Өзін-өзі тану Тақырыбы: Дос болуды үйренеміз. 2 "ә" сыныбы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
БҚО, Теректі ауданы
Подстепный ауылы
Подстепный қазақ ЖОББМ
«Өзiн-өзi тану» сабағының жоспары.
Мектеп: Подстепный қазақ жалпы орта білім беретін мектебі
Мерзім : 06.02.2020 жыл
Мұғалiм: Жунусова Гулзада Тыныштыбаевна
Сынып : 2 «ә»
Оқушылар саны: 12
Тақырып: № 21 Дос болуды үйренеміз.
Құндылық : д ұрыс әрекет
Қасиеттер: әдептілік, сыйластық, ізеттілік
1 слайд
БҚО, Теректі ауданы Подстепный ауылы Подстепный қазақ ЖОББМ «Өзiн-өзi тану» сабағының жоспары. Мектеп: Подстепный қазақ жалпы орта білім беретін мектебі Мерзім : 06.02.2020 жыл Мұғалiм: Жунусова Гулзада Тыныштыбаевна Сынып : 2 «ә» Оқушылар саны: 12 Тақырып: № 21 Дос болуды үйренеміз. Құндылық : д ұрыс әрекет Қасиеттер: әдептілік, сыйластық, ізеттілік
2 слайд
Сабақ мақсаты: Дос, достық ұғымдары туралы түсінік бере
отырып, дұрыс әрекет құндылығынын мәнін ашу.
Міндеттері:
Білімділік: достық туралы,дос болуды үйрене
отырып,барлығына сыйластықпен қарауды түсіндіру.
Дамытушылық: достық қарым-қатынаста болып, бір-біріне
ізеттілік көрсетуге дағдыландыру.
Тәрбиелік : досқа адал болуға,әрдайым әдепті болуға
тәрбиелеу.
2 слайд
Сабақ мақсаты: Дос, достық ұғымдары туралы түсінік бере отырып, дұрыс әрекет құндылығынын мәнін ашу. Міндеттері: Білімділік: достық туралы,дос болуды үйрене отырып,барлығына сыйластықпен қарауды түсіндіру. Дамытушылық: достық қарым-қатынаста болып, бір-біріне ізеттілік көрсетуге дағдыландыру. Тәрбиелік : досқа адал болуға,әрдайым әдепті болуға тәрбиелеу.
3 слайд
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңi.
Оқушылармен амандасып, « Өзін –өзі тану » сабағының ережесін
« 5 –Т » қайталау.
( 5 т:тәртіп,талап,тыныштық, тазалық, татулық)
Жағымды күйге ену. Тыныс алуға зейін қою. Мұғалім: Сіздерден аяқ-
қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу
жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз
дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз.
Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа
шығарамыз.Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз...,
арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады...Д е м а л.....
ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [3]. Рахмет!
3 слайд
Сабақ барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңi. Оқушылармен амандасып, « Өзін –өзі тану » сабағының ережесін « 5 –Т » қайталау. ( 5 т:тәртіп,талап,тыныштық, тазалық, татулық) Жағымды күйге ену. Тыныс алуға зейін қою. Мұғалім: Сіздерден аяқ- қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз.Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады...Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [3]. Рахмет!
4 слайд
2. ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУ
№ 21 ЖАМАН ЖОЛДАС Ы.Алтынсарин
Сұрақтар:
1 .Балалар, жалпы достықтың неше түрі бар?
2. «Жаман жолдас»мәтініндегі екі достың қайсысы адал дос,
қайсысы амал дос?
3. Дос қандай болу керек?
4 . Екі дос туралы не айтуға болады?
4 слайд
2. ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУ № 21 ЖАМАН ЖОЛДАС Ы.Алтынсарин Сұрақтар: 1 .Балалар, жалпы достықтың неше түрі бар? 2. «Жаман жолдас»мәтініндегі екі достың қайсысы адал дос, қайсысы амал дос? 3. Дос қандай болу керек? 4 . Екі дос туралы не айтуға болады?
5 слайд
3. ДӘЙЕКСӨЗ
Жақсы дос білген сырын сыртқа жаймас .
Абай Құнанбаев
5 слайд
3. ДӘЙЕКСӨЗ Жақсы дос білген сырын сыртқа жаймас . Абай Құнанбаев
6 слайд
БЕЙНЕЖАЗБА
«ӘЛИ МЕН АЙЯ»
1 .Бейнежазба бойынша қандай ой түйдіңдер?
2 .Әли мен Айя туралы не айтуға болады?
3 .Кімнің әрекеті дұрыс болды?
6 слайд
БЕЙНЕЖАЗБА «ӘЛИ МЕН АЙЯ» 1 .Бейнежазба бойынша қандай ой түйдіңдер? 2 .Әли мен Айя туралы не айтуға болады? 3 .Кімнің әрекеті дұрыс болды?
7 слайд
4. Әңгімелеу. Құмырсқа
Бір құмырсқа өз илеуінен бөлініп,ара,қоңызбен дос болыпты. Жем іздей
шыққан құмырсқа жол үстінен бір дән тауып алыпты.Жалғыз өзі ары-бері
әуреленіп, қозғалта алмапты.Енді көмек сұрау үшін достарын іздейді.Гүлден бал
жинап жүрген араға жолығып: Досым маған көмектесіп жібер деп
өтініпті.Көрмей тұрсың ба менде жұмыс істеп жатырмын ғой,депті ара.Енді
құмырсқа қоңызддан көмек сұрапты.Сен үшін өз еңбегімді еш қыла алмаймын! –
деп кете барады қоңыз. Екі досынан күдер үзген құмырсқа мұңайып келе
жатып,өзінің ұялас достарымен ұшырасыпты. Олар мұның түрін көріп: Не істеп
жүрсің?депті
Құмырсқа өз басынан кешкенін айтады. Достары көмектеседі де,дәнді бірігіп
көтеріп,алып кетеді.Құмырсқа қайта үйіріне қосылады. « Жаңа достың қадірі
ескі достай бола алмас» ,деген сөз содан қалған екен.
7 слайд
4. Әңгімелеу. Құмырсқа Бір құмырсқа өз илеуінен бөлініп,ара,қоңызбен дос болыпты. Жем іздей шыққан құмырсқа жол үстінен бір дән тауып алыпты.Жалғыз өзі ары-бері әуреленіп, қозғалта алмапты.Енді көмек сұрау үшін достарын іздейді.Гүлден бал жинап жүрген араға жолығып: Досым маған көмектесіп жібер деп өтініпті.Көрмей тұрсың ба менде жұмыс істеп жатырмын ғой,депті ара.Енді құмырсқа қоңызддан көмек сұрапты.Сен үшін өз еңбегімді еш қыла алмаймын! – деп кете барады қоңыз. Екі досынан күдер үзген құмырсқа мұңайып келе жатып,өзінің ұялас достарымен ұшырасыпты. Олар мұның түрін көріп: Не істеп жүрсің?депті Құмырсқа өз басынан кешкенін айтады. Достары көмектеседі де,дәнді бірігіп көтеріп,алып кетеді.Құмырсқа қайта үйіріне қосылады. « Жаңа достың қадірі ескі достай бола алмас» ,деген сөз содан қалған екен.
8 слайд
5. Шығармашылық іс-әрекет, жеке, топтық жұмыс.
«Жарайсың» тобы «Сәттілік» тобы
1-топ. Адал достық болу үшін не қажет деп ойлайсыңдар?Төменде берілген сөздер мен сөз
тіркестерін өзің үшін ең маңыздыларынан бастап орналастыр.Таңдауларыңды түсіндіріңдер .
Тиісті сөздер мен сөз тіркестері: адалдық,ортақ көзқараста болу,
жауапкершілік,қамқорлық,сүйіспеншілік,есептесу,санасу,кешірімділік.
қиянат жасамау,ақша,мақтау.
2-топ. Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып,дос туралы мақал-мәтелдерді
оқыңдар,өздерің де мақал-мәтел құрастырыңдар.
Адам—адамға...,жолдас,.... (дос,бауыр)
Досы жақсының,...де жақсы .(өзі)
Көп ақшаң болғанша,көп ... болсын (досың)
1-топ Менің ойымша нағыз дос... (Эссе жазу)
2-топ Достарына арнап жыр шумақтарын мәнерлеп оқу
8 слайд
5. Шығармашылық іс-әрекет, жеке, топтық жұмыс. «Жарайсың» тобы «Сәттілік» тобы 1-топ. Адал достық болу үшін не қажет деп ойлайсыңдар?Төменде берілген сөздер мен сөз тіркестерін өзің үшін ең маңыздыларынан бастап орналастыр.Таңдауларыңды түсіндіріңдер . Тиісті сөздер мен сөз тіркестері: адалдық,ортақ көзқараста болу, жауапкершілік,қамқорлық,сүйіспеншілік,есептесу,санасу,кешірімділік. қиянат жасамау,ақша,мақтау. 2-топ. Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып,дос туралы мақал-мәтелдерді оқыңдар,өздерің де мақал-мәтел құрастырыңдар. Адам—адамға...,жолдас,.... (дос,бауыр) Досы жақсының,...де жақсы .(өзі) Көп ақшаң болғанша,көп ... болсын (досың) 1-топ Менің ойымша нағыз дос... (Эссе жазу) 2-топ Достарына арнап жыр шумақтарын мәнерлеп оқу
9 слайд
6. Топпен ән айту. Достық Өлеңі жазған Е.Елубаев
Әнін жазған И.Нүсіпбаев
Ортақ мекен жер шары,
Төбемізде бір аспан.
Барлық ұлттың баласы 2 рет
Достығымыз жарасқан
Ортақ бізге бір Отан,
Ортақ жердің байлығы.
Еңбек ортақ,жыр-ортақ 2 рет
Ортақ бізге барлығы.
Туыспыз біз бәріміз,
Бір Отанды сүйеміз.
Бақытты елде туған соң, 2 рет
Бақытты өмір сүреміз
7. Үй тапсырмасы. № 22-сабақ Құм мен тас. 71-73 бет
9 слайд
6. Топпен ән айту. Достық Өлеңі жазған Е.Елубаев Әнін жазған И.Нүсіпбаев Ортақ мекен жер шары, Төбемізде бір аспан. Барлық ұлттың баласы 2 рет Достығымыз жарасқан Ортақ бізге бір Отан, Ортақ жердің байлығы. Еңбек ортақ,жыр-ортақ 2 рет Ортақ бізге барлығы. Туыспыз біз бәріміз, Бір Отанды сүйеміз. Бақытты елде туған соң, 2 рет Бақытты өмір сүреміз 7. Үй тапсырмасы. № 22-сабақ Құм мен тас. 71-73 бет
10 слайд
8 Сабақтың қорытынды сәтi . Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка
қойылады.Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу
отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз.
Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны
ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді
сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа
шығарамыз.Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз...,
арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады...Д е м
а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [3]. Рахмет!
Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп,
жүрегімізге сақтайық .
10 слайд
8 Сабақтың қорытынды сәтi . Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады.Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз.Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады...Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [3]. Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық .