"Өзіндік жұмыс арқылы колледж білім алушыларының кәсіби бағыттылығын қалыптастыру" атты зерттеу жұмысы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сәлеметсіздер ме!
1 слайд
Сәлеметсіздер ме!
2 слайд
ТАҚЫРЫБЫ:
ӨЗІНДІК ЖҰМЫС АРҚЫЛЫ
КОЛЛЕДЖ БІЛІМ
АЛУШЫЛАРЫНЫҢ КӘСІБИ
БАҒЫТТЫЛЫҒЫН
ҚАЛЫПТАСТЫРУ
2 слайд
ТАҚЫРЫБЫ: ӨЗІНДІК ЖҰМЫС АРҚЫЛЫ КОЛЛЕДЖ БІЛІМ АЛУШЫЛАРЫНЫҢ КӘСІБИ БАҒЫТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
3 слайд
ЗЕРТТЕУ ӨЗЕКТІЛІГІ
Өзіндік жұмыс арқылы колледж білім алушыларының кәсіби
бағыттылығын қалыптастыру бүгінгі қоғамның нарықтық
экономиканың қойылып отырған талаптарына сәйкес тұлғалық –
бағдарлық, құзыреттілік – іс – әрекеттік жаңа тұрғыдан
қарастыруды талап етеді. Өйткені білім сапасын арттыру
аспектілерінің бірі білім алушылардың құзыреттілік
белсенділігін және өз бетімен білім алуға деген икемдігін
арттыруға себеп болатын әрекет - білім алушылардың өзіндік
жұмысы.
Кәсіби бағдар беру жастарға болашақ мамандығын анықтауға
көмек көрсететін әлеуметтік-экономикалық, психологиялық-
педагогикалық, медициналық - биологиялық, өндірістік-
техникалық жүйелерді негіздеп түсіндіру. Дұрыс таңдалған
мамандықтың, оқушының қызығушылығы мен қабілетіне сәйкес
келуі, болашақта оған қуаныш пен қанағат сезімін сыйлайды.
3 слайд
ЗЕРТТЕУ ӨЗЕКТІЛІГІ Өзіндік жұмыс арқылы колледж білім алушыларының кәсіби бағыттылығын қалыптастыру бүгінгі қоғамның нарықтық экономиканың қойылып отырған талаптарына сәйкес тұлғалық – бағдарлық, құзыреттілік – іс – әрекеттік жаңа тұрғыдан қарастыруды талап етеді. Өйткені білім сапасын арттыру аспектілерінің бірі білім алушылардың құзыреттілік белсенділігін және өз бетімен білім алуға деген икемдігін арттыруға себеп болатын әрекет - білім алушылардың өзіндік жұмысы. Кәсіби бағдар беру жастарға болашақ мамандығын анықтауға көмек көрсететін әлеуметтік-экономикалық, психологиялық- педагогикалық, медициналық - биологиялық, өндірістік- техникалық жүйелерді негіздеп түсіндіру. Дұрыс таңдалған мамандықтың, оқушының қызығушылығы мен қабілетіне сәйкес келуі, болашақта оған қуаныш пен қанағат сезімін сыйлайды.
4 слайд
Зерттеу жұмысының
мақсаты:
•
өзіндік жұмыс арқылы колледж
білім алушыларының кәсіби
бағыттылығын қалыптастырудың
ғылыми – теориялық тұрғыдан
негіздерін айқындау.
4 слайд
Зерттеу жұмысының мақсаты: • өзіндік жұмыс арқылы колледж білім алушыларының кәсіби бағыттылығын қалыптастырудың ғылыми – теориялық тұрғыдан негіздерін айқындау.
5 слайд
Зерттеудің міндеттері:
-Өзіндік жұмыс арқылы колледж білім
алушыларының кәсіби бағыттылығын
қалыптастырудың педагогикалық-
психологиялық негіздерін айқындау;
-Өзіндік жұмыс арқылы колледж білім
алушыларының кәсіби бағыттылығын
қалыптастыру мүмкіндіктерін анықтау;
- Өзіндік жұмыс арқылы колледж білім
алушыларының кәсіби бағыттылығын
қалыптастыруда эксперименттік жұмыстың
мазмұны мен нәтижелерін айқындау.
5 слайд
Зерттеудің міндеттері: -Өзіндік жұмыс арқылы колледж білім алушыларының кәсіби бағыттылығын қалыптастырудың педагогикалық- психологиялық негіздерін айқындау; -Өзіндік жұмыс арқылы колледж білім алушыларының кәсіби бағыттылығын қалыптастыру мүмкіндіктерін анықтау; - Өзіндік жұмыс арқылы колледж білім алушыларының кәсіби бағыттылығын қалыптастыруда эксперименттік жұмыстың мазмұны мен нәтижелерін айқындау.
6 слайд
Білім алушылардың өздік жұмысы – арнайы
уақыттағы оқытушының тапсыруымен, бірақ өз
еркімен орындалатын жұмыс. Бұл жұмыста оқушылар
ой белсенділігінің шығармашылық қасиетін дамытады,
жұмыстарының нәтижесін көреді.
Қазіргі уақытта еліміздің білім беру жүйесінде білім
беру құрылымын оңтайландыруға бағытталған және
нарықтық қоғам құру талаптарына толық сәйкес
келетін өзгерістер болып жатыр. Бүгінгі күні қоғам
білім беру жүйесінен жан-жақты дамыған, өздігінен
жұмыс істей алатын, ерекше жағдайларда әрекет жасай
алатын және үздіксіз білім алуға талабы бар жастарды
дайындауды талап етуде.
6 слайд
Білім алушылардың өздік жұмысы – арнайы уақыттағы оқытушының тапсыруымен, бірақ өз еркімен орындалатын жұмыс. Бұл жұмыста оқушылар ой белсенділігінің шығармашылық қасиетін дамытады, жұмыстарының нәтижесін көреді. Қазіргі уақытта еліміздің білім беру жүйесінде білім беру құрылымын оңтайландыруға бағытталған және нарықтық қоғам құру талаптарына толық сәйкес келетін өзгерістер болып жатыр. Бүгінгі күні қоғам білім беру жүйесінен жан-жақты дамыған, өздігінен жұмыс істей алатын, ерекше жағдайларда әрекет жасай алатын және үздіксіз білім алуға талабы бар жастарды дайындауды талап етуде.
7 слайд
Негізі кәсіби бағдар беру –шешімі табылуға тиісті
өте күрделі кешенді мәселе. Өзінің әдістемесі және
мазмұны жағынан оның психологиялық,
педагогикалық, физиологиялық және әрекеттік аумағы
жағынан әлеуметтік сипаты болады. Нәтижесі
қоғамның экономикалық өміріне әсер етеді. Осымен
қатар кәсіби бағдар беру қоғамның жұмыс күшін
қайта өндірудің маңызды құралы болып табылады.
Білім беру бағытындағы кәсіби бағыт беру саласы
күрделі де алуан түрлі.
Кәсіби бағдар беру ісін жүргізу кадрлар даярлауды
жоспарлаумен, білім беру жүйесін одан әрі
жетілдірумен тығыз байланысты.
7 слайд
Негізі кәсіби бағдар беру –шешімі табылуға тиісті өте күрделі кешенді мәселе. Өзінің әдістемесі және мазмұны жағынан оның психологиялық, педагогикалық, физиологиялық және әрекеттік аумағы жағынан әлеуметтік сипаты болады. Нәтижесі қоғамның экономикалық өміріне әсер етеді. Осымен қатар кәсіби бағдар беру қоғамның жұмыс күшін қайта өндірудің маңызды құралы болып табылады. Білім беру бағытындағы кәсіби бағыт беру саласы күрделі де алуан түрлі. Кәсіби бағдар беру ісін жүргізу кадрлар даярлауды жоспарлаумен, білім беру жүйесін одан әрі жетілдірумен тығыз байланысты.
8 слайд
Педагогикалық-тәжірибелік эксперимент
жұмысы Нұр-Сұлтан қаласы Көпбейінді
колледжінде өткізілді. Экспериментке барлығы 50
студент қатысты, оның ішінде эксперимент
тобының студенттер саны –25; бақылау тобының
студенттер саны –25.
Тәжірибелік-эксперименттік жұмысқа
жоғарыда аталған колледждің 0902000 –
«Электрмен қамтамасыз ету» мамандығы,
0902003 - «техник-электрик» біліктілігі бойынша
білім алып жатқан негізгі орта білім бар, бірінші
курс студенттері ЭУН-113 және ЭУН 114 оқу
топтары база ретінде алдық.
8 слайд
Педагогикалық-тәжірибелік эксперимент жұмысы Нұр-Сұлтан қаласы Көпбейінді колледжінде өткізілді. Экспериментке барлығы 50 студент қатысты, оның ішінде эксперимент тобының студенттер саны –25; бақылау тобының студенттер саны –25. Тәжірибелік-эксперименттік жұмысқа жоғарыда аталған колледждің 0902000 – «Электрмен қамтамасыз ету» мамандығы, 0902003 - «техник-электрик» біліктілігі бойынша білім алып жатқан негізгі орта білім бар, бірінші курс студенттері ЭУН-113 және ЭУН 114 оқу топтары база ретінде алдық.
9 слайд
Анықтау эксперименті барысында білім алушылардың
кәсіби қызығушылығын байқау мақсатында жүргізілген
сауалнама нәтижесі олардың бірқатарының мамандық
бойынша хабарлары жоқтығы анықталды. Олардың
себептерін анықтағанымызда «Осы мамандықты таңдауға
не себеп болды?», «Мамандығың өзіңе ұнай ма?»,
«Техникика саласы қызықтыра ма?» деген сұрақтарға 1
курс студенттерінің 38 % мамандығына қызығатынын, өзі
таңдағанын, бірақ оның мәнін жете түсінбейтіндігін, 9 %
ата-аналары мен үлкендердің ақыл-кеңес беруімен
түскендігін, 7 % осы мамандықты кездейсоқ
таңдағандығын басқа мамандыққа ауысқысы келетіндігін
білдірді. Студенттердің мамандықты игергісі келетіндігін
айтты, дегенмен олар оны меңгерудегі еңбектің мәні мен
маңызын терең түсінбейтіндігін байқатты.
9 слайд
Анықтау эксперименті барысында білім алушылардың кәсіби қызығушылығын байқау мақсатында жүргізілген сауалнама нәтижесі олардың бірқатарының мамандық бойынша хабарлары жоқтығы анықталды. Олардың себептерін анықтағанымызда «Осы мамандықты таңдауға не себеп болды?», «Мамандығың өзіңе ұнай ма?», «Техникика саласы қызықтыра ма?» деген сұрақтарға 1 курс студенттерінің 38 % мамандығына қызығатынын, өзі таңдағанын, бірақ оның мәнін жете түсінбейтіндігін, 9 % ата-аналары мен үлкендердің ақыл-кеңес беруімен түскендігін, 7 % осы мамандықты кездейсоқ таңдағандығын басқа мамандыққа ауысқысы келетіндігін білдірді. Студенттердің мамандықты игергісі келетіндігін айтты, дегенмен олар оны меңгерудегі еңбектің мәні мен маңызын терең түсінбейтіндігін байқатты.
10 слайд
Деңгейлер Кесінділер Эксперимент
тобы – 25 Бақылау
тобы – 25
Жоғары Басы 1,3 2,2
Соңы 11,2 3,4
Жеткілікті Басы 13,2 8,3
Соңы 32,3 12,6
Орта Басы 42,3 44,1
Соңы 54,6 48,3
Төмен Басы 43,2 45,4
Соңы 2,2 35,7Білім алушылардың мамандыққа қызығушылығының қалыптасу деңгейлерінің
қорытынды көрсеткіштері (%).
10 слайд
Деңгейлер Кесінділер Эксперимент тобы – 25 Бақылау тобы – 25 Жоғары Басы 1,3 2,2 Соңы 11,2 3,4 Жеткілікті Басы 13,2 8,3 Соңы 32,3 12,6 Орта Басы 42,3 44,1 Соңы 54,6 48,3 Төмен Басы 43,2 45,4 Соңы 2,2 35,7Білім алушылардың мамандыққа қызығушылығының қалыптасу деңгейлерінің қорытынды көрсеткіштері (%).
11 слайд
Қорытынды
Сонымен, тәжірибелі-эксперимент
жұмысы білім алушылардың мамандыққа
қызығушылығын қалыптастыру
жолдарының оның өлшемдері мен
көрсеткіштерінің деңгейлерінің
дұрыстығын, сондай-ақ ұсынылған
әдістеменің тиімділігін дәлелдейді.
11 слайд
Қорытынды Сонымен, тәжірибелі-эксперимент жұмысы білім алушылардың мамандыққа қызығушылығын қалыптастыру жолдарының оның өлшемдері мен көрсеткіштерінің деңгейлерінің дұрыстығын, сондай-ақ ұсынылған әдістеменің тиімділігін дәлелдейді.
12 слайд
•
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!
12 слайд
• НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!