауаттылық дағдысын дұрыс қалыптастыру оқушы мәтінмен ақпарат алуда жазу

#5 слайд
функционалдық сауаттылығын арттыру функционалдық сауаттылық дағдысын дұрыс қалыптастыру оқушы мәтінмен ақпарат алуда жазу мен оқу дағдысын жеңіл қолданады, оны түсінеді, өзгертеді.

5 слайд

функционалдық сауаттылығын арттыру функционалдық сауаттылық дағдысын дұрыс қалыптастыру оқушы мәтінмен ақпарат алуда жазу мен оқу дағдысын жеңіл қолданады, оны түсінеді, өзгертеді.

Венн диаграммасы " PRES " Джиксо Сюжеттік кесте толтыруОқиға картасы«Фишбоун" Мәтінмен жұмысМәтіндегі ақпаратты т

#6 слайд
Венн диаграммасы " PRES " Джиксо Сюжеттік кесте толтыруОқиға картасы«Фишбоун" Мәтінмен жұмысМәтіндегі ақпаратты терең меңгереді; жұмысты талдайды, қорытады, бағалайды Ойын жүйелеп, жоспарлануға негіз бола алады, картаға сүйеніп, оқушылар мәтін мазмұнын ашады Өз пікірін айтып, көзқарасын дәлелдеп, ұстанымын негіздеп, қорытынды жасайды Ойын жинақтайды, нақтылайды, нақты деректермен жұмыс жасайды.

6 слайд

Венн диаграммасы " PRES " Джиксо Сюжеттік кесте толтыруОқиға картасы«Фишбоун" Мәтінмен жұмысМәтіндегі ақпаратты терең меңгереді; жұмысты талдайды, қорытады, бағалайды Ойын жүйелеп, жоспарлануға негіз бола алады, картаға сүйеніп, оқушылар мәтін мазмұнын ашады Өз пікірін айтып, көзқарасын дәлелдеп, ұстанымын негіздеп, қорытынды жасайды Ойын жинақтайды, нақтылайды, нақты деректермен жұмыс жасайды.

Топпен жұмыс жасайтын әдіс- тәсілдер • Джигсо,Фишбоун , Жеке немесе жұппен жасайтын әдіс-тәсілдер • Оқиға картасы,автордан сұр

#7 слайд
Топпен жұмыс жасайтын әдіс- тәсілдер • Джигсо,Фишбоун , Жеке немесе жұппен жасайтын әдіс-тәсілдер • Оқиға картасы,автордан сұраңыз,сюжеттік кесте толтыру, PRES ,

7 слайд

Топпен жұмыс жасайтын әдіс- тәсілдер • Джигсо,Фишбоун , Жеке немесе жұппен жасайтын әдіс-тәсілдер • Оқиға картасы,автордан сұраңыз,сюжеттік кесте толтыру, PRES ,

Әдістердің сабақта қолданылуы Сабақтан көрініс

#8 слайд
Әдістердің сабақта қолданылуы Сабақтан көрініс

8 слайд

Әдістердің сабақта қолданылуы Сабақтан көрініс

Бағалаудың түрлері • Екі жұлдыз,бір тілек • Бірін –бірі бағалау • Бас бармақ арқылы бағалау

#9 слайд
Бағалаудың түрлері • Екі жұлдыз,бір тілек • Бірін –бірі бағалау • Бас бармақ арқылы бағалау

9 слайд

Бағалаудың түрлері • Екі жұлдыз,бір тілек • Бірін –бірі бағалау • Бас бармақ арқылы бағалау

#10 слайд

10 слайд

Файл форматы:
pptx
01.05.2020
972
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі